
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa.
Munca de acasa este o forma legala de munca si timpul de munca trebuie remunerat de catre angajator in baza documentelor justificative de evidenta a timpului de lucru - condica de prezenta fiind, de obicei, cel mai folosit document justificativ.
- Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa a angajatilor?
- Cat de invaziva este o solutie de pontaj bazata pe calculul timpului de activitate pe PC?
Afla raspunsul la aceste intrebari in cadrul unei noi Intalniri HR Partner online, care va avea loc pe 23 aprilie. Invitatul nostru este Adrian Dinu - Director General, care ne va prezenta solutia de pontaj CREASOFT.
► Cand si unde?
Sesiunea se va desfasura online, joi, 23 aprilie, intre orele 11:00-12:00.
Dupa inscriere, vei primi linkul de conectare pe care il poti accesa in ziua evenimentului.
► Agenda evenimentului
► Cum te inscrii?
Pentru a te inscrie la acest eveniment, te rugam sa trimiti un email pana marti, 21 aprilie, la adresa iulia[dot]nani[at]hr-club.ro, mentionand prenumele, numele, functia, compania si adresa de e-mail.
Participarea este gratuita si este dedicata practicienilor de resurse umane (specialisti, manageri si directori de resurse umane).
Te asteptam online!
Eveniment organizat impreuna cu 