Conferinta de strategie in Resurse Umane
Descrierea evenimentului
Conferinta a fost un eveniment special construit in jurul unei figuri proeminente in domeniu si a numerosi invitati de inalta clasa atat din tara cat si din strainatate. Printre cei 200 de participanti s-au numarat practicieni in resurse umane si manageri de top interesati de subiecte precum managementul talentelor, masuratori in resurse umane si schimbarea organizationala si comunicarea acesteia.
Participanti
Aproximativ 200 de persoane au participat la evenimentul din 12 martie. Audienta a fost formata din practicieni (60%), furnizori de servicii (20%), precum si reprezentanti media, profesori universitari si echipa executiva HR Club (20%).
In ceea ce priveste nivelul de responsabilitate, mai mult de jumatate dintre participanti detin pozitii manageriale (manageri generali, directori de resurse umane si manageri de resurse umane) in organizatii precum BCR, Rompetrol, Orange, Romtelecom, Ursus Breweries, CCHBC, Henkel, Citibank, P&G, Unicredit Tiriac Bank, Praktiker, PepsiAmericas, Vodafone, Lafarge, Carrefour si multi altii. Cealalta jumatate a participantilor au fost experti valorosi si specialist in domeniul resurselor umane din organizatii similar.
81 de participant au raspuns chestionarului de feed-back. Pe o scara de la 1 (cel mai scazut) la 5 (cel mai ridicat), 88% dintre respondenti au fost foarte satisfacuti de continutul conferintei (4/5 si 5/5) si 92% au acordat aceleasi note organizarii logistice.