Leadership Reset. Accelerarea schimbarii, noi frontiere | Webcast, 6 iunie 2024, orele 10.00-13.00

 
Revista CARIERE cu sprijinul MMM Consulting organizeaza, in data de 6 Iunie 2024, un nou eveniment din seria Leadership RESET. Cu tema Accelerarea schimbarii, noi frontiere, evenimentul se va desfasura in mediul online, intre orele 10.00-13.00.
 
In 2024, provocarea Liderilor in caruselul schimbarii este de a gasi modalitati prin care sa se alinieze atunci cand schimbarea se accelereaza si de a accepta ca intentiile pe termen lung le modeleaza deciziile curente fara a sti sa estimeze foarte corect rezultatele si efectele potentiale, dansand ca pe sarma catre noi frontiere…
 
In acest context, evenimentul Accelerarea schimbarii, noi frontiere este o discutie despre provocarile momentului in leadership: ne asezam din ce in ce mai bine in ritmul accelerat al schimbarilor desi abilitatile de adaptare la schimbare par ca se dezvolta din mers.
 
Asadar, cat este prea mult, ce conduce la burnout si ce trebuie sa invatam in continuare pentru a ramane productivi?
 
In cadrul evenimentului, participantii sunt invitati sa ia parte la un dialog despre experiente si practici care pot functiona ca solutii la provocari commune.
 
Teme de discutie:
  • Fereastra de oportunitate. Leadership nu inseamna doar sa mentii directia navei; inseamna, de asemenea, sa stii cand sa schimbi cursul la nevoie sau chiar sa predai timona. Cum reusesc liderii sa identifice momentul potrivit pentru deciziile esentiale care afecteaza succesul pe termen lung?
  • Navigand pe valul schimbarii – din nou tema transformarii si felul in care o abordeaza executivii. Pentru a ramane relevanti, liderii trebuie sa promoveze o cultura a invatarii continue si a inovatiei in cadrul organizatiilor lor. Aceasta implica investitii in programe de formare si incurajarea unei mentalitati de curiozitate si adaptabilitate in randul membrilor echipei. Cum abordam schimbarea pentru a ne asigura ca organizatiile  noastre nu doar tin pasul cu tendintele tehnologice, ci sunt in fruntea inovatiei?
  • Cultura conectarii. Comunicarea eficienta este cheia pentru a depasi provocarile muncii la distanta. Liderii trebuie sa foloseasca tehnologia pentru a crea o cultura de lucru conectata in care membrii echipei se simt implicati si apreciati. Cum reusim sa avem check-in-uri virtuale regulate, comunicare clara a obiectivelor si asteptarilor dar si promovarea unui sentiment de comunitate in ciuda distantelor fizice?
  • Investitia in dezvoltarea talentelor. Dezvoltarea proactiva a talentelor este cruciala. Liderii trebuie sa identifice lipsurile de competente si sa investeasca in programe de formare si dezvoltare. Care sunt cele mai bune solutii de a imbunatati capacitatile fortei de munca, de a stimula cresterea profesionala a echipelor si de a imbunatati stabilitatea (retention) si moralul oamenilor in organizatii?
Printre invitatii deja confirmati veti regasi pe:
  • Madi Radulescu, Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting
  • Liviu Dobre, CEO, Agricover Holding
  • Laurentiu Mandu, Managing Director, Market Segment Romania, Capgemini
  • Mirela Iordan, Country Manager, Pfizer Romania
  • Stefan Vayna, CEO, MasterBuild
  • Alina Rusei, Head of People Services, ING Bank Romania
  • Diana Tintea, Director Resurse Umane, Keysight Technologies
  • Madalina Meghisan-Toma, Prodecan, Bucharest Business School - ASE
  • Dragos Cȋrneci, Doctor in psihologie, specializat ȋn neurostiinte
Pentru a vedea toti speakerii evenimentului, accesati pagina evenimentului.
 
Evenimentul va fi moderat de Cati Lupascu, Redactor-sef Revista CARIERE si Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting
 
Evenimentul este destinat liderilor de organizatii, managerilor de resurse umane si antreprenorilor.
 
Participarea online se face prin Zoom si este valida dupa confirmarea inregistrarii.
 
Mai multe detalii legate de participare si inscrieri puteti afla de pe site-ul evenimentului: https://revistacariere.ro/eveniment-cariere/leadership-reset-accelerarea-schimbarii-noi-frontiere/
 
Pentru informatii organizatorice ne puteti contacta pe e-mail la: evenimente@cariereonline.ro.
 
 
 
 
 

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali