HR Club Awards 2023
Decernarea anuala a Premiilor de Excelenta HR Club, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, dar si singurul in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor, isi pregateste pentru 2023 un nou format, HR Club Awards, si noi categorii in concurs, in linie cu tendintele momentului.
Alaturi de lideri de HR si de business din cele mai importante companii din Romania, ne vom intalni pe 30 martie, la Biavati Events (harta aici), pentru a recunoaste profesionalismul in resurse umane, oferind cele mai inalte distinctii in domeniu.
Vom deschide HR Club Awards cu o sesiune HR Club Talks live, cu invitati care ne vor inspira prin tot ceea ce fac, dovedind ca pun in practica aceleasi valori cu cele ale HR Club: SHARE-CARE-DARE. Pentru ca in cursa noastra pentru viitor, trebuie sa fim mai oameni pentru a ramane relevanti: mai adaptabili, mai empatici, mai orientati catre solutie si nu catre proces, mai creativi, cu valoare adaugata, invitatii nostri din acest an sunt un exemplu de motivatie, energie, empatie si orientare catre solutii. Afla mai multe despre ei aici.
In continuare descopera agenda evenimentului si noile categorii de premii: 8 categorii pentru initiativele de HR si 2 categorii pentru colegii nostri.
Agenda HR Club Awards:
13:00-14:00 Welcome Lunch
14:00-15:30 HR Club Talks Live cu invitatii nostri:
14:15-14:30 Share: Mirela Stetco
14:35-14:50 Care: Valeriu Niculae
14:55-15:30 Panel Dare: Florin Rasteiu, Mihai Preda, Robert Avram
15:30-16:00 Coffee Break
16:00-17:30 Decernarea premiilor HR Club Awards
17:30 Sarbatorim castigatorii
O descriere detaliata a categoriilor si a procesului de aplicare se afla in Ghidul Aplicantului.
Premiem cele mai valoroase Initiative de Resurse Umane din urmatoarele domenii:
1. Innovative Sourcing
2. Navigating the Great Resignation
3. Skilling, Reskilling, Upskilling & Flexible Development
4. Catalyzing Business through People Analytics (premiul nu se acorda din lipsa de proiecte inscrise)
5. Workplace Diversity, Equity & Inclusion
6. Embedding a Culture of Workplace Wellbeing
7. Employee Experience
8. Best People Initiative in Small Entrepreneurial Businesses (premiul nu se acorda din lipsa de proiecte inscrise)
Premiem cei mai valorosi colegi:
1. Best HR and Business Team, partnering in Driving Company Success
2. the HR Rising Star of the Year
Inscriere
Inscrierile de aplicatii in competitia HR Club Awards 2023 au avut loc in perioada 22 decembrie 2022 - 3 februarie 2023. Descarca Formularul de aplicatie aici >>>
Parteneriate
Daca vrei ca organizatia ta sa beneficieze de promovare in cadrul acestui eveniment, te invitam sa parcurgi brosura de prezentare a pachetelor de promovare disponibila aici.
Pe 30 martie, vom deschide HR Club Awards cu o sesiune HR Club Talks live, cu invitati care ne vor inspira prin tot ceea ce fac, dovedind ca pun in practica aceleasi valori cu cele ale HR Club: SHARE-CARE-DARE.
In cursa noastra pentru viitor, trebuie sa fim mai oameni pentru a ramane relevanti: mai adaptabili, mai empatici, mai orientati catre solutie si nu catre proces, mai creativi, cu valoare adaugata. Invitatii nostri din acest an sunt un exemplu de motivatie, energie, empatie si orientare catre solutii:
- Mirela Stetco - Head of Training, Teach for Romania
- Valeriu Nicolae - Antreprenor si fondator, Asociatia Casa Buna
- Robert Avram - Elev si External Affairs Advisor la Delegatia de Tineret a Romaniei la ONU
Poti afla mai multe despre ei la sectiunea Speakers din meniul alaturat.
Speakers
Mirela Stetco este licentiata in Litere, cu un masterat in Management Educational, avand si o certificare in coaching. Se declara un practician dedicat facilitarii de experiente pentru oamenii care-si doresc sa se creasca altfel. Profesor, metodist, trainer, coordonator de proiecte educationale, Mirela a ales sa dea un restart pasiunii ei pentru educatie, intrand in universal ONG. In prezent, coordoneaza echipa care sustine profesorii Teach for Romania, printr-un program inovativ de invatare care imbina trainingul, mentoratul si coachingul.
Crede cu tarie ca traiesti autentic doar daca iti dai voie sa fii vulnerabil, sa inveti continuu si sa te bucuri de frumusetea din oameni si din experientele vietii. Sustine ca ii este greu sa respire fara un strop de blandete, fara echitate si compasiune, pentru ca toate acestea sunt conectate cu misiunea ei personala.
A publicat cinci carti, doua in engleza, una in italiana si doua in romana, una dintre ele despre coruptia si impostura politicienilor contemporani. Cea mai recenta dintre cartile sale, „Tigan tandari”, a devenit un bestseller, toate fondurile din vanzarea celor 20.000 de exemplare publicate fiind donate catre copiii de la Casa Buna.
A publicat si peste 500 de articole despre coruptie, imposturi si nepotism in politica si administratia publica romaneasca. A avut multi ani un editorial saptamanal in Dilema Veche, iar din martie 2020, este publicat saptamanal in Libertatea, ziarul cu cea mai mare audienta din Romania.
A lucrat cu migranti si refugiati in Europa, Turcia si Liban, a condus numeroase training-uri pentru institutii europene si organizatii guvernamentale, ONG-uri si companii multinationale si detine o companie care ofera cursuri de comunicare si diplomatie pentru institutii financiare, ministere de externe si organizatii din Europa, Africa si Asia. Activitatea sa la Bruxelles a condus la adoptarea unui numar de strategii sociale europene si nationale. In timpul guvernarii tehnocrate din 2016, a fost consilier de stat si secretar de stat.
A fost Reprezentant Special al Secretarului General al Consiliului Europei. O mare parte din veniturile sale din ultimii 15 ani au fost folosite pentru a ajuta copiii saraci din Ferentari sa ramana la scoala. Pentru eforturile sale la Ferentari, Valeriu a primit premiul onorific al World’s Children’s Prize de la Regina Suediei (2018). De asemenea, a primit Premiul Parlamentului European pentru „Cetateanul Anului” (2013) si Premiul UNICEF pentru cel mai bun proiect in sport si educatie, pentru munca sa cu unii dintre cei mai vulnerabili copii (2012).
Prin firma sa de consultanta pe comunicare si management strategic lucreaza cu companii din Qatar, Marea Britanie, Austria si Romania.
Robert Avram este elev in clasa a XII-a in cadrul Colegiului National "Nichita Stanescu" Ploiesti si pe tot parcursul liceului s-a implicat activ in lupta pentru respectarea drepturilor elevilor si pentru cresterea calitatii educatiei, ajungand sa conduca, in calitate de presedinte, Consiliul National al Elevilor, in perioada 2022-2023. Incepand din 1 martie 2023, Robert este External Affairs Advisor la Delegatia de Tineret a Romaniei la Natiunile Unite.
Robert considera ca tinerii sunt o adevarata forta si ca este de datoria societatii sa se asigure ca vocea lor nu este doar auzita, ci si ascultata, acestia fiind, de fapt, viitorii lideri ai comunitatilor din care acum fac parte.
Florin face parte din echipa Gen, stiri, din septembrie 2021, de la inceputul proiectului. Scrie, editeaza si „traduce” stiri intr-un limbaj accesibil pentru tineri. Se bucura ca poate sa-i ajute sa inteleaga mai bine lumea in care traim, explicand stirile complicate si oferindu-le context.
De trei ani, lucreaza la Buletin de Bucuresti, unde acopera zona de actualitate si investigatii legate de coruptie si achizitii publice. Primul contact cu jurnalismul l-a avut la Factual.ro, unde verifica veridicitatea declaratiilor oferite de politicieni.
Mihai Preda, stiut ca Psihotrop, a venit cu prima modalitate de educatie non-formala bazata pe muzica rap, punand comentariile literare pentru bac in versuri de hip-hop. El a reusit sa castige aprecierea elevilor prin usurinta cu care a aratat ca nu e atat de greu sa inveti pentru bac atunci cand se vorbeste pe limba ta.
Psihotrop este acum o voce apreciata pe scena hip-hop-ului underground romanesc, iar in paralel a pus bazele unei agentii de publicitate in Constanta, pentru o explorare disciplinata a creativitatii.
Juriul
Nascut in Hamburg, Germania, intr-o familie din diaspora turca, Omer Tetik a studiat in Turcia, terminand Facultatea de Economie la Middle East Technical University in 1996. Dupa ce s-a alaturat Finansbank in Turcia, in cadrul departamentului Treasury & Capital Markets, a lucrat la Moscova/Rusia in perioada 1997-2000 si a ajuns in Romania in februarie 2000 "pentru un weekend lung" care s-a dovedit a fi pentru o viata intreaga. In perioada 2000-2013 a fost la Finansbank Romania SA (Credit Europe Bank Romania SA) ocupand functii de conducere si executive pana in aprilie 2013, iar apoi s-a alaturat Bancii Transilvania SA in calitate de CEO.
Omer este, de asemenea, membru al Consiliului de Administratie al BT Capital Partners SA si membru al Consiliului de Administratie al Fondului Proprietatea SA. El sustine ca este un sustinator puternic al dezvoltarii pietelor de capital din Romania.
Omer este un mandru cetatean roman, casatorit cu Alexandra si tata a 3 copii. Ii place timpul petrecut cu familia, construind Lego-uri cu copiii, citind, cantand la instrumente de percutie, ocazional mergand cu motocicleta si se bucura de tot ce tine de vara si sporturi nautice.
