Seminar de Bune Practici HR Club | Formare & Strategie in HR | 26 septembrie 2018

|
|
Agenda
Detalii sesiuni
Titlul Proiectului: Customer Service Journey
Diana Badea - HR Manager, Avangate
Prin implementarea acestui proiect ne-am propus sa oferim o experienta de invatare si dezvoltare solida, coerenta, strans legata de nevoile celor doua echipe aflate si in directia de dezvoltare a companiei.
Programul a fost gandit ca o calatorie de cunoastere si dezvoltare, pornind de la elemente stiintifice de auto-cunoastere, continuate de sesiuni ce au imbinat intr-un mod reusit cunostinte, dezvoltare de abilitati si atitudine. Am observat de-a lungul programului felul in care fiecare participant a trecut prin toate aceste etape, ajungand la final ca ei sa identifice transformari din registrul atitudinilor fata de client, fata de clientul intern, noul coleg din echipa, fata de schimbare si dinamica companiei.
Acestea au fost de fapt ingredientele care au determinat un program relevant, reusit, inchegat si care seteaza cadrul eficace de transfer de la training la activitatea zilnica.
Titlul Proiectului: Succesul in noua era a muncii - Proiectul de transformare culturala "Five Lands Journey to Success in the New Era of Work
Claudia Stan - Manager, People Services, KPMG Romania
Five Lands Journey este un proiect de transformare culturala, initiat de KPMG in contextul noii ere a muncii, in care organizatiile, dar si indivizii, trebuie sa se adapteze la o noua realitate in care schimbarea a devenit norma. Programul include elemente de evaluare, workshop, feedback si interventii de dezvoltare si reprezinta un traseu pe care fiecare angajat ar trebui sa il parcurga, pentru a avea abilitatile cheie pentru noua era a muncii. Programul a fost completat de initiative din sfera EVP.
Modelul “Five-Lands” provine din Israel si se bazeaza pe experienta vasta a expertului in viitorul muncii, Ayalla Reuven-Lelong.
Titlul Proiectului: Making it Happen - Shaping the Future Leaders of Complex Automotive Projects - Groupe Renault Romania
Diana Bocsaru - HR Senior Manager, Competencies Development, Groupe Renault Romania
Florentina Iana - Consilier Formare, Groupe Renault Romania
Pentru a sprijini obiectivul strategic de afaceri de a dezvolta un centru de inginerie pentru managementul proiectelor globale, Groupe Renault Romania a luat decizia strategica de a investi in dezvoltarea viitorilor lideri de automobile si, in parteneriat cu sistemele de invatamant superior din România si Franta, a creat doua programe:
Unul pentru angajatii sai - programul de formare IPA pentru angajati: un program de un an care consta in 1500 de ore de formare. Combina experienta teoretica si cea practica cu implementarea unui ciclu real de proiecte la sfarsitul caruia un nou produs inovator vede lumina zilei.
Unul pentru studenti - 4 programe de masterat au fost create in parteneriat cu universitatile din Bucuresti, Iasi, Craiova si Pitesti. Implicarea Groupe Renault Romania consta in furnizarea de suport pentru actualizarea curriculum-ului, astfel incat sa raspunda nevoilor afacerii auto, incurajand excelenata prin recompensarea celor mai buni studenti cu burse si oferind, de asemenea, experienta practica prin intermediul programelor de stagii.