Descriere Candidati

4. Categoria Strategie de Resurse Umane
Categorie sponsorizata de
  1. Banca Comerciala Romana
    Scoala de Bani

    Scoala de Bani este programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane al carui scop este sa ii ajute pe romani sa-si inteleaga si sa-si administreze mai bine bugetul personal si sa constientizeze factorii care le influenteaza deciziile financiare. Programul se deruleaza la nivel national, 1000 de angajati BCR devenind profesori de educatie financiara in urma unui curs de pregatire. Astfel, profesorii BCR fac ateliere gratuite de educatie financiara cu adulti, adolescenti si copii ajutandu-i sa ia decizii financiare mai bune. Peste 18.000 adulti si 10.000 de adolescenti si 6.200 de copii au participat la cursuri in 2017.

  2. Banca Transilvania
    BT Employee Experience Index. Banking cu zamBT

    BT Employee Experience Index (BT EEI) reprezinta cel mai amplu studiu derulat in Banca Transilvania care si-a propus sa evalueze perceptiile angajatilor despre ce inseamna un mediu placut in BT. Proiectul a plecat de la unul dintre obiectivele BT - acela de a face din Banca Transilvania un loc unde oamenii vin cu placere si simt ca se dezvolta profesional si personal. In urma derularii proiectului au fost implementate intr-un timp scurt o serie de actiuni concrete (introducerea programului flexibil, noul cod vestimentar, zi libera cu ocazia zilei de nastere, traininguri de dezvoltare pentru manageri).

  3. Carrefour Romania
    Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!

    Printr-o serie de povesti reale din interiorul organizatiei, Lumea Carrefour este un proiect de amploare ce recreaza atmosfera unor campanii facute de angajatii insisi, din perspectiva propriilor experiente si trairi. Acesta s-a desfasurat in doua etape si a avut ca obiectiv principal consolidarea brandului de angajator Carrefour. De asemenea, campaniile si-au propus sa contribuie semnificativ la atragerea unui nr. mai mare de candidati, precum si la mentinerea gradului de retentie din organizatie.

    Rezultatele au fost surprinzator de bune, proiectul bucurandu-se de vizibilitate in mediul online si offline, atat intern, cat si extern. Mai mult, acesta a contribuit la cresterea nr. de aplicatii inregistrate si la pastrarea parametrilor fluctuatiei de personal.

  4. Coca-Cola HBC Romania
    Cresterea scorului de Angajament in ICSC (Integrated Competitive Supply Chain)

    Intr-un context de crestere a rezultatelor companiei, an de an, Angajamentul angajatilor din Supply Chain inregistra un trend descendent. In consecinta, a fost nevoie de o noua strategie cu actiuni masurabile, care sa faca diferenta in randul angajatilor, nu doar la nivel de scoruri absolute, ci si concret sa fie vizibila schimbarea de mentalitate, intr-un mod sustenabil. Asadar, pentru prima data in ultimii 5 ani, departamentul Supply Chain Romania a inregistrat o crestere spectaculoasa de 6%, prin asumarea completa a planului de angajament de catre manageri.

  5. Continental Hotels
    Mai mult decat profesie, pasiune!

    Proiectul "Mai mult decat profesie, pasiune" a adus in prim plan fiecare meserie din domeniul hotelier, au fost premiati toti angajatii pasionati de meseriile pe care le practica.  Spiritul de competitie fiind o latura cunoscuta a echipelor noastre a ajutat in implicarea unui numar mare de angajati. O serie de concursuri profesionale si de soft skills au fost organizate pe toata perioada proiectului. Un accent deosebit s-a pus si pe « Tinerele Sperante « angajati la inceput de drum in profesie, cu pasiune, entuziasm si atitudine potrivita. Fiecare luna din aprilie pana in decembrie a fost dedicata unei categorii profesionale. Comunicarea a fost continua si realizata simultan pe toate canalele de comunicare pentru a se asigura eficienta si cunoasterea in randul celor 600 de angajati Continental Hotels. Proiectul a inclus o serie de sisteme de motivare si premiere financiare si non financiare corelate cu fiecare latura a proiectului. Eficienta proiectului s-a remarcat prin cresterea productivitatii muncii, a nivelului de engagement, veniturile companiei au fost peste cele preconizate si profitul a crescut. Proiectul Mai mult decat profesie pasiune a fost cel de-al III lea de amploare desfasurat la nivelul Continental Hotels dupa « Premiem Loialitatea » proiect desfasurat in 2016 in an aniversar 25 de ani si continuam cu « Mai mult decat o echipa, familia Continental Hotels « – proiect 2018 cu accent pe cooperare, armonie si echipa unita la nivelul lantului hotelier (600 angajati, 8 hoteluri si un Sediul Central).

  6. HP Inc.
    Clubul de Codare

    Proiectul “Clubul de Codare” a fost initiat datorita schimabarii constante a lumii in care traim si a evolutiei rapide a tehnologiei. Indiferent de domeniul pe care copiii il vor alege, capacitatea lor de a reusi va depinde de intelegerea modului de functionare a tehnologiei bazat pe codare. Cu toate acestea doar putini invata si sunt pregatiti in aceasta directie.

    Dorim sa invatam copiii logica care se afla in spatele codarii si sa se formeze bazele viitoarei generatii.

    Cu ajutorul jocurilor bazate pe codare vrem captarea atentiei elevilor, sa le starnim curiozitatea si sa ii orientam catre acest domeniu.

  7. KPMG Romania & Moldova - Succesul in noua era a muncii
    Proiectul de transformare culturala “Five Lands Journey to Success in the New Era of Work”

    Five Lands Journey este un proiect de transformare culturala, initiat de KPMG in contextul noii ere a muncii, in care organizatiile, dar si indivizii, trebuie sa se adapteze la o noua realitate in care schimbarea a devenit norma. Programul include elemente de evaluare, workshop, feedback si interventii de dezvoltare si reprezinta un traseu pe care fiecare angajat ar trebui sa il parcurga, pentru a avea abilitatile cheie pentru noua era a muncii. Programul a fost completat de initiative din sfera EVP.

    Modelul “Five-Lands” provine din Israel si se bazeaza pe experienta vasta a expertului in viitorul muncii, Ayalla Reuven-Lelong.

     

  8. Leroy Merlin Romania
    Proiect de companie

    Leroy Merlin Romania a creat Proiectul de companie ca raspuns al nevoii de construire a valorilor si viziunii in cadrul unor echipe mixte dupa o operatie de merger & acquisition (M&A). Proiectul s-a adresat tuturor colegilor care au participat la ceea ce inseamna acum viitorul companiei. 100% din colegi si-au spus ideile si propunerile de proiecte intr-un cadru relaxat, inconjurati de colegi din alte echipe. Mai mult decat atat toate ideile si proiectele au fost ascultate si analizate, iar cele ce se integreaza in conceptul de business sunt deja in curs de implementare sau integrate in planul pe 5 ani.