Master Class MAX BLUMBERG – A Fresh Perspective on People Analytics
Cu toate ca People Analytics este un subiect discutat din ce in ce mai frecvent in ultimii trei-patru ani, multi General Managers (GM) inca se intreaba ce valoare concreta adauga acesta business-ului.
Pe de o parte, unele tehnici de People Analytics, precum raportarea si vizualizarea, sunt esentiale pentru indeplinirea cerintelor legale ale unei organizatii si pentru luarea deciziilor privind forta de munca operationala (cum ar fi gestionarea recrutarilor si a attrition rates). Pe de alta parte, deseori aceste tehnici nu reusesc sa ajute suficient GM in privinta strategiilor si deciziilor comerciale, deoarece se concentreaza prea mult asupra rezultatelor tactice, non-strategice.
Acest Master Class ofera o perspectiva noua asupra People Analytics, pornind de la cerintele strategice ale GM si impartasind un model care face legatura dintre acestea si functiunile de resurse umane, productie si financiar.
Despre Master Class
In mod specific, acest Master Class interactiv va utiliza studii de caz pentru a descrie:
- Procesul utilizat de GM pentru impartirea unor fonduri limitate intre investitiile concurente, cum ar fi capitalul uman, robotica si automatizarea;
- Tehnici de utilizare a People Analytics pentru a evidentia valoarea adaugata a HR-ului;
- Un model de conectare a proceselor de HR cu obiectivele strategice si de business;
- Cum se pot concepe proiecte de People Analytics care sa raspunda in egala masura nevoilor profesionistilor in resurse umane, directorilor generali si managerilor de productie.
Agenda
13:30 – 14:00 Welcome coffee si inregistrare participanti
14:00 – 15:45
- Cum contribuie capitalul uman si People Analytics la strategia organizatiei si la rezultatele comerciale;
- Examinarea tehnicilor de corelare a proceselor de HR cu indicatorii-cheie de performanta;
- Luarea deciziilor in cazul investitiilor concurente in forta de munca versus automatizare.
15:45 – 16:15 Coffee break
16:15 – 18:00
- Un studiu de caz motivant;
- Design-ul proiectelor de People Analytics pentru toate categoriile de lideri;
- Intrebari si discutii.
Detalii logistice
Cand va avea loc? 27 martie 2019
Unde? JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Cum te inscrii? Trimite un email la madalina.tanase@hr-club.ro.
Speakers
Max Blumberg, Ph.D., creeaza punti de legatura intre lumea afacerilor si cea a analizei de date, pentru a imbunatati executia strategiei, a proiecta procese solide de management al oamenilor si a spori eficienta fortei de vanzari.
Max se bucura de o experienta solida si de succes in aproape fiecare aspect al proiectarii, performantei, diagnosticarii si executiei in domeniul afacerilor. Initial, a fost consultant de management la Accenture. Ulterior, a lansat si a vandut cu succes o mare companie de distributie de componente tehnologice. In capitolul urmator al carierei sale, a fost director de dezvoltare pentru doua companii de tehnologie, printre care IBM SPSS, obtinand in paralel si titlul de doctor in psihologie la Goldsmiths College, University of London. In timpul studiilor, el a lansat, de asemenea, Blumberg Partnership, o firma de consultanta aflata in Top 50, care ofera solutii de analiza si de machine learning unor organizatii precum Nestle, Lloyds Register, Hilton Hotels & Resorts, GB Group plc, Angle Technology, BBC, Rentokil Initial, Barclays Corporate, Brit Insurance, MOD, CIPD si Friends Provident.
Competentele lui Max Blumberg sunt cu adevarat unice, pornind de la detinerea functiei de CEO pana la consilierea altor CEO. Abordarea sa practica, bazata pe strategie, finante, economie, informatica, matematica si resurse umane, i-a permis sa dezvolte o abordare holistica a sistemelor, putand fi aplicata pentru a diagnostica si rezolva provocarile complexe care decurg din modelul de functionare, structura organizatorica si profilul locurilor de munca. Blumberg si-a implementat metodologia si instrumentele moderne de lucru pentru a ajuta companii globale sa livreze strategii castigatoare de vanzari si de segmentare a pietei, strategii go-to-market, proiecte pentru fortele de vanzari si procese de HR. Printre interesele sale academice se numara rolul activelor si capitalului in generarea valorii pentru intreprinderi, optimizarea capitalului uman, alocarea investitiilor, aplicarea machine learning in problemele legate de forta de munca si forta de vanzari B2B si tehnicile analitice de varf.
Pe langa activitatea de consultant, Max Blumberg preda la Leeds University Business School si este cercetator la Goldsmiths, University of London.
In plus, Max este un realizator cunoscut de podcast-uri pe tema People Analytics, conferentiar de top si comentator in domeniul psihologiei pentru diverse publicatii. Colaboreaza cu Achievers Extraordinary, o organizatie caritabila care imputerniceste oamenii sa se ajute singuri, este antrenor personal de fitness si profesor de Pilates si un muzician pasionat, avand chiar un hit in clasamente, in tinerete.
Inscrieri
Tarifele de participare la Ceremonia de Decernare a Premiilor sau la Master Class-ul lui Max Blumberg sunt:
*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA.