Descriere Candidati

5. Workplace Diversity, Equity & Inclusion
Categorie sponsorizata de
  1. EMERSON
    Advancing DEI through Employee Resource Groups and Managing Unconscious Bias training

    As a company we are committed to building a culture centered around diversity, equity, inclusion, innovation and growth, that enables our customers, shareholders, people and stakeholders to thrive — wherever they are in the world.

    The past two years were important in accelerating our Diversity, Equity and Inclusion (DEI) journey: Employee Resource Groups (ERG) model and best practices were extended to five initiatives driven by voluntary employee-led groups, organized around a cause: Women’s Impact Network (education, personal & professional development), Diverse Abilities (raising awareness on different types of visible and invisible impairments), Mosaic (Multiculturality), Social Committee (social causes, healthy lifestyle) and Sustainability (responsible behavior). Their mission is to promote a diverse and inclusive workplace while enhancing the professional development of its members, educating other employees, and participating in community outreach activities.

    In 2022 we became more intentional in offering the Managing Unconscious Bias Workshop to individual contributors. Aiming to advance the DEI it proved to be an excellent tool to raise awareness on diversity, micro-aggression, biases, and the impact each of us has on creating an inclusive environment. The bridges between the theory and the day-to-day activity turned it into an engaging workshop our employees are eager to attend.

    Down Syndrome Workshop organized by Diverse Abilities  Embrace Differences Day organized by MOSAIC Rainbow Day

     

  2. HP INC ROMANIA
    Lansarea comunitatii interne Women’s Impact Network Romania

    Women’s Impact Network Romania (WIN) este o initiativa a HP Romania menita sa dezvolte o comunitate de femei care simt un puternic sentiment de apartenenta la cultura HP si care sunt inspirate sa se sustina reciproc si sa urmareasca oportunitati continue de dezvoltare a carierei in cadrul companiei. Comunitatea ce a fost lansata in mai 2021 are in prezent peste 130 de membre active si deruleaza programe si evenimente ce urmaresc a contribui la 3 piloni cheie ai strategiei globale de diversitate, echitate si incluziune (DEI): Culture, Talent si Community.

    Comunitatea WIN Romania este aliniata atat la strategia globala de DEI a HP, precum si la strategia locala de business a HP Romania, ceea ce contribuie la o implicare activa si sustinere din partea liderilor locali si un impact direct in indicatorii de performanta legati de angajamentul si retentia angajatilor HP. Succesul comunitatii a fost asigurat de abordarea holistica si centrata pe nevoile specifice ale femeilor din HP Romania si de adaptarea constanta la feedback-ul si recomandarile membrelor noastre.

    Initiativa WIN Romania a contribuit direct in anul 2022 la cresterea angajamentului si a sentimentului de incluziune al angajatelor noastre, precum si la scaderea atritiei anuale.

  3. Kaufland Romania
    PROGRAMUL A.C.C.E.S. (Angajare de Candidati cu Cerinte si Evolutii Speciale)

    Orice persoana isi poate gasi locul in echipa Kaufland. Toate abilitatile sunt apreciate, iar fiecare rol din cadrul companiei este unul esential. Deoarece Kaufland sustine diversitatea, in peste 90 de locatii Kaufland se regaseste cel putin un angajat cu dizabilitati si in continuare ramane o prioritate sa existe posturi cat mai diverse dedicate persoanelor cu dizabilitati, in toate locatiile Kaufland din Romania. In acest scop a fost creat Kaufland ACCES, un program de angajare si integrare in echipa Kaufland, dedicat persoanelor cu dizabilitati.

  4. MEGA IMAGE
    „Mega Pentru Toti – un program dedicat Diversitatii si Incluziunii”

    In Mega Image actionam cu incredere, suntem preocupati ca fiecare coleg sa se simta acceptat si confortabil la locul de munca si ne dorim sa construim o comunitate incluziva, in care diversitatea este apreciata.

    Astfel, in cadrul strategiei Diversitate si Incluziune, am creat programul umbrela “Mega Pentru Toti – un program dedicat Diversitatii si Incluziunii”, coordonat de echipa Employee Experience, in care am inclus toate initiativele dedicate. Programul sustine cei patru piloni ai strategiei, prin actiuni care contribuie la consolidarea unui mediu de lucru in care fiecare sa-si poata atinge potentialul maxim de dezvoltare. Prin acest program si prin semnarea Cartei Diversitatii, actionam si gandim, in fiecare zi, bazandu-ne pe toleranta, respect, incredere, recunoastere, valorificand diferentele si competentele care ne fac mai puternici.

    In cadrul programului am inclus angajamentul companiei pentru Diversitate si Incluziune, am lansat campania “In Mega Image etichetam produse, nu oameni!” si seria de evenimente online “Comunitatea vorbeste”, promovand intern povesti care sa inspire diversitatea, incluziunea si acceptarea. In Comunitatea Mega avem colegi cu dizabilitati de auz, minoritati si nationalitati diverse, care traiesc aceleasi valori – grija, spirit de echipa, curaj, integritate si umor – si dovedesc, in fiecare zi, ca atunci “cand suntem impreuna, suntem Mega!”.

  5. OMV Petrom Group
    Her Energy Academy. Power up today the Leadership of Tomorrow

    Aflat la prima editie, Her Energy Academy este un program de Mentoring si de Branding Personal adresat  studentelor din domeniul tehnic, implementat in parteneriat cu Fundatia Leaders, de-a lungul a 6 luni.

    De unde a aparut nevoia pentru un astfel de proiect?

    Dupa sute de ore de interviuri pentru programele de internship si scholarship organizate de catre OMV Petrom, am observat ca multora dintre studente le lipseste increderea ca pot dezvolta o cariera in domeniul tehnic, indiferent daca ne referim la industria energiei sau la alte domenii. Her Energy Academy a fost creat pentru a raspunde nevoilor noii generatii. Programul contine o diversitate de actiuni si se bazeaza pe 3 directii: invatare (sesiuni de training si public speaking), role-modeling (sesiuni de coaching si mentorat), perspectiva practica (vizite de studiu in OMV Petrom).

    Cele 20 de studente participante la prima editie au fost inspirate de 17 mentori, leaderi femei de succes in OMV Petrom. Mentorii si mentees au dezvoltat o relatie autentica, cu beneficii pe termen lung, mult peste asteptarile initiale.

    Ca parte a strategiei People & Culture OMV Petrom, ne dorim sa crestem vizibilitatea organizatiei in randul tinerilor, sa promovam diversitatea si sa atragem tinere talente in organizatie. La finalul programului, 3 dintre studentele absolvente au devenit colegele noastre si 8 fac parte din programul de burse OMV Petrom Excellence Scholarship.

    Si acesta este doar inceputul. Avem ambitia de a construi o comunitate de tinere talente in domeniul energiei. Luand in calcul efectul de multiplicare, le incurajam sa transmita mai departe ingredientele succesului catre noua generatie Her Energy Academy si sa devina Ambasadoare ale programului.

  6. ORANGE ROMANIA
    One Home Project

    One Home – un proiect unic in cadrul Orange Group prin amploarea, complexitatea, contextul si ambitiile sale.

    Incepand cu septembrie 2021 Orange Romania Communications (Telekom Romania Communications la acel moment), s-a alaturat echipei Orange Romania - un moment important pentru toti colegii implicati si unul marcant pentru industria telecom din Romania: doua companii de referinta si-au unit fortele atat pentru a oferi servicii la cele mai inalte standarde, cat si pentru a sustine semnificativ dezvoltarea economiei digitale romanesti. 

    Proiectul One Home a insemnat aducerea impreuna, sub acelasi acoperis, a echipelor headquarters Orange Romania (ORO) si Orange Romania Communications (OROC), in doua noi cladiri (Tandem si Europe House), intr-un sistem de lucru cu adevarat hibrid. 

    One Home - un proiect menit sa aduca IMPREUNA echipele Orange Romania si Orange Romania Communications, printr-un proces care integreaza oameni, culturi organizationale, modele de munca in sistem hibrid si arhitectura spatiilor de lucru. 

    Misiunea proiectului a fost construita in jurul a doua dimensiuni, People & Space, vizand trei perspective: 

    • O calatorie culturala impreuna 
    • Un mod de lucru hibrid comun 
    • Spatii noi de lucru, ca platforma de crestere si dezvoltare 

    Atat design-ul, cat si executia proiectului, au fost realizate urmarind in permanenta implementarea principiilor diversitatii, echitatii, incluziunii si sustenabilitatii