Termeni și Condiții privind Plata cu Cardul Online

1. Aspecte Generale

Asociația HR Management Club este o asociație legal înființată funcționând în conformitate cu legislația română, având numărul de înregistrare în Registrul Național al Asociațiilor nr. 296/PJ/2004, cu sediul în strada Culmea Veche, nr. 2, et. 1, Sector 3, București, România, cod fiscal RO16614074, denumită în continuare “HR Club”, telefon 021.315.15.28, e-mail office@hr-club.ro. Pentru mai multe informații referitoare la HR Club , vă rugăm să vizitați site-ul www.hr-club.ro.

Atunci când HR Club va pune la dispoziție această posibilitate persoanelor fizice/juridice („Partenerii”) aceștia doresc să efectueze plata online prin card bancar, vor putea accesa link-ul de plată din factura pro-forma emisă de HR Club și vor fi redirecționați automat pe platforma furnizorului de servicii de plată Netopia, o societate înregistrată și funcționând în conformitate cu legislația română, cu sediul principal situat în Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, 020335, BUCUREȘTI, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2020012763401, având codul unic de înregistrare RO43131360 (“Prestatorul”). Ne rezervăm dreptul de a schimba în orice moment furnizorul de servicii de plată, caz în care vom actualiza acești termeni și condiții privind plata cu cardul („Termeni și Condiții”).

Plata prin intermediul link-ului de plată pus la dispoziție de HR Club înseamnă acceptarea prezenților Termeni și Condiții. Serviciile de plată oferite de Prestator vor fi prestate în conformitate cu termenii și condițiile stabilite de acesta, disponibili pe site-ul Prestatorului.

Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții înainte de a accesa sau utiliza link-ul de plată cu cardul. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, nu veți putea achita produsele/serviciile HR Club contractate prin utilizarea link-ului de plată, având la dispoziție celelalte modalități de plată puse la dispoziție de HR Club.

 

2. Plata cu Cardul online

Prin accesarea link-ului de plată inserat în factura pro-formă emisă de HR Club, Partenerul va putea achita, prin utilizarea unui card bancar, suma finală de plată menționată în factura pro-forma, în moneda de plată agreată de părți, menționată în factura pro-forma. După confirmarea încasării sumei de plată, HR Club va putea trimite un e-mail de confirmare către Partener.

Informațiile cardului bancar sunt procesate de către Prestator în conformitate cu termenii și condițiile puși la dispoziție de Prestator. HR Club nu își asumă nicio răspundere în legătură cu metoda de plata utilizată, asupra căreia întreaga răspundere juridică, tehnică și operațională revine Prestatorului. Datele Partenerului necesare efectuării plății online vor fi transmise de acesta direct către Prestator pentru procesarea tranzacției. Partenerul va fi responsabil pentru și se va asigura că furnizează către Prestator toate informațiile, permisiunile/ acordurile necesare pentru procesarea plății, astfel cum acestea au fost solicitate de către Prestator. De asemenea, Partenerul se va asigura că datele furnizate Prestatorului sunt înscrise pe un card valabil, sunt actuale, corecte și complete. Prestatorul este cel care va decide ce tipuri de carduri bancare acceptă pentru plată, fiind responsabilitatea Partenerului de a se asigura că utilizează un card acceptat. Este posibil ca, în anumite cazuri, Prestatorul să refuze efectuarea unei plăți (de ex. banca emitentă nu acceptă tranzacția efectuată cu cardul utilizat de Partener, Prestatorul invalidează plata), sau serviciul de plată online să fie indisponibil sau să nu funcționeze, caz în care Partenerul va trebui să reia procesul de plată sau să aleagă o altă modalitate de plată, fiind răspunzător pentru orice întârzieri la plată.

Consecința nerespectării acestor obligații poate conduce la refuzarea plății de către Prestator și dă dreptul HR Club să considere plata neefectuată și să aplice remediile contractuale pentru întârzierea la plată (inclusiv suspendarea furnizării produselor/serviciilor), până la efectuarea plății în mod valabil.

În situațiile în care Partenerul nu utilizează un card în moneda de plată menționată pe factura pro-forma, dar și din cauza faptului că este posibil ca Prestatorul și banca emitentă a cardului să fie situați în state diferite, pot exista anumite costuri pentru Partener, ca urmare a schimburilor valutare sau a comisioanelor bancare pentru astfel de tranzacții internaționale, conform celor agreate între banca emitentă a cardului și Partener. În aceste cazuri, HR Club nu este responsabilă pentru niciun astfel de cost suplimentar suportat de Partener, ci această responsabilitate aparține integral Partenerului.

În consecință, atunci când plătiți cu cardul, dacă suma debitată de pe cardul Partenerului în legătură cu o plată este diferită de suma finală menționată în factura pro-forma, Partenerul este rugat să ia legătura cu banca emitentă a cardului, pentru a se informa legat de comisioanele și costurile legate de schimbul valutar.

HR Club nu va accesa, stoca sau salva date legate de cardul dumneavoastră prin care faceți plata.

Partenerul are obligația de a se asigura că persoanele care efectuează plata cu cardul utilizează un card aparținând companiei Partenerul. În cazul în care reprezentantul Partenerului va folosi un card bancar personal sau orice alt card bancar care nu aparține Partenerului, toate formalitățile de facturare aferente vor fi în sarcina Partenerului și este responsabilitatea Partenerului să realizeze orice operațiuni de decontare ulterioare.

 

3. „Livrare” pachete membership (cotizații) și extraopțiuni, pachete de parteneriat și tarife de participare la evenimente

Website-ul HR Club nu reprezintă un magazin online, prin urmare pachetele de membership (cotizațiile) și extraopțiunile, pachetele de parteneriat și tarifele de participare la evenimente, pot fi achiziționate doar contactând HR Club în mod direct la adresele de email dedicate menționate pe www.hr-club.ro la fiecare secțiune de prezentare a acestora, sau la adresa generală de email: office@hr-club.ro. În urma solicitării ferme transmise prin email către HR Club, Partenerii primesc un contract dedicat/personalizat cuprinzând termenii și condițiile contractuale în conformitate cu legislația română. După agreerea și semnarea contractului de către părți sau a primirii comenzii ferme (purchase order) transmise de Parteneri prin email, HR Club emite factura pro-formă/factura.

Partenerii HR Club devin membri, au acces la pachetele de parteneriat, în perioada menționată în contractele agreate și semnate de către părți. Participarea la evenimentele HR Club este condiționată de achitarea tarifelor de participare cel târziu în ziua anterioară evenimentului.

 

4. Retur/Anulare/Retragere, Sesizări și reclamații

Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, dreptul de retragere din contracte este de 14 zile sau 30 zile în funcție de contractul încheiat. 
Excepții de la dreptul de retagere conform OUG nr.34/2014 (extras) îl reprezintă:
    • contractele care prevăd o dată sau o perioadă de executare specifică;
    • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat la cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. 

Retragerea din contract/Rezilierea contractelor încheiate de HR Club cu Partenerii se face prin notificare scrisă la adresa/emailul  şi în termenul prevăzute în fiecare contract agreat și semnat cu partenerii, neavând efect asupra obligațiilor deja scadente între parțile contractante.
Eventualele sesizări sau reclamații în legătură cu pachetele membership (cotizații) și extraopțiuni, pachetele de parteneriat și tarifele de participare la evenimente pot fi formulate și trimise prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail: office@hr-club.ro.
HR Club va proceda la soluționarea acestor sesizări/reclamații într-un termen rezonabil, fără a depași 30 de zile calendaristice de la primirea lor.

 

5. Modificări și acceptare

Orice funcționalități sau instrumente noi oferite de HR Club referitoare la această modalitate de plată vor fi de asemenea, supuse prezenților Termeni și Condiții. Puteți consulta în orice moment pe această pagină versiunea cea mai recentă a acestor Termeni și Condiții. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, modifica sau înlocui orice parte a acestor Termeni și Condiții, prin publicarea actualizărilor și/sau modificărilor aduse site-ului nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină, cu ocazia efectuării plătii prin această modalitate, pentru a consulta eventuale modificări ce pot apărea. Acești Termeni și Condiții sunt încheiați pe durată nedeterminată.

Partenerul declară că a luat la cunoștință, a acceptat și este de acord cu clauzele privind plata cu cardul online și răspunderea HR Club din secțiunea 2 din acești Termeni și Condiții.

Ultima actualizare a acestor Termeni și Condiții a avut loc la data de: 01.03.2025.

Evenimente

  • Gala Premiilor de Excelenta HR Club

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali