Workshop Influence: The Secrets of the Human Mind

Ce faci dupa ce ai ideea inovatoare? 

De cele mai multe ori nu poti muta muntii din loc singur. Ai nevoie de ajutor - de oameni care sa aiba acelasi nivel de incredere si entuziasm pentru idee ca si tine. Dar stii sa ii aduci de partea ta?

Am promis ca te vom pregati si inspira sa treci la actiune de a doua zi. Pe 4 noiembrie, la sediul HR Club i-am chemat pe membrii comunitatii noastre pentru un workshop special care ne-a ajutat sa facem pasul urmator - sa-i atragem de partea noastra pe cei mai importanti jucatori. Asta ne-a invatat Graham Cox, specialist in comportamentul oamenilor si speaker pe teme de Persuasiune si Influenta, dupa o cariera in Serviciile Secrete Britanice - MI6 in care a invatat ca tehnicile de a te infiltra si a te face placut intr-un grup ostil sau in mediul de business sunt practic aceleasi.
 
Cand: pe 4 noiembrie, 09:30 - 16:30  
 
Unde: Sediul HR Club (str Culmea Veche, nr 2, et 1, harta aici)
 
Despre Workshop:
Diferenta dintre o idee inovativa si o idee inovativa de succes este echipa pe care o ai langa tine si sponsorii pe care ii ai in tabara ta. Dupa ce ai gasit IDEEA, trebuie sa ii convingi si pe ceilalti ca merita implementata. Cum faci asta? Afland raspunsul la intrebari de genul: De ce suntem convinsi de unii oameni sau de unele branduri si nu de altele? Si ce este 'influenta' de fapt?
Graham Cox ne-a aratat care sunt aspectele vitale in contruirea unui brand placut de ceilalti. Intr-o sesiune interactiva care combina studiile de caz, training-ul hands-on si sesiunile de coaching one-to-one, ne-a explicat cum anume functioneaza mintea umana si cum anume poate fi influentata.

De ce este Graham omul potrivit pentru asta? Dupa o cariera in Serviciile Secrete Britanice MI6, cat si in companii precum Exxon sau Pepsi, experienta lui operationala i-a oferit o perspectiva unica in studiile comportamentale si cum pot fi acestea aplicate in lumea corporate. A fost decorat pentru Operational Gallantry in 2005 pentru activitatea din Afghanistan, iar acum ajuta companiile sa se asigure ca nu fac aceleasi greseli pe care le-a facut el.

 
Take-aways:

Vei intelege cum functioneaza creierul uman si de ce anumite cantece, anumite imagini sau anumite branduri ne plac si altele nu si, desigur, de ce ne plac anumiti oameni si altii nu.

Vei sti cum sa construiesti un brand care sa fie placut si sa ramana intiparit in mintea oamenilor.

Tehnici prin care sa te asiguri ca brandul tau personal este respectat si placut de toti cei cu care intri in contact.

Inscrieri:
Membrii HR Club: 250 eur +TVA 
Non-membrii: 300 eur + TVA
 
* Cei care au participat si la HR Innovation Conference pe 3 noiembrie, au beneficiat de un discount de 50 euro.    
 

Partenerii Evenimentului

Partener Principal al Evenimentului
Parteneri Anuali
Partenerii evenimentului
Suporter eveniment

Inscrieri

Membru GOLD
Premium
250 eur +TVA
Membru SILVER
Asociat
250 eur +TVA
Membru BRONZE
Baza
250 eur +TVA
Non-membru
300 eur +TVA

Locatie

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Parteneri Anuali