Avand o experienta de peste 20 de ani in business, Cecilia Radu, Director General Novo Nordisk Romania, a absolvit Universitatea de Medicina si Farmacie din Iasi, dupa care a activat in industria farmaceutica, parcurgand toate treptele profesionale, de la reprezentant medical la pozitii de management, atat in companii farmaceutice producatoare de medicamente inovatoare, cat si de medicamente generice.
Cecilia este un leader care are acorda incredere celor cu care lucreaza, ii sprijina in dezvoltarea profesionala, este un dedicat coach si are un acut simt al fair-play-ului. In Novo Nordisk a construit, impreuna cu echipa de management, o organizatie de oameni foarte pasionati, ambitiosi, extrem de implicati si care simt cu adevarat ca apartin unei Echipe.
Succesul nu a intarziat sa apara, Novo Nordisk fiind una din cele mai respectate companii din industria sa, fapt confirmat si de feedback-ul angajatilor Novo Nordisk Romania, cat si al potentialilor angajati. De altfel, aceasta apreciere exista si la nivel international unde compania a fost declarata ca “Best place to work” si in 2022.
Sunt la Cluj din 2019, Director General al Delonghi Group in Romania.
Cu o echipa de peste 3500 de angajati si un portofoliu dinamic de masini automate de cafea, echipamente de mic dejun marca Braun, Delonghi a confirmat, in cei 10 ani de activitate in Romania, ca este un lider dinamic si inovator pe o piata extrem de competitiva. Cea mai frumoasa dovada a acestui parcurs robust este dezvoltarea din ultimii 3 ani, cand uzinei din Jucu-Cluj i s-au alaturat cea din Salonta/Bihor in 2020 si cea din Satu Mare in 2022.
Carmen este inginer chimist, manager cu experienta internationala in domeniul industrial, lucrand in multe companii multinationale de inalta performanta si nivel tehnic.
A lucrat peste 18 ani in automotive, in compania Michelin, cu misiuni in diferite colturi ale lumii - Franta, Ungaria, China, Serbia, SUA, Mexic, dar lucrul de care este mandra tare este uzina grozav de frumoasa pe care a construit-o in India, la Chennai.
Este o sustintoarea activa a feminismului, cale durabila de modernizarea si performanta in business si in Romania. Din 2019, impreuna cu asociatia Professional Women Network Romania, lucreaza la un proiect inedit, Muzeul Femeilor Remarcabile din Romania, un muzeu-manifest, care isi propune sa vorbeasca lumii cu drag si consideratie despre femeile deschizatoare de drum, pionere in diferite domenii si care confirma prin destinul lor exceptional identitatea noastra nationala.
Incepeti dimineata bine, cu o ceasca de cafea! Noi aducem dimineata frumoasa in viata voastra.
Cu drag va salut de la Cluj!
Adela Jansen are o experienta acumulata in decursul a peste 25 de ani ca membru in echipele de top management din mai multe companii internationale si locale, care activeaza in mai multe industrii, precum serviciile financiare, telecom, FMCG si hospitality. A derulat sau coordonat proiecte de lansari si dezvoltare de afaceri, creare si implementare de strategii, procese de restructurare si transformare in contexte si industrii complexe, creand in acelasi timp echipe performante si motivate. Are expertiza in mai multe domenii de activitate precum stakeholder management, resurse umane, business development, advocacy, operations.
In prezent este membru in consilii de administratie sau consultative in companii din mai multe industrii si in organizatii de business, coordonand in mandatele rotative ale Camerei Franceze din Romania si o alianta de organizatii de business, Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei. Adela este investitor, profesor asociat la ASE si BBS in programe de master si MBA.
Experienta ca HR Executive Director s-a derulat pe parcursul a 10 ani cand a coordonat aceasta activitate pentru grupul BRD-Groupe Societe Generale, dupa o perioda de 5 ani cand a fost Secretar General. A fost membru in HR CoDir la nivelul Grupului Societe Generale, o institutie cu 150.000 de persoane la nivel global, deruland mai multe proiecte la nivel international si local. Este membru in Asociatia Administratorilor Independenti, mentor si trainer in proiectul Women on Board al Professional Women Network.
Adela a absolvit facultatea de automatica si calculatoare, un program EMBA, este doctorand la ASE si EM Strasbourg, alumna Henley Business School / Reading University, cat si a multor cursuri internationale de prestigiu.
Adela este o fericita fiica, sotie si mama; canta la vioara, ii plac filmele, cartile si sportul, drumetiile si off-roadul.
Alina coordoneaza diviziile de Resurse Umane si Comunicare in cadrul Pharmafarm & Gedeon Richter Farmacia, avand o experienta profesionala vasta de peste 12 ani in conducerea proiectelor de resurse umane, branding si cultura in diverse industrii precum retail, farmaceutice, productie. Actioneaza ca un promotor al schimbarii in medii complexe si provocatoare, fiind pasionata de construirea de echipe puternice si talentate.
In plus, a participat in calitate de speaker in diferite conferinte de HR si este detinatoare cu mandrie a mai multor premii de HR si de branding de angajator in numele echipelor (printre care primul Top Employer Award pentru o companie din retail in 2017, primul Employer Brand Award in industria farmaceutica din Romania in 2022).
