Descriere Candidati

4. Categoria Strategie de Resurse Umane
Categorie sponsorizata de
  1. Banca Comerciala Romana
    Scoala de Bani

    Scoala de Bani este programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane al carui scop este sa ii ajute pe romani sa-si inteleaga si sa-si administreze mai bine bugetul personal si sa constientizeze factorii care le influenteaza deciziile financiare. Programul se deruleaza la nivel national, 1000 de angajati BCR devenind profesori de educatie financiara in urma unui curs de pregatire. Astfel, profesorii BCR fac ateliere gratuite de educatie financiara cu adulti, adolescenti si copii ajutandu-i sa ia decizii financiare mai bune. Peste 18.000 adulti si 10.000 de adolescenti si 6.200 de copii au participat la cursuri in 2017.

  2. Banca Transilvania
    BT Employee Experience Index. Banking cu zamBT

    BT Employee Experience Index (BT EEI) reprezinta cel mai amplu studiu derulat in Banca Transilvania care si-a propus sa evalueze perceptiile angajatilor despre ce inseamna un mediu placut in BT. Proiectul a plecat de la unul dintre obiectivele BT - acela de a face din Banca Transilvania un loc unde oamenii vin cu placere si simt ca se dezvolta profesional si personal. In urma derularii proiectului au fost implementate intr-un timp scurt o serie de actiuni concrete (introducerea programului flexibil, noul cod vestimentar, zi libera cu ocazia zilei de nastere, traininguri de dezvoltare pentru manageri).

  3. Carrefour Romania
    Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!

    Printr-o serie de povesti reale din interiorul organizatiei, Lumea Carrefour este un proiect de amploare ce recreaza atmosfera unor campanii facute de angajatii insisi, din perspectiva propriilor experiente si trairi. Acesta s-a desfasurat in doua etape si a avut ca obiectiv principal consolidarea brandului de angajator Carrefour. De asemenea, campaniile si-au propus sa contribuie semnificativ la atragerea unui nr. mai mare de candidati, precum si la mentinerea gradului de retentie din organizatie.

    Rezultatele au fost surprinzator de bune, proiectul bucurandu-se de vizibilitate in mediul online si offline, atat intern, cat si extern. Mai mult, acesta a contribuit la cresterea nr. de aplicatii inregistrate si la pastrarea parametrilor fluctuatiei de personal.

  4. Coca-Cola HBC Romania
    Cresterea scorului de Angajament in ICSC (Integrated Competitive Supply Chain)

    Intr-un context de crestere a rezultatelor companiei, an de an, Angajamentul angajatilor din Supply Chain inregistra un trend descendent. In consecinta, a fost nevoie de o noua strategie cu actiuni masurabile, care sa faca diferenta in randul angajatilor, nu doar la nivel de scoruri absolute, ci si concret sa fie vizibila schimbarea de mentalitate, intr-un mod sustenabil. Asadar, pentru prima data in ultimii 5 ani, departamentul Supply Chain Romania a inregistrat o crestere spectaculoasa de 6%, prin asumarea completa a planului de angajament de catre manageri.

  5. Continental Hotels
    Mai mult decat profesie, pasiune!

    Proiectul "Mai mult decat profesie, pasiune" a adus in prim plan fiecare meserie din domeniul hotelier, au fost premiati toti angajatii pasionati de meseriile pe care le practica.  Spiritul de competitie fiind o latura cunoscuta a echipelor noastre a ajutat in implicarea unui numar mare de angajati. O serie de concursuri profesionale si de soft skills au fost organizate pe toata perioada proiectului. Un accent deosebit s-a pus si pe « Tinerele Sperante « angajati la inceput de drum in profesie, cu pasiune, entuziasm si atitudine potrivita. Fiecare luna din aprilie pana in decembrie a fost dedicata unei categorii profesionale. Comunicarea a fost continua si realizata simultan pe toate canalele de comunicare pentru a se asigura eficienta si cunoasterea in randul celor 600 de angajati Continental Hotels. Proiectul a inclus o serie de sisteme de motivare si premiere financiare si non financiare corelate cu fiecare latura a proiectului. Eficienta proiectului s-a remarcat prin cresterea productivitatii muncii, a nivelului de engagement, veniturile companiei au fost peste cele preconizate si profitul a crescut. Proiectul Mai mult decat profesie pasiune a fost cel de-al III lea de amploare desfasurat la nivelul Continental Hotels dupa « Premiem Loialitatea » proiect desfasurat in 2016 in an aniversar 25 de ani si continuam cu « Mai mult decat o echipa, familia Continental Hotels « – proiect 2018 cu accent pe cooperare, armonie si echipa unita la nivelul lantului hotelier (600 angajati, 8 hoteluri si un Sediul Central).

  6. HP Inc.
    Clubul de Codare

    Proiectul “Clubul de Codare” a fost initiat datorita schimabarii constante a lumii in care traim si a evolutiei rapide a tehnologiei. Indiferent de domeniul pe care copiii il vor alege, capacitatea lor de a reusi va depinde de intelegerea modului de functionare a tehnologiei bazat pe codare. Cu toate acestea doar putini invata si sunt pregatiti in aceasta directie.

    Dorim sa invatam copiii logica care se afla in spatele codarii si sa se formeze bazele viitoarei generatii.

    Cu ajutorul jocurilor bazate pe codare vrem captarea atentiei elevilor, sa le starnim curiozitatea si sa ii orientam catre acest domeniu.

  7. KPMG Romania & Moldova - Succesul in noua era a muncii
    Proiectul de transformare culturala “Five Lands Journey to Success in the New Era of Work”

    Five Lands Journey este un proiect de transformare culturala, initiat de KPMG in contextul noii ere a muncii, in care organizatiile, dar si indivizii, trebuie sa se adapteze la o noua realitate in care schimbarea a devenit norma. Programul include elemente de evaluare, workshop, feedback si interventii de dezvoltare si reprezinta un traseu pe care fiecare angajat ar trebui sa il parcurga, pentru a avea abilitatile cheie pentru noua era a muncii. Programul a fost completat de initiative din sfera EVP.

    Modelul “Five-Lands” provine din Israel si se bazeaza pe experienta vasta a expertului in viitorul muncii, Ayalla Reuven-Lelong.

     

  8. Leroy Merlin Romania
    Proiect de companie

    Leroy Merlin Romania a creat Proiectul de companie ca raspuns al nevoii de construire a valorilor si viziunii in cadrul unor echipe mixte dupa o operatie de merger & acquisition (M&A). Proiectul s-a adresat tuturor colegilor care au participat la ceea ce inseamna acum viitorul companiei. 100% din colegi si-au spus ideile si propunerile de proiecte intr-un cadru relaxat, inconjurati de colegi din alte echipe. Mai mult decat atat toate ideile si proiectele au fost ascultate si analizate, iar cele ce se integreaza in conceptul de business sunt deja in curs de implementare sau integrate in planul pe 5 ani.

  9. Orange Romania
    My Quest – a journey every talent shall make

    La Orange credem in capacitatea celor mai buni dintre colegi nostri sa devina managerii propriei lor dezvoltari. Pentru noi, e crucial sa protejam talentul colegilor nostri si sa le punem la dispozitie cele mai potrivite contexte de crestere. Astfel ca am creat un program de dezvoltare a carui functionare presupune ca fiecare coleg sa aleaga si sa dedice resurse, in special, de timp. Pentru ca timpul este cea mai importanta resursa pe care fiecare om o pune la dispozitie intr-un demers de dezvoltare, echipa L&D este alaturi de fiecare coleg din orange pentru a-i asigura un parcurs lin indiferent de varianta pe care o prefera. Am creat o gama de 4 posibilitati din care colegii sa aleaga una singura : Ultramarathon – program dxe invatare inter-companii, Grow- program de leadership personal, Own Budget- buget personal pentru dezvoltare, International Shadowing- schimb de practici intr-o tara grupului Orange.

  10. Piraeus Bank Romania SA
    Calendarul Voluntarului Piraeus

    "Calendar al Voluntarului Piraeus" - 2017, este un proiect de responsabilitate sociala corporativa,  care a urmarit sustinerea comunitatii existente de voluntari ai Piraeus Bank Romania, dar si a cresterii organice a numarului de membri ai acesteia.

    Proiectul a presupus implementarea a 4 actiuni de voluntariat cu specific intraprenorial (cate una/trimestru) care sa sustina filosofia de brand a Piraeus Bank Romania - "Adevarata valoare esti tu". Intr-o perioada cu multe schimbari la nivel de organizatie proiectul a intrunit un numar total de 970 de participanti (75% raportat la nr. total al angajatilor bancii).

  11. Piraeus Bank Romania SA
    Impreuna construim valoare

    Din puterea obisnuintei intr-un mediu corporatist asteptam sa ni se comunice lucruri pe care sa le preluam si sa le executam cu cea mai mare pricepere pe care o avem in calitate de profesionisti. Prin intermediul proiectului “Impreuna construim valoare” am rupt acest lant al obisnuintei si am inceput sa abordam un proces dinamic precum „procesul de comunicare interna” intr-o maniera deschisa si prietenoasa. Proiectul a presupus dezvoltarea si implementarea unor mecanisme care sa incurajeze deschierea angajatilor si implicarea lor directa in comunicarea interna in vederea oferirii unor informatii relevante pentru comunitatea interna, conectate la realitatea cotidiana a acesteia. 

  12. Solina Romania
    Kaizen Teian

    Imbunatatirea poate veni in orice moment, din orice loc de munca, de la oricine. Poate ca initial ideile pot parea marunte, insa valoarea lor adaugata sa duca la o schimbare strategica benefica importanta. Acestea au fost premisele crearii proiectului Idei de Imbunatatire, care astazi este unul dintre cei mai puternici factori motivatori in companie. Angajatii nu doar ca simt ca vocea lor e ascultata, ca parerea lor conteaza, dar beneficiaza direct de propunerile lor, imbunatatind overall performanta companiei. Proiectul este un adevarat motor al valorii Imbunatatire continua !!

     

  13. TenarisSilcotub
    One Click Away

    Let’s imagine that you are at one click away to access all the relevant information related to your personal file. Through the online portal presented in this project, employees can view contractual information or salary payments and history of holidays without the intervention of HR Department. At the same time, the tool can be used to send requests for holiday/business trips or short day to be approved by the supervisors.

    All these are gathered in a collection of “self-service” capabilities that support communication at all levels within the organization, by automating human resource administrative tasks, reducing effort, increasing accuracy and improving the efficiency of daily work, leaving more time for the added value tasks.
     

  14. Zentiva
    55 de Fapte Bune Impreuna

    2017 a fost an aniversar pentru Zentiva, an in care am celebrat 55 de ani de activitate continua  in domeniul farmaceutic. Pornind de la filozofia companiei de a contribui la starea de sanatate a pacientilor, am decis ca anul 2017 sa fie  ”Anul celor 55 de Fapte Bune” si anul in care crestem sentimental de aparteneta la valorile si cultura organizationala Zentiva.

    In acest sens pe parcursul anului am transformat acest concept (55 de Fapte Bune) intr-un proiect amplu bazat pe 3 componente principale:

    • Comunicarea de 55 de ani construita in jurul mesajului Zentiva 55 de ani – Am reusit impreuna. Sarbatorit impreuna!
    • Gala ROIAL – Recunoastere si apreciere cu momente pregatite de angajati
    • Campania 55 de Fapte Bune Impreuna in care angajatii  Zentiva au realizat donatii in mod direct catre 55 de cazuri sociale.
  15. Zentiva
    Fabrica de Bunastare

    Fabrica de Bunastare este un program de well-being care urmareste intarirea culturii organizationale bazata pe promovarea unui stil de viata sanatos si armonios, prin reducerea factorilor care pot genera stres si constientizarea actiunilor pe care le putem face pentru a avea un echilibru intre viata personala si cea profesionala dar si activitati care sa creasca sentimentul de apartenenta al angajatilor.

    Unicitatea proiectului consta in conceptul creativ realizat in intregime intern de catre membrii departamentului de resurse umane si presupune 14 activitati propuse de Departamentul de RU, expunerea acestora  sub forma unei harti care a fost distribuita catre fiecare angajat pentru exprimarea optiunilor.
    Activitatile sunt variate, vizeaza diferite categorii de angajati, segmentati pe grupe de varsta: concurs de pescuit, ansamblu de dansuri populare, ateliere de aranjamente florale, clubul alergatorilor, echipa de fotbal, cunoaste-te pe tine insuti.

    Comunicarea proiectului se face pe canalele sociale, prin comunicarea interna si au fost folosite elemşente de gamification pentru atragerea angajatilor in activitati.

    Obiectivele proiectului au fost atinse in anul 2017 astfel: absenteism lunar sub 2.5%, turnover mediu pe luna de 1% incluzand forta de munca temporara, dublarea numarului de angajati implicati in activitati (peste 300 de angajati), mai mult de 85% dintre angajati au participat la cel putin 1 activitate.
     In Fabrica de Bunastare Zentiva - Starea de bine iti apartine!