Upskilling Seeds | Innovation to Enable New Ways of Working || 14 noiembrie 2024



Miercuri, 14 noiembrie 2024, intre orele 15:00 - 17:00, va asteptam cu drag la un nou webinar din seria Upskilling Seeds, in care vom primi insight-uri valoroase despre proiectele castigatoare si 
castigatoare HR Club Awards 2024, la categoria Innovation to Enable New Ways of Working.

Reprezentantii proiectelor vor impartasi cu noi povestile de succes ale acestor proiecte; ce a stat in 
spatele dezvoltarii lor, KPIs, resursele alocate, provocarile implementarii, lectiile invatate, ROI. 

Va invitam sa parcurgeti in meniul din stanga descrierea prezentarilor ce vor fi sustinute, agenda 
evenimentului si conditiile de participare.

La finalul fiecarei sesiuni am alocat cate 10 minute pentru intrebari punctuale pe care le puteti adresa 
invitatilor nostri. 

Evenimentul va avea loc ONLINE.

Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis 
prin e-mail, celor inscrisi.

Agenda

15:00 - 15:40
OMV Petrom New Values + Sesiune Q&A | OMV Petrom
15:40 - 16:20
Drive Employee Engagement + Sesiune Q&A | Philip Morris Romania
16:20 - 17:00
Sustinerea performantei Consiliului Concurentei prin consolidarea unei culturi constructive + Sesiune Q&A | Consiliul Concurenței

Detalii sesiuni

OMV Petrom || OMV Petrom New Values + Sesiune Q&A

 We Care. We’re Curious. We Progress. Our new Values

We are united behind one Purpose: Re-inventing Essentials for Sustainable Living. This is our WHY, the reason we exist. Climate changes made us rethink how we produce and consume our resources, aiming to give back more than we take and finding innovative solutions. These are our aspirational goals. WHAT we want to achieve together.

HOW to achieve our goals? By building a better culture that creates competitive advantage, harnessing the behaviors that will lead us into the future. Our Values underpin our culture and define our new ways of working

In defining and living our Values, we followed an innovative set of principles - benefit from the power of the many: co-creation and artificial intelligence to reach most of our colleagues (70% of the organization); train leaders to act as role models; a strong change agents’ network to enable Values activation; digital tools to create transparency and reflection time to give space for everyone to fit in.

End of April 2023, the new Values were launched. After 5 months, the yearly employees’ survey showed an impressive 84% positive perception of the new values.

Want to know more about our Values story?

  

Drive Employee Engagement || Philip Morris Romania
 Proiectul Drive Employee Engagement a apărut ca urmare a faptului că scorul de eNPS în organizația noastră a fost în declin în ultimele valuri de sondaje regulate Pulse. Aceasta este rezultatul  unei stări de spirit generate de multiple schimbări organizaționale. Obiectivul principal al programului a fost acela de a aborda principalele elemente determinante ale tendințelor eNPS printr-un set de acțiuni incluse într-un plan concret. Modul în care ne-am propus să abordăm aceste aspecte au fost, în primul rând, prin analizarea datele pe care le avem și integrarea acestora cu diverse informații adiționale de la angajați, prin intermediul unor focus grupuri, implicând astfel în mod activ organizația în proces. În al doilea rând, ne-am propus să proiectăm și să pilotăm noi instrumente de engagement, acțiuni și canale pentru a îmbunătăți și optimiza dimensiunile principale care sunt influențează scorul de eNPS.

În urma proiectului, am identificat aspecte pe care le vom reaplica în proiectele viitoare: importanța procesului de employee listening în toate inițiativele, implicarea echipei locale de management ca ambasadori ai schimbării în echipele lor, comunicarea transparență a progresului fiecărei inițiative către întreaga oganizație și implicarea angajaților în procesul de co-creare a oricărei initiative care se adresează lor în mod direct.

 

  

Sustinerea performantei Consiliului Concurentei prin consolidarea unei culturi constructive || Consiliul Concurentei

 Proiectul a evidențiat puterea influenței culturii organizaționale asupra performanței și a determinat instituția să se implice activ în definirea unor norme de comportament constructiv, esențiale pentru optimizarea performanței. 

Primul și cel mai dificil demers a fost legat de explicarea conceptului de cultură organizațională atât la nivelul echipei de management cât și al personalului instituției și a corelației lui cu performanța, în condițiile în care performanța în sistemul public este asociată doar cu calificativul obținut de un angajat în cadrul procesului de evaluare a performanțelor profesionale. 

Apoi, prin intermediul diagnozei culturii curente a Consiliului Concurenței, au fost identificați acei factori determinanți ai modului nostru de acțiune și consecințele acestora asupra angajaților, a echipelor și a instituției în ansamblu. 

Proiectul a continuat cu identificarea culturii ideale pentru Consiliul Concurenței și realizarea unui plan de intervenție cu 43 de măsuri concrete, defalcate pe 2 ani, 2023- 2025, dintre care, 20 de măsuri au fost deja inițiate printr-o serie de intervenții ce au fost puse în practică, până la finalul anului 2023. Măsurile din plan tratează 6 factori cauzali critici, identificați de diagnoză ca fiind activatorii principali ai culturii curente a Consiliului Concurenței și țintesc către echilibrarea balanței preocupării instituționale între CE facem și CUM facem.

  

Speakers

Luminita
Florea
People & Culture Director
Philip Morris Romania
Luminita
Popa
Șef serviciu
Consiliul Concurentei
Georgescu
Elena
Senior Project Manager Transformation
OMV Petrom

Event Partners

Annual Partners
Partner on Legal Matters

Registers

Conditii de participare

Membrii Gold si Silver beneficiaza de gratuitate
Membrii Bronze: 25 euro + TVA
Non-membrii: 50 euro + TVA

Termen de inscriere:

Asteptam cu drag inscrierea ta pana miercuri, 13 noiembrie, la adresa de email: alexandra.stoica@hr-club.ro

Membru GOLD
Premium
Gratuit
Membru SILVER
Asociat
Gratuit
Membru BRONZE
Baza
25 euro + TVA
Non-membru
50 euro + TVA