Descriere Candidati

1. Innovative Sourcing
Categorie sponsorizata de
  1. Banca Comerciala Romana
    BRIGHT - Be Right In the Grow Hub Talent

    Pornind de la credinta noastra ca fiecare persoana are dreptul la prosperitate, recunoastem ca rolul nostru de lider ne indeamna sa actionam decisiv si vizibil. Pe masura ce planeta si societatea trec printr-o transformare rapida, fara precedent si perturbatoare, si noi ne-am schimbat focusul: de la serviciile financiare la sanatatea financiara.

    Condusi de convingerea ca putem avea o lume mai buna, punem oamenii, vietile, inimile, mintile lor, educatia si, in special, sanatatea lor financiara in centrul activitatii noastre.

    Drumul nostru spre sanatate financiara incepe din interior. Dorim sa ii inspiram si sustinem pe colegii nostri in dezvoltarea lor astfel incat ei sa poata atinge prosperitatea personala si profesionala si sa ofere la randul lor acelasi lucru clientilor.

    Astfel trebuie sa ne imbunatatim constant, sa investim in colegii nostri si sa cream pentru acestia cele mai eficiente contexte de dezvoltare. Prin BRIGHT oferim resurse si intrumente necesare pentru ca cei mai talentati colegi din Managementul Retelei Retail sa creasca, sa invete si sa isi atinga potentialul maxim.

    Programul de dezvoltare BRIGHT este dedicat Directorilor de Grup din Reteaua Retail, cu potential de a ocupa roluri manageriale mai complexe sau in alte arii de business si este parte din strategia BCR de dezvoltare si retentie a talentelor.

  2. Coca-Cola HBC Romania
    GIG Career Fair 2022 – Cariere dincolo de Limite

    Proiectul GIG Career Fair 2022 – Cariere dincolo de Limite a fost construit ca experienta unui targ de joburi, insa in interiorul organizatiei si doar pentru oamenii din CCH. Intr-o atmosfera de festival, timp de doua saptamani, ne-am adunat din toate colturile business-ului ca sa celebram invatarea continua si sa reflectam la modul organic si accelerat in care crestem ca afacere, lucru care vine la pachet cu o structura agila si oportunitati de cariera diverse.

    Prin 26 de sesiuni de invatare pentru oameni, manageri si leaderii de echipe din Marketing, Sales, Finance, Supply Chain si alte departamente de suport, ne-am propus sa crestem vizibilitatea asupra multitudinii de oportunitati de cariera pe care fiecare angajat le poate descoperi in mediu nostru dinamic de afacere. Astfel, am adus mai aproape de prezent trendurile din viitorul pietei muncii (interne si externe), ne-am bucurat de prezentarile echipelor functionale care au povestit despre specificul departamental, obiectivele strategice si focusul operational; nu in ultimul rand, am creat un spatiu real si autentic de conversatie si aplicare a celor mai relevante concepte, tehnici si practici prin care fiecare isi poate cultiva capacitatea de reflectie, self-awareness-ul, dezvolta si accelera propria cariera sau contura propriul traseu professional in timp ce identifica, se pregateste si/ sau isi dezvolta skilluri digitale, capabilitatile si competentele functionale.

    Printre intrebarile la care am oferit raspunsuri sau alte intrebari prin experienta Gig, care sa ne faca mai rezilienti la viitor tocmai prin hranirea unei atitudinii proactive in fata incertitudinii si ambiguitatii din viitorul profesional sunt – Ce fel de cariera imi doresc? Ce fac astazi in directia aceea? Cine ma poate ajuta? Ce experiente critice imi lipsesc? Cum le adaug la portofoliul profesional? Ce optiuni/ roluri deschise am in interiorul CCH?

  3. Continental Automotive System Sibiu
    #PeopleOfContinentalSibiu - Growing a „city” in the city

    At Continental Sibiu we are growing a “city” in a city. With a community of over 4000 colleagues, a hiring need of hundreds of positions per year, a vast diversity of roles and competencies, plus the goal of being the most attractive and progressive employer - going the extra miles in our recruitment and employer branding activities has become a prerequisite.

    Our nominated project is referring to our growth strategy, a very well connected and strategic mix comprising our innovative talent attraction measures, talent pipeline development programs & employer branding initiatives from the last two years.

    Some of the element of this strategic mix include career reconversion programs (e.g. Software Academy; Technical Training Center), networking and recruitment events (e.g. “Continental angajeaza in Craiova), career entry programs (e.g. Engineering Trainee Program, Internship Programs; Dual School), employer branding online campaigns (e.g. My Jobs is Done when…), Ambassadors Program, Alumni Program, improving our application and recruitment processes (e.g. Implementation of Smart Recruiters ATS) and many more

    This strategy enabled our continuous growth in the last years and brought us the title of the most desired employer in Sibiu, contribution also to being the most desired engineering employer on country level.

  4. Kaufland Romania
    E TIMPUL PENTRU CEVA NOU

    Derulata la finalul anului 2021, campania „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” aduce in prim-plan o parte dintre angajatii companiei, selectionati de campioana la handbal Cristina Neagu, prin intermediul careia toti cei interesati de o cariera in retail pot intra in culisele Kaufland Romania. Mai mult, Kaufland a anuntat suplimentar o serie de beneficii pentru angajatii sai, transparentizarea salariului brut de pornire pentru rolurile de executie, aspect care este mentionat in anunturile de angajare incepand cu data de 1 octombrie 2021 si introducerea, pe microsite-ul cariere.kaufland.ro, a asistentului digital Kala, care sustine candidatii in accesarea informatiilor relevante despre Kaufland si ii ajuta sa aplice pentru un rol potrivit in cadrul echipei.

    Prin intermediul campaniei „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, Kaufland vorbeste despre performanta si abordeaza intr-o maniera inspirationala comunicarea de brand de angajator, dublata de actiuni concrete pentru a spori beneficiile angajatilor. Prin acestea, Kaufland isi reactualizeaza promisiunile facute fata de personal, de a le sustine dezvoltarea tuturor membrilor din echipe, indiferent de rol sau pozitie.

  5. Kaufland Romania
    Grand Job Experience

    Kaufland a revolutionat sistemul de recrutare pentru Generatia Z, devenind primul retailer care a deschis un magazin in jocul GTA FiveM. Brandul a invitat tinerii sa exploreze si sa testeze in cadrul jocului meserii reale din Kaufland, precum: ingrijitor de cladiri, lucrator comercial, manager de raion, casier sau chiar director de magazin.

    Pentru a ajunge la un target atat de tanar, neinteresat sa invete despre joburile din retail, am lansat campania la cea mai cunoscuta conferinta de gaming din Romania, ComicCon. Iar trainerii clasici din compania noastra au fost inlocuiti de unii dintre cei mai cunoscuti streameri de gaming din tara noastra.

  6. MEGA IMAGE
    Smart Sourcing Strategy

    In conditiile unei piete tot mai compatitive,  in care recruiterii nu isi mai pot permite sa ramana la varianta clasica ‘’post and pray ‘’, in care sursele de recrutare au devenit tot mai variate, am decis sa privim si sa abordam procesul de Sourcing strategic ca modalitate principala de eficientizare a procesului de recrutare

    Astfel, am tratat distinct cele doua procese de sourcing si recrutare, am privit sourcing-ul ca fiind  un proces esential care seteaza succesul procesului de recrutare, mai ales, intr-un domeniu precum retail in care,  trebuie sa adresezi simultan solutii de sourcing, atat pentru recrutarea de masa (blue collar), dar si pentru pozitiile white.

    Strategia de Sourcing a vizat sustinerea business-ului nostru privind nevoile de personal prin :

    • directii clare (sourcing activ versus pasiv);
    • planuri anuale de actiune  (initiative adaptate tuturor  zonelor de business : magazine, centrele logistice si sediul central ;
    • infiintarea unui rol dedicat de Sourcer Expert ; 
    • agilitatea mixului de canale (focus in activarea si testarea de canale noi) ;
    • masurare constanta a rezultatelor.

    Motto -ul nostru: “Strategy is a fancy word for coming up with a long-term plan and putting it into action.” Ellie Pidot

  7. NN Asigurari de Viata
    (600) 700 pentru NN

    Intr-o piata a muncii extrem de dinamica, recrutarea este deja o provocare pentru majoritatea industriilor. In domeniul asigurarilor, recrutarea pentru rolul specific de consultant financiar este cu atat mai provocatoare, atat pentru ca nu se afla printre primele optiuni ale candidatilor, cat si ca urmare a unor aspecte care tin de cadrul de colaborare si de corelatia veniturilor cu performantele.

    In 2022, echipa dedicata recrutarii si dezvoltarii fortei de vanzari (HR Sales) a venit cu solutii inovatoare pentru recrutarea consultantilor, avand o abordare holistica prin imbinarea canalelor online cu cele offline si dezvoltarea de actiuni conexe.

    Strategia a inclus atat promovarea online prin intermediul campaniilor targetate in social media si utilizarea platformelor de recrutare, cat si promovarea offline prin participarea la targuri de joburi si initierea unui concept inovator de evenimente lunare de recrutare lunare in agentii.

    Pentru sustinerea acestor initiative, NN a dezvoltat capacitatile de recrutare, selectie si leadership ale managerilor din forta de vanzari prin workshop-uri de recrutare in social media, sesiuni de impartasire bune practici, sesiuni de coaching la cerere, precum si prin materiale si ghiduri pliate pe specificul recrutarii in NN.

    Progresul a fost monitorizat si ajustat lunar, iar rezultatele au fost peste asteptari: 729 consultanti recrutati in 2022, reprezentand 121,5% vs. targetul anual de recrutare.

  8. Renault Group Romania
    HR Storytelling

    This is  a story about how a new approach changed the vibe of the people both inside and outside our company.

    It is a story about how a change of perspective has doubled Employer Branding communication KPIs.

    It is a story about how quality implementation has turned us from story hunters, always trying to find new topics to communicate about, into a team hunted by the departments in the company who now want to be featured in the online communication campaigns as well.

    What is it not? It is not a new tool or a breakthrough concept. It has been done in centuries. What have we done that is new? We’ve enabled the people in a very trustworthy and personal way and given them multiple scenes to shine on. And this is basically the approach that changed the course of our entire last year.

  9. SERGIANA PRODIMPEX
    Gazeta Sergiana

    Gazeta Sergiana este un proiect lansat la sfarsitul anului 2022 in care am incercat sa vorbim despre evenimentele importante care au avut loc cu si despre angajati Sergiana. Am adunat toate evenimentele sub forma unui ziar de 8 pagini pe care l-a primit fiecare angajat la sfarsitul anului.

  10. Sodexo Benefits & Rewards Services
    BeTheChange

    BeTheChange este o platforma digitala de Employer Advocacy implementata de Sodexo in Romania pe parcursul anului 2022. Employer advocacy reprezinta promovarea mesajelor companiei de catre persoanele care lucreaza pentru companie, acestia fiind cei mai de incredere ambasadori.

    BeTheChange este folosita atat in calitate de platforma de comunicare interna, cat si de promovare a postarilor care pot fi comunicate in extern de catre colegi pe platformele sociale sau catre conexiunile personale.

    De cand a fost lansata aceasta este « mesagerul » care ofera colegilor nostri informatii despre noii colegi care se alatura echipei, despre schimbarile organizationale, evenimente interne si de CSR, activitatile si realizarile companiei sau alte mesaje de interes pentru echipa. De asemenea, aceasta ne ajuta in promovarea rolurilor pe care le avem in recrutare atat intern cat si extern – colegii au posibilitatea de a aplica direct pentru pozitia disponibila, de a face o recomandare sau de a o distribui pe paginile lor de socializare.

