Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2021
Deschidem seara decernarii premiilor de excelenta in resurse umane la ora 17:00, cu un keynote inspirational sustinut de Kevin Oakes, CEO & co-fondator al i4cp (Institute for Corporate Productivity), speaker international si autor. El ne va impartasi elemente cheie si studii de caz din ultima sa carte, Culture Renovation™: 18 Leadership Actions to Build an Unshakeable Company, publicata in ianuarie 2021. Kevin ne va oferi un model de a planifica, contura si mentine reinnoirea culturii organizationale, discutand despre practicile cele mai noi si cu o eficienta dovedita, ce impacteaza pozitiv cultura.
|
Categoriile premiate in 2021
Vor fi premiate cele mai valoroase Proiecte de Resurse Umane din urmatoarele domenii:
1. Recrutare si Selectie: include proiecte de recrutare, internship, induction etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
2. Managementul Performantei si al Recompensarii: include proiecte care vizeaza strategia de remunerare, design si implementare de sisteme de management al performantei, gradare a posturilor etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
3. Formarea si Dezvoltarea Oamenilor: include proiecte de training, coaching, mentoring, planuri de cariera, talent management, succession planning etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
4. Strategie de Resurse Umane: include proiecte de tipul "HR - partener strategic": brand de angajator, satisfactie si angajament, transformare organizationala, managementul schimbarii, dialog social, incluziune si diversitate. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
5. Digital HR: include proiecte de digitalizare a proceselor de HR prin folosirea tehnologiei si HR analytics & big data. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
6. Health & Wellbeing: include proiecte ce promoveaza si faciliteaza o cultura si un stil de viata echilibrat si sanatos pe toate nivelurile (fizic, mental, emotional) in cadrul organizatiei. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
Categoriile de Management General:
1. Managerul Anului
2. Echipa de HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati
3. Echipa de HR a anului - companii cu peste 500 de angajati
4. Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati
5. Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati
Inscriere
Inscrierile de aplicatii in competitia Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane au loc in perioada 22 decembrie 2021 - 5 februarie 2021.
Speakers
Kevin Oakes este CEO & co-fondator al i4cp (Institute for Corporate Productivity), speaker international si autorul cartii Culture Renovation™, publicata in ianuarie 2021. Kevin lucreaza cu executivi de business si HR in aria practicilor de management al oamenilor care conduc catre inalta performanta.
Kevin activeaza in prezent in consiliul de administratie al Performitiv, o companie de tehnologie de imbunatatire a performantei, iar anterior a facut parte din consiliul de administratie al KnowledgeAdvisors, furnizor de software de analiza a capitalului uman. De asemenea, a fost presedintele Jambok, un start-up de invatare sociala fondat la Sun Microsystems si achizitionat de SuccessFactors in martie 2011, si a facut parte din consiliile de administratie ale Workforce Insight si Koru inainte de vanzarea acestora.
Kevin face parte si din consiliul de administratie al Best Buddies Washington, o organizatie non-profit dedicata lansarii unei miscari globale de voluntariat care, printre altele, creeaza oportunitati de incluziune pentru persoanele cu dizabilitati intelectuale si de dezvoltare.
Cartea sa, Culture Renovation™, este conceputa ca un plan de actiune pentru liderii seniori in vederea schimbarii pozitive a culturilor organizationale si detaliaza 18 pasi concreti pe care companii precum Microsoft, 3M si T-Mobile i-au urmat pentru a-si reinnoi cu succes propriile culturi.
Juriul
Mihai Bordeanu (46) are o experienta de 22 de ani in marketing, comert si business in companii cu profil auto si FMCG. In 2006 s-a alaturat echipei Toyota in Romania, unde a ocupat functiile de director de Marketing, director Comercial si director al marcii Lexus pentru divizia Balcani. In 2010 devine director de Marketing pentru marcile Dacia si Renault, in cadrul Renault Commercial Roumanie. Intre 2014 - 2020 se afla in expatriere in UK si Franta, in cadrul Grupului Renault, unde ocupa pe rand functiile: director de Marketing pentru pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta („North Territory”), director de Marketing pentru regiunea Eurasia si VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a urmat programe de management general in organizatii de profil precum London Business School si CEDEP (INSEAD).
Economist de profesie, Ciprian Gradinariu este manager general al Solina Romania, unul dintre cei mai mari producatori de ingrediente pentru industria alimentara la nivel european.
Compania implementeaza un sistem de management de tip Kaizen, iar Ciprian spune ca această filosofie este calea sigura spre implinirea potentialului. Filosofia Kaizen a fost cea care a ajutat Solina sa-si pastreze echilibrul, sa isi regaseascăa ritmul si sa renasca din propria cenusa, precum Pasarea Phoenix, dupa incendiul care a devastat fabrica in februarie 2019.
Rolul lui Ciprian la Solina este legat de elementele strategice cele mai importante: coordonarea afacerii Solina in Sud Estul Europei si asigurarea unui leadership transformational in care fiecare membru al echipei este provocat zi de zi sa devina cea mai buna varianta a sa. Ciprian crede in puterea mentala a fiecarui membru al echipei, in sistemul de management eficace, in munca acerba, in dedicarea angajaților sai si are incredere in viitor.
Andreea Puiu are 38 de ani de viata si 16 ani de experienta in Resurse Umane. Absolventa de psiho-socio-pedagogie (Universitatea Transilvania Brasov), a inceput sa lucreze, dupa terminarea facultatii, in Brasov la o companie “greenfield” din domeniul Automotive, unde a invatat ce inseamna recrutarea, admin-ul, payroll-ul si apoi conceptul mai larg de compensation and benefits.
In 2009, s-a alaturat unei companii care a devenit cultura si job-ul sau de suflet: Hochland. Aici a inceput sa inteleaga si practic domeniul L&D si interventia si valoarea coaching-ului, atat ca beneficiar, cat si ca furnizor. Este responsabila de cele doua fabrici (Sighisoara si Sovata) si de biroul din Bucuresti, iar din 2018 este membru in Board-ul Hochland Romania.
- Peste 20 de ani de experienta de management,in roluri de coordonare nationala sau regionala, acumulata in diferite organizatii, cu operatiuni diversificate ca model de business si cultural. Experienta de munca atat in organizatii foarte structurate ca P&G si SABMiller, cat si in medii entreprenoriale ca Pro TV, Distribuitorii regionali din Balcani ai P&G si chiar start-up-ul Genpact .
- Experienta bogata in marea majoritate a ariilor de Resurse Umane, cu focus pe Talent Management, Salarizare & Beneficii, Relatii Industriale si Dezvoltare Organizationala. Ultimul domeniu este si subiectul cursurilor pe care le predau la programul de Master (SOPRU) la Universitatea Bucuresti.
- O foarte buna intelegere a gandirii si activitatilor de business, castigate atat prin cursuri formale (Executive MBA), cat mai ales experiential prin expunerea la diferite modele de business si proiecte in FMCG, Business Process Outsourcing si Media. Experienta bogata in design organizational in M&A, business unit clustering & integration, business start-up/ ramp-up, downsizing & turnaround.
Motto: "Traiesti cu adevarat numai atunci cand nu traiesti doar pentru tine" (Menandros).
Absolventa a Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comert , Cristina are o experienta de peste 20 de ani in managementul resurselor umane, capatata in companii multinationale de renume din domeniul industriei tutunului, a materialelor de constructii si mai recent, in automotive. A absolvit si un masterat in managementul resurselor umane de la Seneca College of Applied Arts & Technology, Toronto.
A avut sansa de a participa in mod nemijlocit la start-up si dezvoltarea unui greenfield cu o investitie de peste 100 milioane EUR, a implementat si coordonat proiecte de dezvoltare organizationala, dezvoltarea capabilitatilor de leadership din organizatie, construirea brandului de angajator, managementul talentelor, si multe alte proiecte de succes. A coordonat echipe de nationalitati diverse, cu complexitati si nivele de dezvoltare diferite, si cu prioritati diferite.
Este pasionata de procesele de identificare si dezvoltare a talentelor din organizatie, dar si in sensul mai larg, de dezvoltarea si motivarea angajatilor.
In prezent, Cristina este Managerul HR al Centrului de Servicii Partajate pentru Europa, in cadrul Michelin Romania.
Absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti in 1995 si detinator al unei diplome in Managementul Afacerilor, Eugen Gane s-a alaturat grupului A&D Pharma Dr Max in martie 2020 in calitate de Director Resurse Umane.
Avand peste 20 de ani de experienta în resurse umane, din care peste 12 ani în pozitii de conducere, Eugen este un lider de resurse umane pasionat de afaceri, capabil sa performeze intr-un mediu multicultural.
Lucrand in companii aflate in stadii de dezvoltare si industrii diferite precum ING Nederlanden, Vodafone, Coca-Cola Company sau IBM, Eugen a avut oportunitatea de a implementa cu succes diverse initiative strategice de resurse umane, de la introducerea "unei strategii de angajator preferat" într-o industrie extrem de competitiva, integrarea unei achizitii strategice externe, externalizarea activitatilor neesentiale ale companiei, definirea si implementarea unui plan de "atragere si retinere a talentelor" pentru asigurarea unei cresteri accelerate a unui centru de servicii, implementarea unui nou sistem de informare privind resursele umane pana la implementarea unui program de transformare a fortei de munca.
Experienta extinsa i-a permis lui Eugen nu numai sa-si dezvolte cunostinte si abilitati in diferitele fatete ale managementului resurselor umane, precum politici de resurse umane, recrutare si selectie, compensatii si beneficii, managementul performantei, atragerea si dezvoltarea talentelor, ci si o buna intelegere a procesele de afaceri.
Gabriel a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si un Master in Managementul Resurselor Umane. Lucreaza in HR, prima si singura pasiune profesionala (pana in acest moment) cu o experienta diversa in industrii variate (FMCG: Ursus si Wrigley's; Servicii Financiare: Groupama Asigurari; Consultanta: Arthur Andersen; Industrie: HeidelbergCement si Farma: SECOM) si in organizatii, roluri si geografii diferite: companii multinationale, organizatii antreprenoriale romanesti, consultanta.
Incepand cu Decembrie 2019, Gabriel coordoneaza departamentul de Resurse Umane din CEMACON, unul din liderii din pietei de materiale de constructii din Romania.
Gabriel este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. Are o experienta de mai bine de 20 de ani in resurse umane si a ocupat succesiv pozitii de top in corporatii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). Si-a inceput cariera in industrie, lucrand apoi in mediul academic (Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii), in administratie (Ministerul Muncii), in organizatii non-profit (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management) si ravenind in industrie. In paralel cu cariera in business si-a continuat activitatea academica, fiind conferintiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe). In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.
Gina Cruceru este in prezent Group HR Director in cadrul Rompetrol – KMG International, companie multinationala cu peste 5.500 de angajati, alaturi de care activeaza de peste 9 ani. Si-a inceput cariera in urma cu 15 ani si a activat in industrii dinamice precum Oil&Gas, FMCG si Retail. Impreună cu echipe locale sau oameni de pe continente diferite a implementat proiecte strategice si provocatoare care au adus schimbarea in organizatiile respective. A condus si s-a implicat activ in programe, proiecte si initiative de Resurse Umane: Strategie, Business Partnering, Managementul Performantei, Managementul Carierei, Recunoastere si Recompensare, Engagement, Recrutare si Selectie, Training si Dezvoltare, Relatii de Munca, Branding de Angajator.
Impreuna cu echipa de Resurse Umane a Rompetrol – KMG International si in parteneriat cu managerii din business, contribuie zi de zi la atingerea obiectivelor companiei, precum si la cresterea si dezvoltarea oamenilor din companie apartinand tuturor generatiilor active pe piata muncii. In acelasi timp, Gina este un sustinator activ al proiectelor din sfera educatiei, compania desfasurand chiar si in contextul actual proiecte de anvergura in online ce sustin dezvoltarea studentilor si a elevilor, la nivel national.
Profesionista cu experienta in domeniul resurselor umane, in prezent Country HR Head pentru DB Global Technology si EMEA Talent Acquisition Lead pentru Deutsche Bank.
A absolvit programul Human Resources Management la Seneca College si MAP, Business administration and general management la INSEAD.
