EXperience Conference

Become an irresistible organization!

EXperience Conference, 25 octombrie 2018

Crowne Plaza, Bucuresti

Lumea muncii s-a schimbat: organizatiile concureaza pentru a atrage talente, angajatii sunt coplesiti, iar productivitatea ramane o provocare.

Dar exista solutii. :)

Pe masura ce munca evolueaza radical in secolul 21, iar digitalizarea perturba cele mai multe industrii traditionale, devine din ce in ce mai evident ca, oricat s-ar stradui companiile sa creeze engagement din partea angajatilor lor, angajatii sunt de fapt cei care decid daca sa se implice sau nu in munca lor. Mai mult, o customer experience de succes incepe si se sfarseste cu angajatii organizatiei.

In acest context, este foarte relevanta afirmatia lui Sir Richard Branson: "My philosophy has always been, if you can put staff first, your customers second, and shareholders third, effectively, in the end, the shareholders do well, the customers do better, and your staff remains happy."

Astfel, pe masura ce ne indreptam spre viitorul muncii, organizatiile se concentreaza tot mai mult pe motivele pentru care angajatii isi doresc sa lucreze versus au nevoie sa lucreze. Pe scurt, organizatiile inteligente si vizionare aspira sa devina irresistible organizations – organizatii irezistibile.

Cum poti face si tu asta?

Concentrandu-te pe Employee Experience (EX). EX cuprinde ceea ce oamenii intalnesc, observa sau simt in cursul "calatoriei" lor ca angajati in cadrul unei organizatii. O strategie EX de succes ar trebui sa puna accentul pe actiuni si proiecte de HR care intaresc legatura emotionala a oamenilor cu munca lor si cu organizatia din care fac parte.

Pe 25 octombrie, te invitam la HR Club EXperience Conference sa afli cum poti sa iti transformi organizatia intr-una irezistibila pentru angajatii tai.

Cei doi keynote speakers ai editiei cu numarul 14 sunt Josh Bersin - Industry Analyst & Thought Leader si Fondator BersinTM by Deloitte si Doreswamy (Nandu) Nandkishore - Executive Fellow London Business School si fost CEO/ Executive Vice President Nestlé Nutrition.

Afla mai multe despre speakeri, sesiuni si agenda evenimentului in meniul din stanga!

EXperience Conference nu inseamna doar sesiuni de prezentare, ci si o zona expozitionala in care se pot promova cele mai noi produse si servicii destinate imbunatarii experientei angajatilor. Afla mai multe despre EXperience EXPO aici!

 

Agenda

08:30 - 09:30
Inregistrarea participantilor si welcome coffee
09:30 - 10:00
Sesiune de deschidere
10:00 - 11:15
Keynote 1 Josh Bersin: The Irresistible Organization: Seven Keys for Organizational Success in the Year Ahead - Sesiune sponsorizata de Eucom
11:15 - 11:45
Coffee break
11:45 - 13:00
Keynote 2 Nandu Nandkishore: Sustainable Value Creation
13:00 - 14:30
Lunch
14:30 - 16:30
Sesiune plenara: EXperience Drivers
14:30 - 18:00
Master Class 1 Josh Bersin: Creating the Irresistible Employee Experience - Sesiune sponsorizata de Eucom
14:30 - 18:00
Master Class 2 Nandu Nandkishore: Ten Strategy & Leadership lessons for Winning in VUCA environments

Detalii sesiuni

Keynote 1: Josh Bersin - The Irresistible Organization: Seven Keys for Organizational Success in the Year Ahead - Sesiune sponsorizata de Eucom

In cadrul acestei sesiuni de prezentare, Josh Bersin, analist al industriei si fondator Bersin™ by Deloitte, va explica in ce moduri s-a schimbat lumea afacerilor si ce tendinte ne asteapta.

Pentru a pune aceasta discutie in context, el va prezenta noul sau model pentru atingerea succesului organizational, care cuprinde acele elemente necesare pentru a crea tipul de cultura a muncii care genereaza employee engagement si performanta si care atrage talente de top.

