Intalnire HR Partner || Corporate Health || 12 februarie 2020, Bucuresti

 
Pentru multi dintre noi, serviciul reprezinta un aspect major al vietii. Este locul in care ne petrecem mare parte din timp, unde ne castigam veniturile si, adesea, unde ne facem prieteni. Un loc de munca unde te simti implinit si protejat este important pentru sanatatea ta mentala si fizica.
 
Sanatatea buna a angajatilor si managementul bun merg mana in mana; in plus, exista dovezi concludente ca locurile de munca cu un nivel ridicat de bunastare mentala si fizica sunt mai productive.
 
Daca te preocupa sanatatea angajatilor din compania ta, te asteptam la prima Intalnire HR Partner a anului, pe 12 februarie, la Bucuresti.
 
​Despre ce vom discuta?
 
  • 10 motive pentru care orice companie ar trebui sa aiba un Program de Asistenta a Angajatilor cu Psih. Ec. Alexandru Manescu - Corporate Counselling Services
  • De ce sunt bolile cardiovasculare cele mai frecvente in randul corporatistilor cu Dr. Andrei Dina - Medicover Romania
 
Cand? Miercuri, 12 februarie, incepand cu ora 9:00.
 
 
Participarea la eveniment este gratuita pentru practicienii de resurse umane (specialisti, manageri si directori de resurse umane) in limita celor 40 de locuri disponibile. Locurile pentru consultanti sau reprezentanti ai companiilor ce furnizeaza servicii de resurse umane sunt limitate la 5 si sunt rezervate exclusiv membrilor HR Club (1 reprezentant per organizatie).
 
 
Agenda evenimentului:
 
  • 9:00 - 9:30 Welcome coffee & networking
  • 9:30 - 10:30 10 motive pentru care orice companie ar trebui sa aiba un Program de Asistenta a Angajatilor
    • Psih. Ec. Alexandru Manescu - Corporate Counselling Services
  • 10:30 - 10:45 Coffee break & networking
  • 10:45 - 11:45 De ce sunt bolile cardiovasculare cele mai frecvente in randul corporatistilor
    • Dr. Andrei Dina - Medicover Romania
  • 11:45 - 12:00 Concluzii & networking 
 
​Eveniment organizat impreuna cu 
 
 

 

Detalii sesiuni

10 motive pentru care orice companie ar trebui sa aiba un Program de Asistenta a Angajatilor

Organizatiile nu pot prospera si nu isi pot atinge obiectivele fara angajati sanatosi si productivi. In pofida numeroaselor studii care demonstreaza ca sanatatea mentala este unul dintre cei mai importanti factori de impact asupra calitatii vietii si eficientei umane, ea este adesea neglijata la nivelul companiilor sau cade victima unor confuzii in ceea ce priveste eforturile pe care organizatiile si le pot asuma in aceasta directie. 

De la reducerea cheltuielilor la sporirea productivitatii si de la cresterea gradului de retentie la imbunatatirea imaginii companiei - iti vom oferi 10 motive concrete pentru care orice companie ar trebui sa investeasca intr-un program structurat de sanatate mentala si psiho-emotionala a angajatilor sai.

De ce sunt bolile cardiovasculare cele mai frecvente in randul corporatistilor

Stiti care sunt bolile ce provoaca cea mai mare mortalitate in Europa si in Romania? Se regasesc ele si la angajatii nostri? In ce proportii? Au legatura cu locul de munca? Ce poate face medicul de medicina muncii impreuna cu angajatorul pentru ameliorarea factorilor de risc ce declanseaza sau agraveaza aceste boli? 

Multe dintre aceste boli pot fi prevenite sau urmarite astfel inca depistarea lor precoce sa duca la prelungirea vietii si cresterea calitatii ei. Ce putem face impreuna?

Speakers

Psih. Ec. Alexandru
Manescu, MSc. MiM
Corporate Counselling Services

Alexandru are o dubla specializare, in Psihologie Clinica si in Managementul Afacerilor. De peste 10 ani, activeaza ca Director Clinic International al Corporate Counselling Services, conducand programele companiei in 32 de tari - de acestea beneficiind peste 1 milion de angajati ai companiilor-client. 

Expertiza sa in psihologie clinica, psihologie organizationala si management l-a ajutat sa inteleaga atat nevoile individuale cat si cele organizationale, reusind sa dezvolte si sa implementeze programe de succes, cu beneficii concrete, atat pentru angajati cat si pentru companii. 

Dr. Andrei
Dina
Medicover Romania

Andrei este Director National al Serviciilor de Medicina Muncii si Network in cadrul companiei Medicover Romania si medic primar in medicina muncii.

A absolvit Facultatea de Medicina si Farmacie Carol Davila din Bucuresti si si-a inceput cariera in Medicover, unde evolueaza ca medic si ca lider de peste 15 ani.

Andrei a urmat un program de Leadership in cadrul Roffey Park Business School, University of Sussex, iar stilul lui de management este concentrat pe oameni si pe rezultate. Andrei Dina are un simt comercial ascutit si al lucrului care face diferenta si care aduce valoare si impact pozitiv.

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali