Descriere Candidati

1. Categoria Recrutare si Selectie
  1. FAN Courier Express
    Recrutarea FANtastica – 800 in 8 luni!

    Un proiect indraznet de redimensionare a echipei operationale a companiei in contextul cresterii explozive in piata a cumparaturilor online. 800 de noi posturi in 8 luni a fost provocarea departamentului de resurse umane pe fondul unei reale crize de forta de munca pentru posturile din categoria blue-collars si din domeniul IT. Abordarea diferita fata de alte proiecte de recrutare a constat in implicarea tuturor team leaderilor si managerilor in recrutarea candidatilor constientizand rolul departamentului de HR, importanta retentiei la locul de munca si provocarile din etapele recrutarii.

    Proiectul a fost lansat si pentru a putea da in folosinta noul HUB de sortare (in valoare de 25 de milioane de EURO) cu data de 01.10.2018 peoada ce coincide cu volumul mare de livrari generate de Craciun si Black Friday.

    Succesul proiectului a venit si din planificarea etapelor pe o perioada de 8 luni, dar si din comunicarea strategiei generale a companiei.

     

     

  2. Grupul ENGIE Romania
    ENERGIE pentru Meseria Mea

    In contextul unui deficit foarte pronuntat de forta de munca calificata in Romania si a anticiparii necesarului de forta de munca in domeniul energetic, pe termen mediu - perioada 2021-2023, Grupul ENGIE Romania a definit o strategie de sourcing si formare profesionala care presupune dezvoltarea invatamantului profesional in sistem dual, prin infiintarea de clase de “Instalator instalatii tehnico-sanitare si de gaze” in perioada 2018-2023, care sa asigure recrutarea elevilor, in functie de nevoile de personal ale principalelor centre de activitate ale companiilor din Grup (ex: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta).

    Acest canal de sourcing pe termen mediu are roulul de a asigura complementaritatea programului curent de recrutare de Instalatori Juniori, tineri absolventi fara experienta in domeniu, si are ca principal scop anticiparea si prevenirea deficitului de forta de munca in perioada 2021-2023, generat de pensionarile la limita de varsta si la eventuala mentinere a migratiei fortei de munca catre Uniunea Europeana sau alte domenii de activtate, precum si pregatirea fortei de munca prin dobandirea experientei practice relevante si in concordanta cu procedurile si tehnologiile specifice activitatilor companiilor din Grupul ENGIE Romania: distributie gaze si servicii energetice BtoB si BtoC.      

    In consecinta, Grupul ENGIE Romania, prin companiile sale Distrigaz Sud Retele S.R.L. si ENGIE Servicii S.R.L., in parteneriat cu Colegiul Tehnic „Mihai Bravu” Bucuresti si Asociatia Hands Across Romania a implementat primul program de invatamant profesional dual cu specific energetic din municipiul Bucuresti, „ENERGIE PENTRU MESERIA MEA” in perioada Martie-Iunie 2018, infiintand doua clase cu calificarea “Instalator instalatii tehnico-sanitare si de gaze” in sistem de invatamant profesional dual, incepand cu anul scolar 2018-2019, fiecare clasa avand cate 29 de elevi la inceperea anului scolar in Septembrie 2018.

    Programul a fost adus la cunostinta elevilor de clasa VIII-a si familiilor acestora in perioada Aprilie-Mai 2018 printr-o ampla campanie de informare constand in 240 de sesiuni de informare dedicate, care s-a derulat in 71 de scoli din municipiul Bucuresti si in 68 de scoli din zonele rurale si orase mici ale judetelor Ilfov, Calarasi, Dambovita, Prahova, Ialomita si Giurgiu. 

    In cadrul acestei campanii au fost informati peste 5.000 de copii de clasa a VIII-a si 2500 de parinti ai acestora despre clasele de invatamant profesional dual de la Mihai Bravu, in urma examenului de admitere fiind selectati 58 de elevi, dintr-un total de 112 candidati inscrisi la examen.

     

     

  3. HP Inc Romania
    Heroes Academy@HP

    Comunitatea noastra de interni, Heroes Academy@HP,  incepe sa se consolideze inca din prima zi a programului, sub ochii nostri. 12 eroi vor parcurge o calatorie de 6 luni, orientata spre invatare si dezvoltare, alaturi de noi, intr-un program de internship, care le va oferi ocazia sa isi testeze si perfectioneze propriile super-puteri. Programul de internship a fost modalitatea perfecta ca internii sa capete experienta practica, sa cunoasca profesionisti din domeniu si sa lucreze umar la umar cu oameni in care, mai apoi, vor regasi pasiuni comune. Cu o structura si un plan de onboarding personalizate, internii au avut parte de o primire calduroasa in campusul HP, fiind, in felul acesta, nerabdatori sa inceapa calatoria spre dezvoltare. 

    O cale profesionala de urmat, bine aleasa si cladita atent, a reprezentat unul dintre cele mai valoroase aspecte, in dezvoltarea profesionala si personala a studentilor la inceput de cariera. Focusul echipei din spatele proiectului a condus la incurajarea constanta a internilor de a-si construi propria experienta, familiarizandu-i pe acestia cu intreg conceptul de „Growth Mindset”, parte fundamentala din cultura HP. S-a dovedit ca telul de a crea o cultura de imbogatire si formare pentru studenti, le-a oferit acestora sansa sa se implice in proiecte masive si semnificative viitorului lor.

     

     

  4. Grupul KMG International (Rompetrol)
    Pregatit pentru cariera

    In vara lui 2018 am deschis din nou portile pentru 141 de studenti si elevi care studiaza in diferite arii din industria energiei. Este al 18-lea an in care ne pregatim, cu emotie si entuziasm, sa-i primim sa faca parte din familia Rompetrol pentru 2 luni…stim ca multi dintre ei ne vor deveni colegi. 

    Continuam traditia cu mandrie pentru ca ne-am asumat sa formam viitorii profesionisti din industrie, indiferent ca sunt eligibili pentru angajare sau sunt abia in primii ani de studiu si revin la scoala. Oricand ne-am intrebat ce putem face diferit pentru comunitate si pentru o industrie in care un specialist se formeaza in 10 ani, raspunsul a fost: sa incurajam tinerii sa-si urmeze visurile, sa le aratam ca se poate face o diferenta si la noi in tara! 

    Stim ca o companie care a crescut in jurul ei un oras, poate creste o regiune si are resurse pentru a creste noile generatii de profesionisti. Scopul nostru este acela de a le crea tinerilor oportunitati de angajare, de a fi alaturi de ei la inceput de drum, de a le arata ca se poate construi si in Romania, ca pot ramane alaturi de familie si sa aiba o cariera de succes in domeniul in care au studiat, intr-o companie care lucreaza la cele mai inalte standarde din regiune.

    Pentru a trai experienta din cadrul programului “Pregatit Pentru Cariera” organizat de Rompetrol in 2018, va invitam sa vizionati testimonialul (video) realizat la finalul programului de “Pregatit Pentru Cariera”: https://www.youtube.com/watch?v=--Zw3JsokKw

    Petrecere pe plaja la deschiderea programului “Pregatit Pentru Cariera” – Interni, Mentori, Ambasadori de Brand…oamenii Rompetrol :)

    Vizita tehnica din prima zi a programului “Pregatit Pentru Cariera” – Intalnirea dintre Profesori, Interni si Mentori

     

     

     

  5. Raiffeisen Bank
    Raiffeisen Banker 2 Be

    Raiffeisen Banker 2 Be  este un proiect dedicat tinerilor absolventi care isi doresc o cariera in banking si are in vedere ocuparea pozitiilor vacante existente in front office. Proiectul a inceput cu un pilot la finalul anului 2017 si ulterior a fost extins la nivelul intregii retele de agentii. Scopul proiectului este acela de a asigura permanent un buffer de tineri bine pregatiti pentru a preluat pozitiile din front office in cel mai scurt timp. Dupa un proces de selectie riguros, ce cuprinde interviu telefonic, profil de personalitate, test de cunostinte de baza si interviu de grup, tinerii selectati sunt inclusi intr-un program de pregatire de 6 saptamani in care invata atat teoretic, in sala de curs dar si practic, intr-o agentie « scoala » impreuna cu un buddy alocat. Structura programului presupune saptamani de invatare teoretica in sala de curs si cuprinde cunostinte legate de produse, aplicatii si proces de vanzare si alte  saptamani intr-o agentie « scoala » in care impreuna cu un buddy dedicat invata sa interactioneze cu clientii si sa lucreze in timp real. La finalul celor 6 saptamani in functie de feedback-ul primit de la traineri si de la buddy, participantii vor ocupa o pozitie disponibila in front office.