Intalnire HR Partner online || Cum tinem evidenta orelor de munca prestate de salariati? || 21 octombrie 2020

Foarte multi salariati au devenit telesalariati! Cum respectam azi prevederile Legii 81/2018 si cum tinem o evidenta a orelor de munca prestate de telesalariati, conform art. 5, (2) lit. e.?
 
Miercuri, 21 octombrie, de la ora 11:00, in cadrul unei noi Intalniri HR Partner Online, poti afla cum angajatorul si angajatul pot alege impreuna cel mai potrivit software de inregistrare a timpului de munca, fie telemunca, fie activitati la birou sau la terti.
 
Impreuna cu Adrian DINU, CEO Creasoft IT, raspundem urmatoarelor intrebari:
 
  • Cum se poate tine evidenta timpului de telemunca?
  • Trebuie angajatul informat?
  • Ce trebuie sa faca angajatorul daca angajatul refuza folosirea aplicatiei prin care se tine evidenta timpului de telemunca? 
  • Este activitatea angajatilor impactata de o solutie de monitorizare? 
 
Asteptam cu drag inscrierea ta, conform detaliilor de mai jos.

 

► Cand si unde?
 
Sesiunea va avea loc online miercuri, 21 octombrie 2020, intre orele 11:00-12:00.
Dupa inscriere, vei primi linkul de conectare pe care il poti accesa in ziua evenimentului.
 
► Agenda evenimentului
 
  • 11:00 - 11:45 Cum tinem evidenta orelor de munca prestate de salariati?
  • 11:45 - 12:00 Sesiune Q&A
► Cum te inscrii?
 
Pentru a te inscrie la acest eveniment, te rugam sa trimiti un email pana luni, 19 octombrie, ora 13:00, la adresa iulia[dot]nani[at]hr-club.ro, mentionand prenumele, numele, functia, compania si adresa de e-mail.
 
Participarea este gratuita.
 
Te asteptam online!
 
Eveniment organizat impreuna cu