Aceasta prezentare va incorpora si rezultatele unor cercetari din industrie efectuate de Josh de-a lungul mai multor ani, precum si o avanpremiera a celei mai noi carti ale sale, care va iesi din tipar la inceputul lui 2019.

 

Keynote 2: Nandu NandkishoreSustainable Value Creation

Sesiunea va urmari cele patru etape ale evolutiei din viata unei companii. Vom discuta cu Nandu Nankihore, fost CEO global Nestlé Nutrition despre importanta intelegerii scopului organizatiei: este vorba despre maximizarea profitului sau este mai mult de atat?

Introducem conceptul de creare a valorii durabile, avand profitul drept rezultat. Apoi examinam rolul intentiei strategice, in special pe termen mediu, si rolul conducerii in crearea, cultivarea sau schimbarea culturii pentru a se potrivi cu etapa de evolutie in care se afla compania.

 

Sesiune plenara EXperience Drivers

Pentru unii angajati Employee Experience (EX) inseamna si oportunitatile de implicare civica oferita de companie.

Pe 25 octombrie, in cadrul Sesiunii Plenara EXperience Drivers, vom cunoaste ONG-uri cu povesti interesate despre proiectele de voluntariat in care angajati ai companiilor se implica activ.

Georgiana Giba, Project Manager, Asociatia Global Dignity, ne va povesti despre un proiect extrem de interesat si cu impact - Ora de demnitate.

Ora de demnitate este un proiect prin care elevii sunt provocati sa descopere conceptul de demnitate si sa inteleaga importanța demnitatii pentru dezvoltarea lor.

Vei afla despre:

  • Modul in care organizatia atrage, pregateste si retine voluntarii;
  • Profilul de voluntari pe care organizatia il cauta;
  • Modul in care acestia sunt pregatiti pentru a livra mesajul central al organizatiei: ”Ai dreptul sa devii TU!”, catre elevii cu varste cuprinse intre 12 - 18 ani, in scolile din Bucuresti;
  • Cum activitatile derulate de organizatie ii provoaca pe elevi sa isi puna intrebari si sa coreleze demnitatea cu valori pe care le pot practica in viata de zi cu zi: curaj, respect, perseverenta, ambitie etc.;
  • Cum aceste experiente in scoli sunt, de fapt, un proces continuu de invatare si dezvoltare pentru voluntari.

 

Adriana Preda, Director Executiv, Asociatia The Social Incubator, va vorbi despre organizatia care, de peste 4 ani, sustine integrarea sociala si profesionala a tinerilor defavorizati din Romania.

Asociatia The Social Incubator ii sustine pe tinerii care au parasit - sau urmeaza sa paraseasca - sistemul de protectie a copilului, cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani, sa faca tranzitia (in alte conditii foarte dificila si impanzita cu riscuri) catre viata adulta intr-o maniera care sa le puna in valoare aptitudinile si sa le asigure independenta pe termen lung. Pana in prezent, organizatia a reusit sa sustina peste 400 de tineri institutionalizati in procesul de integrare socio-profesionala, la nivel national.

Vei afla despre:

  • Cum poti sa devii voluntar al acestei organizatii si de ce implicarea ta conteaza;
  • Cum poti sustine organizatia sa ofere sansa la un viitor independent si demn tinerilor defavorizati;
  • Cum iti poti pune in practica aptitudinile personale si profesionale, pasiunile si idealurile, pentru a-i sustine in mod direct pe tinerii defavorizati;
  • Cum poti incuraja dezvoltarea personala si profesionala autentica a tinerilor defavorizati, folosind exemplul personal;
  • Cum poti deveni un model de implicare si un motor al schimbarii sociale pentru cei din jur.

 

Anca Nastase, Director Executiv, Federatia VOLUM, va vorbi despre programele de voluntariat corporativ, despre motivatia si rolul lor in companiile din Romania.

Federatia VOLUM este o organizatie umbrela in domeniul voluntariatului, ce desfasoara proiecte cu si pentru stakeholderii interesati de dezvoltarea voluntariatului la nivel national. In prezent, VOLUM are 89 de ONG-uri membre din intreaga tara, ce activeaza in toate domeniile de activitate, si care mobilizeaza anual peste 20.000 de voluntari in proiectele lor.

Vei afla despre:

  • Ce este voluntariatul si care poate fi impactul sau in viata angajatilor din compania ta;
  • Care e rolul unui program de voluntariat corporativ in compania ta;
  • De unde pornesti si unde inchei un program de voluntariat corporate de succes;
  • Cum faci ca programul de voluntariat intern sa contribuie la schimbarea culturii organizationale, pe termen lung;
  • Exemple de proiecte de succes de voluntariat corporativ.

     

 

 

Si in acest an, sesiunea Master Class se va desfasura in paralel cu sesiunea plenara, in intervalul orar 14:30 - 18:00. Asteptam optiunea tale de participare pe adresa madalina.tanase@hr-club.ro.

Master Class Josh Bersin:  Creating the Irresistible Employee Experience - Sesiune sponsorizata de Eucom

In acest Master Class, Josh Bersin, analist independent si fondator Bersin™ by Deloitte, va explica cel mai nou model al sau de employee experience, employee engagement si cultura de business. Cursantii se vor imparti apoi in grupuri si vor discuta despre urmatoarele teme, cu accent pe elaborarea unor solutii gata de pus in practica:

  • Care sunt “momentele care conteaza” din punctul de vedere al employee experience in compania voastra?
  • Cum v-ati segmenta angajatii in grupuri cu interese si nevoi comune care sunt usor de inteles si de abordat?
  • Care sunt cele mai dificile probleme cu care se confrunta compania voastra in privinta employee experience, care au legatura cu aceste momente si segmente de angajati?
  • Cum credeti ca ati putea rezolva cel mai bine aceste probleme, folosind modelul prezentat?

La finalul acestui Master Class, veti avea o harta personalizata pentru imbunatatirea employee experience & engagement in organizatia voastra.

 

***

Master Class Nandu Nandkishore: Ten Strategy & Leadership Lessons for Winning in VUCA Environments

Traim in medii din ce in ce mai schimbatoare si perturbatoare (lumea VUCA). In primul rand, analizam fiecare dintre posibilele surse de perturbare VUCA (Volatilitate, Incertitudine, Complexitate, Ambiguitate) folosind cadrul TIDES (Tehnologie, Institutii, Demografie, Etica/Mediu si Schimbari sociale) si ii invitam pe participanti sa foloseasca acest cadru pentru a identifica, pentru propria industrie, ce efecte perturbatoare ar trebui sa astepte si sa modeleze. Invatarea va avea loc prin intermediul discutiilor si exercitiilor.

Apoi, Nandu va impartasi zece lectii pentru liderii din medii VUCA (ilustrate cu exemple personale), bazandu-se pe propria experienta de reusita in medii VUCA, precum si pe teorie academica.

Speakers

Josh
Bersin
Industry Analyst &Thought Leader

Josh Bersin este analist, autor, profesor si lider de opinie, concentrandu-se pe piata globala de talente, pe trendurile si provocarile care influenteaza piata fortei de munca din intreaga lume.
Josh Bersin studiaza lumea muncii, practicile de HR si leadership si piata generala  a talentelor din domeniul tehnologiei. Este adesea numit unul dintre mai importanti analisti ai industriei de HR din lume.

In 2001 a fondat Bersin & Associates pentru a furniza servicii de cercetare si consultanta axate pe invatarea corporativa. In urmatorii 10 ani, Josh a extins activitatea companiei, incluzand teme de HR, managementul talentelor, achizitia de talente si leadership, si a devenit un expert recunoscut pe piata talentelor. In 2012 a vandut compania catre Deloitte, moment in care a devenit cunoscuta sub denumirea Bersin™ by Deloitte. Bersin continua sa fie consultant senior pentru Deloitte si sa ofere consultanta pentru marile organizatii, contribuind astfel la initiativele majore de cercetare. In acelasi timp, Bersin este membru al Consiliului Director al UK Berkeley Executive Education.

Bersin apare regulat in publicatii de business si talent precum Forbes, Harvard, Business Review, HR Executive, FastCompany, The Wall Street Journal si CLO Magazine. Este frecvent keynote speaker la evenimentele din industrie si un blogger popular, avand peste 700.000 de urmaritori pe LinkedIn.

Inainte de a fonda Bersin & Associates, Josh a avut o cariera de 25 de ani in dezvoltarea de produse, management de produse, marketing si vanzare de e-learning si alte tehnologii pentru intreprinderi. Bersin a obtinut o diploma de licenta in inginerie la Cornell University, o diploma de master in inginerie la Stanford University si  un MBA la Haas School of Business din cadrul University of California, Berkeley. Este autorul a doua carti, The Blended Learning Handbook si The Training Measurment Book, alaturi de zeci de studii si cercetari despre invatare, talent si HR corporativ. In prezent pregateste cea de-a treia sa carte.

Nandu
Nandkishore
Executive Fellow - London Business School & fost CEO global Nestlé Nutrition

Retras din cariera corporativa ca CEO/ Executive Vice President Nestlé in Asia, Oceania & Africa, in prezent Nandu este activ implicat, ca mentor si coach, in utilizarea experientei si expertizei sale pentru a indruma companiile catre expansiune globala sustenabila si profitabila. 

Cu peste 33 de ani de experienta in industria FMGC, atat pe piete emergente, cat si dezvoltate, a fost CEO global Nestlé Nutrition in SUA, Europa si America Latina. Anterior a ocupat functia de CEO Nestlé in Filipine si Indonezia.

Arii de interes/ Expertiza:

  • Managementul situatiilor de criza
  • Transformarea afacerilor bazate pe modele economice invechite cu ajutorul inovatiei si input-urilor tehnologiei
  • Leadership si coaching in noua economie digitala si bazata pe cooperare
  • Piete emergente, globalizare si operatiuni transculturale, vanzari & distributie
  • Consumer Engagement prin marketing experiential, neuromarketing si marketing digital
  • Corporate Social Responsibility si crearea de valoare comuna prin implicare sociala

Executive Fellow - London Business School

Nandu este lector al Facultatii de Strategie & Antreprenoriat din cadrul London Business School, unde preda programe de MBA si educatie executiva si este implicat, de asemenea, ca cercetator in viaţa intelectuala vibranta a Scolii.

Georgiana
Giba
Project Manager
Asociatia Global Dignity

Georgiana Giba este Project Manager in cadrul Asociatiei Global Dignity, organizatie ce isi propune promovarea dreptului fiecaruia de a avea o viata demna. Georgiana gestioneaza proiectele organizatiei si asigura implementarea strategiei de dezvoltare. 

In anul 2016 s-a alaturat Asociatiei Global Dignity unde coordoneaza o echipa de peste 50 de voluntari, majoritatea young professionals care provin din zona corporate, impreuna cu care deruleaza activitati adresate tinerilor cu varste cuprinse intre 12 - 18 ani, in scolile din Bucuresti, pe tema demnitatii. 

Experientele sale profesionale includ mai multi ani in sfera ONG si advertising, gestionand diverse proiecte in sfera educatiei si integrarii sociale, precum si experiente in cadrul unor proiecte internationale, tot din domeniul educatiei. De-a lungul carierei sale, Georgiana a coordonat si implementat mai multe campanii de comunicare in sfera sociala si de educatie. Parcursul sau profesional a fost masiv influenttat de experientele din ONG, fiind activa inca din timpul studentiei in diverse organizaiii non-guvernamentale. 

Adriana
Preda
Director Executiv
Asociatia The Social Incubator

Adriana Preda este Director Executiv la Asociatia The Social Incubator, organizatie care, de peste 4 ani, sustine integrarea sociala si profesionala a tinerilor defavorizati din Romania.

Absolventa a Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti, si a programului LLM International Arbitration, Adriana s-a alaturat cauzei The Social Incubator in 2015, fiind primul angajat al asociatiei. In 2017, ea a preluat rolul de leadership in cadrul organizatiei, planificand si implementand proiecte cu bugete de peste 150.000 EUR. Obiectivul sau si al echipei pe care o conduce, in urmatorul an, este de a sprijini peste 1.000 de tineri defavorizati in procesul de integrare socio-profesionala si de a dezvolta 3 intreprinderi sociale proprii.

Anca
Nastase
Director Executiv
Federatia VOLUM

Partenerii Evenimentului

Partener principal
Parteneri anuali
Partner on legal matters
Parteneri eveniment
Suporteri eveniment
Parteneri Media
Suporteri media

Inscrieri

Pentru a te inscrie la EXperience Conference, te rugam sa ne scrii la adresa madalina.tanase@hr-club.ro sau sa completezi formularul.

In functie de tipul de membership in HR Club si de optiunea aleasa, acestea sunt tarifele de inscriere:

Locatie

 

HR Club prezinta EXperience EXPO

 

EXperience EXPO face parte din EXperience Conference  –  cel mai mare eveniment HR Club al anului, locul in care vom afla cum putem transforma organizatia intr-una irezistibila.

EXperience EXPO este locul in care poti promova cele mai noi produse si servicii destinate imbunatarii experientei angajatilor, iar brandul tau va putea fi top of mind  in randul profesionistilor in HR.

EXperience EXPO inseamna  12 standuri amplasate in foyerul salii Crowne Ballrom, Hotel Crowne Plaza Bucuresti, care iti ofera oportunitatea de a interactiona cu cei peste 400 de participanti  -  CEOs,  Directori de HR,  specialisti in domenii precum Recrutare, Training, Managementul Performantei etc.

 
Iti prezentam primii EXperience Creators pe care ii vei putea intalni in cadrul EXperience EXPO:
 
 
 
 
Ce presupune un stand in EXperience EXPO?
 
Inainte de eveniment:
  • Vizibilitate online pe website-ul EXperience Conference;
  • Campanie de promovare online pe canalele social media HR Club;
  • Mentionarea prezentei cu stand la EXperience EXPO in newsletter-ele trimise participantilor la EXperience Conference.
In timpul evenimentului:
  • Suprafata orientativa a standului - 2x2 mp;
  • Dotari standard - masa si 2 scaune;
  • Accesul in zona EXPO pentru 2 reprezentanti ai companiei (incl. pauzele de cafea si pranzul pentru acestia);
  • Acces gratuit la EXperience Conference (sesiuni Keynote + sesiune plenara) pentru unul dintre reprezentantii companiei prezenti la stand.

Tarif: 1.000 euro + TVA/stand

Discounts*:
  1. 10% - daca esti membru HR Club cu extraoptiunea furnizor HR Partner
  2. 15% - daca achizitionezi si o macheta in manualul de bune practici in managementul resurselor umane, editia a 9-a (detalii aici)

* Discount-urile nu se cumuleaza. Contacteaza-ne pentru mai multe detalii.

Avem si o provocare pentru tine: descrie organizatia ta intr-un cuvant care incepe cu EX si alatura-l standului pe care il vei alege alaturi de echipa ta. Am pregatit si o lista cu sugestii pentru tine din care poti alege, insa orice propuneri sunt binevenite:

  • EXtraordinary
  • EXperimental
  • EXpansionist
  • EXultant
  • EXploratory
  • EXceptional
  • EXcited
  • EXquisite
  • EXcellent
  • EXpansive
  • EXtreme
  • EXtravagant
  • EXotic
  • EXpressive
 
Daca vrei sa afli mai multe informatii despre standuri si beneficiile incluse, te rugam sa accesezi prezentarea EXperience EXPO sau sa ne scrii la adresa madalina.tanase@hr-club.ro.
 

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Premier Restaurants Romania
EMI Equipement Maintenance Industrie
HR Club
Bucuresti

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Premier Restaurants Romania
EMI Equipement Maintenance Industrie
HR Club
Bucuresti

Parteneri Anuali