HR Club Learning Byte | 17 noiembrie 2021

Te invitam pe 17 noiembrie la un nou seminar de bune practici sub conceptul HR Club Learning Byte, pentru a impartasi know-how valoros si pentru a afla povestile inspirationale a doua dintre proiectele de HR participante in cadrul Galei Premiilor de Excelenta 2021, la categoria "Digital HR".

La finalul fiecarei sesiuni am alocat cate 10 minute pentru intrebari punctuale pe care le poti adresa reprezentantilor proiectelor. 

Daca ne vei fi alaturi la seminarul HR Club Learning Byte de miercuri, 17 noiembrie, intre orele 15:00-16:30, asteptam inscrierea ta la adresa de e-mail alina.musat@hr-club.ro pana marti16 noiembrie.

Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis ulterior pe e-mail celor inscrisi.

Te asteptam cu drag,

Echipa HR Club

Agenda

15:00-15:45
Proiectul: KPMG Check-in App + Sesiune Q&A
15:45-16:30
“Paperless HR” – digitalizarea si automatizarea proceselor de HR din cadrul SCC Services Romania + Sesiune Q&A

Detalii sesiuni

Proiectul: KPMG Check-in App + Sesiune Q&A

► 15:00-15:40 – Proiectul: KPMG Check-in App + Sesiune Q&A

KPMG Check-in App este raspunsul KPMG la nevoia de a gestiona in mod sigur si eficient prezenta fizica a salariatilor la locul de munca, la clienti sau la autoritati pe perioada pandemiei de COVID-19.

KPMG Check-in App este o aplicatie web-based dezvoltata de echipa HR-IT a KPMG pentru a fi folosita initial in intern, dar care foarte repede s-a transformat intr-un produs achizitionat atat de catre clientii KPMG din Romania, cat si de catre alte sucursale KPMG din lume.

KPMG Check-in App are ca principale functionalitati:

  • Declararea pe propria raspundere a starii de sanatate a salariatului inainte de a iesi din telemunca;
  • Rezervarea pe intervale orare, zilnica sau saptamanala a unui loc la birou in sediile KPMG;
  • Obtinerea aprobarii de deplasare la clienti sau autoritati;
  • Rezervarea unui loc in mijloacele de transport KPMG;
  • Aprobarea sau respingerea cererilor de rezervare sau deplasare, de catre supervizor;
  • Confirmarea rezervarii la intrarea in sediu de catre receptie;
  • Gestionarea rezervarilor proprii (posibilitate de adaugare/stergere/vizionare a tuturor prezentelor);
  • Obtinerea unei harti a etajului cladirii / spatiului de birouri unde se afla locul rezervat;
  • Gestionarea facila si centralizata a numarului de salariati care vin intr-un interval orar la birou;
  • Raportari pentru departamentul de HR care permit identificarea persoanelor care s-au aflat la o anumita data sau pe o anumita perioada intr-un loc anume;
  • Setari de sistem care permit alocari de drepturi de acces si configurari de statii de lucru pe o harta a spatiului de lucru.

► 16:20-17:00 – Proiectul: “Paperless HR” – digitalizarea si automatizarea proceselor de HR din cadrul SCC Services Romania + Sesiune Q&A

Digitalizarea proceselor de business este si va fi, cel putin in viitorul apropiat, in centrul atentiei specialistilor din toate ariile de activitate din cadrul unei companii. Pentru a diagnostica probleme si ulterior a lua cele mai bune decizii pentru rezolvarea acestora avem nevoie de date. Pana aici totul este destul de simplu si clar, dificultatea intervine in momentul in care trebuie sa punem cap la cap aceste date pentru a construi un tablou relevant in luarea deciziilor de business.  Azi datele se regasesc intr-o multitudine de surse si in varii formate ceea ce face extrem de dificila munca de prelucrare si compilarea a acestora. In plus, traind si lucrand intr-un constext VUCA, dupa cum stim cu totii, in marea majoritatea a cazurilor aveam nevoie de informatie ‘ieri’.

In secolul vitezei, totul trebuie sa fie simplu, accesibil, la un click distanta pentru cei care iau decizii. Acesta a fost drive-ul proiectului de digitalizare demarat in urma cu un an in cadrul companiei SCC Services Romania.

„Paperless HR” este proiectul prin care SCC Services Romania si-a propus sa imbunatateasca ‚employee experience’ din perspectiva proceselor de HR, sa eficientizeze timpii de proces, sa mareasca vizibilitatea asupra performantelor proceselor, sa elimine birocratia sinonima cu aria de HR si sa scurteze buclele de comunicare.

Procesul de digitalizare a inceput cu procesele din aria de Recrutare, iar apoi a continua cu procesele de Performance Management, Individual Development Plans, Onboarding, Mentoring si Exit Management.

Speakers

Alina
Gheuca
HR Business Partner,
KPMG Romania & Moldova
Silvia
Calistru
Service Operations Manager,
SCC Services Romania

Inscrieri

Conditii de participare:

  • Membri Gold si Silver: beneficiaza de gratuitate
  • Membri Bronze: 25 euro + TVA
  • Non-membri: 50 euro + TVA

Asteptam inscrierea ta la adresa de e-mail alina.musat@hr-club.ro pana marti16 noiembrie.

Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis ulterior pe e-mail, celor inscrisi.

Te asteptam cu drag!

Echipa HR Club

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Evenimente

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali