Conferinta HRevolution

Cea mai importanta conferinta a anului din domeniul resurselor umane: a opta editie a Conferintei Anuale HR Club: HRevolution.

Fiecare domeniu evolueaza in mod constant, se dezvolta din punct de vedere teoretic si al practicilor. Exista insa momente in care evolutia este atat de importanta, incat se transforma intr-o adevarata revolutie a domeniului, in schimbare de viziune si modificare a strategiei de functionare pentru a "dezlantui" performanta neatinsa pana in prezent.

31 octombrie 2012 este data la care a inceput revolutia in activitatea profesionistilor de resurse umane din Romania: speakeri internationali  apreciati in toata lumea au prezentat in cadrul conferintei anuale HR Club strategii de management inovatoare si metode noi de abordare a activitatilor pentru a maximiza performanta, cu multe exemple concrete si instrumente practice.
 

keynote speech-uri

TRUST ME, I'M FROM HR - Charles Green, Fondator si CEO,  Trusted Advisor Associates

Participantii la conferinta HRevolution au aflat cum pot sa aiba success pe termen lung in indeplinirea obiectivelor profesionale prin  metode si tehnici:

 

  • de a dezvolta relatii bazate pe incredere,
  • de a fi un lider urmat in orice situatie,
  • de a determina oamenii sa-ti solicite opiniile si sa iti urmeze sfaturile
  • de a trata/ rezolva situatiile dificile

 

BEYOND BUDGETING - UNLOCKING THE PERFORMANCE POTENTIAL - Bjarte Bogsnes, VP Performance Management Development, Statoil

Bjarte Bogsnes a prezentat metodologia de management care poate descatusa potentialul performantei si modalitatea de implementare a sa prin:

  • identificarea problemelor managementului traditionalist
  • crearea si mentinerea unui climat propice performantei, cu echipe concentrate pe un tel comun, valori clare si recompense pe obiective de echipa
  • crearea unui sistem integrat si dinamic de indicatori de performanta
  • determinarea resursei umane sa isi atinga potentialul maxim, depasind astfel competitia
  • stil de management bazat pe activitati adaptate contextului imprevizibil, si nu planificate calendaristic

Metodologia a fost implementata cu rezultate fabuloase in Statoil, cea mai mare companie scandinava, cu operatiuni in 36 de tari si o cifra de afaceri de 90 de miliarde de dolari, iar sesiunea va beneficia de multe exemple din acest studiu de caz.


workshop-uri paralele

Cele mai importante subiecte din domeniul resurselor umane in 2012

Workshop 1: Employee Feedback in the Digital Era: Social Media Case Studies from Unilever

  • Michael Silverman, Managing Director al Silverman Research

Workshop 2: Business Development Based on Trust

  • Charles Green, Fondator si CEO,  Trusted Advisor Associates

Workshop 3: Strategic People Planning

  • Ruxandra Stoian, Partener, PricewaterhouseCoopers Russia

Workshop 4: Intelligent right-sizing

  • Adam King, Director, Organisation Design, Deloitte

HRevolution EXPO

Un beneficiu suplimentar in cadrul conferintei a fost expozitia din cele 2 zone de coffee break, unde participantii au putut intalni noi furnizori si au aflat despre servicii, instrumente sau inovatii din piata care i-ar putea ajuta sa dezvolte programe de success in organizatiile lor.


CEO Power Dinner

Manageri Generali si Directori de Resurse Umane din cateva din cele mai importante companii din Romania au participat in data de 30 octombrie la o sesiune speciala cu Charles Green.

 

HRevolution EXPO

HRevolution EXPO a venit in completarea conferintei HRevolution, desfasurandu-se in cele doua zone de coffee break: foyer-ul salii Atlas si zona Prefunction ale hotelului Radisson Blu din Bucuresti.

Zona EXPO a fost conceputa pentru a le da participantilor la conferinta HRevolution ocazia de a intalni noi furnizori si de a fi astfel la curent cu serviciile, instrumentele si inovatiile din piata care le-ar putea fi utile in construirea si dezvoltarea unor programe de succes in organizatiile lor.

Lista expozantilor

A_BEST Stand 4
Ascendis Stand 2
Asebuss si Exec-Edu Stand 1
Benefit Seven Stand 17
BIA Stand 7
Catalyst Solutions Stand 3
Controller Institut Romania Stand 10
EuCom Stand 16
Hotel Alpin Stand 9
HR Enterprise Stand 12
ICSS - Integrated Corporate Security Services Stand 13
Iventa Romania Stand 5
Maastricht School of Management Romania Stand 20
Max Relax Stand 19
MMM Consulting Stand 14
Optical Disc Solutions Stand 18
Publica Stand 15
Romanian Software Stand 8
UCMS Group Romania Stand 6

Agenda

08:00 – 09:00
Inregistrarea participantilor (Welcome Coffee)
09:00 – 09:30
Sesiune de deschidere
Radu Mavrodin, Presedinte, HR Club si Director Executiv Resurse Umane Regiunea Euromed - Africa, Grup Renault
Filippo Abramo, Presedinte, European Association for People Management (EAPM)
09:30 – 11:00
Sesiune plenara I : Trust Me, I'm from HR!
Charles Green, Fondator si CEO, Trusted Advisor Associates
11:00 – 11:30
Pauza de cafea
11:30 – 13:00
Sesiune plenara II : Beyond Budgeting - Unlocking The Performance Potential
Bjarte Bogsnes, VP Performance Management Development, Statoil
13:00 – 14:30
Pranz
14:30 – 17:00
Workshop-uri paralele:
Workshop 1 : Employee Feedback in the Digital Era: Social Media Case Studies from Unilever
Moderator: Michael Silverman, Managing Director al Silverman Research
Workshop 2 : Business Development Based on Trust
Moderator: Charles Green, Fondator si CEO, Trusted Advisor Associates
Workshop 3 : Strategic People Planning
Moderator: Ruxandra Stoian, Partener, PricewaterhouseCoopers Russia
Workshop 4 : Intelligent right-sizing
Moderator: Adam King, Director, Organisation Design, Deloitte

Detalii sesiuni

Trust Me, I'm from HR

Charles Green, Fondator si CEO,  Trusted Advisor Associates

Afli cum sa ai success pe termen lung in indeplinirea obiectivelor profesionale prin  metode si tehnici:

  • de a dezvolta relatii bazate pe incredere,
  • de a fi un lider urmat in orice situatie,
  • de a determina oamenii sa-ti solicite opiniile si sa iti urmeze sfaturile
  • de a trata/ rezolva situatiile dificile

Ca o introducere in tema abordata, iata un articol interesant: "Ai incredere in mine, sunt de la HR/ IT/ Juridic/ Financiar"

Beyond Budgeting - Unlocking the Performance Potential

Bjarte Bogsnes, VP Performance Management Development, Statoil

Prezinta metodologia de management care va descatusa potentialul performantei si modalitatea de implementare a sa prin:

  • identificarea problemelor managementului traditionalist
  • crearea si mentinerea unui climat propice performantei, cu echipe concentrate pe un tel comun, valori clare si recompense pe obiective de echipa
  • crearea unui sistem integrat si dinamic de indicatori de performanta
  • determinarea resursei umane sa isi atinga potentialul maxim, depasind astfel competitia
  • stil de management bazat pe activitati adaptate contextului imprevizibil, si nu planificate calendaristic

Metodologia a fost implementata cu rezultate fabuloase in Statoil, cea mai mare companie scandinava, cu operatiuni in 36 de tari si o cifra de afaceri de 90 de miliarde de dolari, iar sesiunea va beneficia de multe exemple din acest studiu de caz.

Pentru inceput, va recomandam sa cititi urmatorul articol: "Sa luam in serios realitatea: implementarea unui sistem de management mai flexibil si autoadaptabil"

Employee Feedback in the Digital Era: Social Media Case Studies from Unilever

Michael Silverman, Managing Director, Silverman Research

Workshop-ul este dedicat conceputului de media sociale si provocarii de a tine pasul cu progresele tehnologice care ne obliga sa renuntam la gandirea conventionala privind studiile pentru angajati si sa gasim modalitati mai eficiente de a genera feedback. Sesiunea se adreseaza tuturor persoanelor implicate in dezvoltarea si implementarea studiilor pentru angajati, precum si persoanelor interesate de utilizarea tehnologiilor sociale la locul de munca.

Workshop-ul va acoperi urmatoarele teme:

  • Provocarile tehnologiilor sociale la locul de munca
  • Problemele studiilor pentru angajati traditionale
  • Utilizarea tehnologiilor sociale in studiile pentru angajati
  • Studiu de caz Unilever 1: The Social Media Garden: Care sunt obstacolele intampinate de organizatiile care adopta tehnologiile sociale la munca?
  • Studiu de caz Unilever 2: Opinion Space: Stabilirea colaborativa la recompenselor
  • Studiu de caz Unilever 3: The Hive: Analiza retelelor sociale

Mai multe despre noile instrumente de obtinere a feedback-ului din partea angajatilor si stimularea implicarii in organizatie.

Business Development Based on Trust

Charles Green, Fondator si CEO, Trusted Advisor Associates

Workshop-ul este recomandat consultantilor de resurse umane si managerilor de business development / dezvoltarea afacerii, indiferent de industria in care activeaza.

Beneficiile participarii la acest workshop:

  • O intelegere practica si profunda a modului in care functioneaza influenta
  • Metode (etice!) de a determina oamenii sa-ti solicite opiniile si sa-ti urmeze sfaturile
  • Intelegerea a doua modele ale increderii: ecuatia increderii si procesul de a crea increderea in persoana ta
  • Intelegerea modului in care poti diminua riscul prin incredere
  • O metoda radicala de comunicare a adevarului este bine acceptata la nivel social
Strategic People Planning

Ruxandra Stoian, Partener, PricewaterhouseCoopers Russia

Cum te poti asigura ca in orice moment ai omul potrivit pentru postul potrivit?

Top managementul solicita procese prin care departamentul de
resurse umane sa asigure implementarea strategiei corporate, aducand oamenii potriviti in companie prin metode eficiente corelate cu realitatea de business actuala.

Strategic People Planning (procesul de planificare strategica a personalului) face legatura intre cererea si oferta de forta de munca. Managementul de top are astfel un mai mare control asupra problemelor legate de personal si se asigura cu privire la capacitatea de a furniza resurse umane aliniate la prioritatile strategice, avand riscurile asociate integrate in procesele organizationale.

Intelligent right-sizing

Adam King, Director, Organisation Design, Deloitte

In contextul in care companiile trebuie sa reactioneze la recesiunea economica, cum va puteti asigura voi, leader-ii de business, ca indepliniti obiectivele companiilor prin leadership-ul si abilitatile corecte si cum puteti adapta, in mod proactiv, marimea si forma companiei astfel incat sa livrati mai mult cu mai putin? Care este metoda prin care o companie gaseste echilibrul intre reducerea de personal si mentinerea performantei operationale?

Abordarea "Intelligent right-sizing" va va ajuta sa mentineti si protejati nucleul de competente si cunostinte care vor sustine business-ul in aceaste conditii dificile de piata. Abordarea presupune:

  • Sa identifici corect departamentele in care se pot face ajustari de personal;
  • Sa gestionezi schimburile operationale dintre diferite functiuni;
  • Sa intelegi sustenabilitatea ajustarilor de personal propuse;
  • Sa iei in considerare factorii interni si externi care influenteaza organizatia;
  • Sa vezi dincolo de reducerile de costuri imediate si sa iei in considerare agenda strategica generala.

Workshop-ul se adreseaza atat profesionistilor in resurse umane cat si top managementului preocupat in aceasta perioada de dimensionarea corecta a organizatiei.

Speakers

Adam
King

ocupa functia de Director in echipa de conducere a diviziei de Design Organizational si Talente din Marea Britanie. De cand s-a alaturat companiei Andersen Business Consulting in anii 1990, apoi mutandu-se la Deloitte and Touche in iulie 2002, Adam a lucrat cu principalii clienti ai companiei, din mediul public si privat, pe proiecte de dezvoltare organizationala, managementul schimbarii si, mai recent, dezvoltarea capabilitatii de leadership. Printre acestia se numara Guvernul Scotiei, Sistemul National de Sanatate al Marii Britanii, Departamentul pentru Dezvoltare Internationala (DFID), BP, the Co-operative Group, Marconi si British Sky Broadcasting Group (BSkyB).  Proiectele dezvoltate de Adam au vizat reorganizari si remodelalari ale serviciilor si functiunilor ca raspuns la provocarile strategice ale organizatiilor. Pe langa acestea, Adam a fost detasat doi ani ca Director de Schimbare Organizationala in cadrul celui mai important consiliu pentru sanatate din Scotia,  NHS Greater Glasgow and Clyde, numarand 44000 de angajati si avand venituri anuale de 2 miliarde de lire. Adam locuieste in Edinburgh cu sotia sa Katie si cele doua fiice, Helen si Ruth.

