După 23 de ani pe piață, Grapefruit și-a asumat un nou proiect, de reevaluare și redefinire a valorilor și a culturii sale organizaționale ca răspuns la nevoile echipei și a contextului post-pandemic. Cu toate că această inițiativă a mai fost implementată în trecut, în anul 2023 nevoia s-a resimțit într-un mod diferit, punându-se în pericol autenticitatea culturii organizaționale.
O cultură bazată pe flexibilitate este o cultură ce supraviețuiește. În urma schimbărilor aduse de pandemie și tranziția către un mediu de lucru hibrid, ne-am întâlnit cu o nouă provocare după 23 de ani pe piață: cum transmitem cultura companiei atât pentru colegii remote, cât și pentru cei de la birou? Astfel, am inițiat un proiect de validare a culturii organizaționale.
Proiectul a vizat consolidarea valorilor companiei, îmbunătățirea nivelului de engagement în cadrul echipei și susținerea creșterii continue a business-ului. Prin evaluarea și definirea valorilor noastre am creat un mediu de lucru mai armonios și productiv, care să răspundă noilor nevoi.
Am pus accent pe well-being, organizând întâlniri individuale pentru evaluarea stării de bine a angajaților și intervenții proactive pentru prevenirea epuizării. Recunoașterea muncii și promovarea unui comportament etic au fost, de asemenea, elemente cheie în procesul de validare a culturii organizaționale.