Sunam clopotelul pentru primul eveniment din aceasta toamna! Pe 20 septembrie, va fi prilej de regasire a comunitatii de HR, precum si de invatare si impartasire de bune practici pe una dintre cele mai asteptate teme: Strategie de HR.
Am invitat reprezentantii a 4 dintre cele mai apreciate proiecte ale Galei Premiilor de Excelenta in HR din acest an, printre care si castigatorii premiului "Dave Ulrich Award for HR Value Creation". Suntem nerabdatori sa ascultam pe larg povestile implementarii lor, cu provocari si succese, despre dificultati intampinate si lectii invatate. Daca si voi impartasiti nerabdarea noastra, va invitam sa petrecem impreuna dupa-amiaza de marti, 20 septembrie, incepand cu 13:30.
Proiectul finalist: RStyle - a Balanced Lifestyle
Dan Ditoiu - HR Project Coordinator - Raiffeisen Bank
Programul "RStyle-Traieste echilibrat" este programul de wellbeing al Raiffeisen Bank, care are drept scop adresarea resursei principale a unei companii, oamenii, pentru echilibrarea ei pe trei dimensiuni: sanatate fizica, psiho-emotionala si sanatatea relatiilor. Ne-am propus si am reusit sa cream un context intern nou, care sa ofere accesul la un ansamblu de servicii customizate, capabile sa sustina si sa imbunatateasca echilibrul individual, in stransa corelatie cu stilul de viata si activitatile cotidiene din viata profesionala.
Prin diversitatea si complexitatea initiativelor propuse, am pus la dispozitia echipelor acest context uman de relationare si motivare, complementar cu cel formal, organizational, care sa dezvolte un micro-climat de incredere si de activare a capacitatilor individuale. Pentru ca Raiffeisen Bank "Investeste in oameni, nu doar in angajati".
Proiectul castigator: Evaluarea comunicarii interne pe relatia client-furnizor in paradigma QCDM
Oana Piper - HR Manager - Supremia Grup
Sprijinind viziunea Supremia de a "ajunge in top 10 jucatori europeni, prin dezvoltarea unui climat intern generator de performanta individuala si de echipa si prin implementarea Sistemului de Management Supremia (SMS), eficace si eficient", a fost dezvoltat un proiect care sa sprijine unul dintre pilonii principali: comunicarea.
Avand ca obiectiv principal imbunatatirea comunicarii, proiectul a pornit de la evaluarea intregului proces de comunicare conform paradigmei QCDM: Q (Calitate), C (Cost), D (Delivery), M (motivare, moral), specifica sistemului de management KAIZEN. Azi, fiecare departament Supremia e parte activa a acestui proces si fiecare departament inregistreaza imbunatatire continua.
Proiectul castigator: Listen & Respond
Andreea Pandelache - Organizational Development Consultant - Orange Romania
e-Voice este o comunitate virtuala dedicata angajatilor, inspirata din comunitatile de clienti create de companiile de cercetare de piata. Este un proiect care se bazeaza pe intrumente de Marketing aplicate in HR si este construit pornind de la experienta colegilor nostri din echipa Customer Insights si pe expertiza in acest domeniu a companiilor de cercetare de piata.
Astfel, in baza unei metode "stiintifice" si longitudinale (pe o perioada de 3 luni) de colectare a ideilor si solutiilor venite de la angajati, a unei confidentialitati depline conferite de o astfel de abordare, cat si prin coordonarea exclusiva a comunitatii de catre consultanti externi, am creat un instrument de lucru prin care, impreuna cu angajatii nostri, putem crea programe si initiative ce raspund nevoilor lor esentiale.
Proiectul castigator al premiului special "Dave Ulrich Award for HR value creation": Adapting HR to Digital Retail Banking
Gabriela Rasnoveanu - Sef Departament - EXPERT DIGITAL si Andreea Vintila - Head of Retail Recruitment, Training and Development Office - Banca Comerciala Romana
BCR se adapteaza continuu la tenditelele de inovatie ale pietei bancare, atat din perspectiva comerciala, cat si din cea de angajator preferat in domeniu. In 2015, am implementat un concept unic pe piata de HR din Romania, un departament dedicat de HR Retail, menit sa dezvolte solutii specializate de recrutare, training si dezvoltare pentru cei 3500 angajati ai liniei functionale Retail. In contexul aparitiei unei noi generatii de clienti ce interactioneaza cu banca prin intermediul tehnologiei, in cadrul parteneriatului HR-Retail, BCR a derulat proiecte si actiuni strategice care au sustinut din perspectiva resurselor umane lansarile de proiecte din zona de digital banking.
Pe taburile din partea stanga a paginii puteti parcurge agenda seminarului si conditiile de participare la eveniment.