Webcast: FAST FORWARD. ORGANIZATIA VIITORULUI Editia VIII. THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE | 21-22 aprilie, orele 14:00 - 17:00

Revista HR Manager organizeaza, cu sprijinul Humanistic, in zilele de 21-22 aprilie, intre orele 14:00-17:00, editia a VIII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZATIA VIITORULUI cu tema THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE.

In 2020 experienta angajatului a fost schimbata radical de Noua Realitate. De la specialistii si practicienii HR invitati in aceasta editie aflam ce se intampla cand realitatea nu mai e noua, ci devine un fel de a actiona permanentizat prin munca de tip hibrid:

  • DANIELA VERCELLINO – HR Director, Société Générale Global Solution Center
  • DIANA VOICU – Senior Consultant, Learning Architect, MMM Consulting
  • DIANA DUMITRU – HR Business Partner, Continental Automotive Romania
  • RALUCA POPESCU – Talent Manager, HEINEKEN Romania
  • FELICIA GEORGESCU – Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass Romania
  • BIANCA GUTA – Organizational Development Director, eMAG
  • ROXANA ABRASU – Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • MARIA STOENESCU – Talent Acquisition Lead, Arctic
  • ANA TEODORESCU – HR Director, CertSIGN
  • NATALIA BUTNARU – Legal Manager, CertSIGN
  • DELIA ILIASA – Managing Partner, SanoPass
  • ANDREI CRETU – Co-founder PLURIA, 7card
  • LACRAMIOARA DARABAN – Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • DOINA FILIP – Head of Reward & HR Budget, Orange Romania
  • ANDREEA MINUTA – Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
  • MIHAI ZANT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator
  • IULIA BUCIUMAN – Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator.

Pe parcursul celor doua zile dezbatem idei si initiative ce pot fi propuse pentru ca experienta angajatului sa produca engagement si performanta, dar si sa diferentieze angajatorii. In plus, aducem in discutie diferitele moduri in care trebuie adaptate nevoile salariatului de flexibilizare (e.g. telemunca, beneficii flexibile) la cerintele legale in materie, precum si implicatiile si obligatiile corelative ale angajatorului in conditiile muncii de oriunde. In aceasta editie abordam urmatoarele teme de discutie si aflam raspunsurile la intrebarile de mai jos:

  • Atragere: care sunt tool-urile pentru Noua Recrutare, cum comunicam brandul de Angajator si job-urile noi, cu ce inlocuim targurile si prezenta in universitati, ce alternative avem pentru comunicare, ofertare si management al candidatilor, care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem, asigurarile medicale si prezenta serviciilor unui psiholog/coach sunt prioritare?
  • Integrare: ce au acum in plus programele de Onboarding, cum schimbam evenimentele de bun venit si ce facem acum in primele 30/60/90 de zile, cum diminuam plecarile in primele 3 luni, cand e atat de complicat de stabilit legatura emotionala cu organizatia in munca hibrid?
  • Performanta: cat de des si cum oferim feedback, cum devenim agili si cum schimbam procesele pentru a acomoda munca hibrid, cum ne pregatim liderii pentru a face managementul muncii la distanta, cum setam obiectivele si cum tratam lipsa de performanta si de responsabilitate?
  • Angajament: cum dezvoltam cultura muncii cand o parte a echipei lucreaza la distanta si cealalta la birou, cu ce se inlocuiesc contexte spontane de conectare si reglare emotionala cu echipa, cum vor arata evenimentele de engagement, de recunoastere si celebrare a succesului, cum se schimba motivatia de a munci si care sunt factorii care vor produce noua motivatie, cum se va masura diferit angajamentul, cum ne asiguram de siguranta psihologica a angajatilor?

Toate prezentarile si discutiile se desfasoara in limba romana.

In timpul evenimentului participantii au posibilitatea sa adreseze intrebari prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuita si se face pe baza confirmarii inregistrarii.

Inregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se gasesc toate detaliile privind temele de discutie si vorbitorii acestei editii.

Pentru detalii legate de organizare adresa de contact este evenimente@cariereonline.ro.

 

 

 

Evenimente

  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Master Class
  • Afaceri
  • Leadership
  • Talent
  • Master Class

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia HR Management Club

Parteneri Anuali