HR SmART Conference

 

Lumea se schimba, organizatiile se reinventeaza, iar functiunile se transforma, in cautarea unor modelele organizationale flexibile si capabile sa se adapteze din mers la schimbari de tot felul. “Agilitate” sau “holocratie” sunt termenii la moda ai oricarei discutii de business din zilele noastre. Daca mai adaugam si factori precum criza de pe piata fortei de munca, 4 generatii intr-o organizatie cu profile si nevoi diferite, pregatirea angajatilor sau chiar recalificarea acestora pentru a tine pasul cu tehnologia, digitalizarea proceselor etc., avem o imagine mai cuprinzatoare asupra provocarilor carora HR-ul trebuie sa le faca fata in prezent.

Cu siguranta este nevoie de istetime si arta pentru toate acestea! smiley Pe 30 octombrie, la a 15-a editie a Conferintei Nationale HR Club - HR SmART Conference - vom cauta raspunsuri (si solutii) la urmatoarele intrebari:

How “SmART” is the HR Function in Romania?

La 15 ani de la infiintarea oficiala HR Club si la 30 de ani de la Revolutie, ne-am propus sa tragem linie si sa evaluam Starea Functiunii de HR in Romania, din perspectiva gradului de maturitate, a agilitatii si a pozitionarii in organizatie, cu Gabriel Matauan. De asemenea, vom discuta cu Wilson Wong despre traseele de cariera ale oamenilor de HR din Romania.  

How “SmART” is your organization?

Organizatia voastra este complexa sau complicata? Boston Consulting Group defineste organizatia complicata prin cresterea structurii organizationale, a numarului de procese si proceduri, a metricilor, scorecardurilor, a comitetelor de decizie pe care compania le impune pentru a face fata complexitatii mediului de business extern. Yves Morieux ne propune o alta abordare: Smart Simplicity – 6 reguli simple si istete care asigura cel putin solutii minimale si suficiente, schimbari critice de context care determina angajatii ca, in mod rational, sa adopte comportamentul dorit.

Yves Morieux

BCG

Gabriel Matauan

IMSAT

Wilson Wong

CIPD

 

In a doua parte a zilei, ne vom imparti in trei sesiuni paralele.

In prima dintre ele, te invitam la Marketplace! In epoca evolutiei tehnologice, a cautarii continue de noi modele de business, a provocarilor demografice, a crizei fortei de munca si a unei noi atitudini fata de locul de munca, schimbarea nu este doar constanta, ci si exponentiala ca ritm. Care sunt procesele de HR care pot sustine aceasta dinamica nemaintalnita in istorie? State of the ART HR Processes – Marketplace este locul in care vei regasi exemple de procese de HR flexibile, inovatoare, din companii active in Romania. O ocazie extraordinara de a face schimb de bune practici cu profesionisti din alte organizatii.

Concomitent, Yves Morieux va sustine un Masterclass cu tema "The Social Science in Smart Ways of Working". Pentru a reusi sa faca fata cu brio schimbarilor, liderii de business sunt in cautare de noi modalitati de a organiza, implementa si conduce, odata cu noi modalitati de a recruta, dezvolta si mentine angajamentul oamenilor. Care sunt noile modalitati de lucru? Vom incerca sa le descoperim impreuna cu Yves Morieux in acest Masterclass

Nu in ultimul rand, Wilson Wong va sustine un worshop de introducere in generarea de scenarii, stiinta formarii unei viziuni probabile referitoare la viitor - "Taking the Long-view: Introduction to Futures Thinking".

Afla mai multe despre speakeri, sesiuni si agenda evenimentului in meniul din stanga!

 

Agenda

08:30 - 09:30
Inregistrarea participantilor si welcome coffee
09:30 - 10:00
Sesiune de deschidere
10:00 - 11:15
Panel: How SmART is the HR Function cu Gabriel Matauan si Wilson Wong
11:15 - 11:45
Coffee break
11:45 - 13:00
Keynote speech Yves Morieux: "Smart Simplicity - 6 Simple Rules"
13:00 - 14:30
Lunch
14:30-17:00
Workshop Wilson Wong: "Taking the Long-view: Introduction to Futures Thinking"
14:30 - 17:00
Marketplace: State of the ART HR Processes
14:30 - 18:00
Masterclass Yves Morieux "The Social Science in Smart Ways of Working"

Detalii sesiuni

Panel: How SmART is the HR Function - cu Gabriel Matauan si Wilson Wong - orele 10:00-11:15

• Care este structura functiunii de HR in companiile care activeaza in Romania? 
• Care sunt cele mai rafinate procese de HR, cele asupra carora HRul s-a aplecat mai mult si care sunt cele carora li s-a acordat mai putina atentie? 
• Care este distributia profesionistilor pe procesele de HR in organizatii?
• Care este traseul de cariera al profesionistilor in resurse umane? 
• Care sunt provocarile momentului pentru profesie? 
• Cat de agila si cat de matura este functiunea de HR in Romania? 
• Care este pozitionarea functiunii de resurse umane in organizatiile noastre?
 
Pe baza rezultatelor a 2 cercetari recente: Starea Functiunii de HR - studiu HR Club coordonat de Gabriel Matauan si Profesia de Resurse umane in Europa 2018 (People Profession Europe Report 2018) - studiu CIPD & EAPM coordonat de Wilson Wong, vom incerca sa gasim raspunsurile la toate aceste intrebari impreuna cu cei 2 invitati. 
 

Keynote Yves Morieux: Smart Simplicity - 6 Simple Rules - orele 11:45-13:00

Organizatia voastra este complexa sau complicata? Boston Consulting Group defineste organizatia complicata prin cresterea structurii organizationale, a numarului de procese si proceduri, a metricilor, scorecardurilor, a comitetelor de decizie pe care compania le impune pentru a face fata complexitatii mediului de business extern. Yves Morieus ne propune o alta abordare: Smart Simplicity – 6 reguli simple si istete care asigura cel putin solutii minimale si suficiente, schimbarile critice de context care determina angajatii sa adopte comportamentul dorit, in mod rational .

Liderii de HR au un rol din ce in ce mai important in dezvoltarea organizationala. Cu toate acestea, in eforturile lor de a actiona ca "parteneri de afaceri", functiunile de resurse umane isi pierd adesea relevanta si nu adauga valoare reala. In acest keynote speech, Yves Morieux va descrie revolutia organizationala si va scoate in evidenta modul in care profesionistii in domeniul resurselor umane pot contribui in mod special la crearea de noi moduri de lucru care sa creasca simultan productivitatea si satisfactia la locul de munca si care promovează inovatia in era digitala.

The Social Science in Smart Ways of Working – Masterclass Yves Morieux

Pentru a reusi sa faca fata schimbarilor cu brio, liderii de business sunt in cautare de noi modalitati de a organiza, implementa si conduce, odata cu noi modalitati de a recruta, dezvolta si mentine angajamentul oamenilor. Care sunt noile modalitati de lucru? Vom incerca sa le descoperim impreuna cu Yves Morieux in Masterclassul "Smart Ways of Working".

Liderii de HR au nevoie de noi instrumente pentru a contribui la rolul important pe care doar ei il pot juca. In acest Masterclass, Yves Morieux va folosi studii de caz pentru a descrie noile instrumente necesare profesionistilor in domeniul resurselor umane si modul in care pot sa le utilizeze, colaborand cu echipele si cu organizatia. Sesiunea va ajuta la trecerea in revista, intr-o maniera practica, a stadiului actual al stiintelor sociale si comportamentale si a modului in care practicile din domeniul resurselor umane pot beneficia de aceste rezultate.

Participantii vor primi cadou cartea lui Yves Morieux, "Six Simple Rules".
 

 

 

 

 ***

 

Taking the Long-view: Introduction to Futures Thinking - Workshop Wilson Wong

Strategia vizeaza aducerea la indeplinire a unor obiective organizationale cheie in conditii de incertitudine. Este distincta de planificarea strategica, cea care se refera la traducerea unei ambitii de nivel inalt in pasi concreti necesari pentru atingerea acelor obiective strategice. Acest workshop este o introducere in stiinta scenariilor de viitor si cum aceasta le permite liderilor sa abordeze dezvoltarea strategiei utilizand tehnicile de elaborare de scenarii de viitor. Acest lucru este util in special atunci cand exista multe necunoscute si este necesara o viziune pe termen mai lung. Workshopul implica oportunitatea de a invata despre doua tehnici de elaborare de scenarii de viitor si despre aplicarea scenariilor de viitor in planificarea strategica a fortei de munca.

Participantii vor dobandi:

  • Cunostinte introductive despre cercetarea in vederea crearii de scenarii de viitor si rolul acesteia in dezvoltarea strategiei
  • Cunoasterea a doua tehnici utilizate in elaborarea scenariilor de viitor: identificarea factorilor determinanti ai schimbarii si construirea de scenarii
  • Experienta aplicarii acestor doua tehnici unei probleme de forta de munca.

 

Speakers

Yves
Morieux
Senior Partner & Managing Director,
Boston Consulting Group

Yves Morieux este consultant de talie internationala in domeniul transformarii corporatiilor, colaborand cu directorii executivi si echipele de conducere a peste 500 de organizatii renumite din intreaga lume. A contribuit la teoria dezvoltarii organizatiei in corelatie cu conditiile structurale si comportamentale pentru crearea valorii economice si avantajului competitiv. S-a alaturat Boston Consulting Group in 1995, lucrand in sediile din Paris, Mumbai, Washington DC si, in prezent, in biroul din Dubai. Este responsabil cu dezvoltarea globala de abordari aflate la intersectia strategiilor, structurilor si comportamentelor pentru a ajuta corporatiile sa creasca simultan productivitatea si satisfactia angajatilor la locul de munca.

Conduce BCG Institute for Organization, unde a creat noua abordare BCG privind gestionarea complexitatii pentru avantaj competitiv (Smart Simplicity®), rezumata in discursurile sale TED Talks care totalizeaza peste 5 milioane de vizualizari: As work gets more complex, 6 rules to simplify si How too many rules at work keep you from getting things done.

Inainte de a se alatura BCG, dr. Morieux a fost directorul unei companii private de cercetare si consultanta, specializata in aplicarea celor mai noi rezultate din domeniul stiintelor sociale in corporatii, organizatii publice si diverse piete.

Yves Morieux a obtinut titlul de doctor in marketing industrial la Universitatea Strathclyde din Marea Britanie si diploma de studii aprofundate in stiinte decizionale si sociologie organizationala la Institutul de Stiinte Politice din Paris (Sciences Po); detine un certificat de studii postuniversitare in cercetare si competente cantitative de la Scottish Business School si o diploma de master in stiinte de la scoala de business SKEMA; este absolvent al Salzburg Seminar in American Studies.

A fost profesor in programele de stiinte decizionale avansate si sociologie organizationala din cadrul Institutului de Stiinte Politice din Paris, a fost expert in stiinte sociale pentru Agentia Nationala Franceza de Cercetare (ANR) si a predat in diferite programe de dezvoltare executiva (Insead, IMD, Sciences Po etc.).

A publicat doua carti (dintre care amintim bestsellerul tradus in noua limbi Six Simple Rules – How to Manage Complexity without Getting Complicated, Harvard Business Review Press, 2014), diverse articole stiintifice, capitole de carti si prefete pentru manuale de management. Este citat frecvent in mass-media sau in presa de afaceri cu privire la evolutia organizatiilor si a pietei muncii care rezulta in special din noile tehnologii informationale, digitale si comunicationale (ex. The Economist, Financial Times, Harvard Business Review, Wall Street Journal, Fast Company, Time, Le Monde).

Gabriel
Matauan
HR Director,
IMSAT/Groupe SNEF

Gabriel Matauan este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. In ultimii 20 de ani a condus functiunea de resurse umane din Romania a catorva mari companii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). In anii ’90 a fost leaderul a doua organizatii centrate pe dezvoltarea managerilor si a resurselor umane, respectiv Institutul Roman de Management (1990-1993) si Fundatia Internationala de Management (1994-2000).

In paralel si-a continuat cariera universitara, sustinand cursuri la  Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii Bucuresti, al carei conferentiar universitar este din anul 2000, si la Academia de Studii Economice. Este absolvent al Facultatii de Comert din cadrul ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. A urmat programe executive la Japan Productivity Center, Durham University, INSEAD si Lafarge University.

A servit timp de 10 ani (1992-2002) ca membru in Boardul CEEMAN (Central and Eastern European Association of Management Development). Alaturi de Costin Borc, a fost desemnat de catre HR Club echipa CEO-HRD a anului in 2015.

Wilson
Wong
Head of Insight and Futures,
Chartered Institute of Personnel & Development (CIPD)

Wilson conduce departamentul CIPD* care se ocupa de previziuni si scenarii despre viitor. Este implicat in cercetarea viitorului inca din 2000 si este membru fondator al London Chapter of the World Future Society. Cel mai recent studiu realizat de el despre viitorul fortei de munca a fost "The Future of Talent in Malaysia 2035". Este co-editor al Human Capital Management Standards de Kogan Page. De asemenea, este reprezentantul Marii Britanii in masurarea valorilor capitalului uman la ISO / TC260 (standarde HR) si este presedinte independent al Chair of the Human Capital Standards Committee si vicepresedinte al Knowledge Management Standards Committee la BSI.

Cariera sa acopera mediul academic, finantele corporative si politica nationala de dezvoltare. Doctoratul sau in Psihologie economica (Economie comportamentala) a avut ca subiect recunoasterea oportunitatilor. Este in consiliul editorial al HRDQ si IJHRDPPR si in consiliile consultative ale Nottingham Business School si Work and Equality Institute. Este membru al International Association of Applied Psychology si Academic Fellow al CIPD. 

* CIPD este organismul profesional pentru dezvoltarea oamenilor si resurselor umane. Fondat in Anglia cu mai mult de 100 de ani in urma si constituit prin Royal Charter, CIPD este un institut independent si non-profit. Este vocea unei comunitati mondiale formate din peste 150.000 de membri angajati sa promoveze bunele practici in munca si o viata profesionala mai buna.

 

Partenerii Evenimentului

Partener Principal
Parteneri Anuali HR Club
Partner on Legal Matters
Partenerii Evenimentului
Supporters
Parteneri Media
Suporteri Media

Inscrieri

Pentru a te inscrie la HR SmART Conference, te rugam sa ne scrii la adresa madalina.tanase@hr-club.ro sau sa completezi formularul.

In functie de tipul de membership in HR Club si de optiunea aleasa, acestea sunt tarifele de inscriere:

Locatie

 

State of the Art HR Processes Marketplace (14:30 - 17:00)

In epoca evolutiei tehnologice, a cautarii continue de noi modele de business, a provocarilor demografice, a crizei fortei de munca si a unei noi atitudini fata de locul de munca, schimbarea nu este doar constanta, ci si exponentiala ca ritm. 

Care sunt procesele de HR care pot sustine aceasta dinamica nemaintalnita in istorie?

State of the Art HR Processes Marketplace este locul in care vei regasi exemple de procese de HR flexibile, inovatoare, din companii active in Romania. O ocazie extraordinara de a face schimb de bune practici cu profesionisti din alte organizatii. 

Cum functioneaza:

1. Pe baza rezultatelor studiului “Starea Functiunii de HR in Romania”, vom identifica organizatii si procese de HR “State of the Art”. Lista proceselor ce vor fi evaluate in studiu se gaseste aici.

