High Future Conference

 

Celebrating the art of thinking differently.

Together.

HighFuture Conference4 octombrie 2017

Stejarii Country Club, Bucuresti

 

In timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, un tanar marinar a avut initiativa de a verifica calculul facut de ofiterul de navigatie privind locatia exacta a navei. Facand asta, marinarul a incalcat o importanta regula de siguranta, riscand ca nava sa fie detectata de catre un submarin german. Cu toate acestea, prin initiativa sa, a reusit sa salveze de la naufragiu 3 nave ale flotei sale.
 
Genul acesta de initiative riscante sunt foarte usor de observat, la inceput, in organizatiile antreprenoriale, insa, odata ce organizatia creste, aceasta libertate de initiativa devine limitata.

Deci cum facem sa nu ne pierdem accesul la resursele de talent si implicare ale angajatilor din compania noastra?

Hai sa ne intalnim pe 4 octombrie si sa discutam:

•    despre modul unic in care fiecare membru al echipei poate contribui la strategia noastra, fie ea una militara sau una de business
•    despre provocarile cu care ne confruntam, ca lideri, in economia globala
•    despre noi concepte de munca si antreprenoriat.

Si vom afla toate acestea direct de la speakeri remarcabili, internationali si nationali, care au elaborat modele originale, le-au pus in practica si au avut succes!

Afla mai multe despre speakeri, sesiuni si agenda evenimentului in meniul din stanga!

Daca vrei sa primesti noutatile despre conferinta direct in inbox, te rugam sa completezi datele tale de contact aici. 

Agenda

08.30 – 09.30
Inregistrare participanti si welcome coffee
09.30 – 10.00
Sesiune de deschidere: Radu Mavrodin, Presedinte HR Club
10.00 – 11.00
Keynote 1: Liberated Company: How to Unleash Employee Initiative and Potential - Isaac Getz, Professor in Idea, Involvement, and Innovation Management at ESCP Europe School of Management - Sesiune sponsorizata de Carrefour
11.00 – 11.30
Coffee break
11.30 – 13.00
Keynote 2: The Culture Map: Decoding how people think, lead, and get things done around the world - Erin Meyer, Senior Affiliate Professor in the Organisational Behaviour Department, lNSEAD - Sesiune sponsorizata de Eucom
13.00 – 14.30
Lunch
Sesiuni care se vor desfasura in paralel:
14:30 - 17:00
Sesiune plenara - HighFuture Pioneers: Ciprian Stanescu | Mihai Dragomir | Riccarda Zezza | Adrian Fako | Cristian Covaciu | Daniel Matei
14.30 – 18.00
Master Class 1 - Isaac Getz: How to transform your organization into a liberated company - Sesiune Sponsorizata de Carrefour
14.30 – 18.00
Master Class 2 - Erin Meyer: Leading Across Borders and Cultures - Sesiune sponsorizata de Eucom

Detalii sesiuni

Keynote 1: Isaac Getz, Professor in Idea, Involvement, and Innovation Management, ESCP Europe Business School - Liberated Company: How to Unleash Employee Initiative and Potential - Sesiune sponsorizata de Carrefour
 
Adeseori auzim ca angajatii nu sunt suficient de motivati si ca si-au pierdut interesul fata de locul de munca. Aparent este adevarat: intr-o organizatie traditionala, foarte putini angajati vin la locul de munca pentru ca impartasesc cu organizatia acelasi scop si, odata ajunsi la birou, foarte putini isi asuma responsabilitati si au initiativa. Dar aparenta aceasta este falsa: multi dintre aceiasi angajati, odata iesiti pe usile organizatiei, devin extrem de dinamici si implicati - isi asuma responsabilitati in comunitatea lor, in cluburile sportive pentru copii, fondeaza asociatii, organizeaza spectacole muzicale pentru amatori. Insa, in ceea ce priveste ideile pe care le au cu privire la job, prefera sa le imparataseasca cu prietenii si familia, nu cu organizatia. Suna cunoscut?
 
Acum hai sa ne imaginam o organizatie in care angajatii au libertatea de a-si asuma responsabilitati in initierea oricarei actiuni pe care o considera ca fiind cea mai buna pentru companie. Imagineaza-ti ca aceste companii ajung si raman zeci de ani in topul industriilor din care fac parte si, in cele din urma, imagineaza-ti ca angajatii acestor organizatii nu numai ca sunt implicati si creativi si inteleg cu adevarat care este scopul lor, dar sunt si fericiti...
 
Pare un vis?
 
Deloc!
 
Sute de companii ca aceasta exista astazi; sute de organizatii de toate marimile, din toate zonele geografice si industriile, sectoare publice si private. Multe dintre ele nu erau asa atunci cand au fost fondate, dar au fost transformate datorita conceptului de liberated company implementat de catre liberating leaders.
 
In sesiunea Keynote 1, Prof. Getz ne va vorbi despre corporate liberation – eliberararea corporativa. Ne va prezenta acele cazuri concrete pe care le-a studiat si va prezenta lectiile cheie pe care atat leaderii, cat si organizatiile, le pot folosi pentru a evidentia si elibera potentialul si initiativele angajatilor.

***

Keynote 2: Erin Meyer, Senior Affiliate Professor in Departamentul Comportament Organizational, lNSEAD - The Culture Map: Decoding how people think, lead, and get things done around the world - Sesiune sponsorizata de Eucom

Pe masura ce lumea business-ului de azi se extinde tot mai mult la nivel global si virtual, este de asteptat ca directorii si managerii sa lucreze armonios impreuna cu colegii care se afla in diferite colturi ale lumii si care fac parte din culturi diferite, adesea fara ca acestia sa iasa din birou. Dar atunci cand pui oameni, care provin din medii si culturi foarte diferite, sa lucreze impreuna, rezultatul poate fi unul interesant, uneori amuzant, dar poate produce si neintelegeri si confuzie.

Prof. Erin Meyer ne va oferi o perspectiva mult mai practica si actuala privind una din cele mai importante provocari de business de azi: cum ne influenteaza diferentele culturale business-ul atunci cand interactionam, in activitatea noastra, cu persoane din toata lumea. Chiar si cei care sunt informati din punct de vedere cultural, calatoresc foarte des sau locuiesc in alte tari, arareori au strategii care sa ii ajute sa faca fata complexitatii interculturale care afecteaza eficacitatea de zi cu zi a echipei. 

Erin ne va oferi informatii vitale pentru a dezvolta relatii de munca eficiente cu interlocutorii nostri din noua piata globala.

In cadrul acestei sesiuni vei invata sa:

  • iti imbunatatesti abilitatea de a comunica, de a construi incredere si de a negocia cu cei care provin din medii culturale variate;

  • analizezi pozitionarea unei culturi fata de alta, pe baza mai multor scale comportamentale, astfel incat sa poti decoda modul in care cultura iti poate influenta relatiile de colaborare la nivel international.

***
 
Sesiune Plenara: HighFuture Pioneers
 
Pe 4 octombrie, Sesiunea Plenara HighFuture Pioneers (14.30 - 16.30) - organizata in parteneriat cu Global Shapers Bucharest Hub - o comunitate World Economic Forum, se va concentra pe unele dintre cele mai importante aspecte pentru viitorul muncii: automatizarea, Inteligenta Artificiala, migratia fortei de munca, inegalitatile sociale si competentele pe care trebuie sa le construim pentru viitor.
 
Discutiile se vor baza pe concluziile raportului World Economic Forum, din 2016, The Future of Jobs: ocuparea fortei de munca, strategii pentru asigurarea competentelor necesare in a Patra Revolutie Industriala.
 
Ciprian Stanescu va veni sa ne povesteasca despre implicatiile celei de-a patra revolutii industriale.
 
