Descriere Candidati

4. Catalyzing Business through Technology in HR
Categorie sponsorizata de
  1. Banca Transilvania
    People of BT Start

    Aplicatia mobila People of BT Start este o aplicatie de onboarding dezvoltata cu resurse interne cu obiectivul de a asigura o experienta simpla, fireasca si placuta candidatilor selectati pentru angajarea in Banca Transilvania. Prin intermediul acesteia, candidatii analizeaza oferta de angajare si efectueaza schimbul de documente cu angajatorul, un drum in care sunt ghidati pas cu pas intr-un mod creativ si accesibil.

    Angajatul nou utilizeaza aplicatia People of BT Start pentru vizualizarea, negocierea si acceptarea ofertei de angajare, pentru transmiterea documentelor catre angajator in vederea intocmirii contractului de munca, pentru alegerea zilei preferate pentru efectuarea examenului de medicina muncii si a zilei de semnare a contractului de munca. Totodata poate folosi aplicatia pentru cunoasterea echipei din care va face parte, a beneficiilor disponibile, a culturii organizationale dar si pentru a transmite informatii despre sine pe care echipa sa le stie despre el inca din prima zi, pentru a-i pregati o primire calduroasa si personalizata.

    Pe scurt, cu ajutorul acestei aplicatii mobile incercam sa le facilitam noilor colegi procesul de recrutare si integrare in cadrul Bancii Transilvania, initiindu-i in “calatoria BT”. Disponibila atat pentru device-uri cu sistem de operare Android cat si IOS, am ajuns deja la 649 de useri care au acceptat oferta de angajare si au finalizat procesul de onboarding cu ajutorul aplicatiei People of BT Start, din cele peste 750 de descarcari din Google Play/Apple Store. 

    Aplicatia People of BT Start a reprezentat canalul prin care s-au colectat 4,206 de documente, intr-un timp de aproximativ 20 de minute alocat incarcarii documentelor pe catre un utilizator.

       

  2. FAN Courier Express
    FAN eXperience : Misiune intr-o alta dimensiune

    « FAN eXperience : Misiune intr-o alta dimensiune » proiect implementat cu succes în a doua jumătate a anului 2023 în FAN Courier, alături de Code of Talent, din dorința și nevoia de a adapta și moderniza procesul de formare a tuturor angajaților încorporând diversitatea job-urilor din organizația noastră și dinamica specifică a industriei noastre.

    Proiectul a constat în implementarea platformei de micro-learning Code of Talent, aceasta punând la dispoziție inclusiv aplicație mobilă (Android& IOS), pentru întreaga organizație. Platforma ajută la rezolvarea celei mai presante situații din FAN Courier, respectiv dificultatea cu care ajungem la angajații nostri din filiale și teren (curieri, dar și echipele logistice).

    Aceste departamente fiind cel mai dificil de implicat în cursuri și traininguri, ținând cont de dinamica job-ului, de încărcărcarea programului lor de zi cu zi, dar și de dificultatea de a susține astfel de sesiuni din punct de vedere logistic și organizatoric.

    Proiectul este în continuă desfășurare, având ca scop în 2024 implicarea tuturor filialelor FAN Courier din țară, dar și internațional, în programe de formare atât în zona de skill-uri pentru activitățile specifice job-ului dar și skill-uri interpersonale.

    Code of Talent, pe lângă nevoia FAN Courier pe care o rezolvă, pune la dispoziție capacități de inteligență artificială în crearea de experiențe de învățare inovative și specifice organizației. Prin intermediul acestei funcționalități, FAN Courier redefinește complet procesele de training ce vizează dezvoltarea și antrenarea individuală a angajaților, dar și a echipelor.

      

  3. Genpact
    Gen AI Playground

    The Gen AI Playground is a groundbreaking tool, designed with an AI-first approach, set to redefine the way we work, offering a secure platform like ChatGPT. The Gen AI Playground is designed to simplify employee workload, providing a range of AI-driven services.

    Employees can upload files or meeting transcripts, and receive instant summaries and key action points, submit ideas and letting AI generate content for emails, presentations, or reports. The Playground enables our employees to turn simple notes into complex contractual language through its expansive Playground Library.

    Language barriers become obsolete as they can upload any document and receive a translation in the selected language instantly. Transcribing audio or video files is also made effortless with Gen AI Playground's capability to handle .mp3 and .mp4 files.

    The tool's offerings go beyond these tasks, extending into areas like creating interview questions, generating user stories/test cases, and brainstorming product name ideas. To get started quickly, our employees only have to visit the Playground Library and select a pre-loaded example. The Gen AI Playground is not just a tool, but a revolutionary workspace designed to facilitate smarter, more efficient work in today's fast-paced digital world.

  4. Genpact
    TechBridge

    TechBridge is a technology credentialing program developed by Genpact to adapt to the rapidly changing technological environment. The program aims to deepen the understanding of the technologies used across various operational sectors within the company, as industries increasingly rely on technology for operational efficiency. The purpose of TechBridge is to embed tech awareness in Digital Operations, with three primary objectives. Firstly, to enable Genpact to speak the same language as tech companies. Secondly, to build depth in the technology space and earn credentials. Lastly, it is aimed to empower Digital Operation teams to confidently assert, ‘We understand our tech’. This understanding boosts Genpact's digital outreach and highlights the necessity for the company to stay updated with the latest technological developments to remain relevant and successful in the modern digital age.

  5. Nagarro
    Nagarro’s Skills System - Unlocking Potential, Enhancing Efficiency, and Fostering Innovation

    In the dynamic and ever-changing environment of the workforce, dominated by technology and constant challenges, managing employee skills is essential – especially for large companies with thousands of talents. This becomes indispensable in an IT business where the industry experiences constant technological advancements. It not only ensures workforce competitiveness and continuous growth but also contributes to project success, customer satisfaction, and organizational resilience.

    In a global company like Nagarro, a TechDAX listed leader in digital engineering with a vast portfolio of clients and projects, and over 19,000 employees in 36 countries, implementing a Skills System with advanced features was crucial to prepare for further future growth. In Nagarro, the previous Skills application primarily facilitated the collection of self-reported skills, certifications, and preferences. Nagarro’s, internally developed, new Skills System continued to offer these core functions and introduced some exciting advancements, like smart skill collection, advanced skill validation, comprehensive coverage of their skillset and increased project skills transparency. The new Skills System functionalities will contribute to scalability of internal processes like project allocation proposals, genus definition maintenance with support for recruitment process, clarity for colleagues on where they are and what they need to improve to further grow, supporting overall Nagarro’s growth.

      

  6. Omnia Capital
    Driving Growth with OrgXO - People & Network Analytics with a Human Touch

    Omnia Capital, grup de investiții activ în domeniul fuziunilor și achizițiilor, a preluat în ianuarie 2023 Dumagas Transport SA, o companie de transport de top din România cu activitate de peste 25 de ani. Achiziția a fost primul pas în strategia grupului de construire a unei platforme de transport trans-europene. În cadrul procesului de Due-Diligence operațional, am utilizat OrgXO  pentru a analiza funcționarea organizației ca o rețea de oameni, dincolo de ierarhii și procese formale de lucru.

    OrgXO a fost selectată pentru unicitatea, versatilitatea și profunzimea analizelor sale, accesibile într-un format ușor de utilizat, ce permite interpretarea informațiilor din multiple perspective, inclusiv integrarea cu alte instrumente. OrgXO ne-a oferit informații extrem de valoroase: rețeaua funcțională vs. organigrama formală, identificarea influencerilor, blocajelor și campionilor, precum și poziționarea organizației pe continuumul Fragil-Robust-Antifragil.

    OrgXO a contribuit la depășirea cu succes a provocărilor achiziției, transformând cultura organizațională de la opacitate și neîncredere generalizate, la o cultură bazată pe transparență și încredere. Pentru Omnia Capital, engagement-ul oamenilor din cadrul companiei reprezintă fundamentul construcției viitoare. Insight-urile oferite de OrgXO au avut o contribuție semnificativă la performanțele financiare record ale echipei Dumagas în 2023, evidențiind astfel valoarea esențială a People Analytics în succesul transformării organizaționale.

      

  7. TenarisSilcotub
    Shaping HR’s Digital Future

    In the dynamic era of digital transformation, anticipating the demands of the technological progress is key for organizational success. TenarisSilcotub initiated a transformative journey of Shaping HR's Digital Future few years ago automating crucial HR processes such as shift planning, timekeeping attendance, and training. The success of the actions implemented in the past validated the huge impact of digital technologies on HR optimization, encouraging to take bold steps forward: electronic signatures in labor relations and electronic archiving of personnel files.  

    Acknowledging the diverse digital capabilities across our workforce, spanning four generations working side by side, we meticulously designed the project to include a user-friendly digital signature module. Built on three pillars, flexibility, confidentiality and accessibility, it addresses all employees regardless of whether they work in offices or on shop floor. 

    Our commitment to inclusivity extends beyond our internal workforce, as the introduction of electronic signature for external candidates has had a positive impact on our prospective candidates and talents experience from the initial stage of the hiring.

    The digital signature module has been therefore integrated into the existing TrueHR portal keeping elements that are already familiar to employees in one integrated system. All personnel documents are uploaded on the portal and automatically placed on the signature flow in order to be signed by both legal representatives and employees/external candidates. Once the signing process is completed, the document is automatically uploaded in both the employee's personal folder and the legal archive.