2. Categoria Managementul Performantei si al Recompensarii

Categorie concurs: 
Candidat: 
2Checkout
Agile Performance Management

“Agile Performance Management” reprezinta un proiect curajos, vizionar si de pionierat in cadrul proiectelor implementate in echipa 2Checkout HR. 
Proiectul Agile Performance Management este un proiect transformational in care evaluarea anuala, formala, pe baza calificativelor (ratingurilor de performanta) a fost inlocuita de un proces continuu de evaluare a performantei. 

Noul proces a fost construit in jurul unor piloni esentiali: (1) proces agil, care sa tina pasul cu schimbarile organizatiei, (2) feedbackul ca instrument rapid, continuu si evaluarea 360 incorporata in proces, (3) performanta sa fie foarte bine corelata cu impactul angajatului in organizatie si, nu in ultimul rand, (4) sistemul care sustine noul proces devine o baza de date valoroasa in care insighturile legate de performanta sunt usor actionabile si transformate in decizii eficace de resurse umane.

Imaginile de mai jos reflecta cei 4 piloni evidentiati: proces agil, feedback si evaluare continua, performanta corelata cu impactul individual si sistem ce contine informatii valoroase in decizii HR.

Impact evaluat prin 4 diferentiatori, pentru fiecare existand foarte multe date de analizat: 

Implementarea noului proces de management al performantei a reprezentat un proiect de cotitura in managementul performantei atat in interiorul organizatiei dar si un proiect de pionierat in piata de resurse umane. 

Etapa de dezvoltare a proiectului a inceput cu mult timp inainte cand am studiat cu mult interes studiile de Resurse Umane care analizau in profunzime masura in care ratingurile de performanta in stare pura mai reflecta cu adevarat performanta unui angajat, in contextul unor schimbari dramatice a profilului angajatului de la un an la altul. 

Astfel, am studiat si analizat noile tendinte in resurse umane si studii de caz din Romania si din piata internationala in care companii inovatoare au implementat, intr-un mod curajos, trecerea de la ratinguri de performanta la un nou proces de Performance Management. 

 

 

Carrefour Romania
Dezvoltare 360

Dezvoltare 360 este un proiect de amploare in care au fost implicati toti managerii din magazine, alaturi de toti membrii echipei din sediul central - peste 2100 de persoane, si care a inglobat atat partea de evaluare a performantelor, cat si pe cea de identificare a colegilor cu potential de evolutie (HiPos), indiferent de nivelul de management. Instrumentul de baza a fost feedback-ul 360, procesul de acordare de feedback realizandu-se online, printr-un modul integrat in platforma de comunicare interna C4Connect, disponibil pe parcursul intregii campanii.
Proiectul Dezvoltare 360 a avut ca obiectiv unificarea a doua procese de resurse umane, dand mai multa coerenta procesului per ansamblu si oferind mai multa vizibilitate asupra rezultatelor si mai mult sens intregului demers (legand partea de evaluare a performantei profesionale de partea de identificare a persoanelor cu potential evolutiv). Derulandu-se sub tagline-ul „Ascult. Impartasesc. Cresc”, proiectul Dezvoltare 360 a avut 3 etape: 1. Feedback 360, 2. Team sharing si 3. Stafeta liderilor.
Rezultatele au fost unele bune, rata de succes fiind de peste 70%, un procent imbucurator pentru un prim exercitiu. In plus, feedback-urile oferite in diverse etape ale procesului, inclusiv feedback-ul „la cald” oferit de catre utilizatori la final, au reprezentat semnale pozitive si incurajari ca ne indreptam intr-o directie buna, in linie cu dorintele colegilor din Carrefour, populatie-tinta in proces.

 

 

Raiffeisen Bank
Liga Valorilor

Fiecare coleg din retea, indiferent de functie/pozitie poate identifica la colagii cu care colaboreaza comportamente ce demonstreaza valorile Raiffeisen Bank: Pasiune, Integritate, Respect, Discernamant, Colaborare, Invatare, Simplitate si poate face propuneri de nominalizare. Propunerile sunt apoi analizate de un comitet format din managementul regional, impreuna cu castigatori anteriori ai premiilor din Liga Valorilor.

 

 

Tenaris Silcotub
Know it! Use it! Love it! My BenefiTS

At Tenaris, we consider every employee important and we strive for their engagement to reflect both inside and out. Being motivated and feeling happy are two things that make the difference to employee performance so, most of our processes have changed over the years to reflect our HR Strategy “Employee at the centre” and help increase engagement among employees. It is clear that one must focus more on people’s needs, their wishes and ensure through all processes ( including comp&ben) that employees feel important to their employer.
Over time, the company has worked toward growing the range of benefits granted to employees in order to respond better to each specific need.  Recently though, we identified that the available information on benefits was scarce and incomplete resulting in low levels of engagement from our most valued asset, our people and  higher work load for our team by having to constantly provide details. 
For these very reasons, we developed a brand new self - help platform incorporating details of all benefits, all necessary forms and steps in accessing each and single benefit.  
The platform is unique starting with the logo designed for it as it’s meaning is “each employee is unique , free to choose and accountable for their own direction”.

 

 

UNIQA Asigurari
Sales Excellence

The goal of this project was to optimize sales processes, so that the exclusive channel sales force becomes the first choice of customers regarding service quality and trust as well as the most important distribution channel for retail and SME customers when it comes to insurance.

Specific objectives of the project were:

The project was headed strategically by Franz Weiler (CEO), Valentin Coroiu (National Sales Director), Cristina Anculescu (HR Director) and Nadia Pietreanu (Marketing and Sales Development Strategy Director). To develop the project optimally, we partnered with a business consulting company which supported us throughout all stages.  

In order to drive the performance transformation, 4 main areas were addressed: Products, Geography, People and Clients.

“Sales Excellence" was a strategic transformation project that involved a series of working streams (presented below) aiming to improve the performance of the sales channel at all levels. 
 
 
 
 

 

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia Daruieste Viata
Bucuresti
CIEL
Bucuresti
EUCOM Business Language
Bucuresti

Parteneri Anuali