Membra in Board-ul AVE (Asociatia pentru valori in educatie), se implica activ in elaborarea de programe de imbunatatire a educatiei publice din Romania.
Iuliana are peste 15 ani experienta in managementul resurselor umane si a coordonat proiecte complexe, in diverse companii, printre cele mai importante fiind: PepsiCo (2004-2013), Farmaciile Dona (2013 – 2016), iar din 2016 s-a alaturat echipei Intertoy Zone (Noriel), ca Director Resurse Umane. In acest rol, a redefinit functiunea HR, a creat procesele de resurse umane si a relansat relatiile cu angajatii, coordonand proiecte de cultura organizationala, managementul performantei, engagement, campanii de recrutare. Componenta majora a provocarilor sales profesionale o constituie experienta in companiile aflate in proces de transformare sau in tranzitie catre un nou model de business. Iuliana considera coachingul si invatarea experientiala ca fiind cele mai eficiente instrumente de dezvoltare.
Este absolventa a Facultatii de Sociologie, Psihologie si Pedagogie a Universitatii Bucuresti, a unui Masterat in Politici Sociale si a unui program de Executive MBA. De asemenea, are diverse formari in coaching, fiind membru ICF.
Judith Kis conduce diviziile de Resurse Umane si Logistica in Groupama Asigurari Romania, avand o experienţă profesională de peste 20 ani, perioada în care a coordonat departamentele de resurse umane ale unor companii importante, naționale și multinaționale din domenii precum FMCG, retail, servicii de securitate și IT. In 2009, Judith a absolvit programul MBA din cadrul ASE-CNAM Paris si este certificata in managementul resurselor umane in cadrul unui program postuniversitar la Asebuss si prin Masterul de Comunicare si Managementul Resurselor Umane de la SNSPA. A participat la numeroase training-uri si cursuri de dezvoltare in leadership, management, comunicare si resurse umane. De asmenea, in 2011 si 2013, Judith a fost prezenta in anuarurile Business Magazin “Tineri Manageri de Top” si “Femei Puternice in Business”.
Luminita Florea are o experienta de aproape 18 ani in Resurse Umane in diverse roluri si in domenii foarte variate, de la telecom, la petrol & gaze, pharma si tutun.
Luminita si-a inceput cariera in domeniul Resurselor Umane la Zapp ca intern in departamentul de Resurse Umane, unde si-a dezvoltat expertiza in zona de recrutare si training. A continuat ca generalist HR in cadrul Rompetrol Group si apoi, timp de aproape 5 ani, a coordonat aria de HR in filiala Novo Nordisk din Romania.
In 2012, Luminita s-a alaturat echipei de resurse umane Philip Morris Romania ca HR Business Partner pentru functiunile suport si, ulterior, pentru zona comerciala si a condus sau a fost implicata activ in multiple proiecte de transformare organizationala si de leadership. Dupa 5 ani in cadrul companiei si numeroase proiecte finalizate cu succes, Luminita a preluat functia de Director People & Culture pentru ambii afiliati Philip Morris in Romania (fabrica si entitatea comerciala) si este responsabila, impreuna cu echipa ei, de definirea si implementarea strategiei de resurse umane. Din 2017, este membru in board-ul Philip Morris Romania.
Absolventa de studii economice, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Luminita si-a conturat pregatirea profesionala cu participarea la numeroase cursuri si workshop-uri in cadrul companiilor in care a activat.
Marius Ciurariu este Director de Resurse Umane la Provident, companie care a obtinut trei ani la rand certificarea de Top Employer. Are peste 12 ani experienta in a lucra cu oamenii, atat in pozitii de L&D, cat si din pozitia de director de Resurse Umane. Conduce o echipa de 25 de oameni in resurse umane, care au in grija peste 1700 de angajati.
Este coach acreditat cu ICF si de curand Ambasador al Transformarii Educatie in Romania in proiectul celor de la AVE Romania.
Mirela este absolventa a Institulului de constuctii Bucuresti si are o diploma profesionala in Management obtinuta la Open University Business School. Este certificata in Managementul Strategic al Resurselor umane prin Exex-Edu – Asebuss, trainer & coach autorizat si Manager de resurse umane atestat, conform standardului ocupational – C.O.S.A.
Are o experienta in HR de 30 de ani si este Senior HR Director in Macromex din anul 2004. Tot atunci s-a alaturat ca si membru in HR Club. A fost premiata de catre HR Club la sectiunile: Formare si dezvoltare profesionala cu proiectul “Academia de training cu fonduri europene”; Recrutare si selectie: “Cautam eschimosi temerari pentru platforma logistica Edenia – care aduce Polul Nord la Campia Turzii” si Strategia de resurse umane: “Oameni si valori – aka brandul de angajat Macromex”.
A coordonat proiecte complexe de schimbare de cultura, expansiune regionala, start-up-uri dar si de outplacement in cadrul companiilor Cominca, Lekkerland, Macromex Cehia, Macromex Food Services, La Lorraine Romania avand experienta solida in domeniile FMCG, food, frozen, logistica, productie.
Premiata de catre Great People Inside pentru 15 ani de performanta deosebita si contributie exceptionala in dezvoltarea resurselor umane din Romania si de catre HR Club pentru dezvoltarea comunitatii de HR.
Monica Micu a studiat Sociologia in cadrul Universitatii Bucuresti, specializandu-se initial in studiul comportamentelor colective si al imaginii de marca in cadrul CSOP Gallup International, unde si-a inceput activitatea profesionala. Urmatorul pas a fost in rolul de Manager Comunicare Corporate in cadrul operatiunilor industriale ale Grupului Lafarge in Romania, integrand astfel functia de Resurse Umane nou creata la acel moment si continuand pentru mai bine de 20 de ani in domeniul Managementului de Cariera si Training si apoi al Managementului de Resurse Umane in diferite locatii din Europa ale Grupului Lafarge.
Obtine in 2015 certificarea CIPD – M in domeniul Resurselor Umane iar in 2016 se alatura grupului Airbus in Romania, in cadrul activitatii de intretinere si fabricatie elicoptere de la Brasov.
Ai putea spune ca totul a fost un plan stabilit cand Paul si-a inceput calatoria profesionala studiind Managementul in Industrie in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara. Plan sau nu...mai degraba nu, experienta profesionala a lui Paul a fost aproape tot timpul legata de industrie. De managementul in industrie, de managementul resurselor umane in industrie.
Paul are mai mult de 20 de ani de experienta in management din care, 15 ani de experienta regionala a managementul resurselor umane in industria automotive.
Experienta sa profesionala l-a facut un fin cunoscator al unei parti a Europei de Est, a particularitatilor, diferentelor si a similitudinilor resursei umane din Romania, Serbia, Macedonia, Moldova, Ucraina, Ungaria.
Raluca Avramescu are o experienta de 15 ani ca executiv in resurse umane, actual in cadrul Alka, anterior in cadrul GfK si Arctic.
A condus proiecte complexe de transformare organizationala care au vizat redefinirea abordarii de business, dezvoltarea capabilitatilor organizationale in concordanta cu evolutia pietei si instituirea unei infrastructuri solide de management.
Complexitatea si dinamica companiilor in care a activat, precum si rolul regional, i-au fundamentat o expertiza solida in toate ariile resurselor umane.
Cea mai mare mandrie a sa este legata de relevarea potentialului individual, optimizarea echipelor si cresterea liderilor. Dintodeauna a urmarit să aibă un impact pozitiv asupra vietii oamenilor, organizatiilor si comunitatii.
Este psiholog de formatie, pasionata de dezvoltarea personala si coach din 2014, precum si membru AVE.
Ma numesc Ana Maria Uceanu, am 18 ani si sunt studenta in anul 1 la Entrepreneurship Academy, unde am norocul de a a avea tutori cu multa experienta in zona antreprenoriala si a intelege nevoi de business reale si actuale. Am infiintat de curand compania VAGUE TROIS DESIGN SRL unde imi pot pune in aplicare pasiunea pentru creatie, creand singura modelele pe care le producem, dar si aplicand zilnic tot ceea ce invat la facultate. Prima nisa pe care ma axez in momentul de fata sunt tinutele de casa elegante. Consider ca in fiecare scop pe care il avem trebuie sa existe o intentie, o semnificatie mai adanca in spate. Intentia mea este de a promova feminitatea si sensualitatea, atribute care au capatat o mai mica atentie si prioritate in societatea centrata pe consum. Atat arta cat si businessul sunt subiecte care m-au preocupat de multi ani si ma bucur sa am ocazia sa le imbin in prezent. Din fericire am avut norocul de a avea parte de discutii, proiecte, voluntariate si internship-uri cu cele mai potrivite persoane pentru fiecare punct al dezvoltarii mele din momentele respective. Printre preferatele mele din punct de vedere al informatiilor primite au fost internship-urile la Murmur si Ma Ra Mi, programele de voluntariat Our Big Day Out si voluntariatul pentru Festivalul International de Teatru de la Sibiu. Privesc cu optimism optiunile pe care mi le poate aduce mai departe viitorul in materie de proiecte, informatii si experiente cel putin la fel de fascinante ca cele de pana acum!
Ma numesc Andreas Manole, activez profesional in mai multe domenii si studiez la Facultatea de Management Financiar, a Universitatii Ecologice din Bucuresti. Mi-am inceput dezvoltarea personala si spirituala la varsta de 4 ani, cand am descoperit cristaloterapia. Dintotdeauna am fost curios si fascinat de tot ce era in jurul meu. Mi-am dorit sa invat cat mai multe, sa evoluez rapid si sa aduc valoare lumii prin actiunile mele. De la varsta de 14 ani sunt energoterapeut si ajut oamenii in procesul lor de vindecare fizica, psihica si emotionala. La 16 ani am inceput sa predau uneltele si sistemele de vindecare, persoanelor ce si-au dorit sa invete sa le foloseasca independent. Tot in acea perioada am realizat ca dezvoltarea noastra, ca oameni, implica si partea profesionala. Din acest motiv, am ales sa ma focusez pe domeniile de Management si Marketing, pe care le-am studiat si practicat lucrand in cadrul restaurantului Agio Bistrot, din 2016 pana in 2021. De anul trecut, mi-am dezvoltat propriul business in care imbin coaching-ul spiritual, terapiile alternative si complementare cu consultanta manageriala. Astazi, la varsta de 18 ani, sunt energoterapeut, maestru Reiki, spiritual coach, trainer, business owner al companiei INVICTUS SRL si ma indrept spre noi proiecte. Semnatura mea personala este schimbarea, iar aceasta este amprenta pe care o las atat in ceea ce ma priveste, cat si oamenilor cu care lucrez. Consider cu tarie ca putem sa ne aducem schimbari benefice noua, ca ne putem crea viata pe care ne-o dorim si ca totul se afla doar in puterea noastra. Va doresc succes tuturor!
Hey, numele meu este Ionita Eva si sunt eleva la Colegiul National Bilingv George Cosbuc. Sunt o persoana optimista si plina de energie ce pune mare pret pe umor in viata. De a lungul anilor de liceu am participat la multiple voluntariate in gradinite si scoli de copii cu dizabilitati, experiente ce m-au ajutat sa am o perspectiva mult mai complexa asupra lumii.
Ma numesc Smaranda Enache, am 19 ani si studiez Graphic Design Communication la University of the Arts London. De la inceputul liceului si pana acum am iubit sa particip la proiecte pe care le-ai putea categoriza ca si “cool”. Am fost membru Interact Cismigiu in liceu, o experienta prin care am cunoscut niste oameni incredibili si care m-a impins inspre o lume plina de evenimente si idei deosebite. In 2019 si 2020 am fost voluntar/intern la festivalul Unfinished, iar anul acesta m-am implicat si in proiectul Grivita53, spre exemplu vanzarea de martisoare caramizi la Muzeul Taranului Roman. La 16 ani am plecat in Oxford pentru a imi termina ultimii doi ani de liceu, unde am luat hotararea de a ramane in lumea artei si designului, pasiunea mea de cand aveam 4 ani.
Castigatori
Candidati
Inscrieri
Tarifele de participare la Ceremonia Online de Decernare a Premiilor sunt:
Pentru a-ti rezerva un loc, scrie-ne la anca.toma[at]hr-club.ro.