  11. Sodexo Benefits & Rewards Services
    TALENT BOOSTER

    Angajatii cu potential ridicat fac o mare diferenta in ceea ce priveste productivitatea si performanta companiei.

    Talent Booster este un program de talent management care se refera la adoptarea unei abordari strategice pentru atragerea, retinerea si dezvoltarea angajatilor. Mai mult decat atat, gestionarea talentelor consta in a identifica tot ce este mai bun in oameni, a construi planuri de cariera care sa le permita sa creasca, sa identifice si sa dezvolte abilitatile necesare pentru viitor si sa experimenteze o invatare continua alaturi de comapnie.

    Talent Booster este un program care se desfasoara anual, in urma procesului de talent review care reflecta rezultatele individuale privind performanta si potentialul fiecarui angajat din echipa.

    Colegii care se califica pentru programul de talente sunt cei care au dat dovada de potential mediu sau inalt combinat cu un nivel de performanta foarte buna sau exceptionala, astfel clasificandu-se drept Evolving Talent, Key Talent sau Top Talent.

    Acestora li se ofera un buget special si libertatea de a selecta cele mai relevante oportunitati de dezvoltare care sa le sprijine talentul, potentialul si aspiratiile.

    Programul este unul de succès si foarte apreciat de catre colegii nostri, fiind de asemenea un diferentiator fata de ceilalti angajatori.

  12. Teleperformance Romania
    Digital Recruitment Marketing and Leads Generation

    In ultimul deceniu, procesul de recrutare a trecut prin schimbari majore, iar business-urile trebuie sa se adapteze rapid la un mediu tot mai competitiv. Pentru a ramane competitiv ai nevoie de o strategie solida pentru recrutare iar canalele de social media pot fi o sursa eficienta de candidati. Asa a luat forma proiectul “Digital Recruitment Marketing and leads generation”, care are la baza strategia companiei de a se adapta la cresterea nevoii de recrutare in era digitalizarii, deoarece metodele clasice de recrutare au ajuns sa fie limitate si ineficiente, mai ales ca majoritatea candidatilor s-au orientat in cautarea de joburi exclusiv in mediul online.

    Aceasta metoda de abordare are la baza targetarea in canalele de social media (precum Tik-Tok, Facebook, Instagram, Google convert, Google adds, News sites) de candidati cu profile compatibile cu domeniul nostru de activitate, vorbitori de limbi straine, respectand politicile de confidentialitate, indiferent ca ne referim la sursa sau la candidat. Social media este locul in care am gasit candidati care isi doresc o schimbare de cariera sau un nou job, dar care nu sunt intr-o cautare activa pe site-urile de profil.  

     

  13. Ubisoft
    Devino game tester la Comic Con!

    Ubisoft Romania, liderul industriei locale de gaming, cu aproape 2.000 de angajati in doua studiouri, a dezvoltat o solutie inovativa pentru o problema de recrutare des intalnita – nevoia de a angaja un numar mare de Game Testeri intr-un interval scurt de timp.

    Am vrut sa ne diferentiem in randul companiilor care tintesc acelasi profil – tineri care sa fi terminat liceul, sa stie bine limba engleza si sa fie pasionati de gaming. Am reusit prin aplicarea insight-urilor acumulate despre ei – sunt pragmatici, ancorati in prezent si in concret, cauta realism si autenticitate in interactiuni. Ceea ce le-am si oferit la Comic Con, unde am adaptat procesul de recrutare pentru pozitia de Game Tester la contextul evenimentului si l-am pus in practica. Vizitatorii puteau sa isi inceapa o cariera in game development chiar acolo, daca treceau cu succes toate probele. 

    Am obtinut o rata de conversie de 12 ori mai mare si o viteza de angajare de 2.5 ori mai mare decat benchmark-ul. In plus, initiativa a intarit imaginea de angajator si a generat engagement record cu Ubisoft Romania.