Descriere Candidati

3. Cel mai valoros proiect de formare si dezvoltare profesionala
  1. Adobe Systems Romania
    ASPIRE - Management Development Program

    ASPIRE este un program dedicat dezvoltarii urmatoarei generatii de manageri din Adobe Romania.

    Programul isi propune sa pregateasca participantii sa poata indeplini 80% din responsabilitatile unui junior manager – criteriul intern Adobe de a accede la o noua pozitie.

    Timp de doi ani, persoanele selectate beneficiaza de numeroase activitati de dezvoltare, realizate cu o paleta larga de metode, de la cursuri online, workshop-uri, pana la sesiuni facilitate si mentorat.

  2. AIESEC Romania
    Proiect de formare si dezvoltare

    Crearea unei echipe suport care sa asigure o legatura intre departamentele de Team Development de la fiecare organizatie din tara si departamentul National in ceea ce priveste formarea si dezvoltarea membrilor. Obiectivele acestei echipe constau in construirea unei platforme online care sa contina un sistem de tracking, un sistem de evaluare si un sistem de self assessment si mai departe implementarea unor standarde de calitate.

  3. Ambient
    Program de integrare a noilor angajati din Sediul central si din punctele de lucru

    Prin acest program am dorit sa facilitam integrarea noilor angajati si sa asiguram o integrare unitara pentru toti, indiferent daca procesul se desfasoara in sediul central sau in punctele de lucru.

    Pe parcursul integrarii oferim noilor angajati repere clare si raspundem la intrebari precum: In ce fel de organizatie lucrez? Care este organigrama? Care sunt misiunea-viziunea-valorile? Cine sunt oamenii cu care lucrez? Cum se intampla lucrurile in aceasta organizatie? Care este locul meu aici? Ce se asteapta de la mine? Ce primesc in schimb? Unde pot sa cer ajutor?

    Ce contine programul de integrare: procedura de integrare; planul de integrare de integrare; film de integrare; manualul angajatului; manualul de comunicare; manuale operationale specific departamentelor; proceduri operationale de lucru; evaluare; tutore personalizat.

  4. Apa Nova Bucuresti
    T.I.S.A.

    „T.I.S.A. (Training Integrat pentru Securitatea Angajatilor)” este un proiect amplu de formare si dezvoltare dedicat angajatilor Apa Nova Bucuresti, aliniat obiectivului strategic al companiei de a garanta sanatatea si securitatea colaboratorilor, prin prevenirea accidentelor la locul de munca.

    Proiectul integreaza trei componente majore derulate in perioada 2010-2011 - Lucrul in spatii inchise, Formarea pentru realizarea si verificarea sistemelor blindaj-compactare-umplutura la lucrarile cu sapatura si Primul ajutor. Scopul proiectului in ansamblu a fost acela de a forma angajatii pe probleme de sanatate si securitate ocupationala, astfel incat sa previna aparitia si sa actioneze eficient in cazul producerii unui astfel de eveniment.

  5. ArcelorMittal Galati
    ACT - Actionez Constant pentru Transformare

    Optimizarea proceselor, cresterea eficientei, aplicarea conceptului de imbunatatire continua, schimbarea comportamentelor si mentalitatii, au fost de la inceput liniile directoare ale proiectului de dezvoltare ARC 2012. Si pentru ca toate aceste schimbari necesitau implicarea tuturor angajatilor companiei Comitetul de Conducere al companiei a decis lansarea unui amplu proiect de dezvoltare competentelor managementului de nivel mediu si a persoanelor cu potential din intreaga organizatie. Proiectul s-a numit ACT-Actionez Constant pentru Transformare si a avut ca si grup tinta 1097 manageri de nivel mediu, maistri si membri ai grupelor de progres din intreaga companie.

    Conceptul inovator a avut la baza combinarea unor informatii necesare ( context, roluri si responsabilitati ) cu sesiuni de constientizare a necesitatii schimbarii si nu in ultimul rand cu teme de invatare a noilor metode si instrumente manageriale. Toate acestea in final aplicate in proiecte concrete ( FACT – Fast Action Change Team ) in sectiile de productie .

    Impact :
    In primul rand prin implicarea a peste 1000 de oameni in acest proiect, s-a format o aliniere manageriala in ceea ce priveste utilizarea metodelor de lucru ArcelorMittal Progress Academy.
    S-au creat retele manageriale (oamenii nu se cunoasteau) si s-a realizat o deschidere si o implicare reala a managerilor de nivel mediu pentru schimbare.
    Cele 132 de proiecte FACT au aratat ca se poate lucra structurat si cu rezultate concrete in echipe transversale.
    Proiectele FACT au adus beneficii in reducerea de costuri pentru companiei si in imbunatatirea conditiilor de munca pentru angajati.

  6. Bancpost
    Bancpost Development Leadership Program

    Bancpost Development Leadership Program a urmarit dezvoltarea abilitatilor specifice ale managerilor bancii din categoria Upper Middle Management, segment “cheie” al managementului bancii, care directioneaza strategia Bancpost catre middle management in scopul detalierii ei in planuri de actiune pentru angajatii bancii.

    Succesul proiectului este monitorizat prin evaluarea 360, care se va incheia la finalul lunii Martie 2012. Rezultatele vor fi prezentate catre headquarterul de la Atena dupa efectuarea celui de al doilea 360, pentru a putea masura concret evolutia in dezvoltarea fiecarui participant.

    Datorita succesului programului, banca intentioneaza sa organizeze proiectul Bancpost Development Leadership Program anual.

  7. Banca Comerciala Romana
    Consiliere in Cariera

    Intr-o companie solida oamenii lucreaza cu placere si sunt motivati sa contribuie la cresterea organizatiei din care fac parte. In BCR, ei inteleg importanta muncii lor si sunt preocupati sa contribuie la consolidarea companiei.

    Unul din motivele pentru care BCR este considerat angajator preferat este faptul ca dorim sa cream permanent oportunitati de dezvoltare pentru angajati. Programul Consiliere in Cariera permite managerilor sa devina consilieri/indrumatori in dezvoltarea carierei subordonatilor lor, pentru a se asigura pe termen lung ca toti angajatii isi pot defini obiective de cariera relevante si cunosc oportunitatile oferite de BCR si de reteaua Erste.

  8. BRD - Groupe Societe Generale
    Celula Catalog

    Proiectul „Celula Catalog”, implementat in septembrie 2011 in cadrul Departamentului de Resurse Umane din BRD, are ca obiectiv administrarea centralizata a intregului catalog de formare al grupului Société Générale (prezent in 85 de tari, 41 de filiale, 160.000 de salariati). Initial, activitatea s-a desfasurat in Franta, timp in care au fost analizate si optimizate procedurile si fluxurile de lucru.

    Catalogul cuprinde cursuri de formare profesioanala din Franta (2630 cursuri fata in fata si elearning), Anglia ( 270 cursuri fata in fata si elearning), Asia (380 cursuri fata in fata), urmand includerea tuturor filialelor grupului ce vor utiliza aplicatia MyLearning.

  9. BRD - Groupe Societe Generale
    Scoala Comerciala

    Scoala Comerciala este un proiect e-learning de formare profesionala continua demarat in februarie 2011, de catre Directia Formare Profesionala/ Departamentul de Resurse Umane in colaborare cu Departamentul Comercial Retea si Dir. Calitate si Departamentul de Strategie si Marketing, dedicat fortei de vanzare persoane fizice si Business Pro (profesiuni liberale), care se va extinde curand si spre IMM si nu numai.

    Obiectivul programului este de a perfectiona cunostintele fortei de vanzari referitoare la produsele si serviciile oferite de banca si practici comerciale, totodata acesta fiind un mijloc de identificare a nevoile de perfectionare profesionala specifica.

  10. BRD - Groupe Societe Generale
    Academia de Management

    Academia de Management este un sistem integrat de formare  manageriala, cu o abordare diferentiata in functie de experienta  participantilor si avand drept obiectiv dezvoltarea celor 7 competente cheie valabile la nivelul intregului grup Societe Generale. Programul a demarat in octombrie 2010 si se va finaliza in martie 2012, avand ca beneficiari aproximativ 900 de manageri din cadrul Grupului BRD.

    Programul are o abordare diferentiata in functie de experienta  participantilor si este structurat in mai multe etape ce curpind diferite metode de formare manageriala: simulari de business, prezentari privind strategia si obiectivele principalelor domenii de activitate din banca, module de curs in care participantii sunt antrenati in ample dezbateri teoretice,  exercitii practice si  studii de caz  care sa conduca  la dezvoltarea competentelor procesuale, interpersonale si personale. Ultima etapa este una continua ce consta in livrarea de cursuri cursuri necesare dezvoltarii continue a competentelor manageriale.

    Academia de Management face parte din programul complex de formare dedicat managementului organizatiei ce cuprinde atat formari la nivel de Grup SG, cat si formari specifice adaptate nevoilor fiecarui nivel de management: de proximitate, operational, strategic si dedicate talentelor si resurselor cheie.

  11. Citibank
    Citi Internal Faculty

    Programul Citi Internal Faculty este un program de dezvoltare profesionala care isi propune sa promoveze tematici din domeniul bancar sub forma unor sesiuni interactive sustinute de bancheri cu experienta in domeniu.

    Scopul final al programului este de a oferi angajatilor oportunitatea de a acumula cunostintele necesare consolidarii unei cariere de success in domeniul bancar. Profesorii sunt fie membrii din conducerea bancii, fie experti pe anumite tematici. Subiectele acoperite in cadrul proiectului includ: prezentare generala a sistemului bancar, prezentarea departamentelor din banca, produse atat din segmentul de persoane fizice cat si persoane juridice si abilitati (comunicare, reguli de eticheta in afaceri etc).

  12. DHL International Romania
    Active Leadership

    Scopul programului Active Leadership a fost de dezvoltare a capacitatii de leadership in cadrul companiei DHL Romania. Pentru a atinge acest scop, au fost mobilizate instrumente importante: Feedback 360, SWOT, workshop-uri, coaching, cursuri on-line, materiale de auto-dezvoltare.  Cresterea indicatorului Active Leadership a fost introdusa in obiectivele individuale ale managerilor din companie.

    A fost urmarita implementarea a cinci principii de leadership (Seteaza asteptarile, Ofera periodic feedback, Contribuie la dezvoltarea profesionala a subalternilor, Motiveaza-ti oamenii si intereseaza-te de ei, Arata-le ca-i apreciezi), care au fost masurate prin intermediul Sondajului de Opinie in randul angajatilor, EOS. Ca urmare a aplicarii acestui program, s-a inregistrat o crestere cu 5% a KPI-ului Active Leadership si o participare de 95% la EOS.

  13. Raiffeisen Bank
    Raiffeisen School

    Proiectul ”Raiffeisen School” a presupus o arhitectura noua de instruire care sa integreze toate strategiile de formare existente la un moment dat (Q 1, 2010) in organizatie, intr-o forma continua, coerenta, completa, pe inteles, aliniata nevoilor de dezvoltare initiala si ulterioara pe pozitie.

    Proiectul a venit ca raspuns la obiectivele beneficiarilor din business de a avea o structura clara de formare pentru fiecare pozitie (learning path), de a avea continuturi care sa sustina obiectivele (MbO) pe pozitie, de a sti care sunt aspectele motivationale dpdv instruire cu care pot interveni in procesul de vanzare de cariera, precum si de a imbunatati printr-un proces controlat (In-Out) nivelul de cunostinte la participantilor.

  14. RBS Romania
    Cultivarea excelentei in oameni si organizatii

    Proiectul a avut ca scop implementarea unui proces de dezvoltare a eficacitatii individuale a managerilor cu un rol semnificativ in cresterea performantei si a competitivitatii pe piata. Beneficiarii proiectului au fost manageri din reteaua de sucursale din tara si din Bucuresti.

    Printr-un proces de evaluare, invatare, aplicare in practica si re-evaluare de 6 luni, participantii si-au insusit cele 7 deprinderi ale eficacitatii:

    1. Fii proactiv ®
    2. Incepe cu gandul la final ®
    3. Pune prioritatile pe primul loc ®
    4. Gandeste castig-castig®
    5. Incearca mai intai sa intelegi si apoi sa fii inteles®
    6. Actioneaza in sinergie®
    7. Ascute ferastraul®

  15. Tenaris Silcotub
    TenarisUniversity

    Continuous training and improvement are key factors in motivation and development of people, also having a significant impact on the company’s performance.   

    TenarisUniversity is managing, enriching and disseminate knowledge within our company.

    TenarisUniversity developed for each employee specific training curricula`s, including both technical and managerial courses, in order to develop competencies and skills. The training is adapted to each career level and its delivered using modern learning methodologies.

    TenarisUniversity provides access to advanced technical training programs and facilitate knowledge sharing within the company.

  16. UniCredit Tiriac Bank
    Development Center

    DEVELOPMENT CENTER este o initiativa de dezvoltare creata pentru colegii cu pozitie manageriala, ce foloseste diferite instrumente pentru evaluarea punctelor forte si a nevoilor de dezvoltare ale participantilor, in vederea construirii planurilor individuale de dezvoltare ce vor facilita cresterea performantei,  in vederea atingerii obiectivelor individuale si organizationale.

    DEVELOPMENT CENTER se bazeaza pe o serie de instrumente: Studiu de personalitate, evaluare 360 Feedback precum si diverse exercitii, ce urmaresc evaluarea competentelor manageriale de baza.

    Conceptul si exercitiile sunt dezvoltate intern de catre specialist HR development, plecand de la analizarea nevoii segmentelor de business pentru care s-a utilizat.

    Astfel, in cadrul fiecarei sesiuni organizate, sunt utilizate exercitii “tailor-made”, in functie de obiectivele urmarite.

  17. UniCredit Tiriac Bank
    First Time Manager

    FIRST TIME MANAGER este un program de dezvoltare cu desfasurare permanenta, adresat colegilor aflati la prima experienta manageriala. Programul faciliteaza trecerea de la o pozitie operationala la una de coordonare a unei echipe, asigura cunostintele de baza privind managementul echipei si confera sprijin in preluarea si coordonarea unei echipe de catre noul manager. First Time Manager se deruleaza in etape structurate pe o perioada de 12 luni de la numirea in pozitia manageriala si consta in implicarea noului manager intr-o serie de activitati ce vor contribui la dezvoltarea abilitatilor manageriale si la asimilarea rapida a notiunilor necesare noului rol de coordonare.

    Programul a fost dezvoltat intern, de catre specialisti HR Development, plecand de la nevoile stabilite in urma procesului de evaluare a performantei, precum si a sondajelor si focus grupurilor interne.