Descriere Candidati

3. Skilling, Reskilling, Upskilling & Flexible Development
Categorie sponsorizata de
  1. Arctic
    Dezvoltarea competentelor prin calificare – proiect finantat cu fonduri europene

    Prin efectuarea unei analize, am constatat ca aproximativ 25% din operatori sunt necalificati, mai precis 1100 de persoane necalificate. Avand dorinta de a oferi oportunitati de dezvoltare si calificare profesionala, am inceput sa cautam solutii pentru a imbunatati competentele angajatilor.

    Prin dezvoltarea de competente, ne-am propus sa crestem competitivitatea in productie din perspectiva calitativa si cantitativa, sa sporim angajamentul, motivatia si satisfactia angajatilor, sa reducem costurile cu instruirea, sa crestem constientizarea importantei fata de un mediu sigur si aplicarea corecta a normelor de protectie si siguranta in munca si nu in ultimul rand, sa oferim angajatilor companiei posibilitatea de a desfasura activitati profesionale in domeniul tehnic.

    Proiectul de Calificari cu Fonduri Europene si-a propus obiectivul de a califica 660 de operatori. Pe parcursul celor 2 ani, 2022-2023, obiectivul privind calificarea colegilor a fost depasit, reusind sa calificam chiar 869 de persoane in 3 domenii: Frigotehnist, Montator Subansamble si Sudor Oxi-Gaz.

    Operatorii au primit certificate de calificare recunoscute atat la nivel national, cat si european.

       

  2. Cărturești
    Transformarea Relațională și Emoțională pentru Creșterea Sustenabilă a Business-ului

    Proiectul a fost inițiat în mai 2022, ca răspuns la nevoile crescânde de îngrijire a bunăstării emoționale, îmbunătățire a colaborării și dezvoltare a abilităților de leadership în comunitatea de conducere Cărturești, după perioada dificilă a pandemiei. Într-un moment în care compania se pregătea să-și reia cu încredere planurile de creștere a business-ului, am considerat esențial să investim în aspectul uman al organizației noastre.

    Obiectivele Proiectului:

    - Creșterea Conștientizării Personale: Am încurajat fiecare membru al echipei să fie mai prezent și mai conectat cu sine însuși, să funcționeze mai conștient și mai puțin pe pilot automat, aducând în prim-plan colaborarea și curiozitatea.

    - Consolidarea Relațiilor: Am propus să construim relații mai puternice și să reînnodăm cele care s-au rupt în perioadele de distanțare socială, facilitând un mediu propice pentru o comunicare deschisă și autentică.

    - Dezvoltarea Abilităților de Conflict Resolution: Ne-am concentrat pe abilitățile de a gestiona conflictele și divergențele într-un mod înțelept și constructiv, contribuind astfel la un mediu de lucru armonios.

    - Creșterea Siguranței și Satisfacției: Scopul nostru final a fost să oferim membrilor echipei mai multă siguranță și satisfacție în viața de zi cu zi, contribuind astfel la bunăstarea lor emoțională și relațională.

    Prin ședințe periodice de formare, ateliere interactive și sesiuni de coaching, am facilitat procesul de transformare relațională și emoțională în cadrul comunității noastre de leadership. Am pus accent pe integrarea schimbărilor la nivel personal, afectând pozitiv nu doar profesionistii noștri, ci și familiile, prietenii, colegii, clienții și colaboratorii noștri.

  3. Genpact
    Elevating Ops Academy

    Elevating Ops is an aspirational learning program designed to equip the high potential next line of leaders with the knowledge and firsthand experience to fulfil their potential and drive new deals. The program focuses on deal solutioning, pitching, contracting, and integration of talent transfers within Genpact.

  4. Genpact
    SPARK Academy

    SPARK Academy’s mission is to create a pool of emerging talents from Senior Associates level across all accounts in Europe, UK and Africa and set them up for success in their career advancement. Also, this initiative aims to point out a clear professional path for the next career move to a higher position. Equip our best talents with tools & techniques and help them build the professional & digital skills required for fulfilling their future roles in management. It also provides a qualitative hands-on learning experience that eliminates knowledge gaps. 