2. Desfasurarea sesiunii:

  • In cadrul Marketplace vei putea vedea 6 standuri reprezentate de 6 companii, care vor prezenta 6 procese de HR;
  • Sesiunile se vor desfasura in paralel (la fiecare stand, organizatia gazda va desfasura 3 sesiuni consecutive a cate 40 minute, cu acelasi continut);
  • Vei putea sa-ti rezervi in avans locul la 3 sesiuni de interes;
  • In cadrul sesiunilor, organizatiile isi vor prezenta procesele de HR “State of the Art”, pe baza carora se vor initia discutii si schimburi de bune practici.

HRSmART EXPO face parte din HR SmART Conference - cel mai mare eveniment HR Club al anului, locul in care vom cauta raspunsuri (si solutii) la intrebarile:

  • How “SmART” is the HR Function in Romania?
  • How “SmART” is your organization?

HRSmART EXPO este locul in care poti promova cele mai noi produse si servicii destinate imbunatarii experientei angajatilor, iar brandul tau va putea fi top of mind in randul profesionistilor in HR.

HRSmART EXPO inseamna 8 standuri care iti ofera oportunitatea de a interactiona cu cei peste 400 de participanti  -  CEOs,  Directori de HR,  specialisti in domenii precum Recrutare, Training, Managementul Performantei etc.

Anul acesta HRSmART EXPO are propria scena - HRSmART EXPO STAGE. Afla in continuare cum poti fi si tu pe STAGE.

Iti prezentam primele companii pe care le vei putea intalni la HRSmART EXPO:

 

Ce presupune un stand in HRSmART EXPO?

       Inainte de eveniment:

  •   Vizibilitate online pe website-ul HR SmART Conference;
  •   Campanie de promovare online pe canalele social media HR Club;
  •   Mentionarea prezentei cu stand la HRSmART EXPO in newsletter-ele trimise participantilor la HRSmART EXPO.

 

       In timpul evenimentului:

  • Suprafata orientativa a standului: 2x2 mp;
  • Dotari standard: masa si 2 scaune;
  • Accesul in zona EXPO pentru 2 reprezentanti ai companiei (incl. pauzele de cafea si pranzul pentru acestia);
  • Acces gratuit la HR SmART Conference (Sesiuni Keynote & Marketplace) pentru unul dintre reprezentantii companiei prezenti la stand.

Tarif: 1100 euro/stand + TVA

Vrei sa fii prezent pe HRSmART EXPO STAGE?

Tu ce ai spune in 6 minute si 40 de secunde despre produsul tau? 

Conceptul 20x20 te provoaca sa-ti prezinti ideile intr-un mod concis si convingator, cu ajutorul a 20 de slide-uri. Da, 20 de slide-uri si 20 de secunde pentru fiecare dintre ele.

Tarif Stand + Prezentare 20x20: 1350 euro + TVA 

Discounts*:

  • 10% - daca esti membru HR Club cu extraoptiunea furnizor HR Partner si achizitionezi Stand
  • 10% - daca achizitionezi Stand + HRSmART EXPO STAGE + Pachetul Advertisment or spot on screen 
  • 15% - daca esti membru HR Club cu extraoptiunea furnizor HR Partner si daca achizitionezi StandHRSmART EXPO STAGE + Pachetul Advertisment or spot on screen

* Discount-urile nu se cumuleaza, contacteaza-ne pentru mai multe detalii.

Daca vrei sa afli mai multe informatii despre standuri si beneficiile incluse, te rugam sa accesezi prezentarea HRSmART EXPO sau sa ne scrii la adresa madalina.tanase@hr-club.ro.

HRSmART EXPO MAP

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romanian Software
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti
Stein & Partner
Bucuresti

Evenimente

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romanian Software
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti
Stein & Partner
Bucuresti

Parteneri Anuali