
Progresele recente din tehnologie transforma aproape fiecare aspect al HR-ului si schimba modul in care departamentele de resurse umane contacteaza candidatii, stocheaza fisierele si analizeaza performanta angajatilor, iar "spatiul de lucru traditional" devine, treptat, un concept al trecutului.
Valul de transformare tehnologica ofera numeroase instrumente pentru a gestiona mai bine talentele din organizatie si a crea o employee experience care sa ii faca pe membrii echipei mai fericiti, iar pe clienti, mai multumiti. De asemenea, ii poate ajuta pe managerii de resurse umane sa-si redirectioneze atentia de la gestionarea fortei de munca inspre profitul companiei.
Concomitent, tehnologia afecteaza si relatia cu clientii externi (fie ca este vorba de customer service, sales sau delivery), iar organizatiile se schimba intern si extern pentru a integra noile tehnologii. Aceste schimbari au impact in HR deoarece presupun noi paradigme de gandire, dezvoltarea autonomiei si leadership-ului, adaptarea la interactiunea cu clientii pe canale diferite, etc.
Pe scurt, tehnologia poate eficientiza procesele de HR si redefini complet rolul resurselor umane, iar departamentul de HR al viitorului poate deveni incredibil de eficient. In acelasi timp, pentru a ramane relevanti, profesionistii din domeniul resurselor umane ar trebui sa studieze permanent tendintele si sa-si aloce timp de familiarizare cu noile tehnologii.
In acest context, suntem nerabdatori sa te invitam la a treia intalnire din seria Human2Human Resources: HR meets Technology!
Astfel, marti, 12 martie, de la ora 09:30, te asteptam la o discutie libera "de la Tech la HR", dar, inainte de toate, "de la om la om". :)