Descriere Candidati

4. Cel mai valoros proiect de dezvoltare organizationala
  1. Apa Nova Bucuresti
    Provocarea Glina

    Proiectul Provocarea Glina reprezinta actiunile pe care Apa Nova Bucuresti le-a derulat, din punct de vedere al resurselor umane, pentru a gestiona eficient preluarea in administrare a principalului canal colector al apelor uzate al Capitalei si operarea Statiei de Epurare a Apelor Uzate a Municipiului Bucuresti.

    Anterior, concomitent si ulterior acestor demersuri majore, echipa de resurse umane a Apa Nova Bucuresti a urmarit trei linii directoare fundamentale: proiectarea/ planificarea posturilor; mobilitatea interna/ recrutarea; si formarea profesionala a resurselor umane.   

    „Provocarea Glina” inseamna insasi functionarea Statiei de Epurare Glina, selectia si perfectionarea resurselor umane contribuind la dezvoltarea organizatiei in noua directie.

  2. Coca-Cola HBC Romania
    Aniversarea a 125 de ani

    Sarbatorirea a 125 de ani de Coca-Cola in lume si 20 de ani in Romania a reprezentat o oportunitate unica pentru a celebra caracterul unic si a retrai angajamentul pe care fiecare din echipa Coca-Cola HBC Romania si-l asuma fata de istoria si viitorul companiei. Alaturi de cei 1,900 de angajati din intreaga tara, am recreat prin intermediul unei campanii interne de implicare emotionala momentele de fericire alaturi de Coca-Cola. Prin o serie de activari interne, concursuri inedite, album foto online si o comunicare dedicata, am retrait pe parcursul anului istoria Coca-Cola in lume si in Romania.

  3. Coca-Cola HBC Romania
    Promotability in Commercial

    Promotability in Commercial este un proiect care a dorit cresterea nivelului de implicare a angajatilor si managerilor din Departamentul Comercial in planificarea carierei si dezvoltarea pe termen lung prin oferirea de informatii relevante si actualizate cat si de intrumente necesare. Proiectul a vizat ariile de recrutare si selectie, promovari interne si managementul talentelor, cultura si angajarea personalului (employee engagement), precum si managementul performantei si dezvoltarea.

  4. DHL International Romania
    Certified International Specialist - CIS Foundation

    CIS este un program de training lansat de DHL in 2011, destinat implicarii si impulsionarii sistematice a fortei de munca. In acest fel, DHL si-a luat un angajament de a investi in toti angajatii sai. Ideea centrala CIS este de a motiva oamenii, de a contribui la cresterea calitatii serviciilor si implicit a loialitatii clientilor. DHL transmite astfel ideea clara ca doreste sa investeasca in oamenii sai, ca vrea sa-i echipeze cu abilitatile, cunostintele si increderea necesare in job-ul lor. CIS este un proces de schimbare de atitudine.

    CIS Foundation constituie prima parte a unui proces continuu. In cadrul CIS Foundation au fost instruita intreaga forta de munca DHL, angajati si subcontractori. Elementele cheie au fost: punerea clientilor pe primul loc, expertiza internationala, lucru eficient cu reteaua DHL si intelegerea responsabilitatii individuale pentru livrarea de servicii de prima clasa.

    Implicarea activa a managerilor de la discutii pre-curs la cele post -curs cu angajatii, la analizarea abilitatilor si cunostintelor dobandite de echipele lor, reprezinta un element important al strategiei de instruire CIS. In etapele urmatoare, managerii vor livra ei insisi cursuri asistati de facilitatori, avand astfel ocazia sa imparaseasca intr-un cadru profesionist oamenilor din experienta lor.

    DHL si-a propus ca certificarea CIS sa fie recunoscuta in industrie, sa aiba valoare si interna si externa.

  5. JTI Romania
    Leave Your Mark through Partnership with Universities

    Concursul de marketing Leave Your Mark este realizat in Parteneriat cu ASE Bucuresti, in cadrul Parteneriatului JTI cu Universitatile. Concursul se desfasoara anual si a fost lansat in 2010, cu scopul de a oferi studentilor pasionati de marketing un cadru in care sa perfomeze si pentru a le oferi posibilitatea de a corela informatiile teoretice dobandite in scoala cu aspectele practice ale unei afaceri. Studentii finalisti sunt impartiti in echipe, pentru a incuraja spiritul de echipa si nu competitia intre indivizi.

    Un alt aspect foarte important in cadrul concursului este colaborarea dintre diferite departamente ale organizatiei (Marketing, Resurse Umane), implicarea echipei de conducere si formarea unei comisii de evaluare mixte: profesor ASE, specialisti JTI. Membrii echipei castigatoare sunt recompensati, pe langa alte premii, si cu un internship in cadrul JTI.

  6. Pfizer Romania
    Apollo

    Programul "Apollo" s-a desfasurat in perioada 2010 – 2011 in Pfizer Romania si a avut ca principal scop dezvoltarea capabilitatilor de inovatie ale companiei prin incurajarea si stimularea schimbului de idei noi la fiecare nivel al organizatiei si in toate ariile business-ului.

    Programul nu ii indemna pe colegi doar sa gandeasca diferit ci sa propuna idei indraznete, de calibru, care sa schimbe felul in care ne desfasuram business-ul.

    Proiectul a fost lansat ca unul regional, iar apoi a fost preluat ca un proiect global. Echipa din Romania a decis sa adapteze si sa lanseze acest program si in organizatia locala, dand oportunitatea fiecarui coleg din Pfizer Romania sa se implice si sa inoveze. Rezultatele au fost remarcabile, iar desfasurarea programului in Romania a fost considerata best practice.

  7. Provident Financial Romania
    Program de implicare

    Programul de implicare derulat de Provident Financial Romania in 2010-2011, in colaborare cu compania de consultanta Gallup, face parte dintr-o strategie noastra de a face organizatia un mediu de lucru mai bun, care sa contribuie la performanta ridicata si sa sustina o cultura orientata catre oameni.

    La sondaj au participat 512 angajati, reunind un numar de 115 de echipe. Provocarea majora in implementarea acestui proiect a reprezentat-o numarul mare de echipe cu activitati independente, delimitate geografic  pe intreg teritoriul Romaniei.

    O alta provocare a fost aceea de a sustine o cultura ambitioasa, aplicata si  orientata catre rezultate si masurare, care pastreaza caracteristicile dinamicii unui FMCG in domeniul financiar ca rapiditate si competitie, intr-o cultura axata din ce in ce mai mult pe dialog si comunicare, incurajand din ce in ce mai mult discutii de echipa cu continut bazat pe competente, motivare  si pe rolul de facilitator al managerului.

  8. Romtelecom
    Program de Certificare Tehnica

    Implementarea in companie a unui sistem automatizat de dispecerizare a lucrarilor si corelarea acestuia cu sistemul de "work force planning", a generat necesitatea ca repartizarea lucrarilor de interventie din Romtelecom sa poata fi realizata in functie de competentele impuse de complexitatea lucrarii pentru indelinirea obiectivului  "first time right".

    Obiectivul programului: dezvoltarea competentelor tehnice ale angajatilor si impunerea unui nivel profesional ridicat care sa conduca la imbunatatirea indicatorilor de eficienta operationala si cresterea satisfactiei clientilor.

    "Programul de Certificare Tehnica" este un program de instruire si dezvoltare continua, dinamic, sistematic si de lunga-durata, unic pe piata romaneasca de telecom si adresat personalului responsabil de executarea lucrarilor de livrare directa a serviciilor de telecomunicatii, oferite tuturor segmentelor de clienti.

    Programul urmareste dezvoltarea a 3 niveluri de competente tehnice (de baza, avansat si aspirational). Programul a inceput in anul 2011 si are pana in prezent un numar de peste 2000 de participanti.

  9. UniCredit Tiriac Bank
    People Survey

    In UniCredit, vocea fiecarui coleg este auzita si ascultata. Sondajul anual People Survey le ofera celor peste 160.000 de colegi din 22 de tari oportunitatea de a-si exprima parerile, ideile si sentimentele in legatura cu toate aspectele care le influenteaza activitatea la locul de munca.

    Programul reprezinta un proces continuu de imbunatatire a legaturii dintre organizatie si oameni, prin actiuni concrete pe care ei le propun si care sunt puse in practica in cadrul strategiei de business.

  10. UniCredit Leasing Corporation
    Cultura UniCredit Leasing - Avantaj Competitiv

    Intr-o perioada de mari provocari, anul 2011 gaseste UniCredit Leasing cu o cultura organizationala puternic constructiva. Cum am ajuns aici? Momentul decisiv a fost in 2009, cand am inteles sa nu ne multumim ca suntem "Nr. 1" si sa demaram “interventia de cultura”, constienti ca va reprezenta AVANTAJUL COMPETITIV necesar. 

    Am actionat prin potentarea punctelor forte, prin proiecte de crestere a gradului de constientizare a acestora, si prin adresarea ariilor de imbunatatit, dubland actiunile derulate de o comunicare constanta. Totul cu scopul de a crea acel mediu organizational in care standardele de excelenta pentru CLIENT sa devina un element central.