Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2020

Pe 3 iunie 2020 va avea loc Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, a 12-a editie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, singurul eveniment in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor. Editia din acest an se desfasoara in imprejurari exceptionale, pandemia de Covid-19 impiedicandu-ne sa ne intalnim intr-un cadru festiv, asa cum ne-am obisnuit. Prin urmare, evenimentul va avea loc in mediul virtual, incepand cu ora 17:00.

In deschiderea Galei, avem onoarea sa ne fie alaturi Dave Ulrich, Rensis Likert Professor of Business la Ross School of Business, University of Michigan, care ne va vorbi pe tema HR’s Role in Emerging from the Corona Virus Crisis: The principles, targets, and HR actions for successfully moving forward. Pandemia globala a accentuat relevanta Resurselor Umane pentru succesul afacerilor, crescand presiunea asupra muncii in ansamblu. Lumea muncii a fost modelata de numeroase forte externe (de exemplu, schimbari sociale, tehnologice, economice, politice, de mediu si demografice), apoi a aparut si Coronavirusul care a intensificat semnificativ provocarile legate de tipul, modul si locul de realizare a muncii. In acest context, HR-ul trebuie sa continue sa creeze valoare sustenabila. Dave Ulrich va trece in revista 5 principii, 3 obiective si 2 actiuni de HR pentru a ajuta oamenii si organizatiile sa ofere valoare sporita pe masura ce ies treptat din aceasta criza.

De asemenea, pe 10 iunie, Dave va reveni alaturi de noi intr-un masterclass online cu tema Ten insights to discover opportunities in crisis: Implications for individuals, leaders, and organizations

Si in 2020 se vor acorda premii distincte pe fiecare categorie in functie de marimea organizatiei. Astfel, se vor oferi premii pentru companiile cu maximum 499 de angajati si premii pentru companiile cu peste 500 angajati. Ne dorim ca in acest fel sa premiem atat companiile mari, cu procese de resurse umane complexe, cat si initiativele implementate in companiile mici ce dovedesc impactul real in business.

Regasiti mai jos categoriile de premii de anul acesta: patru sectiuni de proiecte de Resurse Umane si trei sectiuni de Management General.

O descriere detaliata a categoriilor si a procesului de aplicare se afla in Ghidul Aplicantului.

 
 

  

Categoriile premiate in 2020

Vor fi premiate cele mai valoroase Proiecte de Resurse Umane din urmatoarele domenii:

 1. Recrutare si Selectie – include proiecte de recrutare, internship, induction etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>   

 2. Managementul Performantei si al Recompensarii – include proiecte de evaluare a performantelor, payroll, salarizare, gradare a posturilor etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>  

 3. Formarea si Dezvoltarea Oamenilor – include proiecte de training, coaching, mentoring, planuri de cariera, talent management, succession planning etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>  

 4. Strategie de Resurse Umane – include proiecte de HR - partener strategic, employer branding, engagement, design organizational, schimbare culturala, dialog social etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>

Premiul special al Generatiei Zva fi oferit de un juriu format din tineri care s-au remarcat prin activitati extrascolare, abilitati de leadership si interes fata de zona organizationala.
 

Categoriile de Management General:

1. Managerul Anului

2. Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati 

3. Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati 

  

Inscriere

Inscrierile de aplicatii in competitia Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane au loc in perioada 19 decembrie 2019 - 31 ianuarie 2020.

 

Vrei sa fii partenerul evenimentului? Scrie-ne la adresa madalina.tanase[at]hr-club.ro!

Juriul

Christina
Verchere
Presedintele Juriului - Director General Executiv si Presedinte al Directoratului,
OMV Petrom

Christina Verchere detine o diploma de master in Stiinte Economice la Universitatea Aberdeen, Scotia. Si-a inceput cariera in 1993 si a lucrat mai mult de 20 de ani intr-una din cele mai mari companii de petrol si gaze, unde a detinut numeroase pozitii de conducere in Marea Britanie, SUA, Canada si Indonezia. Intre 2012-2014, a ocupat functia de Presedinte regional al BP pentru Canada cu sediul in Calgary, iar intre 2014 – 2018 a ocupat functia de Presedinte regional pentru Asia Pacific, cu sediul in Jakarta, Indonezia. A fost numita Director General Executiv si Presedinte al Directoratului OMV Petrom incepand cu 1 mai 2018.

Mihaela
Popescu
President,
TenarisSilcotub Romania
Oana
Petrescu
CEO,
Blue Air
Ada
Macinica
Senior HR Manager SEE,
Avon Cosmetics Romania

Ada este un HR Manager cu experienta, pasionat de Disruptive HR, cu o experienta de peste 15 ani in diverse roluri de HR in companiile multinationale FMCG & Media: P&G, Kellogg's, Discovery Networks, Coca-Cola HBC.

Ada si-a inceput cariera in P&G ca Procurement Manager, apoi s-a mutat in HR, trecand prin diverse roluri precum Talent Manager Balkans, Commercial HR BP Balkans, Supply Chain, Finance & Consumer Research HR BP SEE.

Dupa P&G Ada s-a mutat la Kellogg's, unde a fost HR Managerul start-up-ului GBS Office din Bucuresti, trecand de la 0 la 200 de angajati in mai putin de 2 ani. In acest rol, Ada a creat toate procesele de HR pentru GBS Romania, de la Onboarding la Dezvoltare, Managementul Performantei si Evaluarea Talentelor, relatiile cu angajatii, etc., si a fost  inclusiv administrator legal al afacerii in Romania.

Ada s-a alaturat Avon, in iulie 2019, in calitate de Sr HR Manager SEE, devenind HR Partner pentru Romania, Bulgaria, Moldova, Albania, Macedonia.

In ultimii ani, Ada a inceput sa experimenteze noi abordari de HR, de la disruptive HR la Montessori Management Style, incercand sa construiasca organizatii care sunt fluide si empowered / imputernicite.

[Ada a absolvit un MBA ca un follow-up al studiilor anterioare de Administrare a Afacerilor.]

Andreea
Puiu
Manager Resurse Umane,
Hochland Romania

Andreea Puiu are 37 de ani de viata si 15 ani de experienta in Resurse Umane. Absolventa de psiho-socio-pedagogie (Universitatea Transilvania Brasov), a inceput sa lucreze, dupa terminarea facultatii, in Brasov la o companie “greenfield” din domeniul Automotive, unde a invatat ce inseamna recrutarea, admin-ul, payroll-ul si apoi conceptul mai larg de compensation and benefits.

In 2009, s-a alaturat unei companii care a devenit cultura si job-ul sau de suflet: Hochland. Aici a inceput sa inteleaga si practic domeniul L&D si interventia si valoarea coaching-ului, atat ca beneficiar, cat si ca furnizor. Este responsabila de cele doua fabrici (Sighisoara si Sovata) si de biroul din Bucuresti, iar din 2018 este membru in Board-ul Hochland Romania.

Corina
Licea
HR Leader

Corina lucreaza in Resurse Umane de peste 20 de ani. Dupa 6 ani petrecuti in firme de consultanta, evaluand, recrutand si consiliind -  in programe de dezvoltare -  manageri din diverse industrii, ea s-a indreptat spre roluri de management de Resurse Umane.

Corina Licea a lucrat in diverse companii din asigurari (AVIVA), textile, consultanta si, in ultimii ani, in Coca-Cola HBC. Ca Director de Resurse Umane si parte in echipa de conducere a  celei mai mari companii din industria bauturilor din Romania (a doua in industria bunurilor de larg consum), timp de peste 3 ani, ea si-a concentrat activitatea in special pe readucerea companiei pe crestere printr-o echipa de exceptie, cresterea nivelului de angajament, construirea unei strategii pentru atragerea si retinerea talentelor in organizatie, si obtinerea si pastrarea locului de varf printre angajatorii din industria bunurilor de larg consum. Apoi, ca Group Talent Acquisition Manager, a reorganizat functia de recrutare la nivel de grup, conducand o echipa de peste 90 de profesionisti in recrutare aflati in toate cele 28 de tari ale grupului, din Nigeria pana in Rusia. 

Dupa ce in 2019 s-a orientat spre calatorii si voluntariat, acum Corina lucreaza pe proiecte de consultanta in Resurse Umane, cu companii private si institutii internationale (Banca Mondiala).

Este absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine, a unui Master in Studii Culturale Britanice (1996) la Universitatea Bucuresti, si a programului de MBA Romano-Canadian in 2005.

Cristian
Popescu
Director Resurse Umane,
Pro TV
  • Peste 20 de ani de experienta de management,in roluri de coordonare nationala sau regionala, acumulata in diferite organizatii, cu operatiuni diversificate ca model de business si cultural. Experienta de munca atat in organizatii foarte structurate ca P&G si SABMiller, cat si in medii entreprenoriale ca Pro TV, Distribuitorii regionali din Balcani ai P&G si chiar start-up-ul Genpact .
  • Experienta bogata in marea majoritate a ariilor de Resurse Umane, cu focus pe Talent Management, Salarizare & Beneficii, Relatii Industriale si Dezvoltare Organizationala. Ultimul domeniu este si subiectul cursurilor pe care le predau la programul de Master (SOPRU) la Universitatea Bucuresti.
  • O foarte buna intelegere a gandirii si activitatilor de business, castigate atat prin cursuri formale (Executive MBA), cat mai ales experiential prin expunerea la diferite modele de business si proiecte in FMCG, Business Process Outsourcing si Media. Experienta bogata in design organizational in M&A, business unit clustering & integration, business start-up/ ramp-up, downsizing & turnaround.
  • Motto: "Traiesti cu adevarat numai atunci cand nu traiesti doar pentru tine" (Menandros).
Cristina
Anculescu
Director Resurse Umane,
UNIQA Asigurari

Absolventa de Relatii Economice Interna­tionale, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, a unui masterat in Managementul Afacerilor Internationale si a unui program de Executive Leadership in cadrul Harvard Business School, Boston, finalizat in anul 2019, Cristina Anculescu si-a inceput cariera in compania de consultanta Hay Group, unde a lucrat timp de 9 ani. In decembrie 2014 s-a alaturat echipei UNIQA, preluand rolul de Director Resurse Umane pentru a coordona un proiect ambitios de transformare organizationala, alaturi de un CEO care crede cu tarie ca in business “it’s all about people”.

Cristina este un membru activ HR Club contribuind la dezvoltarea comunitatii HR din Romania. Proiectul ei de suflet este Scoala de Vara HR Club. La a 9-a editie a Gale Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, Premiul presedintelui de onoare al juriului, Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR, a fost castigat de UNIQA Romania cu proiectul : „Ready for the Future”- A transformation journey of UNIQA Romania”, un proiect de „revolutie organizationala” implementat de o echipa care are capacitatea de a anticipa foarte bine transformarile din industria de asigurari. Cu acelasi proiect UNIQA a fost premiata la categoria “Strategie de Resurse Umane”, Managerul anului si Echipa CEO-HR a anului.

Cu o experienta de aproape 15 de ani Cristina a lucrat in proiecte strategice pentru functiunea de HR in calitate de consultant, iar mai apoi in UNIQA a avut posibilitatea de a pune in practica foarte multe initiative care au sustinut obiectivele strategice ale companiei. Cristina este implicata activ si in proiectele desfasurate la nivelul Grupului UNIQA, de transformare a culturii organizationale si a functiunii de HR.

Diana
Ghita
HR Director

Diana Ghita se bucura de o vasta experienta in domeniul resurselor umane, castigata in organizatii complexe din diferite sectoare de activitate - oil & gas, FMCG, energie (utilitati), unde a desfasurat programe ample de dezvoltare a capitalului uman, precum si de eficientizare a structurii organizationale, atat la nivel local, cat si regional.

Cu experienta de lucru deopotriva la nivel strategic si operational, a lucrat in companii in care managementul schimbarii si consolidarea dupa o serie de achizitii, intr-un mediu concurential dinamic, au reprezentat o componenta majora a provocarilor profesionale, precum si in companii aflate in proces de transformare sau in tranzitie catre un nou model de business. O constanta a reprezentat-o diversitatea fortei de munca active intr-un mix de cultura organizationala, in care coexistau “vechiul” si “noul”.

In perioada 2010-2020 a lucrat ca Director Resurse Umane si Relatii Sociale al Grupului ENGIE România, în intervalul 2012-2015 acoperind şi funcţia de Director Comunicare Corporate, alaturi de cea de director resurse umane. Anterior, s-a aflat la conducerea departamentului de resurse umane din companii multinationale, prezente in Romania, ca Heineken, Campofrio Food Group sau Shell Gas.

Este absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti si are o certificare in Managementul Strategic al Resurselor Umane la London Business School.

Florin
Spataru
Director de Resurse Umane si Afaceri Corporatiste,
Damen Shipyards Mangalia

Florin Spataru este Director de Resurse Umane si Afaceri Corporatiste al Damen Shipyards Mangalia, cel mai mare santier naval din Romania. Absolvent al Facultatii de Nave, Florin are peste 15 ani de experienta manageriala in industria navala si peste 10 ani de experienta in domeniul resurselor umane in santierele din Galati si Mangalia. In prezent este presedintele Asociatiei Constructorilor Navali din Romania, ANCONAV, reprezentand industria navala din tara in mai multe asociatii internationale.

Gabriel
Matauan
Director HR, Organizare & Comunicare,
IMSAT SA/Groupe SNEF

Gabriel este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. Are o experienta de mai bine de 20 de ani in resurse umane si a ocupat succesiv pozitii de top in corporatii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). Si-a inceput cariera in industrie, lucrand apoi in mediul academic (Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii), in administratie (Ministerul Muncii), in organizatii non-profit (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management) si ravenind in industrie. In paralel cu cariera in business si-a continuat activitatea academica, fiind conferintiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe). In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.

Madalina
Teodorescu
VP Human Resources,
2Checkout

Cu o experienta de 15 ani in resurse umane, predominant in industria de software, Madalina conduce programele de resurse umane pentru 2Checkout, atat pentru Romania cat si la nivel global. 2Checkout este azi platforma de eCommerce pentru industria software numarul 2 in lume, cu peste 17000 de clienti globali si 400 de angajati, dintre care 80% in Bucuresti.

Ca Vicepresedinte Resurse Umane, Madalina a implementat strategii de resurse umane si a condus proiecte de cultura organizationala, managementul performantei, engagement, eficienta operationala, campanii de recrutari internationale. In 2019, 2Checkout a fost ales Top Employer in Romania de catre platforma Undelucram.ro.

Monica
Micu
HR Director,
Airbus Helicopters
Oana
Farcasanu
Strategic Workforce Planning Project Director,
Danone
Simona
Fuchila
HR Director,
Emerson

Simona este pasionata de oameni si are o experienta de aproape 20 de ani in domeniul industriilor automotive si auto. In prezent conduce Departamentul de Resurse Umane al Emerson Cluj, care a devenit in ultimii 13 ani cel mai mare sit Emerson din Europa, cu peste 2600 de angajati cu experienta in inginerie, IT, operatiuni, cercetare si dezvoltare, finante etc. Emerson este lider mondial in domeniul automatizarii, cu un portofoliu extins de servicii de consultanta si tehnologii pentru o gama larga de industrii, ar fi oil & gas, pharma, stiinta vietii, life science, refrigeration, food & beverage.

Simona crede ca oamenii au fost ingredientul cheie pentru cresterea continua a Emerson Cluj, impreuna cu eficienta conducerii, comunicarii si colaborarii in gestionarea cu succes a unei astfel de diversitati. Accentul ei a fost intotdeauna pe dezvoltarea personala a angajatilor, care este principalul motor pentru ei sa se bucure de ceea ce fac si sa dezvolte un sentiment de apartenenta. In experienta ei profesionala, ea a ajuns sa creada pe deplin ca angajatii angajati creeaza un loc de munca minunat si o cultura organizationala infloritoare, bazata pe valori comune.

In ceea ce priveste instrumentele eficiente de dezvoltare, preferinta ei de top este mentoratul si coachingul, atat pentru angajati cat si pentru management. Simona prefera gandirea pe termen lung si considera excelenta operationala ca un instrument perfect pentru o imbunatatire continua. Ea are o diploma de licenta in International Trade Management si este in prezent inscrisa intr-un program de MBA.

Cristiana
Dinca
Studenta,
Membru al Juriului Generatiei Z

Sunt Cristiana, am 20 ani si studiez Sociologie si Psihopedagogie. Am experienta in voluntariat de 13 ani in cadrul Cercetasii Romaniei, C.A.R.P. Romania, Aiesec, Brand Minds, Erasmus+ si Salvati Copiii. Sunt absolventa a programelor Fundatiei Leaders, Basique Etiquette Tranings, Soft Skill si Bucharest Cambridge School. Am facut parte din core team "Sperante la finante", sunt founder Education Help, co-founder si project manager TeenTank si am experienta in domeniul publicitatii. Sunt pasionata de arta si sport, premianta in Tenisul de camp de juniori ai Romaniei si international in competitii de interpretare muzicala, teatru si dans contemporan.

Ilinca
Gavril
Eleva,
Membru al Juriului Generatiei Z

Sunt Ilinca, am 18 ani si sunt in clasa a 12-a la Colegiul National Gheorghe Sincai.

Fac dans sportiv de performanta de 6 ani si fac parte din Learnity de anul trecut. Acum nu doar particip la cursuri, ci sunt si parte din Core-Team, echipa de organizare a evenimentelor, cursurilor, workshop-urilor care se desfasoara pe parcursul anului.

Marian
Ignat
Student,
Membru al Juriului Generatiei Z

Daca ma uit peste umar, ultimii 4 ani spun mai multe decat simpla rutina liceu-casa. Miscarea de reprezentare a elevilor, in care m-am implicat de la nivelul clasei mele, in primul an de liceu, pana la Biroul executiv al Consiliului National al Elevilor, in ultimul an de liceu, este unul dintre cele mai proeminente aspecte. Cand nu eram in deplasari, la diferite ateliere sau tabere, se mai adauga munca impreuna cu armate de adolescenti pentru a imbunatati comunitatea, fie ea scolara sau chiar locala. Amintesc aici programul GROW, proiectul AMC fest prin internshipul Scoala de Valori, Verde la Teatru, Super si, cel mai recent, competitia de dezbateri academice Focsani Mixt Team Open.

Daca ma opresc in loc si ma uit in jurul meu, lucrurile s-au schimbat intr-o oarecare masura, dar se indreapta, ca si acum 1-2 sau chiar 3 ani in urma, catre impactul in societate pe care incerc sa-l aduc. Sunt student la Stiinte Politice si, cand nu sunt la cursuri, lucrez intr-o echipa de coordonare al unui proiect european pentru structurile de elevi din Europa, pe care vrem sa le ajutam sa militeze pentru problemele de mediu din tarile din care provin; sunt trainer in Consiliul Elevilor si, de curand, fundraiser pentru Radiera Film Festival, initial un proiect pornit de adolescenti pentru a trage un semnal de alarma despre femeile ale caror contributii au schimbat societatea romaneasca si lipsesc din manualele scolare.

Teodor
Calin
Elev,
Membru al Juriului Generatiei Z

Sunt Teo, am 16 ani si sunt elev la Liceul Teoretic International de Informatica Bucuresti. Sunt foarte pasionat de programare si de electronica. Am participat si particip in continuare la multe concursuri nationale si internationale (Infomatrix, Robotex, World Robot Challenge, Robochallenge) dar si la multe hackathoane prin tara (Proptech Skanska, UiPath Reshapers of the Future, NASA Space Apps). Fac parte din Creative Motion, o echipa de liceeni si studenti, unde mai lucrez la diverse proiecte (interne sau pentru alte firme).

Castigatori

Categoria Recrutare si Selectie
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Orange Romania
Formare si Dezvoltare
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Banca Transilvania
Program de re-skilling pentru angajatii non-IT din cadrul Grupului Financiar Banca Transilvania
Holcim Romania
Unilever South Central Europe
Categoria Strategie de Resurse Umane
Castigatori
Raiffeisen Bank
Solina Romania
CULTURAL FIT – We are more than connected, we are united
Categoria Managerul Anului
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Martin Thiollier
Vice President Marketing and Sales Europe Central South, Michelin Romania
Categoria Echipa CEO-HR a Anului (sub 499 angajati)
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Florin Ciprian Gradinariu & Oana Piper
Solina Romania
Categoria Echipa CEO-HR a Anului ( cu mai mult de 500 de angajati)
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Ramona Jurubita & Madalina Racovitan
KPMG Romania & Moldova
Premiul Special al Juriului
Castigatori
Arctic
Digitalizare & upskilling in contextul de business al fabricilor viitorului
Premiul Generatiei Z
Castigatori
Banca Transilvania
Program de re-skilling pentru angajatii non-IT din cadrul Grupului Financiar Banca Transilvania

Candidati

1. Categoria Recrutare si Selectie
Categorie sponsorizata de
Adient Automotive Romania, Sucursala Pitesti
GroupM Romania (cu agentiile sale de media Mindshare, Mediacom, Wavemaker)
KPMG Romania & Moldova
Orange Romania
Raiffeisen Bank
Superbet Betting & Gaming
2. Categoria Managementul Performantei si al Recompensarii
Intrucat nu au fost inscrise aplicatii suficiente pentru aceasta sectiune, premiul pentru aceasta categorie nu se va acorda in acest an.
3. Categoria Formare si Dezvoltare
Categorie sponsorizata de
5. Categoria Managerul Anului
Categorie sponsorizata de
Martin Thiollier - Vice President Marketing and Sales Europe Central South, Michelin Romania
Oktawiusz Olszewski - Director Operational, Intertoy Zone (Noriel)
6. Echipa CEO-HR a Anului (companii cu mai putin de 499 de angajati)
Categorie sponsorizata de
Florin Cipiran Gradinaru - Oana Piper, Solina Romania
James Simmons - Marinela Barbulescu, Unilever South Central Europe
Simona Scutaru - Anca Avram, Federal-Mogul Motorparts, a DriV company
7. Echipa CEO-HR a Anului (companii cu mai mult de 500 de angajati)
Categorie sponsorizata de
Andreea Van Den Bosch - Madalina Precup, Bombardier Transportation
Florin Balcan - Marius Ciurariu, Provident Financial Romania
Ramona Jurubita - Madalina Racovitan, KPMG Romania & Moldova

Partenerii Evenimentului

Parteneri anuali HR Club
Partner on Legal Matters
Partener Premiu
Parteneri
Parteneri Media
Suporteri Media

Inscrieri

Tarifele de participare la Ceremonia Online de Decernare a Premiilor sunt:

Pentru a-ti rezerva un loc, scrie-ne la anca.toma[at]hr-club.ro.

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

A&D Pharma
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

A&D Pharma
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti

Parteneri Anuali