High Future Conference
Celebrating the art of thinking differently.
Together.
HighFuture Conference, 4 octombrie 2017
Stejarii Country Club, Bucuresti
In timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, un tanar marinar a avut initiativa de a verifica calculul facut de ofiterul de navigatie privind locatia exacta a navei. Facand asta, marinarul a incalcat o importanta regula de siguranta, riscand ca nava sa fie detectata de catre un submarin german. Cu toate acestea, prin initiativa sa, a reusit sa salveze de la naufragiu 3 nave ale flotei sale.
Genul acesta de initiative riscante sunt foarte usor de observat, la inceput, in organizatiile antreprenoriale, insa, odata ce organizatia creste, aceasta libertate de initiativa devine limitata.
Deci cum facem sa nu ne pierdem accesul la resursele de talent si implicare ale angajatilor din compania noastra?
Hai sa ne intalnim pe 4 octombrie si sa discutam:
• despre modul unic in care fiecare membru al echipei poate contribui la strategia noastra, fie ea una militara sau una de business
• despre provocarile cu care ne confruntam, ca lideri, in economia globala
• despre noi concepte de munca si antreprenoriat.
Si vom afla toate acestea direct de la speakeri remarcabili, internationali si nationali, care au elaborat modele originale, le-au pus in practica si au avut succes!
Afla mai multe despre speakeri, sesiuni si agenda evenimentului in meniul din stanga!
Daca vrei sa primesti noutatile despre conferinta direct in inbox, te rugam sa completezi datele tale de contact aici.
Agenda
Detalii sesiuni
***
Keynote 2: Erin Meyer, Senior Affiliate Professor in Departamentul Comportament Organizational, lNSEAD - The Culture Map: Decoding how people think, lead, and get things done around the world - Sesiune sponsorizata de Eucom
Pe masura ce lumea business-ului de azi se extinde tot mai mult la nivel global si virtual, este de asteptat ca directorii si managerii sa lucreze armonios impreuna cu colegii care se afla in diferite colturi ale lumii si care fac parte din culturi diferite, adesea fara ca acestia sa iasa din birou. Dar atunci cand pui oameni, care provin din medii si culturi foarte diferite, sa lucreze impreuna, rezultatul poate fi unul interesant, uneori amuzant, dar poate produce si neintelegeri si confuzie.
Prof. Erin Meyer ne va oferi o perspectiva mult mai practica si actuala privind una din cele mai importante provocari de business de azi: cum ne influenteaza diferentele culturale business-ul atunci cand interactionam, in activitatea noastra, cu persoane din toata lumea. Chiar si cei care sunt informati din punct de vedere cultural, calatoresc foarte des sau locuiesc in alte tari, arareori au strategii care sa ii ajute sa faca fata complexitatii interculturale care afecteaza eficacitatea de zi cu zi a echipei.
Erin ne va oferi informatii vitale pentru a dezvolta relatii de munca eficiente cu interlocutorii nostri din noua piata globala.
In cadrul acestei sesiuni vei invata sa:
-
iti imbunatatesti abilitatea de a comunica, de a construi incredere si de a negocia cu cei care provin din medii culturale variate;
-
analizezi pozitionarea unei culturi fata de alta, pe baza mai multor scale comportamentale, astfel incat sa poti decoda modul in care cultura iti poate influenta relatiile de colaborare la nivel international.
- Care sunt cele mai noi trenduri in digitalizare si automatizare?
- Cum arata viitorul si ce inseamna de fapt "tehnologii exponentiale"?
- Pe cine ar trebui sa intereseze (si de ce) chestiuni abstracte ca Inteligenta Artificiala sau realitate augumentata?
Mihai Dragomir, al doilea invitat al sesiunii plenare, ne va invita la o discutie despre proiectele inovatoare care se pot genera in sectorul ONG si sectorul turismului din Romania.
Societatea civila s-a coagulat timid in cei 27 de ani de democratie. Sectorul ONG din Romania a devenit treptat insa un angajator important, generand un numar mare de locuri de munca (99.774) la nivelul anului 2015. E momentul sa privim acest sector ca pe un element important in economie si dezvoltarea comunitatilor pentru ca de cele mai multe ori el rezolva o parte din deficientele statului roman in educatie, servicii sociale, cultura, antreprenoriat, infrastructura etc.
Pe de alta parte, turismul este un sector cu o lipsa grava de directie strategica. Avem de toate, suntem o tara bogata in resurse naturale si antropice, dar nu contam in statisticile internationale. Ne uitam cu invidie la turismul de masa din Bulgaria si Croatia, dar nu vedem uriasul potential al dezvoltarii turismului de nisa (cel care produce valoarea adaugata si bunastarea reala in comunitatile gazda).
Cristian Covaciu va prezenta un studiu de caz cu tema “IPEC – De la o mica manufactura la o companie high-tech”.
El va detalia evolutia automatizarii diverselor procese si modul in care robotii industriali pot imbunatati procesele si contribui la o mai buna remunerare a angajatilor unei companii.
Daniel Matei va vorbi despre trendurile in coworking si cresterea locala accelerata a acestui domeniu in ultimii 2 ani, dar si care sunt tendintele atat la nivel global, cat si local.
Printre datele prezentate se vor regasi profilul utilizatorului de spatii de coworking asa cum reiese din rapoartele realizate de reteaua Impact Hub prin chestionarea a 15.000 de membri la nivel global.
-
#1 Nu iti poti transforma organizatia daca nu te-ai transformat tu intai
-
#2 Ai nevoie de un mandat special din partea "actionariatului" pentru a lansa eliberarea companiei
-
#3 Nu vorbesti, ci actionezi pentru a crea un mediu de incredere, concentrandu-te pe factorii iritanti
-
#4 Co-creezi un model organizational eliberat unic impreuna cu angajatii companiei tale
-
#5 Tu devii gardianul viziunii si valorilor companiei.
- Cum poti coordona echipe si lua decizii in functie de cultura
- Cum sa iti influentezi interlocutorii
- Cum sa construiesti si sa mentii relatiile cu oameni din intreaga lume.
Speakers
Mihai Dragomir este membru fondator al Asociatiei Mioritics (2004), fiind managerul celor mai importante proiecte desfasurate de aceasta organizatie de la infiintare pana in prezent. Este implicat in campanii de promovare si valorificare a patrimoniului cultural national, dezvoltare de infrastructura si servicii ecoturistice, programe educationale pentru tineret si evenimente de promovare externa.
A fost ales in Consiliul Director al Asociatiei de Ecoturism din Romania si participa in calitate de expert la conferintele organizate de Biroul Regional UNESCO din Venetia. Face parte din echipa de management a destinatiei Colinele Transilvaniei, coordoneaza Festivalul de Film Si Istorii de la Rasnov (www.ffir.ro), Centrul Educational Schubz (www.schubz.ro) s.a.
In 2012, Riccarda Zezza a co-fondat, alaturi de Andrea Vitullo (executive coach si leadership expert), “Maternity as a Master” (MAAM). Analizand propria experienta, Riccarda a observat ca pauza pentru obtinerea diplomei sale de master a fost apreciata la locul de munca, dar cultura corporatista a avut probleme sa inteleaga si sa integreze perioada sa de concediu parental. In octombrie 2015, a fondat si ARG, un start-up inovator conceput sa creeze noi solutii digitale pentru cresterea valorii capitalului uman.
La baza muncii sale, Riccarda isi doreste sa transforme spatiul de lucru la nivel sistemic si sa creeze medii care apreciaza diversitatea si valorifica experientele parintilor in cresterea copiilor. Prin Piano C ("Planul C"), un spatiu fizic de co-working, ofera parintilor, in special mamelor, un loc unde sa se intalneasca, sa lucreze, sa interactioneze si sa experimenteze ideile si principiile promovate de MaaM, dispunand in acelasi timp de facilitati si servicii de ingrijire a copiilor, ce sunt mereu bineveniti alaturi de parinti. MAAM colaboreaza cu companii precum Poste Italiane, Unicredit, Eni, UBS, Nestle, Ikea sau Pirelli iar metodologia dezvoltata de Riccarda atat pentru MAAM, cat si pentru Piano C, sunt folosite si solicitate in intreaga Italie si la nivel international.
Riccarda este autoarea cartii "MAAM - motherhood is a master that makes men and women the strongest", aparuta in septembrie 2014. De asemenea, este consultant si cercetator pe teme de leadership, stereotipuri si implicarea femeilor pe piata muncii.
Adrian Fako este CEO si Co-Fondator al Accelerole, platforma care sustine programe de invatare pe dispozitivele mobile imbunatatite cu Inteligenta Artificiala. Start-up-ul roman a fost acceptat la WeXelerate, unul dintre principalele ecosisteme de inovatie din Europa, in Austria, unde echipa va continua sa dezvolte un produs dedicat nevoilor de dezvoltare ale angajatilor viitorului.
Aplicand in mod consecvent motto-ul “Lumea se schimba foarte repede, cea mai buna modalitatea de a fi in pas cu tehnologia este sa fii cel care o dezvolta”, Cristian Covaciu a transformat IPEC, dintr-o companie creata impreuna cu familia, ca o mica manufactura in garajul casei din Alba Iulia, intr-o companie high-tech care produce astazi peste 1% din productia mondiala de farfurii, cu ajutorul a peste 250 de roboti industriali.
Cariera sa in domeniul ceramicii, inceputa ca asistent universitar la Universitatea Tehnica din Timisoara, a avut parte de numeroase recunoasteri - cea mai recenta este aceea de finalist in competitia EY World Entrepreneur Of The Year, unde a reprezentat Romania.
Daniel Matei si-a construit cariera pe roluri de vanzari si marketing, iar in prezent este Manager al Impact Hub Bucharest, organizatie alaturi de care lucreaza inca din 2010 la dezvoltarea conceptului de coworking in Romania.
Inscrieri
Pentru a te inscrie la HighFuture Conference, te rugam sa ne scrii la adresa florina.dinca@hr-club.ro sau sa completezi formularul.
In functie de tipul de membership in HR Club si de optiunea aleasa, acestea sunt tarifele de inscriere:
*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA.
-
HighFuture EXPO Zone - face parte din HighFuture Conference - cel mai mare eveniment HR Club al anului, locul in care exploram viitorul muncii, concepte si provocari noi
-
HighFuture EXPO Zone - inseamna 8 standuri amplasate in foyerul Stejarii Country Club, care ofera oportunitatea interactiunii dintre furnizorii de servicii in resurse umane si cei peste 400 de participanti - CEOs, Directori de HR, specialisti in domenii precum Recrutare, Training, Managementul Performantei etc.
|
||
-
Vizibilitate online pe website-ul HighFuture Conference;
-
Campanie de promovare online pe canalele social media HR Club;
-
Mentionarea prezentei cu stand la HighFuture EXPO Zone in newsletter-ele trimise participantilor la HighFuture Conference.
-
Suprafata orientativa a standului - 2x2 mp;
-
Dotari standard - masa si 2 scaune;
-
Accesul in zona EXPO pentru 2 reprezentanti ai companiei (incl. pauzele de cafea si pranzul pentru acestia).
-
Logo in categoria Exhibiting Supporter in newsletter-ele trimise participantilor la HighFuture Conference si pe website-ul conferintei;
-
2 participari gratuite la HighFuture Conference (sesiuni Keynote + sesiune plenara);
-
Materiale promotionale in punga participantului;
-
Aparitia logo-ului in brosura evenimentului.