Conferinta HR Times

Cea mai importanta conferinta a anului din domeniul resurselor umane: a 10-a editie a Conferintei Anuale HR Club: HR Times.

La Conferinta HR Club din 2014 implinim 10 editii ale acestui important eveniment din domeniul resurselor umane din Romania. Vom celebra inca o data “timpul HR-ului”, era in care resursele umane si talentul oamenilor fac diferenta si transforma o organizatie intr-una de succes. In vremuri in care majoritatea companiilor au in aceeasi masura acces la tehnologie, la inovatiile industriale, la bunuri materiale si instrumente care sa le sustina activitatea, diferenta o fac resursele umane. De aceea, gradul de angajament al oamenilor care lucreaza intr-o organizatie este extrem de important pentru indeplinirea obiectivelor ei de business.

Pentru membrii GOLD ai comunitatii HR Club, participarea la Conferinta “HR Times” este gratuita, iar Master Class-ul implica un tarif preferential.

Afla cum poti deveni membru HR Club si care sunt beneficiile aderarii la cea mai reprezentativa asociatie a profesionistilor de resurse umane din Romania >>

In cadrul Conferintei HR Times vei afla cum sa iti cresti angajamentul, atat pe plan profesional cat si personal, astfel incat sa devii coechipierul ideal si persoana care iti doresti sa fii. De asemenea, vei afla care este rolul resurselor umane in imbunatatirea productivitatii companiei si vei discuta pe marginea mai multor subiecte de actualitate din domeniul HR-ului cu specialisti de renume la nivel mondial. 

Keynote speech

A NEW APPROACH TO INCREASING ENGAGEMENT: BECOMING THE PERSON THAT YOU WANT TO BECOME
Dr Marshall Goldsmith

In trecut, aproape toate activitatile de angajament erau concentrate pe modalitati in care compania poate creste nivelul de implicare al angajatilor si nu pe modalitati in care acestia se pot automotiva. Dr Marshall Goldsmith propune o abordare inovativa prin care angajatii sa preia responsabilitatea de a-si creste propriul nivel de angajament. El ne va prezenta rezultatele cercetarilor sale in coaching, leadership development, fericire si implinire si folosirea “intrebarilor active” pentru a demonstra ca cel mai important factor in schimbarea comportamentelor este persoana, nu programul.


Dialog

ROLUL HR-ULUI IN IMBUNATATIREA PRODUCTIVITATII, CAPABILITATILOR MANAGERIALE SI COLABORARII
Silviu PopoviciPresedinte, PepsiCo Rusia
Radu Mavrodin, Presedinte, HR Club 

In aceasta sesiune, va propunem un dialog moderat de Radu Mavrodin, Presedinte HR Club, in care vom afla de la cel mai puternic expat roman din Europa, CEO PepsiCo Rusia, cum vede rolul resurselor umane in imbunatatirea productivitatii, capabilitatilor manageriale si colaborarii. Sesiunea va fi interactiva astfel incat Silviu Popovici va raspunde nu numai intrebarilor propuse de Radu Mavrodin, dar si celor primite de la participanti.


3 ateliere paralele

Atelier 1: WINNING THE HR-BATTLE IN AVIATION: THE AIR FRANCE-KLM MERGER
Lucas van Wees, VP HR Commercial & Global, KLM 
 
Atelier 2: MILLENIALS IN THE WORKPLACE: BOOSTING EMPLOYEE ENGAGEMENT THROUGH VOLUNTEERING
Mei Cobb, Vice President, United Way Worldwide
 
Atelier 3: HOW A GREAT HR SOCIAL MEDIA STRATEGY WILL HELP YOU ATTRACT AND RETAIN TALENT
Andy Headworth, Founder, Sirona Consulting 
 

Master Class

WHAT GOT YOU HERE WON'T GET YOU THERE: HELPING SUCCESSFUL LEADERS GET EVEN BETTER
Dr  Marshall Goldsmith 

In acest Master Class dinamic si interactiv, Dr Goldsmith iti va explica de ce este atat de dificil pentru liderii de succes sa se schimbe. De asemenea, vei afla mai multe despre instrumentul de invatare "feedforward", ce a fost implementat cu succes in intreaga lume.

Marshall va impartasi apoi modelul sau de leadership development si coaching, model sustinut de o cercetare premiata efectuata pe 86.000 de respondenti. La finalul Master Class-ului, vei invata cum sa implementezi strategia de “teambuilding fara pierderi de timp” (“team building without time wasting”) pentru a-ti construi propria echipa si a creste gradul de colaborare la nivelul organizatiei tale.


HR Times EXPO

Un beneficiu suplimentar in cadrul conferintei va fi expozitia din zona de coffee break, unde vei putea afla de la furnizori despre servicii, instrumente sau inovatii din piata care te-ar putea ajuta sa dezvolti programe de success in organizatia ta.


CEO Power Breakfast

Manageri Generali si Directori de Resurse Umane ai unora din cele mai importante companii din Romania vor participa la o sesiune speciala cu Marshall Goldsmith.     

 
 
The best fare for your airline ticket

Attractive discounts on a wide range of fares on all Air France and KLM flights worldwide 
Event ID Code to keep for the booking: 23306AF
More details here

 

Pentru participantii la Sesiunea Plenara si/sau la Master Class-ul sustinut de Marshall Goldsmith, pachetul cu materiale informative va include si cartea "Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe" (autori: Marshall Goldsmith si Mark Reiter; ilustratii: Shane Clester). "Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe" este adaptarea grafica a bestseller-ului international cu acelasi titlu, un proiect al editurii Publica. Cititorii cartii vor descoperi: de ce a-ti dori sa castigi tot timpul poate dauna succesului tau, de ce sinceritatea e cea mai buna tactica impotriva favoritismelor, de ce a inventa scuze nu are nicio scuza. 

 

 

 

 

 

Master Class

30 octombrie 2014, Hotel JW Marriott, Bucuresti

WHAT GOT YOU HERE WON'T GET YOU THERE: HELPING SUCCESSFUL LEADERS BECOME EVEN BETTER
Dr Marshall Goldsmith

Dr Marshall Goldsmith este o autoritate mondiala in ceea ce priveste consilierea liderilor de succes pentru adoptarea unei schimbari pozitive si de lunga durata a comportamentului – al lor, al angajatilor si al echipelor lor.

In acest Master Class dinamic si interactiv, Dr Goldsmith ne va explica de ce este atat de dificil pentru liderii de succes sa se schimbe. El va ilustra utilizarea conceptului “ce sa incetezi” (“what to stop”) in coaching si ne va arata cum “sume mici de bani pot conduce la schimbari majore de comportament”. Participantii vor avea ocazia sa testeze si vor fi pregatiti pentru a folosi instrumentul de invatare “feedforward, ce a fost implementat cu succes in intreaga lume. 

Marshall va impartasi apoi modelul sau de leadership development si coaching, model sustinut de o cercetare premiata efectuata pe 86.000 de respondenti. 

La finalul Master Class-ului, participantii vor invata cum sa implementeze strategia de “teambuilding fara pierderi de timp” (“teambuilding without time wasting”) pentru a-si construi propria echipa si a creste gradul de colaborare la nivelul organizatiilor lor.

Asadar, participantii la Master Class vor:

  • afla de ce este dificil pentru liderii de succes sa se schimbe
  • sti cum sa implementeze conceptul “what to stop” in coaching si in dezvoltare
  • testa si vor fi pregatiti sa foloseasca instrumentul de invatare “feedforward”
  • invata un proces dovedit si transferabil de coaching si leadership development, model care este sustinut de o cercetare premiata
  • fi pregatiti sa foloseasca strategia de “teambuilding fara pierderi de timp” pentru a construi parteneriate si colaborari  

Marshall Goldsmith vorbind despre ce ar trebui liderii de succes sa inceteze sa faca:

 

Tarife Participare

Tip pachet Perioada inscriere Membri Gold
Membri Silver
& Bronze
Non-membri
Master Class
Marshall Goldsmith*
12 Iun – 3 Aug
400
400
550
4 Aug – 7 Sept
450
450
600
8 Sept – 20 Oct
500
500
700
Sesiune Plenara + 
Master Class
Marshall Goldsmith**
12 Iun – 3 Aug
400
500
700
4 Aug – 7 Sept
450
550
750
8 Sept – 20 Oct
500
600
850

Preturile sunt exprimate in Euro si nu includ TVA. Locurile disponibile la Master Class sunt limitate. HR Club isi rezerva dreptul de a inchide procesul de inscriere inainte de data mentionata mai sus in cazul in care toate locurile disponibile se ocupa.

 

 

Training

31 octombrie 2014, Hotel JW Marriott, Bucuresti

HOW TO CREATE A SUCCESSFUL HR SOCIAL MEDIA STRATEGY FOR RECRUITMENT
Andy Headworth, Founder, Sirona Consulting

Asa cum multe studii recente confirma, una dintre cele mai mari provocari intampinate de profesionistii HR este recrutarea de talente. Cu toate ca asistam la un reviriment economic al pietelor globale, recrutarea si retentia talentelor de top ramane o preocupare majora, mai ales in anumite arii in care competentele specifice sunt intalnite la foarte putini candidati. Explozia mediilor sociale din ultimii ani furnizeaza accesul fara precedent la o plaja de potentiale talente. Cum pe diferitele retele sociale sunt prezente milioane de persoane, nu este atat de usor sa identifici, sa atragi si sa angajezi candidatii potriviti. 

Pentru a te asigura ca organizatia ta exploateaza la potential maxim avantajele folosirii mediilor sociale in scopul recrutarii, ai nevoie sa pui in aplicare o strategie eficienta. Aceasta iti va permite sa identifici publicul tinta din randul celor prezenti pe retelele sociale, sa iti dezvolti brandul de angajator, sa interactionezi cu posibilii candidati in mediul in care se simt ei cel mai confortabil si sa iti construiesti viitoare surse de talent. 

Pe parcursul trainingului, Andy Headworth te va purta prin pasii unei strategii de succes pentru recrutarea prin social media. Te va ajuta sa intelegi cum sa creezi  business case-ul de inceput, urmat de actiunile necesare pentru dezvoltarea si implementarea unei strategii de succes in cadrul companiei tale. Va fi o sesiune de training practica si interactiva. 

Participand la training, vei invata:
  • De ce social media a devenit un instrument esential de HR si cum sa creezi un business case pentru folosirea mediilor sociale in scopul recrutarii
  • Cum poate HR-ul sa utilizeze retelele sociale pentru identificarea si selectia talentelor
  • Care sunt mediile sociale cele mai eficiente pentru recrutare, cu exemple de abordari inovative in acest sens
  • Care sunt caracteristicile unei strategii de succes de recrutare prin social media  
  • Cum sa dezvolti o strategie de recrutare prin social media folosind un model de lucru usor de urmarit
  • Exemple de cum folosesc cu succes alte companii mediile sociale in recrutare 

Training-ul de pe 31 octombrie 2014 este o sesiune complementara conferintei HR Times, necesitand inscrierea distincta fata de restul evenimentului. Membrii HR Club beneficiaza de tarife preferentiale.

Tarife Participare

Tip pachet

Membri HR Club Non-membri
Training
Andy Headworth
300
375

Preturile sunt exprimate in Euro si nu includ TVA. Locurile disponibile la training sunt limitate. HR Club isi rezerva dreptul de a inchide procesul de inscriere inainte de data mentionata mai sus in cazul in care toate locurile disponibile se ocupa.

 

 

HR Times EXPO

HR Times EXPO intregeste conferinta HR Times prin crearea unui spatiu in care cei peste 400 de participanti - profesionisti de HR si manageri generali - vor putea afla de la furnizori despre servicii, instrumente sau inovatii din piata care i-ar putea ajuta sa dezvolte programe de succes in organizatiile lor.

Standurile HR Times: 

  • Amplasate in foyer-ul salii Grand Ballroom (900 euro + TVA) si in zona Vienna Lounge (750 euro + TVA) ale Hotelului JW Marriott din Bucuresti, mai exact:
    • in zonele de pauza si de check-in ale Conferintei HR Times
    • in apropierea salilor in care se vor desfasura sesiunile plenare, atelierele, sesiunea CEO Power Breakfast (sala Grand Ballroom) si Master Class-ul sustinut de Dr Marshall Goldsmith (sala Constanta)
  • 15 standuri disponibile

Lista expozantilor HR Times: 

APT Group Stand 7
Artwin Consulting Stand 12
BCR Pensii Stand 11
Catalyst Solutions Stand 8
Corporate Dynamics / Titi Aur Stand 9
Evolutiv Consultants Network Stand 6
EXELO Training & Development Stand 5
HART Consulting Stand 10
Max Relax Stand 13
Medicover Romania Stand 1
Publica Stand 14
Renault Romania Stand 15
Romanian Software Stand 2
Sodexo Stand 3
UCMS Group Romania Stand 4

Harta: 

Agenda

8.00 - 9.30
Inregistrare participanti
9.30 - 10.00
Sesiune de deschidere
Radu Mavrodin, Presedinte, HR Club
Izy Behar, Presedinte, EAPM (European Association for People Management)
Marie-Françoise Damesin, Alliance EVP, Human Resources, Renault Nissan, EVP, Group Human Resources, Renault
10.00 - 11.30
Sesiune plenara I : A New Approach to Increasing Engagement: Becoming the Person that You Want to Become
Dr Marshall Goldsmith
11.30 - 12.00
Pauza de cafea
12.00 - 13.15
Sesiune plenara II : Rolul HR-ului in Imbunatatirea Productivitatii, Capabilitatii Manageriale si Colaborarii
Silviu Popovici, Presedinte, PepsiCo Rusia
Radu Mavrodin, Presedinte, HR Club
13.15 - 14.30
Pauza de pranz
14.30 - 16.30
3 ateliere in paralel
Winning the HR-Battle in Aviation: The AIR FRANCE-KLM Merger - Lucas van Wees, VP HR Commercial & Global, KLM - atelier sponsorizat de Signal Iduna
Millennials in the Workplace: Boosting Employee Engagement through Volunteering - Mei Cobb, Vice President, United Way Worldwide - atelier sponsorizat de Talent Keepers
How A Great HR Social Media Strategy Will Help You Attract And Retain Talent - Andy Headworth, Founder, Sirona Consulting - atelier sponsorizat de ING Asigurari de Viata
14.30 - 18.00
Master Class : What Got You Here Won't Get You There: Helping Successful Leaders Get Even Better - sesiune sponsorizata de Dale Carnegie Training
Dr Marshall Goldsmith
*Master Class-ul este o sesiune complementara conferintei HR Times, necesitand inscrierea distincta fata de restul evenimentului. Membrii HR Club beneficiaza de tarife preferentiale.

Detalii sesiuni

A New Approach to Increasing Engagement: Becoming the Person that You Want to Become

Dr Marshall Goldsmith

In trecut, aproape toate activitatile de angajament erau concentrate pe modalitati in care compania poate creste nivelul de implicare al angajatilor si nu pe modalitati in care acestia se pot automotiva. Dr Marshall Goldsmith propune o abordare inovativa prin care angajatii sa preia responsabilitatea de a-si creste propriul nivel de angajament. El va prezenta rezultatele cercetarilor sale in coaching, leadership development, fericire si implinire si folosirea “intrebarilor active” pentru a demonstra ca cel mai important factor in schimbarea comportamentelor este persoana, nu programul.

Dr Goldsmith va explica apoi motivul pentru care de cele mai multe ori nu devii persoana care iti doresti sa fii si va impartasi un nou model pe care il poti folosi pentru a-ti planifica viitorul si pentru a-ti creste sansele de a deveni acea persoana.

Participand la aceasta sesiune, vei: 

  • Invata de ce variabila cheie in cresterea nivelului de angajament si dezvoltare este persoana, nu programul.  
  • Fi pregatit sa folosesti “intrebarile active” pentru a-ti creste nivelul de angajament si pe al celor din jur.
  • Intelege motivul pentru care de cele mai multe ori rezolutiile de an nou nu se indeplinesc si de ce rareori devenim persoana care ne dorim sa fim. 
  • Fi pregatit sa folosesti un model nou si captivant pentru a-ti planifica viitorul si a deveni persoana care iti doresti sa fii. 
Rolul HR-ului in imbunatatirea productivitatii, capabilitatilor manageriale si colaborarii

Silviu Popovici, Presedinte, PepsiCo Rusia

Radu Mavrodin, Presedinte, HR Club

In a doua sesiune plenara a Conferintei HR Times, iti propunem un dialog moderat de Radu Mavrodin, Presedinte HR Club, in care vei afla de la cel mai puternic expat roman din Europa, CEO PepsiCo Rusia, cum vede rolul resurselor umane in imbunatatirea productivitatii, capabilitatilor manageriale si colaborarii.

Sesiunea va fi interactiva astfel incat Silviu Popovici va raspunde nu numai intrebarilor propuse de Radu Mavrodin, dar si celor primite de la participanti.

Winning the HR-Battle in Aviation: The AIR FRANCE-KLM Merger
Lucas van Wees, VP HR Commercial & Global, KLM 

Fuziunea dintre companiile KLM si Air France a fost anuntata in septembrie 2003 si s-a realizat efectiv la mijlocul anului 2004, rezultand, la vremea aceea, cea mai mare companie aeriana globala din punctul de vedere al veniturilor incasate de la pasageri. Workshop-ul va analiza din perspectiva internationala aspecte complexe de HR implicate de fuziune. Cand doua culturi organizationale sunt percepute ca fiind diferite, este esential sa castigi increderea  angajatilor.

Lucas van Wees va prezenta modul in care au fost abordate aspecte specifice culturilor din Franta, Olanda, dar si din alte tari la nivel mondial pentru a creste angajamentul si increderea angajatilor si ne va arata cum poate o strategie de HR de succes sa consolideze increderea in management. Mai exact, Lucas va impartasi, din experienta proprie, componenta de HR a fuziunii KLM-Air France, acoperind subiecte legate de modul in care s-a continuat constructia unui grup aerian de top, contextul general de lucru si provocarile asociate, agenda activitatilor de HR din timpul unui proces de fuziune si va oferi exemple de bune practici pentru consolidarea si retentia personalului cheie. 
Millennials in the Workplace: Boosting Employee Engagement through Volunteering
Mei Cobb, Vice President, United Way Worldwide

Nu este un secret pentru nimeni faptul ca cea mai tanara generatie de profesionisti – generatia Y sau generatia Millenium – isi considera job-ul un mijloc de a face o schimbare pozitiva in lume. Un studiu recent efectuat de The Hartford arata ca aproape 50% dintre reprezentantii generatiei Y desfasoara in mod constant activitati de voluntariat prin locul lor de munca. Un studiu anterior desfasurat de Deloitte dezvaluia faptul ca “reprezentantii generatiei Y care participa frecvent la activitati de voluntariat au mai multe sanse sa devina angajati mandri, loiali si multumiti decat cei care se implica rar sau deloc in activitati de voluntariat”. Companii locale si globale sunt constiente de aceasta tendinta si isi adapteaza politicile de HR in concordanta.

In urma acestui workshop, vei pleca cu exemple de companii care au vazut din timp aceasta tendinta si cu instrumentele necesare pentru a transforma departamentul de HR al companiei in care lucrezi in promotor al strategiilor de responsabilitate sociala corporativa ai secolului XXI.
How A Great HR Social Media Strategy Will Help You Attract And Retain Talent
Andy Headworth, Founder, Sirona Consulting 
 
In ultimii cativa ani,  s-a produs o schimbare semnificativa a fortei de munca si a cererii pentru talente. Cum cererea pentru anumite competente este mare, dar foarte putini candidati le detin, este nevoie de noi metode de atragere si  motivare a talentelor. Inovatiile tehnologice si adoptarea telefoanelor smart a transformat mediile sociale in instrumente de masa folosite la locul de munca. In timp ce departamentele de vanzari si marketing folosesc social media pentru a-si tine aproape clientii, departamentele de HR au adoptat mai lent aceste canale in recrutare. 
 
Social media reprezinta un instrument extraordinar ce poate fi folosit in recrutare pentru identificarea, atragerea si interactionarea cu viitoarele talente. Pentru ca organizatiile sa foloseasca in mod optim in recrutare retele sociale precum LinkedIn, Twitter, Facebook, Google+ , Youtube etc., este necesar sa isi defineasca o strategie in acest sens.
 
In cadrul workshop-ului, Andy Headworth va impartasi experientele lui de consultanta pentru companiile care au integrat mediile sociale in strategiile lor de recrutare. Te va ajuta sa intelegi importanta mediilor sociale la locul de munca si cum acestea vor deveni inca si mai prezente in HR pe masura ce noile tehnologii permit o mai buna integrare a diferitelor retele sociale in procesele cheie ale companiilor. Vei invata cum sa imbunatatesti atragerea si retentia talentelor prin integrarea social media in procesele de recrutare.   
 
Asadar, participand la acest workshop, vei invata: 
  • De ce este social media cu adevarat importanta in activitatea de resurse umane
  • Cum arata o strategie eficienta de social media pentru HR, impreuna cu ceva exemple de bune practici in acest sens
  • Cum poate social media sa imbunatateasca brand-ul de angajator si, in consecinta, sa atraga talente
  • Cum sa canalizezi strategia de social media in sensul atragerii si retentiei de talente de top 

Speakers

Dr Marshall
Goldsmith

a fost nominalizat drept unul dintre cei mai influenti 10 ganditori din lume in materie de afaceri si cel mai respectat executive coach in cadrul ceremoniei bienale Thinkers50 din 2013 ce a avut loc la Londra. 

Dr Goldsmith este autor a 34 de carti de business care s-au vandut in peste doua milioane de exemplare, traduse in 30 de limbi si bestsellers in 12 tari. Doua dintre cartile sale – Mojo si Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe – au fost bestsellers in New York Times. A doua a fost bestseller si in Wall Street Journal si a fost recompensata cu Premiul Harold Longman pentru cartea de afaceri a anului.

Activitatea profesionala a lui Marshall a fost apreciata si de catre:

  • Harvard Business Review – World’s #1 Leadership Thinker
  • Institute for Management Studies – Lifetime Achievement Award (unul dintre cele doua acordate vreodata)
  • American Management Association – unul dintre cei 50 de mari ganditori care au influentat domeniul managementului in ultimii 80 de ani  
  • BusinessWeek – unul dintre cei mai importanti 50 de lideri in America, 
  • Wall Street Journal – top 10 al formatorilor de management executiv
  • Forbes – top 5 al celor mai respectati executive coaches 
  • Leadership Excellence – top 10 ganditori in leadership
  • National Academy of Human Resources – Fellow of the Academy (cea mai importanta distinctive in HR din America)
  • World HRD Congress – lider global in domeniul HR

Activitatea sa a fost recunoscuta si apreciata de aproape toate organizatiile profesionale din acest domeniu. 

Dr. Goldsmith a absolvit doctoratul la UCLA Anderson School of Management unde a fost desemnat Distinguished Alumnus of the Year. Preda la Dartmouth’s Tuck School of Business si este unul dintre foarte putinii consultanti de management care au lucrat cu peste 150 de directori executivi importanti si cu echipele lor de management. Timp de 10 ani, a facut parte din Consiliul Director al Fundatiei Peter Drucker si a fost profesor voluntar pentru generalii din US Army, amiralii din US Navy si liderii din International and American Red Cross unde a fost desemnat Voluntarul Anului.

Silviu
Popovici

detine in acest moment functia de Presedinte PepsiCo Rusia, cea mai mare afacere PepsiCo in afara SUA, cu venituri anuale de peste 5 miliarde de dolari si peste 25.000 de angajati. 

Parcursul lui Silviu a inclus experienta in management general, vanzari, productie si logistica in industrii diverse ca industria bauturilor racoritoare,  industria medicamentelor sau industria produselor lactate. 

Silviu a lucrat in Romania in urma cu 18 ani pentru Coca-Cola Hellenic si mai tarziu pentru Bristol-Meyers-Squibb. Din 1998 pana in 2006, Silviu a lucrat in Rusia si Ucraina pentru Coca-Cola Hellenic. Ultima pozitie in cadrul Coca-Cola Hellenic a fost cea de Country Manager Ucraina. Din 2006, Silviu s-a alaturat companiei Wimm-Bill-Dann, cea mai mare companie de produse alimentare din Rusia, companie achizitionata de PepsiCo in 2011. 

Silviu este Co-Presedinte al asociatiei “Efficient Consumer Response” Rusia si Membru al Consiliului de Administratie al “RusBrand” Rusia. 

Fizician de profesie, Silviu a absolvit MBA din cadrul London Business School si Advanced Management Program din cadrul Harvard Business School. 

Casatorit, cu doi copii, Silviu este un pasionat ciclist, triatlonist si maratonist.

Radu
Mavrodin

si-a inceput cariera in cadrul grupului Lafarge, unde a ocupat succesiv pozitiile de Director Strategie Romania, Director Parteneriate e-business Franta, Controlor de gestiune Africa, Director Betoane Romania.

Lumea resurselor umane a cunoscut-o insa in anul 2005 cand s-a alaturat Grupului Michelin, unde a activat mai intai ca Director de Resurse Umane Romania-Balcani (Bucuresti) si apoi ca Responsabil Grup Proiect Competente (Clermont Ferrand).

In prezent, Radu Mavrodin este Vicepresedinte Resurse Umane pentru Regiunea Euromed - Africa in cadrul Grup Renault.

Radu Mavrodin este absolvent al École Nationale d’Administration Paris- Strasbourg, al Facultatii de Relatii Internationale- Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti si al Facultatii de Matematica– Universitatea din Bucuresti.

Lucas
van Wees

MBA, MBT, este licentiat in Turism (Breda) si detine Masterate in Stiinte Sociale (Tilburg), Telecomunicatii (Delft) si Business (IMD, Lausanne). A lucrat pentru Philips, Shell si KPN pe pozitii de HR, management si comercial. Incepand cu 2001, este Vice President HR Commercial and Global in cadrul companiei KLM, care a fuzionat la mijlocul anului 2004 cu Air France.

Van Wees este co-autor sau editor a 4 carti si a publicat numeroase articole in publicatii internationale precum  “Personnel Journal”, “International Journal of Career Management”  si “Journal of Management Development”.

Lucas a contribuit la scrierea unei carti ce descrie practici de HR in 13 tari europene care a fost publicata la sfarsitul lui 2008 la editura Routledge, Taylor & Francis (ISBN 978-0-415-44761-4).

Printre altele, este membru in Board-ul Asociatiei Olandeze de Management al Oamenilor (Dutch Association of Personnel Management - NVP) si este reprezentantul NVPin cadrul Asociatiei Europene de Management al Oamenilor (EAPM) din care fac parte 28 de asociatii europene de HR. In 2009, la Amsterdam, Lucas van Wees a fost desemnat presedinte al juriului la prima Gala a Premiilor EAPM (EAPM European HR Award).

Mei
Cobb

conduce departamentul  de angajament al voluntarilor si angajatilor (Volunteer & Employee Engagement) din cadrul United Way Worldwide, cu sediul central in Washington DC. United Way este o retea globala prezenta in 41 de tari cu 1800 de organizatii locale. United Way promoveaza binele general creand oportunitati pentru o viata mai buna prin concentrarea pe trei piloni: educatie, venit si sanatate.   

Inainte de a lucra la United Way, Mei a ocupat pozitia de Senior Vice President la Fundatia Points of Light, infiintata in anul 1990 cu scopul de a promova voluntariatul in sensul descris atunci de presedintele SUA, George H.W. Bush. Mei a condus toate activitatile de programare si a fost responsabila de dezvoltarea infrastructurii si de sistemele de livrare. Pe durata colaborarii cu Fundatia Points of Light, responsabilitatile ei au inclus dezvoltarea unui parteneriat cu 350 de afiliati locali ai Retelei Nationale a Centrului de Voluntariat (Volunteer Center National Network). In plus, portofoliul ei include activitati de voluntariat corporativ, voluntariat in beneficiul tinerilor si al familiilor, voluntariat international si in caz de calamitati.  

Mei este, de asemenea, consultant international si trainer pe tema voluntariatului. Este un sustinator fervent al rolului de lider jucat de voluntari in sustinerea schimbarii din comunitatile din intreaga lume. A oferit consultanta, a dezvoltat si a coordonat programe de training in 25 de tari de pe 6 continente. A contribuit la dezvoltarea Pro Vobis, centrul national de voluntariat din Romania si a lucrat cu Fundatia Emirates pentru a dezvolta Takatof in Emiratele Arabe Unite. 

Andy
Headworth

este fondatorul unei companii de consultanta care ajuta organizatiile sa isi atinga obiectivele de recrutare prin dezvoltarea de strategii, imbunatatirea proceselor si integrarea mediilor sociale in recrutare.   

Andy are o vasta experienta in industrie, fiind initial recrutor, iar in ultimii 8 ani consultant pentru diferite companii. A livrat cu succes proiecte si a sustinut workshop-uri in Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu, SUA, Canada si regiunea Asia-Pacific.

Este recunoscut drept un expert in recrutarea prin social media si a fost inclus recent in “Top 100 cei mai activi lideri HR pe Twitter” de catre The Hoffington Post si in “Top 50 cei mai populari influentatori in recrutare  de pe Twitter” de catre ERE/LeadTail. Este autorul unui blog premiat despre recrutarea prin social media, Sirona Says, iar in prezent este ocupat cu scrierea celei de-a doua carti, “Social Media Recruitment”, programata pentru publicare la inceputul anului 2015. 

Locatie

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Telekom
Bucuresti
A&D Pharma
Bucuresti

Evenimente

Bucuresti
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Gala Premiilor de Excelenta HR Club
Bucuresti
  • Afaceri
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Conferinta

Evenimente

Bucuresti
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Gala Premiilor de Excelenta HR Club
Bucuresti
  • Afaceri
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Conferinta

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Telekom
Bucuresti
A&D Pharma
Bucuresti

Parteneri Anuali