Seminar de Bune Practici in HR

-
al categoriei "Recrutare si Selectie",
-
al premiului special al juriului si
-
al premiului oferit de catre Generatia Z.
-
Membri Gold si Silver: beneficiaza de gratuitate
-
Membri Bronze: 50 euro + TVA
-
Non-membri: 75 euro + TVA
Evenimentul a avut loc la sediul HR Club din strada Culmea Veche, numarul 2, etajul 1, sector 3, Bucuresti (vezi harta aici).
Agenda
Detalii sesiuni
ArcelorMittal Galati a derulat in perioada februarie 2015 - aprilie 2016 un program de recrutare, selectie, angajare, integrare si dezvoltare a 50 de tineri din randul absolventilor scolilor tehnice si profesionale, program denumit "Scoala de ucenici" ArcelorMittal Galati. Programul a fost lansat intr-un context previzionar strategic al fortei de munca pe urmatorii 5 ani, care arata o crestere semnificativa a mediei de varsta a angajatilor in special in randul muncitorilor care reprezinta principala forta de munca. La finalul celor 6 luni de "Scoala de ucenici", toti cei 50 de ucenici au avut de trecut un examen de absolvire pe care toti l-au trecut cu bine si li s-a prelungit contractul de munca cu ArcelorMittal Galati. Acest proiect a creat punti de legatura cu mediul educational si institutii publice si care stau acum la baza cladirii de proiecte viitoare. Deja in noiembrie 2016 am demarat o nou editie a "Scolii de ucenici" cu 125 de ucenici si intentionam sa avem mai multe parteneriate cu scolile tehnice.
In Top 100 cele mai mari companii clujene dupa numarul de angajati in anul 2016, SYKES Romania a avut o ascensiune de 7 locuri in doar un an si ajunge pana pe cea de-a sasea treapta, cu 1.303 salariati. Succesul se datoreaza programului "Refer a Friend" din cadrul SYKES Romania. 30% din persoanele angajate au fost recomandate de angajatii companiei. Dintr-un numar total de 904 recomandari primite de la angajati, 324 de persoane au semnat un contract de munca cu compania, rata de angajare fiind de 35,8%. Chiar daca majoritatea companiilor au programe "Refer a friend", la SYKES diferenta este facuta de modul inedit in care acest program este promovat: campanii precum "A wish come true" (indeplinirea unei dorinte a angajatului) "Refer a Friend and go more often on holidays" (1 zi de concediu extra pentru fiecare recomandare eligibila) etc.