  • Care sunt cele mai noi trenduri in digitalizare si automatizare?
  • Cum arata viitorul si ce inseamna de fapt "tehnologii exponentiale"?
  • Pe cine ar trebui sa intereseze (si de ce) chestiuni abstracte ca Inteligenta Artificiala sau realitate augumentata?
 
Schimbarile tehnologice din ultimii 10 ani vor produce un viitor profund diferit fata de cel pentru care ne-am pregatit atat in spatiile educationale cat si in dezvoltarea afacerilor de pana acum. "The old way" nu va mai functiona intr-o piata din ce in ce mai competitiva, iar riscul ca putinele avantaje competitive ale Romaniei sa dispara este in crestere.
 
 
 

Mihai Dragomir, al doilea invitat al sesiunii plenare, ne va invita la o discutie despre proiectele inovatoare care se pot genera in sectorul ONG si sectorul turismului din Romania.

Societatea civila s-a coagulat timid in cei 27 de ani de democratie. Sectorul ONG din Romania a devenit treptat insa un angajator important, generand un numar mare de locuri de munca (99.774) la nivelul anului 2015. E momentul sa privim acest sector ca pe un element important in economie si dezvoltarea comunitatilor pentru ca de cele mai multe ori el rezolva o parte din deficientele statului roman in educatie, servicii sociale, cultura, antreprenoriat, infrastructura etc.

Pe de alta parte, turismul este un sector cu o lipsa grava de directie strategica. Avem de toate, suntem o tara bogata in resurse naturale si antropice, dar nu contam in statisticile internationale. Ne uitam cu invidie la turismul de masa din Bulgaria si Croatia, dar nu vedem uriasul potential al dezvoltarii turismului de nisa (cel care produce valoarea adaugata si bunastarea reala in comunitatile gazda).

 
 
 
Riccarda Zezza, Ashoka Fellow din Italia, ne va prezenta “Maternity as a Master” (MAAM), primul si singurul program din lume care transforma experientele parentale ale angajatilor in oportunitati de crestere profesionala prin dezvoltarea de abilitati noi precum rezolvarea eficienta a problemelor, luarea deciziilor, managementul timpului si al prioritatilor, empatia, care sunt elemente cheie pentru productivitatea si succesul lor. Astfel, mai multe femei se intorc la serviciu dupa concediile parentale si contribuie activ in economie si societate.
 
Riccarda considera ca echilibrul intre viata personala si cea profesionala ar trebui regandit, astfel incat parintii sa nu mai perceapa perioada dedicata cresterii copiilor ca fiind in conflict cu propria cariera, iar concediul parental sa fie inteles atat de parinti, cat si de colegi si angajatori drept un moment de invatare profunda, nu un timp departe de locul de munca.
 
 
 
Adrian Fako va sustine o prezentare despre inteligenta artificiala in programele de training corporate.
 
Companiile de succes ale viitorului vor fi construite pe noile obiceiuri pe care reusesc sa le construiasca constant echipelor lor. Cum sustii tehnologic o invatare si dezvoltare continua pentru angajatii tai? Cum influenteaza spatiile de tip "coworking" angajatii viitorului? Cum masori performanta si iti scalezi businessul prin intermediul noilor tehnologii? Cum poti personaliza experienta de invatare la nivel individual, la personalitatea fiecaruia, in timp real?

 

Cristian Covaciu va prezenta un studiu de caz cu tema “IPEC – De la o mica manufactura la o companie high-tech”.

El va detalia evolutia automatizarii diverselor procese si modul in care robotii industriali pot imbunatati procesele si contribui la o mai buna remunerare a angajatilor unei companii.

 

Daniel Matei va vorbi despre trendurile in coworking si cresterea locala accelerata a acestui domeniu in ultimii 2 ani, dar si care sunt tendintele atat la nivel global, cat si local.

Printre datele prezentate se vor regasi profilul utilizatorului de spatii de coworking asa cum reiese din rapoartele realizate de reteaua Impact Hub prin chestionarea a 15.000 de membri la nivel global. 

 

 
Anul acesta vor avea loc doua sesiuni de tip Master Class care se vor desfasura in paralel, in intervalul orar 14.30 -18.00. Asteptam optiunile voastre de participare pe adresa florina.dinca@hr-club.ro.
 
Master Class 1: How to transform your organization into a liberated company - Sesiune sponsorizata de Carrefour
 
Imagineaza-ti ca privesti o barca cu opt canotori, in mijlocul lacului, in timp ce se antreneaza pentru o cursa importanta. Auzi fluierul si, uimit/a de ce vezi, ii spui antrenorului: “Nu pare ca barca se misca”. Iar antrenorul iti raspunde: “Asta pentru ca nu ti-am explicat ce se intampla de fapt in barca. Nu se vede de aici, insa primul canotor vasleste foarte puternic. Cei cinci din spatele lui stropesc incolo si-ncoace pentru ca primul canotor sa creada ca si ei muncesc din greu. Iar ultimii doi, ei bine, ei vaslesc puternic… insa in directia opusa. Asa ca tu zici ca barca nu se misca? EI bine, asta numim noi o zi buna pentru ca, in mod normal, merge inapoi”.
 
"Intr-adevar, majoritatea companiilor vor sa devina campioane si totusi foarte putine reusesc. Acest mister a stat la baza unei cercetari de patru ani care ne-a adus pe mine si pe co-autorul meu, Brian Carney, aproape de treizeci de companii foarte diferite pe care le-am numit “liberated”. Liberated company este aceea in care angajatii sunt liberi si responsabili sa actioneze asa cum ei, nu sefii lor sau procedurile, considera ca e cel mai bine pentru companie. Desigur, nu sunt foste inchisori, insa cele cele doua ingrediente cheie ale performantei – initiativa si potentialul angajatilor – care sunt  inabusite intr-o companie traditionala bazata pe comanda si control, aceste doua ingrediente sunt eliberate in liberated companies."
 
 
In cadrul acestei sesiuni vom discuta despre cum poti construi o liberated company care elibereaza initiativele si potentialul angajatilor.
 
Cum nu exista niciun model prestabilit de liberated company, fiecare companie sau, in cazul corporatiilor mai mari sau al administratiei, fiecare unitate operationala trebuie sa isi construiasca propriul mod de functionare liberal articuland aceasta filosofie in propriul context cultural si uman.
 
Asadar, Michelin si-a inceput "eliberarea" acum multi ani in sase fabrici din sase tari diferite si fiecare fabrica a facut-o in propriul ei stil. Transformarea este condusa de catre liderul fiecarei fabrici, de cele mai multe ori cu ajutorul directorului de resurse umane local. Noi i-am numit pe acestia "lideri eliberatori". Ei sunt directori in Michelin sau Airbus, CEOs in companii mici si mijlocii ca Harley–Davidson sau start-up-uri precum IDEO sau W.L. Gore.
 
Harley, Gore sau Ideo nu sunt singurele exemple de companii care au ramas decenii in topul industriilor lor multumita modelelor lor de organizare liberale impotriva tuturor sanselor. Sute de companii si administratii  adopta modelul liberal in zilele noastre, astfel oferind un mediu de lucru unde angajatii lor isi doresc sa vina in fiecare dimineata si sa dea tot ce au mai bun.
 
In aceasta sesiune vom discuta despre lectiile invatate de ei:
 
  • #1 Nu iti poti transforma organizatia daca nu te-ai transformat tu intai
     
  • #2 Ai nevoie de un mandat special din partea "actionariatului" pentru a lansa eliberarea companiei
     
  • #3 Nu vorbesti, ci actionezi pentru a crea un mediu de incredere, concentrandu-te pe factorii iritanti
     
  • #4 Co-creezi un model organizational eliberat unic impreuna cu angajatii companiei tale
     
  • #5 Tu devii gardianul viziunii si valorilor companiei.
Isaac Getz este Professor in Idea, Involvement, and Innovation Management, ESCP Europe Business School(in Paris, Londra, Madrid, Torino si Varsovia) . Prezentarea lui completa este disponibila aici.

 

******
 
Master Class 2: Leading Across Borders and Cultures - Sesiune sponsorizata de Eucom
 
In contexul de business actual in care echipele sunt impartite in diferite colturi ale lumii si comunicarea are loc de cele mai multe ori virtual, ne intrebam cum putem lucra eficient in fata complexitatii culturale din organizatie. Erin Meyer, autoarea cartii ”The Culture Map”, profesor la INSEAD, castigatoarea premiului Thinkers50 Radar Award in 2015 si unul din cei mai influenti ganditori de HR din lume, conform HR Magazine, ne va explica cum sa crestem semnificativ succesul in business intelegand si construind pe diferentele culturale.
 
Chiar daca limba engleza a devenit o limba internationala, este foarte usor sa cazi in capcanele culturale care pot pune in pericol cariera si scufunda intelegerile cand, sa spunem, un manager brazilian incearca sa afle cum gestioneaza lucrurile furnizorul sau din China sau cum incearca team leader-ul roman sa se descurce cu dinamica din interiorul unei echipei formate dintr-un rus si un indian.
 
In aceasta sesiune, Erin Meyer iti va oferi un model testat pe piata globala pentru a decoda cum pot avea un impact diferentele culturale asupra business-urilor internationale. Ea combina cadrul analitic si inteligent cu sfaturi practice si oportune pentru a performa intr-o lume globala. 
 
In prezentare, Prof. Meyer se va concentra in mod special pe:
 
  • Cum poti coordona echipe si lua decizii in functie de cultura
     
  • Cum sa iti influentezi interlocutorii
     
  • Cum sa construiesti si sa mentii relatiile cu oameni din intreaga lume.
 
Erin Meyer este Senior Affiliate Professor in Departamentul Comportament Organizational, la INSEAD. Prezentarea completa este disponibila aici.
 
 
Master Class-urile sunt sesiuni complementare Conferintei HighFuture. Gasiti mai jos tarifele de participare, in functie de optiunea aleasa:
 
 
*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA. 
 

Speakers

Isaac
Getz
Professor in Idea, Involvement, and Innovation Management
ESCP Europe Business School
Isaac Getz este Professor in Idea, Involvement, and Innovation Management, ESCP Europe Business School (in Paris, Londra, Madrid, Torino si Varsovia). A fost, de asemenea, profesor invitat la Universitatile Cornell si Stanford, precum si la University of Massachusetts.
 
Isaac a publicat cercetari pe diferite teme legate de inovatie, leadership, transformare organizationala, employee engagement sau responsabilitate si libertate culturala, realizate in peste 300 de companii din 30 tari.
 
In 2009, a scris impreuna cu Brian Carney “Freedom, Inc.: How Corporate Liberation Unleashes Employee Potential and Business Performance”, o carte foarte apreciata in intreaga lume. Au fost si urmeaza sa fie publicate editii in Franta, Republica Ceha, Ungaria, Suedia, Olanda, Israel, India, Coreea de Sud si China.
 
Editia in limba franceza Liberté & Cie (publicata in 2012 de editura Fayard si in 2013 de Flammarion) a castigat premiul pentru “Cea mai buna carte de Strategie Organizationala” si este cea mai vanduta carte de business din ultimii 3 ani in Franta. Articolul “Liberating Leadership”, publicat in 2009 in California Management Review, in care s-a mentionat prima oara conceptul de liberated company, a castigat premiul Syntec Annual pentru cel mai bun articol academic la categoria Management / HR / Organizatii.
 
