Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste speakeri din top influenceri si specialisti in comunicare care ne vor povesti despre deciziile dificile si curajoase pe care brand-urile le iau in strategia lor social media.
Anul acesta organizatorii conferintei au lansat o provocare in blogosfera si au pus fata in fata veteranii cu noua generatie de influenceri. Astfel, Chinezu, Victor Kapra si Radu Bazavan o sa stea fata in fata cu Selly, Tequila si Cuza. Ce tabara o sa iasa castigatoare aflam pe 5 iunie la Mezanin, Palatul Universul.
“Social media ne guverneaza viata in fiecare moment al zilei, iar brand-urile investesc resurse multiple pentru a face parte din aceste clipe ale noastre petrecute online. Conferinta din 5 iunie isi propune sa fie atat o sursa de inspiratie pentru profesionistii din domeniu cat si o incununare a strategiilor social media executate de branduri in ultimul an,” spune Marta Usurelu, Managing Partner Biz Agency.
Studiul Top Social Brands prezinta brandurile cu prezenta in social media, care au avut cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare. Topul este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2017 – 30 aprilie 2018.
Anul trecut primele 3 locuri din Top erau ocupate de Samsung, Coca-Cola si Avon.
Top Social Brands 2018 rezulta in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in doua clasamente preliminare: topul ZeList (aparitii si viewership) – (35%) si topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii si a cercetarii proprii asupra peisajului social media din Romania (65%). In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media.