Descriere Candidati

2. Cel mai valoros proiect de compensatii si beneficii
  1. Adobe Systems Romania
    Active@ Adobe

    Scopul proiectului a constat in construirea unei culturi de wellness in Adobe Romania prin participarea angajatilor la diverse competitii sportive, workshopuri, evenimente si programe care sa-i ajute sa realizeze importanta unei vieti sanatoase si sa le ofere solutii si motivatii pentru un stil de viata sanatos.

  2. BRD - Groupe Societe Generale
    Legitimatia BRD conteaza!

    “Legitimatia BRD conteaza!” – proiect prin intermediul caruia sunt negociate discounturi de care pot beneficia angajatii BRD. Este unul dintre proiectele create si dezvoltate de catre Departamentul de Resurse Umane „impreuna” si „pentru” angajatii Bancii. “Impreuna”, pentru ca majoritatea partenerilor au fost si sunt recomandati de colegii din banca sau filialele BRD. “Pentru”, deoarece toate acordurile sunt in avantajul detinatorului legitimatiei BRD, fie ca vorbim de discounturi sau de castigul de „timp”, cele mai bune oferte fiindu-le puse la dispozitie, uneori chiar la locul de munca (in cadrul unor prezentari de produse cu vanzare, organizate in sediile mari ale bancii)

    La acest moment avem un numar de 267 de parteneri din domenii foarte diverse. De la turism la achizitia de locuinte, shopping (haine, bijuterii, cosmetice, parfumuri, electronice, mobilier), auto (achizitie autoturisme si service-uri auto), cultura (achizitie beletristica dar si abonamente la publicatii sau manuale scolare), recreere si destindere (sali de sport, saloane, cursuri de dans, de dezvoltare personala, saline), oferte speciale pentru parinti (gradinite, after-school, scoli private, cursuri pentru parinti si/sau copii), si servicii (medicale, de transport, de curatenie, tipografice, curierat).

    Sub umbrela acestui proiect au fost organizate si diverse evenimente cum ar fi expozitiile cu vanzare, mentionate deja, dar si cursuri (educative, de dezvoltare personala, speciale pentru gravide sau parinti) organizate la sediul bancii de catre parteneri sau „porti deschise” la gradinite, scoli, sali de sport, special pentru salariatii nostri.

  3. Coca-Cola HBC Romania
    Recognition@Coke

    Recognition@Coke este un program de recunoastere interna menit sa scoata in evidenta oamenii din Coca-Cola HBC Romania care fac diferenta in business-ul nostru. Fie ca acestia reusesc sa creeze valoare alaturi de clientii nostri, se dezvolta si inoveaza incontinuu sau pentru ca isi asuma sa performeze mereu la cele mai inalte standarde, Recognition@Coke este cadrul care ne permite sa ii recunoastem si sa sarbatorim alaturi de ei, aducandu-i in lumina reflectoarelor. Prin identificarea si incurajarea unor comportamente dezirabile, proiectul contribuie la atingerea prioritatilor noastre de business si la consolidarea unei culturi organizationale care stimuleaza performanta exceptionala.

  4. Hochland
    Organizatie Orientata spre Performanta

    O cultura orientata spre inovatie si nevoile clientilor, pe dezvoltarea interna de talente si imbunatire continuua, si o echipa de management motivata sa dezvolte un business puternic au creat premisele demararii unui proiect de construire a unui nou sistem de recompensare a performantei in cadrul Hochland Romania.

    In acest sens, posturile din cadrul companiei au fost analizate si normate, continutul fiselor de post a fost ajustat si completat reflectand statutul lor curent, evaluarea posturilor a generat o ierarhie corecta a importantei lor relative in cadrul companiei si o grila salariala aliniata pietei, obiectivele individuale au fost aliniate obiectivelor strategice de performanta, s-a creat un sistem de recompensare a performantei transparent si aliniat cerintelor din piata si s-au dezvoltat premisele pentru un mediu in care performanta individuala si conduita personala reprezinta elementul cheie al succesului.