ReShape Conference by HR Club
- Sesiuni plenare: New Ways of Working (28 octombrie) si Agile in the New Context (29 octombrie) cu speakeri de calibru international;
Speakers
Mircea Miclea este profesor universitar la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei si coordonator de doctorat la scoala doctorala de Stiinte Cognitive Aplicate. Prof. Miclea este psiholog principal cu experienta vasta de practician si formator in psihoterapie, fiind titular in cadrul UBB la mai multe discipline de specialitate (ex. Modificari cognitiv-comportamentale, Psihoterapie cognitiv-comportamentala) si formator pentru alte cursuri acreditate de Colegiul Psihologilor din Romania (ex. Metode online de preventie si psihoterapie a anxietatii).
Mircea Miclea este directorul Cognitrom, un centru privat de cercetare-dezvoltare in domeniul psihologiei, unde a coordonat dezvoltarea mai multor platforme inovatoare de evaluare si interventie psihologica computerizata pentru copii, adolescenti si adulti utilizate la nivel national, in institutii publice si private. Prof. Miclea este autor si coautor a numeroase lucrari stiintifice publicate in jurnale nationale si internationale si membru fondator al jurnalului stiintific "Cognition, Brain, Behavior: An Interdisciplinary Journal".
Radu Craciun activeaza de peste 20 de ani in sectorul pietelor financiare, fiind in prezent Presedinte al BCR Pensii si Presedinte al Asociatiei pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR). Anterior a ocupat timp de doi ani functia de Economist-sef si Director de analiza al Bancii Comerciale Romane. In perioada 2014-2016 a fost presedinte al Asociatiei Analistilor Financiar - Bancari din Romania, asociatie al carei Membru Fondator este. Incepand din 2017 este profesor asociat al ASEBUSS. Scrie comentarii saptamanale pe teme economice si geopolitice pe blogul sau www.raducraciun.ro.
Madalina s-a alaturat KPMG in 1999. A dezvoltat de-a lungul mai multor ani practica KPMG Global Mobility Services si a infiintat functiunea People Services in Romania. Practica de People Services combina acum echipele de Global Mobility, Immigration Services, Payroll Outsourcing, Employment Law si Human Resources Advisory, care lucreaza impreuna pentru a ajuta clientii in diferite aspecte legate de gestionarea capitalului lor uman. De asemenea, a coordonat functia de HR intern a KPMG in Romania si Moldova, unde a implementat o serie de proiecte inovatoare, care au avut ca scop imbunatatirea experientei oamenilor la KPMG.
Madalina si-a dezvoltat o experienta solida in proiectele de consultanta legate de piata muncii si este foarte interesata de subiectul Viitorul Muncii, gestionand proiectele clientilor care au ca scop sprijinirea organizatiilor si a functiunilor lor de Resurse Umane sa navigheze printre provocarile secolului XXI.
Este membru activ al mai multor grupuri de lucru, propunand o varietate de sugestii si actiuni de lobby pentru imbunatatirea cadrului fiscal, de imigrare si ocupare a fortei de munca in Romania. Este, de asemenea, colaborator frecvent al unor publicatii specializate si vorbitor activ la conferinte si evenimente pe subiecte precum viitorul muncii si al HR-ului, salarizare si beneficii, ocuparea fortei de munca si probleme legate de piata fortei de munca. Printre cele mai recente realizari ale Madalinei se numara conducerea unui studiu despre piata muncii pentru Confederatia Patronala Concordia sau rolul de expert in sectiunea Employment, Social Affairs and Citizenship a European Economic and Social Committe, unde a contribuit la avizul explorator privind "Lumea muncii in schimbare si imbatranirea populatiei".
Peti – pe numele sau intreg Florin-Ioan Petean, este ardelean de 54 de ani, cititor de acum 50 ani, sot de 31 de ani, tata de 2 artisti (1 scriitor si 1 chitarist), bun la toate (si priceput in unele) in dezvoltare organizationala (facilitator, consultant, trainer, coach si altele) de 26 de ani, director executiv la Centrul de Dezvoltare Manageriala Cluj de 23 de ani, membru in comitetul director al HR Club de 13 ani. Ii sunt dragi oamenii si isi doreste sa faca mai mult, sa contribuie la inflorirea oamenilor si a organizatiilor.
Silke Muenster este Chief Diversity Officer la Philip Morris International la Lausanne, Elvetia. Are foarte multa experienta intr-o arie larga de aspecte din zona de corporate Research, Culture & People si este foarte dedicata dezvoltarii continue a pozitiei PMI ca angajator preocupat de leadership, incluziune si diversitate.
Silke s-a alaturat echipei Philip Morris International in 2011, unde a lucrat ca Market and Consumer Research Director pana in 2012, cand a devenit Vice President for Market Research.
La PMI, este cunoscuta pentru abordarea sa remarcabil de proactiva in ceea ce priveste subiectele incluziunii si diversitatii. A fost unul dintre principalii promotori ai principiilor incluziunii la locul de munca, demonstrandu-si capacitatea de a inspira schimbarea si actiunea inca de cand s-a alaturat PMI. Silke a conceput si construit "Women's network" la PMI si a lucrat indeaproape cu Charles Bendottiand, Senior Vice President for People & Culture, si cu Melissa Whiting, in prezent VP for I&D, la strategii, tactici si programe pentru a creste diversitatea si incluziunea. A fost, de asemenea, un coach priceput si un mentor apreciat pentru multi dintre colegi in timpul mandatului sau.
Inainte de PMI, Silke a petrecut 12 ani in roluri de conducere in cercetare la Coca-Cola, patru ani la Apollinaris & Schweppes si patru ani la MarbertKosmetik. Si-a inceput cariera la Research International, unde a devenit Group Manager.
Adam este un membru de baza al practicii BCG People and Organization Practice, al Leadership and Talent Enablement Center (LTEC) si al Agile@Scalepractice. Lucreaza la BCG de 10 ani, concentrandu-se pe teme legate de oameni si organizatie, inclusiv Talent Management, HR Excellence, Inclusion & Diversity, Leadership, Smart Simplicity, Cultural Change & Transformation management, Agile si Digital.
Ca parte a activitatii sale de strategie de HR, Adam s-a concentrat pe impactul COVID-19 asupra oamenilor si organizatiilor si pe rolul pandemiei in accelerarea mai multor tendinte privind noile moduri de lucru.
Publicatii relevante unde este co-autor:
People Priorities in Response to COVID-19, focusing on the immediate response: https://www.bcg.com/publications/2020/people-solutions-response-covid
People Priorities for the New Now, focusing on how COVIDchanges the future of work: https://www.bcg.com/publications/2020/seven-people-priorities-in-reponse-to-covid
Inainte de BCG, Adam a lucrat ca Business Development Manager la GlaxoSmithKline si Roche si ca Research Director la Taylor Nelson Sofres. Este Group Analyst & Scrum master.
De numele Andreei Voinea se leaga doua dintre cele mai mari transformari de resurse umane din economia romaneasca, fiind mandatata de Erste Group, actionar al BCR, si OMV, actionar al Petrom, sa conduca procesele de integrare si transformare de resurse umane ale celor doua companii.
Cu o vasta experienta internationala, Andreea a lucrat pentru companii din Londra, New York si Bruxelles, detinand pozitii precum Head of Reward, Group Central Functions la Barclays Plc London; Senior Consultant pentru Towers Perrin in Londra, New York si Bruxelles; precum si pozitia de Director Asociat in divizia de Global Equities pentru Deutsche Bank Securities New York.
Andreea a absolvit Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si programul de MBA al Universitatii Tulane, A. B. Freeman School of Business din Statele Unite.
In prezent, Andreea este Presedinte HR Club Romania si este membru fondator al Romanian Education Trust si Romanian Business Club din UK.
Bjarte Bogsnes are o lunga cariera internationala, atat in Finante, cat si in Resurse Umane. Este un pionier al miscarii Beyond Budgeting (Dincolo de bugetare) si a coordonat implementarea programului Beyond Budgeting la Equinor (fosta Statoil), cea mai mare companie din Scandinavia. La mijlocul anilor ’90 a condus o initiativa similara la Borealis, una dintre companiile care au inspirat modelul Beyond Budgeting.
Equinor a constientizat ca practicile traditionale de leadership si management nu mai functioneaza in organizatiile bazate pe competenta din zilele noastre, care opereaza in medii de afaceri mai complexe, dinamice si imprevizibile ca niciodata. Compania a implementat alternative inovatoare la managementul traditional, cum ar fi eliminarea bugetelor traditionale si a managementului bazat pe calendar in favoarea proceselor mai descentralizate, agile si umane.
Bjarte este Presedintele Beyond Budgeting Roundtable (BBRT). Este un popular speaker international de business si este castigatorul premiului Harvard Business Review / McKinsey Management Innovation. Bjarte este, de asemenea, autorul cartii "Implementing Beyond Budgeting - Unlocking the Performance Potential", unde scrie despre demersul sau de aproape 25 de ani de aplicare a modelului Beyond Budgeting.
Alex este Managing Partner McKinsey in Bucuresti si conduce practica firmei de Digital & Analytics in Europa Centrala si Estica. Are aproape 15 ani de experienta in consultanta si a coordonat multiple programe multianuale digitale si agile in cadrul unor institutii de top din Europa Centrala si Estica, care au inclus digitalizarea customer journey, implementarea unor modele analitice avansate pentru o retentie sporita a clientilor si adoptarea metodologiei Agile.
Evgeny este specialist in transformari digitale si Agile, conducand multiple programe de transformare in industria bancara, de asigurari si retail. El a dobandit experienta directa in dezvoltarea structurii organizationale si a implementarii Agile@Scale atat pentru companii digitale cat si pentru companii regionale sau globale.
Cu aproape 20 de ani petrecuti in pozitii de management executiv de resurse umane, Carmen Dumitrache este un profesionist cu experienta intr-o gama larga de industrii precum cea de tehnologie si IT, consultanta si externalizare, medicala, dar si in domeniul ONG. Pozitia sa anterioara la Ericsson Telecommunication, ca HR Business Partner - Global Support Center, a presupus responsabilitate pentru activitatile desfasurate in sapte tari. Astfel, detine abilitati valoroase in ceea ce priveste managementul de echipe si proiecte locate in mai multe tari. Carmen este licentiata in medicina si detine un MBA Romano-Canadian in marketing. Si-a completat constant educatia formala participand regulat la cursuri pe parcursul intregii sale cariere.
In rolul de Chief Innovation Officer la Genpact, Gianni Giacomelli conduce si promoveaza initiativele strategice ale Genpact menite sa sustina transformarea clientilor in companii digitalizate. Aceste initiative includ proiecte si metode de transformare digitala bazate pe design, care tin cont de latura umana si organizationala a schimbarilor tehnologice.
Gianni joaca, de asemenea, un rol de conducere in initiativa Genpact, realizata in colaborare cu Massachusetts Institute of Technology (MIT), pentru infiintarea Collective Intelligence Design Lab care vizeaza explorarea si proiectarea unor grupuri mixte oameni-masini, capabile sa genereze inovatie radicala.
Este publicat si citat pe scara larga si este un speaker invitat frecvent la conferinte comerciale. Gianni a scris mai multe lucrari stiintifice in colaborare cu cercetatorii MIT si este un blogger activ pe teme digitale si de HR.
In plus, Gianni a prezidat si a lansat Institutul de Cercetare Genpact si a fost unul dintre principalii arhitecti ai abordarii revolutionare Lean Digital, menita sa valorifice puterea tehnologiei digitale in operatiunile de business.
Gianni s-a alaturat Genpact in 2010, conducând New Product Innovation si a fost, de asemenea, Chief Marketing Officer timp de trei ani.
Shibu Nambiar, Chief Operating Officer, Genpact Europe, este un profesionist cu peste 20 de ani de experienta in industria serviciilor digitale, acoperind diverse roluri in operatiuni, management de proiect si furnizarea de servicii.
Si-a inceput calatoria Genpact acum 20 de ani ca Process Associate, performand cu succes in diferite roluri in mai multe zone geografice. In prezent, este Chief Operating Officer pentru Europa, acceptand provocarea de a construi un ecosistem de dezvoltare pentru cei peste 10.000 de membri ai echipei din 15 locatii, furnizand servicii de management al proceselor de afaceri, de consultanta intr-o gama larga de industrii si de gestionare cu succes a crizelor in vremuri dificile.
In timpul actualei crize fara precedent si a pandemiei mondiale, Shibu si-a petrecut o parte importanta a timpului concentrandu-se asupra oamenilor si consolidarii legaturilor atat cu echipele europene, cat si cu clientii. Shibu considera ca, daca o organizatie are grija de oamenii sai, atunci clientii sai vor beneficia automat de aceeasi grija.
Jeanne Meister este Managing Partner & Fondator al Future Workplace, o firma de consultanta si networking in Resurse Umane care educa liderii de HR cu privire la viitorul muncii si al invatarii. Future Workplace ofera oportunitati de relationare cu alti profesionisti, cursuri online si cercetari care pregatesc liderii de HR pentru cum va arata piata muncii in viitor.
Future Workplace a primit Premiul Gold Brandon Hall pentru excelenta in proiectarea primului sau curs online cu durata de cinci saptamani, intitulat Using AI 4 HR to Enhance The Employee Experience. Jeanne este castigatoarea Premiului Distinguished Contribution in Workplace Learning, oferit anual unui executiv de HR de catre Association for Talent Development (ATD). Acest premiu onoreaza munca depusa de Jeanne in pregatirea directorilor executivi pentru viitorul muncii. Jeanne este, de asemenea, castigatoarea Premiului Colin Corder for Outstanding Achievement in Workplace Learning oferit de The Learning and Performance Institute (LPI).
Jeanne a fost nominalizata de catre Revista People Managing People printre expertii HR de top de urmarit in 2020 si drept unul dintre cei mai importanti 100 de influenceri HR Tech pentru 2019. Anterior, Jeanne a fost Vice President of Market Development la Accenture si este membra a Excelsior College Board of Trustees.
Mihaela este Country HR Manager la Coca-Cola HBC Romania din 2016. Este un lider de HR pasionat de dezvoltarea organizatiilor prin parteneriat cu mediul de afaceri si de cultivarea unei culturi deschise, de colaborare si inalta performanta. Are un palmares remarcabil in domeniul Shared Service, Operations, Sales si Management Consulting. Povestea ei este despre conectarea punctelor si asocierea unor experiente care pareau fara legatura la momentul respectiv, dar care sunt foarte relevante acum, in rolul ei de HR. Isi priveste cariera ca pe un proces de descoperire si este recunoscatoare sa invete de la liderii care o inspira si ii ofera spatiul de care are nevoie pentru a creste.
Este Coach certificat intern (ICF Program), Green Belt Lean Six Sigma si detine o diploma de MBA.
Inscrieri
Pentru a te inscrie la ReShape Conference, te rugam sa ne scrii la adresa madalina.tanase@hr-club.ro.
In functie de tipul de membership in HR Club si de optiunea aleasa, acestea sunt tarifele de inscriere:
-
5% pentru minimum 5 participanti;
-
10% pentru minimum 10 participanti.
Tu ti-ai putea imagina Conferinta HR Club fara atmosfera si discutiile din pauzele de cafea?
Noi nu am reusit! Chiar daca ReShape Conference se va desfasura online, nu am putut sa conturam agenda conferintei fara sa iti aducem si un strop din atmosfera din lobby!
Fie ca ajungi mai devreme la sesiuni ori iti doresti sa mai ramai dupa conferinta, dar si pentru a ne bucura de revederile virtuale, pentru a povesti cu cei pe care nu i-am mai intalnit de mult sau, pur si simplu, pentru a cunoaste si alti colegi de breasla, te asteptam la Coffee Corner Video Rooms – spatiul destinat conectarii si discutiilor scurte.
- Pe 28 octombrie, in intervalul orar 17:15-18:00, Romanian Software ne propune urmatoarele teme de discutie:
- Expertul in legislatia muncii (noutatea din recentele modificari la Codul Muncii);
- Retentia personalul care lucreaza in telemunca.
- Tot pe 28 octombrie, in intervalul orar 17:15-18:00, Thomas International Romania ne aduce in atentie tema "Smart Work in Romania", o discutie libera despre:
- ce a functionat, care au fost provocarile si solutiile in implementarea Smart Work (povesti de pe la noi)
- cum pregatim managerii din Romania pentru Smart Work (vis sau necesitate?).
- Filip & Company ne invita pe 29 octombrie, in intervalul orar 13:00-13:45, sa discutam despre temele:
- Hartuirea si discriminarea la locul de munca
- Noile reguli privind concilierea | Cum adresam noile modificari ale legislatiei muncii?
- Tot pe 29 octombrie, in acelasi interval orar, 13:00-13:45, Petre Bica, Managing Partner, E-Campus, ne propune o discutie pe tema:
- Cum cream si intretinem pofta digitala de invatare? - o discutie scurta despre ingrediente si retete utile transformarii colegilor in "gurmanzi" digitali.
Numarul locurilor disponibile in Video Rooms este limitat la 15 persoane, iar participarea este rezervata doar celor inscrisi la ReShape Conference.
Ai o idee pe care vrei sa o discuti cu membrii comunitatii?
Scrie-ne la anca.toma@hr-club.ro, noi o propunem si, daca ai minimum 5 participanti interesati, iti alocam 15 minute.
Nota: Video rooms pot fi folosite ca spatii de prezentare pentru produse si servicii doar de catre partenerii evenimentului.
Vorbim tot mai des despre cum va arata "noul normal". Insa te-ai intrebat vreodata daca nu cumva el este deja aici? La ReShape Conference ne pregatim sa raspundem provocarilor tale, gasind inspiratie, dar si parteneri de incredere pentru ca intrebarile noastre sa-si gaseasca solutiile potrivite.
La Virtual EXPO, partenerii HR Club te invita la un tur digital si o conversatie deschisa. In curand, lista expozantilor!
AGENDA ZILEI
13:00 - 14:00 Virtual Expo / Coffee Corner Video Rooms
14:00 - 15:30 Deschidere ReShape Conference - Panel
Cum resimtim la nivel personal toate schimbarile din ultimele 6 luni? Cum resimte organizatia noastra toate transformarile din 2020? Care este situatia economica actuala, care sunt perspectivele?
Cum s-a schimbat modul de a lucra in Romania in ultimele luni?
Vom vorbi despre toate acestea cu:
- prof. univ. dr. Mircea Miclea - Sentimentul de siguranta
- Radu Craciun - Oamenii - cel mai valoros pasiv al revenirii economice? si
- Madalina Racovitan - Intoarcere in viitor – noua paradigma a muncii. O privire de ansamblu asupra muncii la distanta.
intr-un panel moderat de Florin Petean, in deschiderea sesiunii. Afla detalii despre speakeri.
Speakers |
Moderator |
||
15:30 - 15:45 Coffee Break in Video Rooms / Virtual Expo
15:45 - 17:15 New Ways of Working
Care este modelul de "smart work" adaptat noului context? Andreea Voinea va modera continuarea discutiei incepute in 2019 cu Yves Morieux la Conferinta HR Club, impreuna cu colegul sau de la BCG, Adam Kotsis si cu Silke Muenster, Phillip Morris International. Principalele puncte atinse vor fi:
- Exemple de "smart work" accelerate de Covid;
- Ce tip de "smart work" va predomina in viitor?
- Cum poate deveni "smart work" sustenabila in organizatii?
- Cum masuram impactul noilor modalitati de lucru?
- Care sunt implicatiile organizationale ale "smart work"?
Speakers |
Moderator |
|
17:15 - 18:00 Virtual Expo / Coffee Corner Video Rooms
AGENDA ZILEI
13:00 - 14:00 Virtual Expo / Coffee Corner Video Rooms
14:00 - 15:30 Agile in the New Context
Ce inseamna agilitatea in business? Incepem aceasta discutie cu Bjarte Bogsnes, care implementeaza principii agile, de aproape 30 de ani, cu mult inainte ca AGILE sa devina un “buzz word”: Beyond Budgeting – Business Agility in practice. Carmen Dumitrache va modera apoi discutia cu Alexandru Filip si Evgeny Ustinov, atingand teme precum avantaje metodologiei Agile in noul context, rolul HR intr-o transformare Agile si structura unei organizatii cu adevarat agile. Afla detalii despre speakeri.
Speakers |
Moderator |
||
15:30 - 15:45 Coffee Break in Video Rooms / Virtual Expo
15:45 - 17:15 Inchidere ReShape Conference - Panel
Care este viitorul muncii si care este viitorul profesiei noastre? Mihaela Ionita va fi moderatorul panelului cu Gianni Giacomelli si Shibu Nambiar, desfasurat sub tema Building strong professional resilience and enabling individuals to upskill themselves - Genpact’s response to the world, its customers, as well as the promise to their employees. Cel de-al treilea invitat, Jeanne Meister, ne va vorbi despre cele 21 de joburi de HR ale viitorului. Afla detalii despre speakeri.
Speakers |
Moderator |
||