Este mandra de toti colegii care fac lucrurile sa se intample si considera ca HR-ul este domeniul in care se simte implinita intrucit acesta iti ofera posibilitatea de a avea cea mai buna privire de ansamblu asupra intregii afaceri, asupra tuturor departamentelor.
Crede cu tarie in leadership autentic si in invatarea pe tot parcursul vietii, fiind si pasionata de a lucra indeaproape cu oamenii, de a forma personaje si de a obtine rezultate tangibile.
Brandusa Fecioru este absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Sociologie, a obtinut un Master in studii sociale la Universitatea Laval si un Doctorat in sociologie la Universitatea din Bucuresti.
Brandusa are o experienta de peste 15 ani in domeniul resurselor umane si a ocupat functii de conducere a departamentului de resurse umane, atat in companii locale cat si multinationale, acoperind intregul spectru de activitati si servicii de resurse umane.
De-a lungul carierei sale a lucrat in industrii precum farmaceutica, servicii financiare, IT si BPO. Printre preocuparile sale se afla dezvoltarea tinerelor talente in domeniul resurselor umane si in anul 2013 a initiat impreuna cu conducerea Facultatii de Sociologie si Asistenta sociala, Universitatea din Bucuresti programul de Master in Managementul resurselor umane unde colaboreaza ca Lector invitat.
“Fii tu insuti schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume” (Mahatma Gandhi) este un motto de viata.
In present este Chief People Officer la Conectys, unde coordoneaza activitatea de resurse umane la nivel global.
Este absolventa a Universitatii Al I Cuza Iasi, Facultatea de Fizica si, imediat dupa terminarea facultatii, a urmat traditia familiei si ceea ce credea cu tarie ca ii e vocatie: lucrul “la catedra”, cu copiii si tinerii. Asa ca, aproape 7 ani a fost profesor. Apoi, din 1997, aproape predictibil pentru anii aceia, a schimbat traseul “de la stat, in privat”.
A schimbat contextul, dar si-a pastrat credinta de sens: aceea ca, daca ramanem in slujba semenilor, cu umanism, smerenie, disponibilitate si pricepere educate, impactul binelui pe care ni-l aducem unii altora se va manifesta, fara-doar-si-poate, fara echivoc.
A lucrat in organizatii multinationale si internationale din industrii diferite: Air Express – Logistica, servicii financiar- bancare si servicii medicale – si, de peste 22 ani, in ariile de management si leadership.
Experienta a dobandit-o practic in trei mari organizatii: DHL, UniCredit si Medicover, pastrand insa traseul pe doua directii mari: comercial si mai apoi, HR.
Din 2015 este in Medicover. Se simte foarte aproape si absolut congruenta cu misiunea profund umana pe care aceasta Familie o aduce si in slujba careia lucreaza in fiecare din comunitatile in care este prezenta: in Romania, de peste 25 ani.
Crede ca misiunea ei este sa-i sprijine pe oamenii cu care interactioneaza sa isi manifeste si foloseasca maximal si potrivit potentialul. In organizatie, si-a ales-o pe cea din « HR », stiind ca poate avea un rol in a facilita un astfel de context. Crede ca rezultatele, contributia ei - cele mai importante- sunt in aceasta directie, si anume, in demersurile de constructie, dezvoltare si transformare: de echipe, de cultura organizationala.
Absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Carmen Avramescu si-a dedicat intreaga cariera domeniului Resurse Umane, avand o experienta de peste 18 ani.
Din 2015 Carmen detine functia de HR Senior Director al TenarisSilcotub, cel mai important producator de tevi din otel din Romania si o referinta pentru industria locala, cu peste 1850 de angajati care isi desfasoara activitatea intr-un sistem industrial integrat, in unitati de productie, birouri si centre de servicii aflate in 7 localitati.
Carmen face parte din echipa Tenaris de aproape 16 ani, unde a avut un parcurs profesional dinamic, pornind, in 2006, de la a fi Responsabil de Recrutarea si Selectia personalului, apoi ocupand functii precum Human Resources-Development Regional Coordinator, Staffing Coordinator HR International, TenarisUniversity Regional Coordinator, dar si Human Resources Partner Eastern Europe. A petrecut 5 ani in echipele Tenaris din Argentina si Dubai, unde a ocupat diferite pozitii in departamentul HR, unde a acumulat experienta internationala extrem de valoroasa.
“Servus – va salut de la Cluj”
Asa incepe orice discutie faina marca SYKES by Sitel Group, filiala din Romania. Despre mine – sunt absolventa a Facultatii de Psihologie in promotia 2007 si apoi absolventa a unui Master in Administrarea Afacerilor, amandoua in cadrul Universitatii Babes Bolyiai. De-alungul celor 15 ani de activitate profesionala am avut bucuria sa lucrez atat in consultanta cat si in mediul corporate, amandoua experiente fiind deopotriva provocatoare si valoroase. In cei 10 ani de cand sunt colega in Departamentul de Resurse Umane a companiei multinationale SYKES, am dezvoltat si adaptat pentru tipul nostru de industrie (BPO) proiecte din domeniul Recrutare si Selectie, Retentie si Angajament Organizational precum si studii de tip Diagnoza Organizationala atat pentru sediul din Romania cat si in alte filiale din zona EMEA.
In viata mea personala, sunt mandra mamica a doua fete cochete si manifest un interes crescut pentru oportunitatea de a implementa Consilierea si Orientarea in Cariera in diferite etape (cele mai valoroase proiecte pentru mine fiind cele realizate in colaborare cu diferite organizatii locale catre populatia de liceeni si studenti).
Rol actual – Director Resurse Umane
SYKES parte a grupului Sitel – companie din domeniul Business Process Outsourcing, orientata catre oferirea de servicii de tip Customer Care, filiala din Romania are 1800 de angajati – vorbitori a diferitelor limbi straine de circulatie internationala”.
Corina Licea este absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine (1992) si a unui Master in Studii Culturale Britanice (1996) la Universitatea Bucuresti.
Avand peste 20 de ani de experienta in resurse umane, Corina a lucrat mai multi ani in firme de consultanta (AIMS), evaluand, recrutand si consiliind- in programe de dezvoltare - manageri din diverse industrii (farmaceutica, bunuri de larg consum, auto).
Dupa un MBA obtinut in 2005 de la Bucharest School of Management (program romano-canadian al ASE si HEC Montreal), ea a continuat sa lucreze ca director de resurse umane in diverse companii din asigurari (Aviva), textile, consultanta, si bunuri de larg consum. In cei peste 7 ani la Coca-Cola HBC, ea a activat ca Director de Resurse Umane, iar apoi a reorganizat functia de recrutare la nivel de grup. Ca Group Talent Acquisition Manager, a condus o echipa de peste 90 de profesionisti aflati in cele 28 de tari ale grupului. In 2021, timp de 8 luni ea a coordonat activitatea Institutului National de Administratie, responsabil de instruirea functionarilor publici.
Din ianuarie 2022, ea este Group HR Director pentru Vienna Insurance Group in Romania, coordonand strategia de resurse umane pentru 5 companii din industria asigurarilor (inclusiv Omniasig, Asirom, BCR Asigurari de Viata).
Cu peste 25 de ani de experienta in domeniul resurselor umane, Crina este pasionata de transformarile fundamentale care au loc in modul in care organizatiile redefinesc concepte precum cultura organizationala, leadership, invatare, recrutare talente, retentie, experienta angajatilor (employee experience) si managementul performantei. In contextul recent, o preocupa in special cum munca hibrida si digitalizarea si inteligenta artificiala transforma business-ul si functia de HR in companii.
Traseul ei profesional a acoperit roluri la nivel national si international in toate departamentele de HR, de la recrutare, training si dezvoltare, pana la operatiuni de HR, set up si transformare a functiunii sau coordonarea unor proiecte ample de transfer si integrare a angajatilor in jurisdictii diferite.
In prezent este Director de HR la Genpact pentru Europa, UK si Africa, iar anterior a fost Director de HR la Regina Maria si a lucrat peste 10 ani in consultanta de resurse umane .
A absolvit Facultatea de Relatii Economice Internationale la ASE, Facultatea de Psihologie la Universitatea “Spiru Haret” si un Master in Resurse Umane la Universitatea Bucuresti. Acum urmeaza programul special dedicat CHRO cu Wharton Executive School, US.
Cu o experienta profesionala de peste 28 ani in Resurse Umane, Dora Stoian si-a inceput activitatea profesionala inca din timpul facultatii, iar in anul 1995 a devenit Director de Resurse Umane in cadrul grupului de companii care au introdus franchiza Pizza Hut & KFC in Romania. Dupa 7 ani petrecuti aici au urmat cateva schimbari in cariera, aceasta conducand pe rand functiunea de resurse umane in companii multinationale precum Finansbank Romania, Alexandrion Group si gigantul american Avery Dennison, unde timp de 11 ani a condus pe rand echipele de resurse umane din Romania, Europa de Est, fiind apoi promovata ca HR Lead EEMEA si HRBP Operations EMEA & South Asia.
Dora s-a alaturat Grupului Lactalis in anul 2017 ca Director de Resurse Umane al companiei Albalact, iar din 2018 a preluat conducerea functiunii de resurse umane a Grupului Lactalis in Romania, coordonand pana in prezent un proiect ambitios de integrare organizationala a unui numar de 8 companii renumite din domeniul lactatelor si al bauturilor racoritoare achizitionate de Grupul Lactalis (Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Raraul, Lactate Harghita, Lactalis Romania, Lactalis Logistic si Parmalat Romania), care angajeaza in prezent peste 2100 de salariati in Romania si peste 85,000 angajati la nivel Mondial.
Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti Facultatea de Comert- Marketing si cu un program MBA finalizat la University of Walles, Dora si-a continuat formarea profesionala absolvind numeroase trainiguri locale si internationale in domeniul resurselor umane si obtinand multiple certificari in domeniul trainingului. De 18 ani este membra activa a HR Club Romania, iar din anul 2018 membru in board-ul Grupului Lactalis Romania.