Charles
H. Green

este numit in Top 100 Thought Leaders - Trustworthy Business Behaviors si castigator al medaliei de aur la Axiom Business Book Awards, categoria etica, pentru cartea Trusted Advisor Fieldbook. Este autor si expert in construirea relatiilor bazate pe incredere in afaceri si a vanzarii bazate pe incredere. Fondator si CEO al Trusted Advisor Associates, el este autorul cartii Trust-based Selling si coautor al cartilor The Trusted Advisor si The Trusted Advisor Fieldbook.

Charles lucreaza cu organizatii complexe pentru a dezvolta increderea in vanzari, increderea interna in organizatii si relatii de tipul “consilier de incredere” cu clientii externi. Clientii sai sunt companii din sectoare de activitate precum servicii, IT, energie sau servicii financiare.

Charles are o experienta de peste 20 de ani in consultanta de management. El este licentiat in filosofie la Universitatea Columbia si a absolvit MBA-ul la Harvard. Charles este un speaker international foarte apreciat si a publicat numeroase articole in Harvard Business Review, Directorship Magazine, Management Consulting News, Businessweek.com, CPA Journal, American Lawyer, si multe altele.

Bjarte
Bogsnes

are o indelungata cariera internationala, atat in domeniul financiar cat si in cel al resurselor umane. Bjarte conduce in acest moment procesul de implementare al programului Beyond Budgeting in Statoil, cea mai mare companie scandinava, cu operatiuni in 36 de tari si o cifra de afaceri de 90 de miliarde de dolari.

Bjarte este Presedintele Beyond Budgeting Round Table Europe (BBRT) si este un apreciat speaker international. Este autorul cartii "Implementing Beyond Budgeting - Unlocking the Performance Potential", in care a scris despre experienta acumulata in implementarea programului Beyond Budgeting. Cartea arata cum Statoil a realizat ca practicile traditionale de management si leadership nu mai functioneaza in contextul actual in care organizatiile activeaza pe piete mai complexe, mai dinamice si mai imprevizibile ca niciodata. In acest sens, compania a implementat solutii inovative alternative la managementul traditional, care au inclus renuntarea atat la bugetele traditionale cat si la managementul bazat pe activitati planificate calendaristic.

Michael
Silverman

este Managing Director al Silverman Research, companie specializata in aplicarea principiilor din media sociale in cercetarea sociala.

Psiholog si specialist in cercetarea organizationala, Michael a ocupat anterior pozitia de Global Head of Employee Research la Unilever.

Radu
Mavrodin

si-a inceput cariera in cadrul grupului Lafarge, unde a ocupat succesiv pozitiile de Director Strategie Romania, Director Parteneriate e-business Franta, Controlor de gestiune Africa, Director Betoane Romania.

Lumea resurselor umane a cunoscut-o insa in anul 2005 cand s-a alaturat Grupului Michelin, unde a activat mai intai ca Director de Resurse Umane Romania-Balcani (Bucuresti) si apoi ca Responsabil Grup Proiect Competente (Clermont Ferrand).

Incepand cu anul 2009, Radu detine pozitia de Director Executiv de Resurse Umane al Grupului Renault in Romania. In aceasta calitate coordoneza activitatile de resurse umane din toate entitatile romanesti ale Grupului, care numara in total peste 17.500 de angajati.

Radu Mavrodin este absolvent al École Nationale d’Administration Paris- Strasbourg, al Facultatii de Relatii Internationale- Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti si al Facultatii de Matematica– Universitatea din Bucuresti.

Ruxandra
Stoian

s-a alaturat PricewaterhouseCoopers Romania in 1997. Are o experienta de 15 ani in recompensare si managementul performantei, restructurare si design organizational, transformarea functiunii de HR, audit intern pe resurse umane si diagnoza organizationala. Ruxandra are o vasta experienta internationala, dobandita prin numeroase proiecte complexe multinationale in zona Europei central si de est. In 2010 a fost numita partener de resurse umane a PricewaterhouseCoopers Rusia.

Ruxandra detine certificatul  Global Remuneration Practitioner de la World@Work USA, este membru asociat al Institute of Personnel and Development in UK si a absolvit MBA la Lumny University.

Locatie

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Evenimente

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali