Dezvoltare organizationala

Cercetarea nationala Human Synergistics Leadership Impact

De zeci de ani Human Synergistics a studiat si demonstrat relatia cauzala dintre cultura de organizatie si leadership: cultura de organizatie creste lideri asemeni ei, iar liderii promoveaza cultura de organizatie care le-a adus succes de-a lungul carierei lor. Ambele au impact in performanta, dar cercul poate fi vicios sau virtuos, in functie de cat de eficace este (sau nu) cultura pe care liderii o promoveaza. Cercetarea de fata isi propune sa evidentieze aceste legaturi si pentru liderii din Romania.

Sursa: Human Synergistics

Română

Leader on the couch

In acest interviu video, Manfred Kets de Vries, profesor de leadership la INSEAD, vorbeste despre rolul unui coach in organizatie, despre modalitatea si conditiile in care o persoana poate deveni un bun coach, influenta culturii de leadership din organizatie, precum si a dinamicii unei organizatii "vii" asupra angajatilor sai, si nu in ultimul rand, despre importanta feedback-ului pentru pastrarea simtului realitatii si evitarea egocentrismului, mai ales pentru managerii de varf.

Română

Cercetarea nationala Human Synergistics Cultura organizatiilor romanesti

Articolul prezinta rezultatele primei cercetari de anvergura nationala pe tema culturii de organizatie, desfasurata in perioada august-octombrie 2008, pe un esantion de 150 de organizatii. Raportul descrie modelul conceptual Human Synergistics de masurare a culturii de organizatie si compara normele culturale catre care aspira organizatiile din Romania cu normele culturale curente in organizatiile romanesti. De asemenea, contine date concrete din corelatiile dintre factorii cauzali si normele culturale curente si dintre normele culturale si conseceintele culturii de organizatie. 

Română

CIPD Podcasts

Aceasta baze de date este o colectie de interviuri audio pe diferite teme ce includ, printre altele: remunerarea top-managerilor, legislatia muncii, leadership si schimbare organizationala, dezvoltarea si sustinerea unui nivel inalt de performanta, dezvoltare organizationala, tendinte in RU in 2009, managementul talentelor, rolul noilor instrumente media in recrutare, globalizare, brandul de angajator, invatare si dezvoltare profesionala, retinerea angajatilor si cultivarea fidelitatii fata de angajator.

Română

Organization Development

In aceasta prezentare este analizata dezvoltarea organizationala ca strategie de crestere a performantei unei organizatii. Ea prezinta o definitie a conceptului, un scurt istoric al evolutiei procesului de-a lungul timpului, principiile cheie dupa care se ghideaza DO, diferite modele si teorii, participantii si beneficiarii procesului, exemple de actiuni concrete ce pot fi desfasurate si nu in ultimul rand o evaluare a rezultatelor obtinute.

www.slideshare.net

Română

Social network websites: best practices from leading services

Aceasta prezentare este rezultatul unui studiu din 2007 privind influenta retelelor sociale online asupra activitatilor unei organizatii si isi propune sa ilustreze bune practici din domeniu in vederea crearii de valoare pentru organizatie. Sunt prezentate studii de caz realizate pe patru website-uri de retele sociale, principalele caracteristici ale acestora si statistici relevante din domeniu.

www.slideshare.net

Română

A guide to employer branding

Aceasta lucrare isi propune a fi un ghid pentru dezvotarea unui brand de angajator de succes. Ea defineste conceptul de "brand de angajator", analizeaza care este rolul si care sunt beneficiile sale pentru organizatie, cine este responsabil pentru implementarea sa, cat de nou este conceptul si cat imprumuta el din practicile anterioare si nu in ultimul rand, prezinta cateva strategii si etape de luat in considerare pentru construirea, imbunatatirea sau schimbarea brandului de angajator.

Română

Employer Branding. Communicating the Value of the Employee Experience

Aceasta prezentare are ca tema brandul de angajator si rolul acestuia in viata organizationala. Principalele subiecte de discutie vizeaza: definirea termenului de "brand", precum si de "brand de angajator"; importanta acestuia pentru organizatii, in special din perspectiva propriilor angajati; responsabilii de construirea unui brand de angajator; exemple de bune practici din domeniu; etape, principii si sfaturi pentru dezvoltarea unui brand de succes. Prezentarea are la baza rezultatele unor studii efectuate de compania Monster in 2007.

Română

Employer Branding Presentation Coca Cola

Aceasta prezentare se recomanda a fi un manifest cu privire la strategia si masurile de dezvoltare a brandului organizational utilizate de catre compania Coca-Cola la nivel mondial. Sunt abordate subiecte precum: principiile care guverneaza procesul de dezvoltare a brandului, lectiile invatate de-a lungul timpului, analiza riscurilor si problemelor intampinate, manifestul pentru dezvoltare, rolul si contributia resurselor umane la acest proces, avantajele unui brand de angajator puternic, impactul sau asupra propriului personal, precum si asupra potentialilor angajati.

Română

What Makes a Company a Best Employer?

Acest raport prezinta concluziile unui studiu efectuat de Hewitt asupra unui numar de 5.000 de organizatii din 60 de industrii, cu privire la caracteristicile celui mai bun angajator, ce le diferentiaza pe piata si le ajuta sa obtina un avantaj competitiv cu ajutorul propriilor resurse umane. El enumera cele mai importante beneficii ale statutului de "cel mai bun angajator", cauta printre o serie de factori externi si interni pe cei care influenteaza atingerea acestui standard si analizeaza modul in care aceste organizatii reactioneaza la criza economica.

Română