HR Club Learning Byte | 16 iunie 2021

Pe 16 iunie ne revedem la o noua sesiune HR Club Learning Bytes, in care vom afla povestile inspirationale a 3 dintre proiectele de HR castigatoare in cadrul Galei Premiilor de Excelenta 2021, la categoria "Formarea si dezvoltarea oamenilor".

La finalul fiecarei sesiuni am alocat cate 10 minute pentru intrebari punctuale pe care le poti adresa reprezentantilor proiectelor. 

Daca ne vei fi alaturi la sesiunea HR Club Learning Bytes de miercuri, 16 iunie, intre orele 15:00-17:00, asteptam inscrierea ta la adresa de e-mail alina.musat@hr-club.ro pana marti15 iunie.

Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis ulterior celor inscrisi.

Te asteptam cu drag,

Echipa HR Club

Agenda

15:00-15:40
Proiectul: BCR Indraznet + Sesiune Q&A
15:40-16:20
Proiectul: Mentalitate Deschisa in FAN Courier + Sesiune Q&A
16:20-17:00
Proiectul: Programul WeLearn Generali Romania + Sesiune Q&A

Detalii sesiuni

15:00-15:40 – Proiectul BCR Indraznet + Sesiune Q&A

BCR Indraznet este un program 100% derulat in mediul virtual ce aduce in acelasi loc prezentari de proiecte cu impact la nivelul intregii banci, informatii tehnice, training-uri pentru dezvoltarea de competente si abilitati, tutoriale video, jocuri interactive, sondaje in timp real, cursuri online. Structura programului presupune participarea activa la 2 sesiuni zilnice a cate 2 ore/sesiune, pe parcursul a 3 zile. (foto 4, Cum ma pregatesc BCR_Indraznet_Induction).

Pe langa desfasurarea in mediul virtual, o alta noutate o reprezinta faptul ca acesta este un program transversal, ce implica un grad crescut de colaborare intre numeroase zone din banca. Ne dorim ca noii nostri colegi sa afle, inca din primele zile de la intrarea in banca, informatiile necesare desfasurarii cu succes a propriei activitati. In plus, prin acest program, am construit cadrul necesar prin care informatiile sunt transmise direct de catre persoanele din ariile de business de interes: membrii Comitetului Executiv al bancii, membri ai diferitelor echipe de management si experti din diferite arii ale organizatiei.

Astfel, beneficiul principal este dat de crearea unui spatiu virtual in care oamenii se simt aproape unii de altii (in ciuda distantei fizice), interactioneaza, se implica si colaboreaza. Feedback-ul pozitiv obtinut pana in acest moment atat de la participanti cat si de la cei direct implicati in livrare este marturie pentru succesul si popularitatea interna a acestui program.

De asemenea, modul de organizare si structurare a programului, solicitarea in timp real a feedback-ului si implementarea rapida a acestuia ne permit o adaptare continua la nevoile reale ale participantilor si organizatiei.

***

15:40-16:20 – Proiectul: Mentalitate Deschisa in FAN Courier + Sesiune Q&A

« Mentalitate Deschisa in FAN Courier » este un proiect preluat de la liderul mondial in schimbarea mentalitatii, Institutul Arbinger USA, pe care compania l-a implementat pe parcursul anului 2020, alaturi de Institutul Dezvoltarii Personale (IDP) din Romania. Proiectul a avut ca scop dezvoltarea personala si, implicit, profesionala a managerilor din companie si schimbarea mentalitatii la nivel intern a tuturor angajatilor, vizand imbunatatirea calitatii serviciilor de curierat prin optimizarea proceselor.

Proiectul a constat in investitii in resursele umane ale companiei, a inceput inainte de pandemie si a continuat pana la sfarsitul anului, in ciuda managementului oboselii angajatilor, fortati de criza sanitara sa lucreze luni de zile, intr-un ritm intens si alert, similar perioadelor de varf de activitate, cum este Black Friday.

Programul Mentalitatii Deschise s-a desfasurat in mai multe etape, care alterneaza sesiuni de constientizari, cu sesiuni de learning si apoi de suport si ghidaj pentru noi descoperiri si pentru implementarea acestora.

Au fost organizate 5 grupe formate din cate 25 de manageri. Cea mai placuta surpriza pentru organizatori a fost sa constate ca, pe parcursul anului 2020, tot mai multi dintre managerii FAN Courier s-au inrolat in acest proiect si au inceput sa se inscrie voluntar la sesiunile de dezvoltare si coaching. Practic, toti colegii responsabili de echipe si proiecte din cadrul companiei noastre au inteles ca dezvoltarea personala este un instrument care ii ajuta sa se perfectioneze profesional, dar si ca a fi lider inseamna mai mult decat a conduce o echipa.

Proiectul de Mentalitate Deschisa a fost, cu siguranta, cel mai complex program de dezvoltare profesionala si personala dedicat angajatilor FAN Courier pe care l-am organizat intr-un moment in care aveam nevoie de o abordare deschisa atat cu angajatii, cat si cu clientii.

***

► 16:20-17:00 – Proiectul: Programul WeLearn Generali Romania + Sesiune Q&A

WeLearn Generali Romania este un program de transformare a afacerii condus de business si orchestrat de HR, initiat pentru a echipa angajatii cu abilitatile si comportamentele necesare unui business digital, agil  si in continua schimbare si a-i ajuta sa aiba succes la locul de muncă.

Ambitia noastra de a fi Life Time Partner pentru clientii nostri si strategia de transformare digitala a afacerii au fost sustinute printr-un angrenaj complex de perfectionare si dezvoltare a angajatilor alcatuit din:

 - module de baza obligatorii pentru a intelege initiativele strategice si impactul noilor tehnologii in industria asigurarilor;

 - cursuri la sala sau digitale pentru a dezvolta abilitățile și pentru a îmbunătăți modul în care angajații își îndeplinesc rolul actual;

 - mini-masterate dedicate rolurilor de inalta specializare, pentru a sprijini obiectivele strategice cu crearea de noi profesioniști,.

Programul a fost sustinut de top managementul Generali Romania si de o campanie de informare si promovare continua. Avand Motto –ul Your way to the future, WeLearn este un program complex orientat spre competentele viitorului si strans legat de strategia de afaceri, oferind oportuniti de dezvoltare tuturor angajatilor Generali Romania.

Speakers

Paula
Covrig
Sef Departament, Departamentul Learning Experience,
BCR
Elena
Anghel
Director Resurse Umane,
FAN Courier Express
Rodica
Sfetu
Director Resurse Umane si Organizare,
Generali Romania
Mihaela
Florea
Sef Serviciu Invatare, Coaching si Dezvoltare,
Generali Romania

Partenerii Evenimentului

Parteneri anuali HR Club
Partner on Legal Matters

Inscrieri

Conditii de participare:

  • Membri Gold si Silver: beneficiaza de gratuitate
  • Membri Bronze: 25 euro + TVA
  • Non-membri: 50 euro + TVA

Asteptam inscrierea ta la adresa de e-mail alina.musat@hr-club.ro pana marti, 15 iunie.

Pentru participare vom folosi platforma Microsoft Teams, iar link-ul de conectare va fi trimis ulterior celor inscrisi.

Te asteptam cu drag,

Echipa HR Club

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia HR Management Club

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia HR Management Club

Parteneri Anuali