Gabriel a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si un Master in Managementul Resurselor Umane. Lucreaza in HR, prima si singura pasiune profesionala (pana in acest moment) cu o experienta diversa in industrii variate (FMCG: Ursus si Wrigley's; Servicii Financiare: Groupama Asigurari; Consultanta: Arthur Andersen; Industrie: HeidelbergCement si Farma: SECOM) si in organizatii, roluri si geografii diferite: companii multinationale, organizatii antreprenoriale romanesti, consultanta.
Incepand cu Decembrie 2019, Gabriel coordoneaza departamentul de Resurse Umane din CEMACON, unul din liderii pietei de materiale de constructii din Romania.
Gabriel este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. Are o experienta de mai bine de 20 de ani in resurse umane si a ocupat succesiv pozitii de top in corporatii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). Si-a inceput cariera in industrie, lucrand apoi in mediul academic (Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii), in administratie (Ministerul Muncii), in organizatii non-profit (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management) si ravenind in industrie. In paralel cu cariera in business si-a continuat activitatea academica, fiind conferintiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe). In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.
Iuliana are peste 15 ani experienta in managementul resurselor umane si a coordonat proiecte complexe, in diverse companii, printre cele mai importante fiind: PepsiCo (2004-2013), Farmaciile Dona (2013 – 2016), iar din 2016 s-a alaturat echipei Intertoy Zone (Noriel), ca Director Resurse Umane. In acest rol, a redefinit functiunea HR, a creat procesele de resurse umane si a relansat relatiile cu angajatii, coordonand proiecte de cultura organizationala, managementul performantei, engagement, campanii de recrutare. Componenta majora a provocarilor sales profesionale o constituie experienta in companiile aflate in proces de transformare sau in tranzitie catre un nou model de business. Iuliana considera coachingul si invatarea experientiala ca fiind cele mai eficiente instrumente de dezvoltare.
Este absolventa a Facultatii de Sociologie, Psihologie si Pedagogie a Universitatii Bucuresti, a unui Masterat in Politici Sociale si a unui program de Executive MBA. De asemenea, are diverse formari in coaching, fiind membru ICF.
Luminita Florea are o experienta de aproape 18 ani in Resurse Umane in diverse roluri si in domenii foarte variate, de la telecom, la petrol & gaze, pharma si tutun.
Luminita si-a inceput cariera in domeniul Resurselor Umane la Zapp ca intern in departamentul de Resurse Umane, unde si-a dezvoltat expertiza in zona de recrutare si training. A continuat ca generalist HR in cadrul Rompetrol Group si apoi, timp de aproape 5 ani, a coordonat aria de HR in filiala Novo Nordisk din Romania.
In 2012, Luminita s-a alaturat echipei de resurse umane Philip Morris Romania ca HR Business Partner pentru functiunile suport si, ulterior, pentru zona comerciala si a condus sau a fost implicata activ in multiple proiecte de transformare organizationala si de leadership. Dupa 5 ani in cadrul companiei si numeroase proiecte finalizate cu succes, Luminita a preluat functia de Director People & Culture pentru ambii afiliati Philip Morris in Romania (fabrica si entitatea comerciala) si este responsabila, impreuna cu echipa ei, de definirea si implementarea strategiei de resurse umane. Din 2017, este membru in board-ul Philip Morris Romania.
Absolventa de studii economice, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Luminita si-a conturat pregatirea profesionala cu participarea la numeroase cursuri si workshop-uri in cadrul companiilor in care a activat.
Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti cu master in Economie obtinut la Universitatea de Stiinte Economice din Lille, Franta, Madalina este absolventa programului ASEBUSS Managementul Resurselor Umane, precum si a numeroase trainiguri si seminarii locale si internationale. In 2003 a fost inclusa in clasamentul “Tineri Manageri de Top” al Business Magazin si a primit premii pentru programele de HR implementate in 2Checkout.
Din 2020, Madalina Moraru coordoneaza functiunea de Resurse Umane in Europa, Orientul Mijlociu si Africa pentru Verifone, insemnand peste 20 de tari din regiune si peste 2500 de angajati. Cu o experienta profesionala de aproape 20 de ani in industria de IT si tehnologie, Madalina a condus echipe de resurse umane recunoscute pentru bune practici, a dezvoltat echipe, proiecte transformationale si politici globale de resurse umane, fiind de asemenea parte din procese de achizitii si fuziuni.
Mihaela este un lider in domeniul resurselor umane, cu o experienta de peste 18 ani, dintre care ultimii 15 ani in industria tehnologica. Este o profesionista cu o mentalitate agila, confortabila cu schimbarea rapida a directiei sau jonglarea cu mai multe proiecte, pastrandu-si concentrarea chiar si atunci cand se confrunta cu contexte complexe sau ambigue in care o companie in crestere se poate afla.
De-a lungul celor 18 ani de experienta, Mihaela a dezvoltat si implementat proiecte de HR complexe conduse din Romania si implementate la nivel de grup, cu impact real in business avand intotdeauna focus pe a livra scalabilitate si relevanta pentru nevoile organizationale. Pasionata de automatizare si digitalizare, Mihaela cauta in permanenta modalitati de a elimina munca manuala in functia de resurse umane, automatizand mai multe procese de-a lungul timpului.
Mihaela s-a alaturat MassMutual Romania inca de la inceput, in septembrie 2020 cand MassMutual intra pe piata din Romania. Inca din prima zi, strategia sa a fost sa creasca MassMutual Romania cu un brand si o cultura puternica, atat pe plan intern, cat si extern ceea ce a adus companiei titlul de Top Employer, conform platformei Undelucram.ro pentru anul 2022, la numai doi ani de la deschidere.
Mihaela a inceput ca one-woman-show la MassMutual Romania, nevoita fiind sa construiasca totul de la zero. Si-a construit insa o echipa iar la acest moment coordoneaza 18 profesionisti in resurse umane din orase diferite si arii diferite ale functiei de Resurse Umane - Talent Aquisition, Employer Branding si Comunicare, Operatiuni de Resurse Umane si Salarizare, Onboarding, Learnign & Development si Employee Relations.
Mihaela este si instructor parenting din 2015, acreditata de catre Aware Parenting Institute din California, SUA, fondat de Dr. Aletha Solter, in 2018 obtinandu-si nivelul 2 de certificare (cel mai inalt nivel, ce ii permite certificarea altor persoane pentru nivelul 1).
De profesie economist, Mugur Tolici a acumulat o vasta experienta profesionala in cadrul Bancii Nationale a Romaniei (BNR). Pe parcursul celor peste 25 de ani de activitate in cadrul bancii centrale, Mugur a activat in diverse departamente si domenii de activitate, fiind sef al serviciului politica monetara, consilier al conducerii executive, director al cabinetului guvernatorului, director adjunct al Directiei emisiune tezaur si casierie. Din 2011, este directorul de resurse umane al BNR, functie din care a coordonat proiecte majore de transformare organizationala cu scopul implementarii unui sistem integrat de management al resurselor umane bazat pe cele mai bune practici la nivel global. De asemenea, este membru in Comitetul de Resurse Umane al Bancii Centrale Europene, contribuind la consolidarea strategiei de Resurse umane la nivelul Sistemului European al Bancilor Centrale.
In perioada 2018-2019, Mugur Tolici a reprezentat Romania si Macedonia de Nord la Fondul Monetar International, unde a ocupat pozitia de Senior Adviser al Directorului Executiv al constituentei Belgiano-Olandeze.
Mugur are o vasta experienta academica, fiind cadru didactic asociat al Academiei de Studii Economice (1997 – 2010) si al Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative (2011-prezent).
Mugur este licentiat in Finante – Banci al Academiei de Studii Economice (1993), doctor in Finante al aceleiasi universitati (2009) si a absolvit un program de specializare in relatii internationale la Georgetown University, School of Foreign Service (Washington DC, 1998).
Oana este Manager Resurse Umane la Solina Grup, unul dintre cei mai mari producatori de ingrediente pentru industria alimentara la nivel european. Rolul Oanei aici este legat de elementele strategice cele mai importante: armonizare intre identitatea individului si identitatea organizatiei, dezvoltarea unor angajati cu inalte competente, asigurarea unui leadership transformational, atragerea si retentia angajatilor prin programe inovatoare.
Desi are o experinta de aproape 20 ani de HR, Oana recunoaste ca la Supremia, azi Solina Romania s-a format cu adevarat ca profesionist. Aici a fost in permanenta provocata sa devina cea mai buna versiune a ei.
Oana este absolventa a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj Napoca, facultatea de filosofie, a unui masterat in leadership si dezvoltare organizationala, in cadrul Unversitatii Lucian Blaga din Sibiu, este manager Resurse Umane certificat CIPD si convinsa ca invatarea continua este premisa succesului.
Buna, sunt Cati, am 16 ani si sunt in clasa a 10-a la Colegiul National “Alexandru Odobescu” Pitesti.
Cand eram mica visam sa ma fac actrita deoarece mereu mi-a placut sa atrag priviri, cu cat am crescut mi-am dezvoltat o pasiune pentru psihologie, dar datorita meditatoarei mele din clasa a 8-a am decis sa urmez Dreptul.
La momentul actual ocup functia de presedinte in cadrul Interact Club Pitesti. Parcursul meu in acest club a inceput acum 3 ani si jumatate cand in sfarsit indeplinisem varsta necesara pentru a putea intra. Eu visam demult la Interact datorita surorii mele care, in liceu, a fost si ea parte din Interact. Prima mea functie am ocupat o anul trecut fiind directorul comitetului de membership, iar dupa aceea am luat decizia de a candida la presedinte, functie pe care o si ocup de 9 luni deja. De-a lungul mandatului mi-am dezvoltat foarte mult skill-urile de public speaking si leadership, cea mai mare realizare a mea de pana acum este ca Interact Club Pitesti a devenit printre 3 cele mai bune cluburi din tara din toate cele 85 active la acest moment in tara.
De asemenea am mai facut parte si din alte organizatii de voluntariat ca de exemplu Icebreaker sau Academia lui Ed unde am fost voluntar timp de 4 luni.
In ceea ce priveste pasiunile, imi place foarte mult sa skiez, sa gatesc, sa calatoresc, sa fac poze peste tot si evident voluntariatul este una din cele mai mari pasiuni.
Ma bucur foarte mult sa fac parte din echipa juriului si sunt sigura ca proiectul ales de noi este cel potrivit!
Hey! Sunt Delia Glavan, am 18 ani si sunt in ultimul an de liceu la Sava, Bucuresti. In cei 4 ani de liceu am vrut sa descopar ce mi-ar placea cu adevarat sa fac mai departe in viata si… cred ca am reusit :)
Highlightul liceului pentru mine a fost de departe Consiliul Elevilor, incepand din clasa a IX-a, unde mi-am reprezentat colegii la nivel scolar, apoi la nivelul municipiului Bucuresti, iar in prezent la nivel national, ocupand functia de vicepresedinte al Consiliului National al Elevilor.
Astfel, am ajuns la concluzia ca imi place foarte mult diplomatia si politica, cele 2 reusind sa aduca cu adevarat schimbari de substanta. Dorinta pentru incluziune si intersectionalitate a devenit in aceasta maniera o parte indispensabila din mine. Mi-am dat seama cum toate mecanismele care conduc sistemele opresive mai departe sunt interconectate, politicul avand un rol vital in schimbarea directiei societale.
Sunt student la facultatea de matematica si informatica si de cand ma stiu hobbyul meu preferat a fost acela de a fi curios, sa pun intrebarile care conteaza in momentele in care conteaza. Interesat atat de dezvoltare personala cat si de dobandirea de abilitati tehnice in domeniul IT, preocuparea mea in ultimii ani a fost de a balansa experientele de voluntariat cu lectiile practice din facultate.
Toata pasiunea pentru dezvoltarea personala a inceput o data cu absolvirea programului LEADERS Explore pentru liceeni, din acel moment am descoperit ca imi doresc sa imi ies din zona de confort, sa ajung la cea mai buna versiune a mea si sa devin un lider.
Prima mea experienta de voluntariat adevarata a fost in 2019 cand am facut parte din AIESEC din Pitesti, un ONG international care se ocupa cu schimburi de experienta cu studenti internationali. A fost prima data cand eram pus intr-o pozitie de leadership, pozitie care m-a format si mi-a intarit convingerile despre leadership.Acum sunt voluntar in ASMI ( Asociatia studentilor de la matematica si informatica), cu toate ca este o experienta diferita de voluntariat, ma pasioneaza ceea ce fac la fel de mult.
Numele meu este Ioana si sunt studenta la facultatea de Comunicare si Relatii Publice SNSPA. Pasiunea mea pentru implicare a pornit pe parcursul liceului, unde am fost presedintele Consiliului Judetean al Elevilor Buzau, presedintele si fondatorul Simbio Buzau si asistent de proiect in asociatia Liga Elevilor Meseriasi. Am prins drag de proiecte, de voluntariate si in general de ideea de a aduce un impact in comunitate.
In momentul de fata, sunt asistent de proiect in Fundatia Leaders si sunt foarte mandra de ceea ce fac. Zi de zi organizez proiecte care sunt create pentru a ajuta tinerii din Romania.
Sunt eleva in clasa a XI-a la Colegiul National Pedagogic “Stefan Odobleja” din Drobeta-Turnu Severin, profilul pedagogic, specializarea invatatori-educatoare. Zi de zi, lucrez alaturi de colegii mei pentru a ne asigura ca vocea elevilor este ascultata si ca propunerile noastre sunt luate in considerare de catre decidenti.
Sunt o fire calma si perseverenta si imi place sa ma implic in activitati care ii ajuta pe cei din jur. Consiliul Elevilor este oportunitatea perfecta pentru a face acest lucru si pentru a transforma sistemul de invatamant intr-unul axat pe elevi si pe cerintele lor.
Robert este elev in clasa a XII-a in cadrul Colegiului National "Nichita Stanescu" Ploiesti si activeaza, incepand cu 1 martie 2023, ca External Affairs Advisor pentru Delegatia de Tineret a Romaniei la Organizatia Natiunilor Unite, mandatul 2022-2023. Pe tot parcursul liceului s-a implicat activ in lupta pentru respectarea drepturilor elevilor si pentru cresterea calitatii educatiei, ajungand sa conduca in perioada 2022-2023, in calitate de presedinte, Consiliul National al Elevilor.
Robert considera ca tinerii sunt o adevarata forta si ca este de datoria societatii sa se asigure ca vocea lor nu este doar auzita, ci si ascultata, acestia fiind, de fapt, viitorii lideri ai comunitatilor din care acum fac parte.
Castigatori
Candidati
Inscrieri
Tarifele de participare la HR Club Awards 2023 sunt:
Pentru a-ti rezerva un loc, scrie-ne la alina.musat@hr-club.ro.