Upskilling Seeds | Innovative Sourcing || 14 mai 2025
Miercuri, 14 mai 2025, intre orele 15:00 - 17:00, va asteptam cu drag la webinarul Upskilling Seeds | Innovative Sourcing, in care vom primi insight-uri valoroase din culisele celor mai apreciate proiecte la categoria omonima HR Club Awards 2025.
Reprezentantul proiectului castigator Jobidon | Kaufland Romania si reprezentantii proiectelor finaliste: Tu ai factorul WOW? "Open Gates@Karcher - construim o punte între Talente și Oportunități" | CER Cleaning Equipment (parte a grupului Karcher) si Rompetrol Students BootCamp | Rompetrol - KMG International, vor impartasi cu noi povestile de succes ale acestor proiecte; ce a stat in spatele dezvoltarii lor, KPIs, resursele alocate, provocarile implementarii, lectiile invatate, ROI s.a.
Va invitam sa parcurgeti in meniul din stanga descrierea prezentarilor ce vor fi sustinute, agenda evenimentului si conditiile de participare.
La finalul fiecarei sesiuni am alocat cate 10 minute pentru intrebari punctuale pe care le puteti adresa invitatilor nostri, in chat sau in dialog deschis.
Evenimentul va avea loc ONLINE.
Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis prin e-mail, celor inscrisi, cu o zi inaintea evenimentului (13 mai).
Agenda
Detalii sesiuni
Pentru a convinge tinerii din Generația Z că joburile din Kaufland sunt ușor de accesat de ei, fiindu-le de ajutor la angajare inclusiv experiența din gaming, de Valentine's Day, Kaufland a lăsat în urmă declarațiile de dragoste și s-a concentrat pe recrutarea in-game.
Astfel, Kaufland a devenit Cupidonul locurilor de muncă și a lansat primul avatar digital de recrutare, Jobidon. Acesta este un „matchmaker” în jocuri, care îți găsește locul de muncă potrivit pe baza abilităților pe care le demonstrezi în timpul jocului. Jobidon a intrat în cele mai cunoscute și iubite jocuri online, propunând tinerilor gameri locuri de muncă adecvate, bazate pe competențele observate în joc.
VIDEO CASE: https://youtu.be/fFP2VqfHLyQ?list=LL
CER Cleaning Equipment este filiala de producție din România a grupului Kärcher, iar în 2024 și-a deschis pentru prima dată porțile pentru publicul larg astfel încât orice vizitator să experimenteze factorul nostru WOW. Evenimentul, construit în jurul valorilor noastre a inclus: tururi de fabrică, standuri de prezentare a meseriilor, jocuri inedite, ateliere interactive și o tombolă.
Am creat un eveniment colaborativ, în care interacțiunile directe și activitățile au evidențiat atât performanța produselor, cât și pasiunea echipei din spatele lor. „Factorul WOW” a fost mai mult decât un slogan, a fost o experiență vie, transmisă de angajați către comunitate și potențialii colegi. Vizitatorii au putut vedea cum se produce un aspirator în singura fabrică de aspiratoare Kärcher din Europa și au testat produsele prin activități distractive – biliard cu aspiratorul, concurs de aspirat viteză, workshop realizat cu ajutorul inteligenței artificiale pentru a proiecta aspiratorul viitorului etc. Participanții au putut discuta direct cu ai noștri colegi care lucrează în diferitele meserii existente în companie, dar și cu managerii departamentelor. Am organizat și ateliere despre CV-uri, interviuri, dezvoltarea carierei și aspiratorul viitorului.
Cei mai norocoși 10 participanți au primit câte un aspirator în urma extragerilor la tombolă.
În 2024, din dorința de a aduce un suflu nou în programele noastre dedicate tinerilor, am lansat Rompetrol Students BootCamp – primul BootCamp din industria energiei, adresat studenților de la facultățile cu profil tehnic din România, dornici să învețe prin experiențe autentice și să își descopere abilități de leadership. Așadar, imaginați-vă un loc unde cunoașterea nu este doar o destinație, ci o călătorie fascinantă, plină de surprize și provocări. Un loc în care tinerii devin eroi ai propriei lor povești, explorându-și limitele și învățând despre puterea unei echipe. Este o experiență a descoperirii super-puterilor individuale și de grup, despre individ și restul lumii, din care o parte este denumită ocazional “echipa mea”.
Timp de trei zile, am reunit studenți din diverse universități și orașe, creând un mediu propice dezvoltării abilităților interpersonale și de comunicare. Programul a inclus exerciții inovatoare – unele desfășurate alături de cai – care au captat interesul participanților și le-au oferit oportunitatea de a învăța prin experiențe directe. Acest format unic a fost conceput pentru a integra elemente practice și interactive, pregătind studenții pentru provocările viitorului.
Rompetrol Students BootCamp este un pas important în susținerea și formarea viitoarelor talente din industrie, oferind participanților o primă expunere la cultura organizațională Rompetrol. De asemenea, reprezintă o metodă inovatoare de atragere a candidaților potriviți pentru programul nostru de Traineeship – Together We Grow, cu o tradiție de 24 de ani în cadrul comunității Rompetrol.
Vă invităm pentru câteva momente să simțiți energia din cadrul Rompetrol Students BootCamp, vizionând acest video: https://www.instagram.com/reel/C8tnL-CqVJz/
Speakers
Inscrieri
Conditii de participare
Membrii Gold si Silver beneficiaza de gratuitate
Membrii Bronze: 25 euro + TVA
Non-membrii: 50 euro + TVA
Termen de inscriere
Asteptam cu drag inscrierea ta pana luni, 12 mai, la adresa de email: alina.musat@hr-club.ro.
Eveniment online
Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis prin e-mail, celor inscrisi, cu o zi inaintea evenimentului (13 mai).