    The program was open to all senior associates (~4000 employees); the enrollment was based on nomination from managers and leaders followed by admission criteria and assessment.

  5. Güntner
    Quality First

    Programul Quality First (PQF), derulat in perioada Iulie 2022 – Decembrie 2023 a pornit de la o misiune adresata de catre shareholders departamentului Calitate care, ulterior, s-a transformat prin implicarea departamentului HR intr-un proces complex de schimbare organizationala. 

    PQF a avut o abordare holistica, de implicare a fiecarui nivel din organizatie si de invatare colectiva.  A inclus o combinatie instrumente de dezvoltare, comunicare, cursuri tehnice, mentorat, shadowing la locul de munca si evaluari 360˚ pentru primul nivel de coordonare. 

    Principalii beneficiari, supervizorii si team leaderii, au fost vectorii de schimbare in acest proces, dar la nivel organizational, angajatii de la toate nivelurile au facut parte din program pe 3 arii de implicare: validare, actiune si cresterea gradului de constientizare.

    Proiectul s-a diferentiat prin livrabilele foarte consistente si cu impact in multe arii de HR: ghidul supervizorului si al team leaderului (onboarding, trainguri, Training Center), niveluri tehnice (evaluarea performantei), cele 10 principii (calitate, cultura organizationala).

    Succesul proiectului PQF rezida atat in atingerea obiectivelor initiale, cat si in faptul ca am aratat ca schimbarea de mindset referitoare la calitate ne priveste pe toti. Am plecat dintr-un punct in care calitatea era responsabilitatea departamentului Calitate si am ajuns in faza in care calitatea a devenit parte din firescul lucrurilor. 

    Mottoul programului a fost „calitatea se produce, nu doar se verifica!”​

     

  6. Michelin România
    Behavioral Mastery – integrate behavior competences in the Michelin DNA

    Behavioral Mastery program is a comprehensive training initiative helping employees across all levels and roles develop key behavior competencies that are critical to success in today’s dynamics, aiming to combine business objectives like enhance customer satisfaction and operational efficiency with Michelin’s focus on employees' growth. The program aligns all organizational levels to a baseline of behavior competencies needed to rich each employee’s potential, though dedicated learning experiences on 4 modules: Customer Centricity, Business Partnering, Collective Behaviors-Safe Space and Leadership (ICARE For All).

       

  7. mindit.io
    mindit.io Back to School

    Deoarece suntem susținători ai principiul de lifelong learning, mindit.io este, în ficare an, Back to School ! Această inițiativă se desfășoară, în mod obișnuit, în lunile septembrie-octombrie, concomitent cu redeschiderea școlilor și universităților. În această perioadă, comunitatea mindit experimentează din nou emoțiile și bucuria întoarcerii „pe băncile școlii" noastre virtuale. Programul Back to School presupune desfășurarea unui set complex și avansat de traininguri și workshopuri care acoperă atât subiecte non-tehnice de interes comun, legate de pasiunile membrilor noștri, cât și sesiuni de învățare care se aliniază cu Planul de Dezvoltare Personală (PDP) al fiecărui coleg.

    Prin această abordare, îmbinăm creșterea profesională cu explorarea sinelui și a pasiunilor personale, creând astfel un cadru educațional bine structurat. Back to School nu doar rafinează competențele profesionale, ci și stimulează dezvoltarea personală și pasiunile individuale. Acest program redefinește învățarea ca un proces integrat, satisfăcând atât nevoile comunității noastre, cât și cerințele business-ului nostru.

    Back to School nu este doar despre acumularea de cunoștințe; este despre facilitarea procesului de învățare și creșterea continuă, neîngrădită și nelimitată. Prin transformarea fiecărui training într-o oportunitate, ne propunem să conturăm career pathul fiecărui membru al organizației noastre. Astfel, evenimentul reflectă atât angajamentul nostru față de dezvoltarea profesională, cât și contribuie la evoluția personală și la succesul sustenabil al fiecărui om din cadrul comunității mindit.io.

    Back to School este predecesorul multor inițiative macro pe partea de Learning & Development ți Performance Enablement, având în vedere deschiderea unei universități interne care să aibă la bază proiectul Back to School.

      

  8. NN Asigurări de Viaţă
    CX Learning Journey

    Placing customer experience at the core of everything we do empowers NN to build stronger connections with its clients throughout each touchpoint of their interaction with the brand and with their products, fostering loyalty and trust. By making customer experience a core focus within the overall team, we can identify customer needs and expectations and optimize processes, ensuring the highest level of service and satisfaction for our clients. This all enables NN Romania to stay ahead in the insurance market, keeping a positive brand reputation and driving long-term business success.

    The CX Learning Journey program is designed for our employees to enhance employees' customer mindset and provide them with the tools and resources to contribute to excellent customer experience. It focuses on understanding the role each employee plays in delivering a great customer experience. Due to collaboration between HR and Marketing departments, the mix of activities within the program increased engagement with NN products and services and empowered colleagues to become enthusiastic ambassadors of the NN brand.

      

  9. NN Asigurări de Viaţă
    Skill UP!

    Skill Up este un program extensiv de formare și dezvoltare conceput pentru a susține transformarea businessului prin intermediul unui program amplu, care nu se oprește doar la transmiterea de cunoștințe, ci își propune să sculpteze abilități și mentalități care să conducă la schimbări reale și durabile în organizație pe bază de coaching. Programul a ajuns in 2023 la cea de-a patra ediție și este dedicat tuturor colegilor din companie care nu dețin poziții manageriale și care, în urma procesului de talent management, au fost identificați ca fiind Talente sau Succesori pe poziții de management. 

    Programul vizează nu doar dezvoltarea abilităților, ci și transformarea mentalității pentru a ajuta participanții să devină lideri inspiraționali și să își atingă întregul potențial. Prin intermediul modulelor personalizate și al sesiunilor de coaching grupate, programul oferă oportunități de creștere și dezvoltare într-o varietate de domenii cheie, precum agilitatea personală și inteligența relațională, dar și capacitatea de a genera schimbări pozitive în organizație.

       

  10. Orange Romania
    VR in Learning

    Proiectul prin care am integrat în trainingurile de la Orange exerciții realizate prin intermediul Realității Virtuale (VR) a transformat modul în care realizăm procesul de învățare. 

    Echipa de Learning&Development oferă astfel angajaților o experiență de învățare interactivă, captivantă si imersivă. Exercițiile de învățare din VR folosesc o tehnologie inovativă prin care participanții au ocazia de a experimenta situații reale din business, precum oferirea de feedback, ascultarea activă sau chiar situații în care exersează vorbitul în public.

    Simularea contextelor de business îi ajută pe cursanți să dezvolte, ulterior să practice, o suită de abilități interpersonale (soft skills). Cadrul sigur creat în lumea virtuală reduce riscul ca unii dintre participanți să resimtă anxietate sau teamă de a fi judecați, lucru care în modul tradițional de învățare poate avea loc atunci când de exemplu sunt nevoiți să vorbească în fața unui public real. 

    Participanții primesc feedback în timp real în funcție de acțiunile pe care le întreprind în aplicațiile VR, generându-le o experiență de învățare interactivă. Aspect care duce și la creșterea interesului pentru învățare și pentru participarea la traininguri, dinamica învățării devenind mai interesantă și antrenantă și nu în ultimul rând aplicată pe spețe concrete din business. 

    Tehnologia VR din cursurile de la sală optimizează procesul de învățare și sporește intersul pentru dezvoltarea abilităților profesionale, redefinind cultura de invățare din organizație și pregătind mai bine angajații pentru provocarile dintr-un mediu tehnologizat și în continuă schimbare. 

    Mai jos puteți regăsi 2 fotografii din timpul unui curs cu VR si o fotografie cu experiența de învățare pe care au parcurs-o în VR:

      

  11. Philip Morris România
    iDev - #Ownyourdevelopment

    Programul #Ownyourdevelopment a apărut în urma analizei sondajelor periodice Pulse regulate și feedbackului valoros adunat prin focus group-uri și interviuri 1-1 cu angajații. Prin intermediul echipei de Employee Engagement, formată din angajați din diferite departamente ale organizației, analiza realizată împreună cu aceștia a arătat un declin în ceea ce privește satisfacția angajaților cu privire la oportunitățile de carieră și dezvoltare în cadrul companiei Philip Morris Romania.

    Astfel, strategia de learning&development a gravitat, pe de o parte, în jurul acestei campanii, prin care am obținut rezultate excepționale în ceea ce privește construirea unei culturi a dezvoltării, în care fiecare angajat este responsabil de planul său personal de dezvoltare și acțiunile aferente. Pe de altă parte, angajații și managerii acestora au fost încurajați să aibă conversații de dezvoltare regulate pe parcursul unui an calendaristic. A fost finalizat si implementat un catalog de training integrat, împreună cu creșterea capabilităților organizației de a-și formula un plan individual de dezvoltare și a înțelege importanța acestuia (97% din angajați au avut un plan individual de dezvoltare la finalul anului 2023 vs. 16% în 2021) și introducerea conceptului de dezvoltare în toate procesele critice de resurse umane.

      

  12. Philip Morris România
    Programul de mentorat iMentor

    Programul de mentorat iMentor a apărut în urma analizei sondajelor periodice Pulse regulate și feedbackului valoros adunat prin focus group-uri și interviuri 1-1 cu angajații. Întrucât oportunitățile de coaching/mentoring pe care angajații noștri le puteau accesa erau limitate, am luat decizia de a implementa un program de mentorat cu alte cinci țări (România, Bulgaria, Grecia, Croatia, Slovenia și Cipru), adresat atât managerilor, cât și angajaților (vizând și angajații din mediul de producție, ce dispun de alte instrumente și moduri de lucru față de cei din divizia comercială).

    Programul iMentor fost împărțit în șase faze critice, coordonate de echipa de resurse umane locală, în colaborare cu echipele de resurse umane din celelalte cinci țări participante în program: „buy-in”-ul echipei de management, profilarea participanților, campania de comunicare, procesul de matching, resurse pentru creșterea capabilităților participanților, evaluarea programului.

    În anul 2023, am lansat al doilea val al programului, ca urmare a rezultatelor peste așteptări obținute în primul val pilot. Prin intermediul acestui program, am reușit să implementăm o oportunitate nouă pentru angajații noștri de a-și îndeplini obiectivele de dezvoltare, cu costuri minime, întrucât planul de comunicare și creștere a capabilităților din primul val a fost realizat și dezvoltat integral de echipa de resurse umane locală.

      

  13. Pluxee Romania
    Sales Booster

    Pluxee este un partener global pentru companii, sprijinind peste 35.000 de companii în construirea culturilor organizaționale bazate pe relații autentice. Cu o orientare către digitalizare, Pluxee dezvoltă și oferă constant soluții pentru motivarea și implicarea angajaților. Alinierea internă la trendul digitalizării a venit natural, iar programul „Sales Booster” este unul dintre instrumentele de upskilling oferite echipelor Pluxee de vânzări.

    "Sales Booster" este un program de training adresat întregii echipe de vânzări (67 de participanți) și și-a propus să facă tranziția de la un proces de vânzare focusat pe produs, la un proces orientat către client și promovarea unei noi mentalități în abordarea procesului de vânzare. Obiectivele au inclus înțelegerea noului context de digitalizare a produselor și nevoia unei abordări de vânzare adaptată la piață. Trecerea la acest program a contribuit la dezvoltarea unei echipe de vânzări pregătite să comunice eficient soluțiile complexe ale Pluxee într-un mod comprehensibil pentru clienți. Echipa de vânzări a fost nevoită să se adapteze la serviciile digitale, trecând de la o mentalitate axată pe produs la o abordare orientată către client, iar asimilarea în procesele de vânzare a unor metodologii precum "Growth Mindset" și "Storytelling" a avut un impact semnificativ în implementarea eficientă a acestui program.

    În plus, proiectul a oferit oportunitatea de a explora o abordare holistică a contextului și nevoilor clienților. Astfel, Pluxee a demonstrat angajamentul său față de transformarea digitală și orientarea către obținerea de rezultate remarcabile într-un mediu competitiv.

      

  14. Renault Group Romania
    360° Feedback

    360° Feedback was designed as a project for the entire Product Engineering management line (~160 managers) supporting the HR transformation who was a pillar of the strategic plan Group transformation during 2020-2025+. 

    Over 2 years the project aimed to assess all managerial line in Product Engineering Romania in a context of a new cultural change based on the Performance Management process who spotlighted the importance of professional behaviors. 

    The project opened the opportunity to understand and deep dive the gap between the company’s new expectation and their own/others’ perception regarding the managerial competencies and skills. 

    This project had a broad applicability on individual, collective and organizational level with a powerful influencing impact in RTx network.

     
  15. Renault Group Romania
    Digitalizare pentru schimbare

    Producatorii auto au evoluat pana in prezent intr-un mediu caracterizat prin tehnologia matura a motoarelor cu ardere interna si asteptari stabile ale clientilor. Transformarile in curs care remodeleaza industria auto duc la aparitia de noi lanturi valorice: vehicule electrice (EV-uri), software, noi servicii de mobilitate si economia circulara. 

    Pentru a raspunde acestor provocari, Renault a lansat planului strategic Renaulution cu ambitia de a deveni o companie auto de noua generatie. 

    A fi o companie auto de noua generatie inseamna sa concentram toata energia și know-how-ul echipelor noastre pe noile lanturi valorice ale industriei auto, continuand in acelasi timp sa dezvoltam baza noastră istorica, vehiculele cu combustie internă și hibride. 

    « Digitalizare pentru schimbare » este proiectul prin care echipa L&D Renault Group Romania a sustinut dezvoltarea competentelor digitale ale salariatilor, contribuind astfel la indeplinirea obiectivelor propuse in planul strategic Renaulution. 

    Proiectul nostru in cifre : 1000 salariati formati, din care 47% femei, 8% seniori, 1 milion € valoarea proiectului, 100 teme de formare, 25.000 ore de formare, perioada de derulare 2 ani.

  16. Rompetrol - KMG International
    TOGETHER WE GROW TRAINEESHIP PROGRAM ROMPETROL

    Together We Grow Traineeship Program continuă și edifică tradiția Rompetrol de a pregăti viitoarele generații de profesioniști în industria energiei pentru roluri tehnice, de nișă, esențiale pentru industria în care activăm. De peste două decenii, comunitatea Rompetrol crește datorită colegilor implicați care au pus cărămidă cu cărămidă la misiunea de a crea oportunități de dezvoltare profesională în comunitățile din Constanța și Prahova, sprijinind studenții la debutul activității lor profesionale. 

    Noua identitate a programului de Traineeship Together We Grow integrează misiunea și valorile strategiei asumate la nivelul grupului Rompetrol, fiind o extensie a EVP-ului nostru – ”Together We Grow People”.  

    Am păstrat spiritul programului consacrat ca un reper pentru comunitatea noastră ”Pregătit Pentru Carieră” și l-am ancorat în realitatea curentă, cea care ne aduce față în față cu Generația Z - principalul nostru public țintă.

    Anul 2023 marchează pentru Rompetrol ediția cu numărul 23 a programului, lansat sub o nouă identitate - Together We Grow – Rompetrol Traineeship Program.  

    În cifre, programul presupune 5 luni de pregătire pentru 2 luni de desfășurare a programului, respectiv august – septembrie. 100 Trainees, 70 Mentori, zeci de proiecte tehnice și 11 echipe formate pentru provocarea „Community 

    Challenge” au contribuit la succesul ediției din 2023 care s-a desfășurat simultan în două locații – Năvodari și Ploiești, în cele două rafinării Petromidia și Vega, plus platforma Rompetrol Well Services.

    În total au fost implicate 6 companii din cadrul grupului Rompetrol: Rompetrol Rafinare, Rominserv, Rompetrol Quality Control, Midia Marine Terminal, Rompetrol Well Services, Rompetrol Energy.

    Am surprins atmosfera programului în video-ul pe care vă invităm să-l urmăriți: https://youtu.be/hA7dGNWFWUw

       

  17. Superbet Group
    Emerging Leader Program (ELP)

    Programul de formare Emerging Leader (ELP) are ca obiectiv construirea unui stil de leadership ancorat în cunoașterea de sine, amplificarea relațiilor inter-umane și dezvoltarea unei înțelegeri solide a modelului de afaceri. 

    Programul a fost prima dată implementat în 2022, apoi continuat în 2023, fiecare modul având o durată de șase luni. La fiecare modul participă o medie de 38 de angajați din 8 țări, reprezentând departamente precum Financiar, Contabilitate, Brand & Marketing, Business Intelligence sau Retail.

    Respectând principiul consecvenței, fiecare cursant investește un număr mediu de 44 de ore de învățare în fiecare modul.

    Experiența de formare din cadrul ELP cuprinde trei capitole, fiecare abordând un aspect crucial al leadership-ului:

    • Leading-Self: Conținut concentrat pe îmbunătățirea abilităților fundamentale de leadership prin auto-descoperire, înțelegere a motivațiilor individuale și identificare a stilului personal de leadership.

    • Leading People: Sesiuni de formare concentrate pe îmbunătățirea relațiilor în întreaga organizație, atât la nivel individual, cât și de grup.

    • Leading the Business: Activități complexe concentrate pe dezvoltarea capacității liderului de a gestiona eficient cerințele de business.   

    ELP reprezintă un capitol esențial în procesul de formare al oamenilor din Superbet. Un indicator de reușită a acestui program este impresionantul scor final de satisfacție al participanților: calificativ 4,8/5.

      

  18. Teleperformance Romania
    Agile Coaching

    Misiunea programului Agile Coaching este să transforme liderii de echipă în coachi eficienți și inspiraționali, capabili să sprijine și să dezvolte membrii echipei lor pentru a atinge performanțe remarcabile. Structura programului asigură liderilor instrumentele, cunoștințele și abilitățile necesare pentru a promova o cultură a învățării și a creșterii continue în echipă. Astfel, contribuim la succesul organizației noastre prin intermediul unui proces eficient de integrare și dezvoltare a unui leadership autentic.

    Obiectivele programului Agile Coaching :

    • Creșterea eficienței procesului de coaching și dezvoltare pentru liderii de echipă

    • Îmbunătățirea angajamentului, performanței și satisfacției angajaților prin eficientizarea sesiunilor de coaching

    • Asigurarea unui cadru adecvat pentru dezvoltarea abilităților necesare rolurilor de lider de echipă

    • Creșterea percepției și conștientizării importanței și responsabilităților rolurilor de leadership și management

    Abordarea integrativă a elementelor din metodologiile Agile și Lean Six Sigma au asigurat un program de dezvoltare progresiv și comprehensiv pentru formarea abilităților de coaching ale liderilor de echipă, asigurându-se că aceștia sunt echipați cu instrumentele și cunoștințele necesare pentru a sprijini și a ghida eficient membrii echipei lor către succesul și performanța optimă. Structura programului include o serie de intervenții experiențiale și de învățare pentru a asigura dezvoltarea competențelor de bază atât din perspectiva analitică, cât și interpersonală. Programul a primit distincția de Process Leader din partea echipei globale Teleperformance pentru procesele de BEST Training & Development și TOPS (Teleperformance Operational Processes and Standards), atât pentru calitatea materialelor de training incluse în programul de onboarding al liderilor de echipă ce au fost incluse în librăria globală de cursuri, cât și pentru inovația, gândirea strategică și angajamentul pentru excelență al procesului de coaching și mentorat.

      

     
  19. TenarisSilcotub
    TenarisSilcotub Technical Program - A guide towards successful technical careers

    TenarisSilcotub Technical Program - An intervention in technical education.

    Tenaris has a tradition of investing in technical education in the communities where the company is present. In Romania we have a history of more than 15 years of investments in this area.

    Considering the challenges of our formal educational system and labor market, during this time we have customized and refined our programs within the communities, insuring and maximizing impact. The main objective of TenarisSilcotub Technical Program is to attract the students towards technical education and to offer them support during their studies with a full package of options through the following interventions: career orientation, educational equipment for technical schools, practical training enhancing technical competences, scholarships for high school and university students and one of the most important point, specialized training for teachers in new learning methods.   

    The approach concerns all educational levels, and our results are in the benefit of our communities but also in consensus with our human resources strategy. The 15 years of investment in the community assured the sustainability of our programs and since over 3850 direct beneficiaries annually are involved in the actions proposed.

     
  20. Tenneco Romania Services
    The Transformation Journey of an Intern

    Noi suntem Tenneco, o companie globala producatoare de componente auto, iar in Bucuresti suntem prezenti cu centrul nostru de servicii din 2014. Departamentul nostru cel mai mare este departamentul financiar, avand in prezent aproximativ 140 de colegi. Competitivitatea din acest sector de activitate, fluctuatia de personal, lipsa de talente din piata muncii au fost principalii factori care au dus la dezvoltarea programului de internship « The Transformation Journey of an Intern ». Programul a avut si are in continuare ca scop principal compensarea turnover-ului 

    angajatilor din departamentul Financiar si in acelasi timp creaza cadrul in care tinerii studenti devin profesionistii de maine avand oportunitatea de a invata si de a se dezvolta intr-o companie multinationala. Un element nou, distinctiv de programele de internship din piata pe care noi l-am adus este structura rotationala. Ce inseamna acest lucru ? « The Transformation Journey of an Intern » este compus din doua cicluri rotationale de cate 6 luni fiecare, care se intind pe durata a unui an, fiind implicate mai multe departamente, iar studentii participanti in acest program au oportuniatea de a-si dezvolta abilitati cheie precum lucrul in echipa, abilitati tehnice ce tin de zona financiara, lucrul intr-o multinationala si dezvoltarea interpersonala cu ceilalti membri de echipa, avand alocat cate un mentor pentru fiecare rotatie. In plus, au posibilitatea de a pune in practica cunostintele dobandite in timpul facultatii astfel incat informatiile sa fie intelese intr-un mod sustenabil. 

    Din perspectiva noastra, a companiei, succesul unui astfel de program consta in dezvoltarea unui student intr-un tanar profesionist care va ramane aproape de echipa, care isi va descoperi directia profesioanala si care va acoperi nevoia actuala de business. Totodata, succesul acestui program contribuie la crearea unui brand puternic in piata ce ulterior va atrage noi talente ce doresc o dezvoltare profesionala sanatoasa alaturi de echipa noastra.

      

  21. TotalEnergies Global Services Bucharest
    Individual Career Review

    Individual Career Review este un program de awareness si orientare in cariera pentru angajatii. Fiecare angajat poate beneficia de 5 sedinte de coaching 1:1, impreuna cu talent developer-ul/ business partner-ul alocat. In cadrul acestor sesiuni, angajatul are parte de o serie de exercitii menite sa il ajute nau intai sa constientizeze experienta si abilitatile acumulate, iar apoi, cu ajutorul coach-ului, sa isi stabileasca obiective de cariera pentru urmatoarele luni.

    Abordarea este la baza una de tip coaching, astfel incat angajatului nu i se propune o directie anume, ci el, in urma discutiilor isi va seta directia dorita. Intalnirile sunt confidentiale si se desfasoara intr-un spatiu sigur, in care angajatul se poate deschide si explora ce isi doreste in privinta evolutiei lui in cariera.

    Fiecare intalnire are o tematica anume de discutie, cum ar fi: experienta si abilitatile acumulate, profil profesional, motivatie si apiratii, plan de dezvoltare in cariera. Cu toate acestea, format-ul discutiilor ramane unul liber; angajaul lucreaza exercitiul acasa, ca tema, iar in cadrul intalnirilor va dezbate impreuna cu coach-ul aspectele importante identificate, intrebari, obiective personale.

    Programul se adreseaza angajatilor cu minim 2 ani vechime, prioritizandu-i pe cei cu o performanta buna la evaluarea anuala.

  22. TotalEnergies Global Services Bucharest
    PowerUP Leaders

    Intr-o lume VUCA, o lume in continua schimbare, cu provocari la fiecare pas si unde avem de-a face cu multa incertitudine, a gasi solutii inovatoare si a a avea resursele necesare de gestionare a contextului devine din ce in ce mai important. 

    Programul PowerUP Leaders a fost gandit pentru a oferi celor 30 de Team Leaderi din cadrul companiei TotalEnergies Global Services Bucharest instrumentele necesare pentru a face fata acestor provocari dar si pentru a ii sustine in dezvoltarea abilitatilor de leadership intr-un mod autentic si valoros.

    PowerUP Leaders nu este un program de obisnuit de formare, este o initiativa de lunga durata, ce ofera oportunitati valoroase de invatare, dezvoltare si networking, si care promoveaza si incurajeaza echipa de Team Leaderi sa exploreze noi abordari si sa isi imbunatateasca sau sa isi dezvolte abilitatile esentiale pentru a gestiona cu incredere provorile actuale.

    Am construit aceasta initiativa pe ceea ce deja aveam implementat si functiona foarte bine si am adaugat elemente noi, adaptate contextului si nevoilor echipei de Team Leaders. Astfel, am creionat un program avand la baza 4 piloni fundamentali: Leadership | Consultanta | Business update | Business understanding.

     
  23. UniCredit SPA Milano Sucursala Bucuresti si UniCredit Bank Austria AG Viena Sucursala Bucuresti
    GivHers

    GivHers este o inițiativă dedicată populaţiei feminine din UniCredit SPA Milano Sucursala Bucureşti şi UniCredit Bank Austria AG Viena Sucursala Bucureşti şi își propune să faciliteze legătura dintre Givers, femei dornice să-și împărtășească propriile cunoștințe și propria experiență, și Receivers, femei deschise pentru a obține noi perspective. Colaborarea între Giver si Receiver are ca scop promovarea importanţei propriilor puncte forte și construirea încrederii în sine. Susținem cu tărie conceptul conform căruia rezultatele pozitive se obţin dacă rămânem autentici, conform căruia cea mai bună modalitate de a crește este prin expunerea la noi experienţe.

    Prin inițiativa noastră, ne propunem să facem chiar și o mică diferenţă într-o lume în care femeile reprezintă jumătate din populaţie, dar sunt puternic subreprezentate în rolurile de conducere.

     

  24. UniCredit SPA Milano Sucursala Bucuresti si UniCredit Bank Austria AG Viena Sucursala Bucuresti
    Learning Month

    Learning Month este un proiect aflat la prima editie, implementat la nivelul companiei in 2023 si s-a desfasurat din 15 mai pana la finalul lunii iunie avand ca scop prezentarea diverselor oportunitati de invatare pe care compania le pune la dispozitie, incurajarea invatarii si dezvoltarii continue si dobandirea de noi abilitati. 

    Sub umbrela acestui proiect am inclus o serie de activitati ce au implicat participarea a putin peste 1100 colegi. Proiectul a inceput cu ateliere/ prezentari/ seminarii facilitate de colegii din People and Culture si a continuat cu webinar-ul pe tema «Memorie si invatare «  sustinut de Paul Olteanu, sesiune de educatie financiara cu Iancu Guda, sesiuni de promovare a platformelor de E-Learning si un program de shadowing, prin care ne-am propus sa cream conectare intre colegi din departamente diferite ale caror activitati pot fi complementare si care pot contribui la imbunatariri pe procese sau automatizari pe activitati.

     

  25. Zentiva
    Zentiva Servant Leadership in Action

    Obiectivul programului "Servant Leadership in Action" a fost să inspire și să încurajeze managerii din organizație să-și dezvolte în mod constant competențele de leadership într-un context organizațional în continuă schimbare. De la începutul acestui demers, am avut în vedere construirea unui limbaj comun de leadership, menit să contribuie la o colaborare mai eficientă și la o cooperare îmbunătățită în echipă.

    În prima etapă a programului, am orientat inițial eforturile către echipa de top management, pentru a consolida și alinia viziunea de leadership în rândul liderilor cheie ai organizației. Ulterior, am extins aplicarea conceptelor de servant leadership și leadership situational și către colegii din middle management, consolidând astfel o abordare unitară în toate nivelurile organizației.