In prezent, Isaac Getz realizeaza studii de cercetare in acele companii care pun pe primul loc interesele clientilor, furnizorilor si ale societatii locale si este de parere ca, facand asta, organizatiile vor avea succes si din punct de vedere economic. Cercetarile Dr. Getz au fost publicate in Wall Street Journal, Forbes, Fortune, Strategy+Business, Financial Times, Le Monde, Le Figaro, Les Echos, Les Challenges, La Tribune, Il Sole 24 Ore, Het Financieele Dagblad De Gelderlander, Il Tempo, TF1, France 2, France 3, ARTE, TV5, M6, RAI, CNBC, Fox si alte publicatii de top de pe 4 continente. Publica, de asemenea, frecvent si in Wall Street Journal si Le Monde. Isaac a sustinut numeroase prezentari in conferinte dedicate managerilor, sesiuni keynote si workshop-uri pentru sute de companii multinationale si organziatii, precum si summit-uri pe 4 continente, fiind un cautat speaker pe teme precum inovatie, transformare organizationala si liberating leadership.
 
Studiul realizat in 2016 de FNEGE (Fundatia Nationala Franceza pentru Management si Educatie in Afaceri) il claseaza pe Isaac Getz pe locul 4 in top 50 cei mai influenti ganditori de management din lume.
Erin
Meyer
Senior Affiliate Profesor in the Organisational Behaviour Department
lNSEAD
Erin Meyer este Senior Affiliate Profesor in Departamentul Comportament Organizational al INSEAD, una dintre cele mai prestigioase scoli internationale de businesss si autoarea cartii "The Culture Map: Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business". Cercetarile sale se concentreaza pe modul in care liderii de succes ai lumii “navigheaza” prin complexitatea diferentelor culturale din organizatiile multi-culturale. Pornind de la experienta dobandita in Africa, Europa si Statele Unite ale Americii, Prof. Meyer a studiat tiparele de comunicare si sistemele de business din organizatii din diferite colturi ale lumii. Cadrul pe care l-a creat ii ajuta pe managerii cu roluri internationale sa identifice si sa compare stilul lor de management si leadership cu stilurile de management din alte culturi.
 
Astfel, a invatat mii de manageri, de pe 5 contintente, sa "decodeze" modul in care diferentele culturale au impact asupra muncii lor si metode de imbunatatire a colaborarii internationale.
 
Erin publica frecvent articole in Harvard Business Review, cel mai popular articol al anului 2015 fiind “Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da”. A mai publicat, de asemenea si in New York Times Sunday Paper, Forbes.com si The Times of India si a acordat interviuri pentru CNN, Bloomberg TV, BBC si NPR.
 
In 2015, Erin a castigat premiul “On the Radar” oferit de Thinkers50, premiu acordat ganditorului care, cel mai probabil, va influenta viitorul business-ului si al gandirii de business si este clasata de HR Magazine in top 30 cei mai influenti ganditori de HR ai anului 2016.  
Ciprian
Stanescu
Presedinte
Global Shapers Bucharest Hub, comunitate a World Economic Forum
Ciprian Stanescu are peste 10 ani de experienta in programe de leadership si politici publice in cadrul mai multor organizatii, companii si comunitati. Lucreaza din 2007 pentru Institutul Aspen Romania, in prezent fiind Director Corporate Affairs & Membership. A dezvoltat si livrat diverse tipuri de seminarii si workshopuri pentru comunitati variate: studenti, tineri profesionisti, politicieni, antreprenori, lideri de business si administratie publica.
 
In afara activitatilor Aspen, Ciprian coordoneaza din 2015 doua competitii in Romania. Prima, Social Impact Award, este un program educational in antreprenoriat social si cea mai mare competitie de social business pentru tineri din Europa. A doua este Hello Tomorrow Romania, parte a celei mai importante competitii globale pentru start-ups din stiinta si tehnologie. Recent a inceput sa predea un curs de Futurism si sa construiasca o comunitate de experti in tehnologii noi prin platforma de evenimente Innovations for Tomorrow. In spatiul civic, Ciprian a fondat in 2013 Global Shapers Bucharest Hub, comunitate a World Economic Forum. Este doctorand al Academiei de Studii Economice și are un Master în Științe Politice la Central Europea University, Budapesta.
Mihai
Dragomir
Fondator
Asociatia Mioritics (www.mioritics.ro)

Mihai Dragomir este membru fondator al Asociatiei Mioritics (2004), fiind managerul celor mai importante proiecte desfasurate de aceasta organizatie de la infiintare pana in prezent. Este implicat in campanii de promovare si valorificare a patrimoniului cultural national, dezvoltare de infrastructura si servicii ecoturistice, programe educationale pentru tineret si evenimente de promovare externa.

A fost ales in Consiliul Director al Asociatiei de Ecoturism din Romania si participa in calitate de expert la conferintele organizate de Biroul Regional UNESCO din Venetia. Face parte din echipa de management a destinatiei Colinele Transilvaniei, coordoneaza Festivalul de Film Si Istorii de la Rasnov (www.ffir.ro), Centrul Educational Schubz (www.schubz.ro) s.a.

Riccarda
Zezza
Fondator
Maternity as a Master (MAAM)

In 2012, Riccarda Zezza a co-fondat, alaturi de Andrea Vitullo (executive coach si leadership expert), “Maternity as a Master” (MAAM). Analizand propria experienta, Riccarda a observat ca pauza pentru obtinerea diplomei sale de master a fost apreciata la locul de munca, dar cultura corporatista a avut probleme sa inteleaga si sa integreze perioada sa de concediu parental. In octombrie 2015, a fondat si ARG, un start-up inovator conceput sa creeze noi solutii digitale pentru cresterea valorii capitalului uman.

La baza muncii sale, Riccarda isi doreste sa transforme spatiul de lucru la nivel sistemic si sa creeze medii care apreciaza diversitatea si valorifica experientele parintilor in cresterea copiilor. Prin Piano C ("Planul C"), un spatiu fizic de co-working, ofera parintilor, in special mamelor, un loc unde sa se intalneasca, sa lucreze, sa interactioneze si sa experimenteze ideile si principiile promovate de MaaM, dispunand in acelasi timp de facilitati si servicii de ingrijire a copiilor, ce sunt mereu bineveniti alaturi de parinti. MAAM colaboreaza cu companii precum Poste Italiane, Unicredit, Eni, UBS, Nestle, Ikea sau Pirelli iar metodologia dezvoltata de Riccarda atat pentru MAAM, cat si pentru Piano C, sunt folosite si solicitate in intreaga Italie si la nivel international.

Riccarda este autoarea cartii "MAAM - motherhood is a master that makes men and women the strongest", aparuta in septembrie 2014. De asemenea, este consultant si cercetator pe teme de leadership, stereotipuri si implicarea femeilor pe piata muncii.

Adrian
Fako
CEO si Co-Fondator
Accelerole

Adrian Fako este CEO si Co-Fondator al Accelerole, platforma care sustine programe de invatare pe dispozitivele mobile imbunatatite cu Inteligenta Artificiala. Start-up-ul roman a fost acceptat la WeXelerate, unul dintre principalele ecosisteme de inovatie din Europa, in Austria, unde echipa va continua sa dezvolte un produs dedicat nevoilor de dezvoltare ale angajatilor viitorului.

Cristian
Covaciu
Director General
IPEC SA

Aplicand in mod consecvent motto-ul “Lumea se schimba foarte repede, cea mai buna modalitatea de a fi in pas cu tehnologia este sa fii cel care o dezvolta”, Cristian Covaciu a transformat IPEC, dintr-o companie creata impreuna cu familia, ca o mica manufactura in garajul casei din Alba Iulia, intr-o companie high-tech care produce astazi peste 1% din productia mondiala de farfurii, cu ajutorul a peste 250 de roboti industriali.

Cariera sa in domeniul ceramicii, inceputa ca asistent universitar la Universitatea Tehnica din Timisoara, a avut parte de numeroase recunoasteri - cea mai recenta este aceea de finalist in competitia EY World Entrepreneur Of The Year, unde a reprezentat Romania.

Daniel
Matei
Manager
Impact Hub Bucharest

Daniel Matei si-a construit cariera pe roluri de vanzari si marketing, iar in prezent este Manager al Impact Hub Bucharest, organizatie alaturi de care lucreaza inca din 2010 la dezvoltarea conceptului de coworking in Romania.

Partenerii Evenimentului

Partenerii Principali ai Evenimentului
Parteneri Anuali
Partner on Legal Matters
Partenerii Evenimentului
Exhibiting Supporter
Suporter Eveniment
Partener Media Principal
Parteneri Media
Sustinatori Media

Inscrieri

Pentru a te inscrie la HighFuture Conference, te rugam sa ne scrii la adresa florina.dinca@hr-club.ro sau sa completezi formularul.

In functie de tipul de membership in HR Club si de optiunea aleasa, acestea sunt tarifele de inscriere:

 

*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA. 

Locatie

 
Vorbim tot mai des despre viitorul muncii. Insa te-ai intrebat vreodata daca nu cumva el este deja aici? La HighFuture Conference ne pregatim sa raspundem provocarilor sale, gasind inspiratie, dar si parteneri de nadejde pentru ca intrebarile noastre sa-si gaseasca solutiile potrivite.
 
Asadar, HR Club prezinta HighFuture EXPO Zone
 
  • HighFuture EXPO Zone - face parte din HighFuture Conference -  cel mai mare eveniment HR Club al anului, locul in care exploram viitorul muncii, concepte si provocari noi
  • HighFuture EXPO Zone - inseamna 8 standuri amplasate in foyerul Stejarii Country Club, care ofera oportunitatea interactiunii dintre furnizorii de servicii in resurse umane si cei peste 400 de participanti  -  CEOs, Directori de HR, specialisti in domenii precum Recrutare, Training, Managementul Performantei etc.
 
Ne bucuram sa iti prezentam companiile pe care le vei putea intalni in cadrul HighFuture EXPO Zone:
 
 
 

 
 
Ce presupune un stand in HighFuture EXPO Zone?
 
Inainte de eveniment:
  • Vizibilitate online pe website-ul HighFuture Conference;
  • Campanie de promovare online pe canalele social media HR Club;
  • Mentionarea prezentei cu stand la HighFuture EXPO Zone in newsletter-ele trimise participantilor la HighFuture Conference.
 
In timpul evenimentului:
  • Suprafata orientativa a standului - 2x2 mp;
  • Dotari standard - masa si 2 scaune;
  • Accesul in zona EXPO pentru 2 reprezentanti ai companiei (incl. pauzele de cafea si pranzul pentru acestia).
 
Ce este nou anul acesta?
 
Anul acesta, am creat pachete complexe de promovare si noi beneficii care includ vizibilitate extinsa. Nu vei fi prezent doar cu stand in zona EXPO, ci si Exhibiting Supporter al conferintei beneficiind, in plus, si de:
 
  • Logo in categoria Exhibiting Supporter in newsletter-ele trimise participantilor la HighFuture Conference si pe website-ul conferintei;
  • 2 participari gratuite la HighFuture Conference (sesiuni Keynote + sesiune plenara);
  • Materiale promotionale in punga participantului;
  • Aparitia logo-ului in brosura evenimentului.
 
Tarif: 2500 euro
 
 
Discounts:
10% - daca esti membru HR Club cu extraoptiunea furnizor HR Partner
 
 
Daca vrei sa afli mai multe informatii despre standuri si beneficiile incluse, te rugam sa accesezi prezentarea HighFuture EXPO Zone sau ne poti scrie la adresa florina.dinca@hr-club.ro.
 

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali