Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2017
In 6 aprilie 2017 a avut loc Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, a 9-a editie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, singurul eveniment in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor.
Regasiti mai jos categoriile de premii de anul acesta: patru sectiuni de proiecte de Resurse Umane si trei sectiuni de Management General.
O descriere detaliata a categoriilor si a procesului de aplicare gasiti in Ghidul Aplicantului.
Categoriile premiate in 2017
Gala si-a propus sa recunoasca profesionalismul in resurse umane, prin acordarea celor mai inalte distinctii in domeniu. Astfel, pe 6 aprilie 2017, Gala Premiilor de Excelenta a acordat premii pentru sapte sectiuni si a gazduit Directori de Resurse Umane, Directori Generali si lideri de business din cadrul celor mai importante companii din Romania.
In competitia pentru Premiul special - Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR- au intrat cele mai valoroase proiecte inscrise in categoria Strategie de Resurse Umane.
Agenda
Lynda Gratton a sustinut tot pe 6 aprilie, inaintea ceremoniei de decernare a premiilor Galei un Master Class despre Future of Work & Future of HR.
Lynda a parcurs alaturi de participantii la Master Class trendurile cheie care vor defini piata muncii in viitor si i-a ajutat sa se asigure ca organizatia lor va ramane capabila sa atraga talentele potrivite si in viitor.
Acest Master Class le-a impartasit participantilor actiunile practice care asigura impactul direct al functiunii de HR in performanta business-ului. Master Class-ul a inclus un keynote inspirational si exercitii interactive, precum si oportunitati de schimb de bune practici intre participanti.
Detalii logistice
Cand? 6 Aprilie 2017, 13:30 - 18:00
Unde? Biavati Events.
Citeste prezentarea completa a Master Class-ului si a speakerului si afla mai multe destalii despre costurile evenimentului aici.
Partenerul principal al sesiunii de Master Class este
Procesul de Evaluare
-
Compania din care fac parte sa nu fi depus nicio candidatura in competitia Galei Premiilor de Excelenta 2017;
-
Practicieni de Resurse Umane (Directori/Manageri ai unui department de resurse umane) sau profesori universitari in acest domeniu, membri HR Club cu cel putin 10 ani de experienta in domeniul resurselor umane.
2. Eficienta resurselor alocate proiectului (perioada de implementare, personal alocat, tehnologii, sisteme, buget alocat)
3. Masura in care a avut loc o eficientizare a costurilor, ca o contributie din partea HR-ului la performanta business-ului
4. Eficienta in campania de comunicare a proiectului
5. Eficienta in obtinerea implicarii (buy-in-ului) managementului si a angajatilor din companie
6. Folosirea si indeplinirea indicatorilor de performanta masurabili
7. Impactul proiectului in business si o masurare cantitativa a rezultatelor
8. Originalitatea proiectului – factorii diferentiatori fata de alte proiecte
9. Sustenabilitatea proiectului – masura in care proiectul dovedeste rezultate viabile
2. Impactul proiectului in business si masurarea cantitativa a rezultatelor
3. Contributia penrsoanei nominalizate in alte proiecte/initiative de HR implementate in organizatie
Juriul
Dl. Miroslav Majoroš a absolvit Facultatea de Electronica si Informatica din cadrul Universitatii Tehnice din Bratislava si, pe parcursul carierei, si-a completat pregatirea prin programe de management efectuate la Harvard Business School si Stanford Graduate School of Business. A lucrat la Televiziunea Slovaca, unde a detinut mai multe functii, inclusiv cea mai inalta pozitie din companie. Intre 1994 - 2002 a lucrat la IBM Slovacia, ajungand Director General, iar in ultimii 2 ani din perioada respectiva a ocupat aceeasi functie si in organizatia IBM Cehia si Slovacia.
A fost Presedinte/CEO al companiei si membru al Consiliului de Administratie al Slovak Telekom incepand cu 2003. In 2005 a fost ales Presedinte al Consiliului de Administratie al Slovak Telekom. De asemenea, a fost membru al Consiliului de Administratie al T-Mobile Slovensko din 2003 si, din vara anului 2009 si pana in 30 iunie 2010 a fost Presedintele respectivului Consiliu de Administratie. Incepand din 1 iulie 2010 a fost Presedintele Consiliului de Administratie si CEO al Slovak Telekom.
Lynda este Professor of Management Practice la London Business School unde conduce programul 'Human Resource Strategy in Transforming Companies' - considerat cel mai valoros program de HR la nivel mondial.
In ultimii 20 de ani, Lynda a scris mult despre interfata dintre oameni si organizatii. Cartile publicate de ea acopera teme precum legatura intre organizatii si strategia de HR (Living Strategy), noile moduri de lucru (The Democratic Enterprise), cresterea complexitatii colaborarii (Hot Spots si Glow), impactul schimbarilor la nivel global in employment si munca (The Shift).
In Iunie 2016, Lynda a lansat The 100-Year Life: Living and Working in an Age of Longevity, scris impreuna cu Andrew Scott, Professor of Economics la London Business School.
Activitatea Lyndei a fost recunoscuta la nivel global:
- a primit premiul Tata in India
- a fost numita annual Fellow of NAHR si a castigat premiul CCL in SUA
- in Australia a castigat HR prize.
Lynda este Fellow in World Economic Forum in cadrul caruia a condus Cosiliul de Leadership. A fost membru al juriului pentru FT Business Book of the Year, conduce panelul pentru oferirea premiului Drucker si este in consiliul de conducere al London Business School.
Tudor Popa s-a nascut in 1999 la Bucuresti si este un tanar inventator, antreprenor si pasionat de sport. Este in ultimul an de liceu la Colegiul National Ion Luca Caragiale din Bucuresti, iar dupa terminarea liceului vrea sa studieze in domeniul automatizarii. A participat la diferite concursuri de inventica, robotica cat si de antreprenoriat, anul acesta castigand la finala europeana din Elvetia a competitiei Company of the Year 2016 premiul „Top 10 Lideri”.
Un proiect important, inceput la sfarsitul anului 2015, este „Proiectul Oculus”, pornit de Tudor Popa alaturi de inca 4 prieteni, unde el are rolul de manager cat si de programator. Acesta are ca scop dezvoltarea ochelarilor MITRA, o pereche de ochelari inteligenti care ajuta persoanele nevazatoare in rezolvarea problemelor intampinate in fiecare zi, probleme precum aprecierea distantelor, mersul in linie dreapta, evitarea pericolelor termice cat si alte probleme de siguranta. Ochelarii MITRA sunt inca in prototipare, dar utilitatea le-a fost confirmata de persoane nevazatoare de toate varstele din Romania, dar si de persoane de la Asociatia Nationala pentru Nevazatori din Elvetia. Acestia au castigat premiul „Excellence in IT by AT&T” la Lucerna, finala nationala a competitiei Company of the Year 2016, cat si premiul intai la finala globala a concursului Social Innovation Relay.
A coordonat si participat in ultimii ani cu mai multe echipe la concursuri organizate de Junior Achievement Romania, concursuri de robotica dar si de antreprenoriat, a lucrat cu sisteme embedded pentru diferite tipuri de roboti si a colaborat la inventarea unui recipient care genereaza electricitate prin diferente de temperatura.
Avand o experienta de peste 15 ani in domeniul Resurselor Umane, Ariadna Sutac a absolvit facultatea de Management in anul 2000, iar un an mai tarziu si facultatea de Economie Generala, specializarea Economie si Dreptul Afacerilor, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Din 2010 detine o diploma de Master in Dreptul muncii, dupa absolvirea unui program de master din cadrul Universitatii Bucuresti.
Si-a inceput cariera profesionala ca Asistent Universitar pe disciplina Managementul Resurselor Umane, iar din 2001 s-a alaturat companiei BrainSpotting (Recrutare IT&C), in calitate de Consultant HR, ocupand succesiv pozitii de Consultant HR Senior si Manager Recrutare. In perioada 2010-2014, Ariadna Sutac a lucrat pentru IBM Romania in calitate de Specialist Senior Recrutare pentru organizatia de vanzari, devenind apoi HR Generalist si in final HR Partner pentru 2 centre de servicii si 2 laboratoare de dezvoltare ale IBM din Romania.
Ariadna Sutac s-a alaturat echipei ABB SRL in iunie 2014 in calitate de HR Business Partner, iar din luna decembrie 2014 este si Director Executiv.
Avand o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea si implementarea de strategii HR si cultura organizationala.
Prioritatile au fost si raman implementarea de sisteme pentru dezvoltarea si cresterea potentialului uman.
De profesie Economist, Aurelia si-a inceput cariera in domeniul resurselor umane in compania GSK – Europharm iar de 8 ani la conduce departamentele HR si Shared Services ale companiei Miele Romania, fabrica din Brasov.
Aurelia este o persoana cu gandire strategica, orientata catre oameni si catre crearea unei culturi pozitive, bazate pe comunicare, incredere si respect. Este foarte perseverenta, ambitioasa si crede cu tarie ca daca iti doresti sa schimbi ceva in tara asta, o poti face, dar nu fara un efort constant si sustinut.
Aurelia a fost intre finalistii galei la sectiunea Strategia de Resurse si castigatoare la categoria CEO - HR in anul 2016.
De peste 10 ani conduce echipa de resurse umane a liderului in industria de procesare carne - Caroli Foods.
Cu o experienta de peste 20 ani in resurse umane si prin proiecte de Organizational Design & Audit, Management, Consultancy, Transformation Programs, Outsourcing, Mergers & Ac, Performance Management, Business Process Management, Carmen a contribuit la cresterea si transformarea Grupului Caroli Foods.
Absolventa a Facultatii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Carmen si-a construit cariera in companii de renume precum Tuborg si Heineken.
Aboslventa a Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comert , Cristina are o experienta de peste 18 ani in managementul resurselor umane, capatata in companii multinationale de renume din domeniul industriei tutunului, iar in ultimii 12 ani, in industria materialelor de constructii.
A avut sansa de a participa in mod nemijlocit la un start-up pentru o investitie de peste 100 milioane EUR, a dezvoltat si coordonat proiecte de dezvoltare organizationala, dezvoltarea capabilitatilor de leadership din organizatie, construirea brandului de angajator, managementul talentelor, si multe alte proiecte de succes. A coordonat echipe trans-nationale, cu complexitati si nivele de dezvoltare diferite, si cu prioritati diferite.
In prezent, Cristina este Director Resurse Umane pentru Romania si Bulgaria al Saint-Gobain Group.
Diana Ghita se bucura de o experienta de 20 de ani in domeniul resurselor umane. A lucrat in companii multinationale si internationale prezente in Romania, cum ar fi : Shell Gas, Campofrio Food Group si Heineken, in ultimii 16 ani aflandu-se la conducerea departamentului de resurse umane. A desfasurat vaste programe de dezvoltare a capitalului uman, precum si de restructurare si optimizare a structurii organizationale, atat la nivel local, cat si regional. Din anul 2010 lucreaza la ENGIE Romania, unde ocupa functia de Director Resurse Umane al Grupului ENGIE in Romania. Este absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti.
Edit Lukacs este absolventa a Universitatii Al.I.Cuza din Iasi, Facultatea de Stiinte Economice. Este doctor in Management, cu teza de doctorat Evaluarea performantelor profesionale-componenta a managementului resurselor umane. Are o experienta didactica si de cercetare de peste 20 de ani. Preda disciplinele Managementul resurselor umane, Management comparat, Comportament organizational, Managementul performantei, Etica in afaceri. Este autor sau coautor a 10 carti si peste 50 de articole stiintifice, majoritatea in domeniul managementului resurselor umane. Experienta manageriala in practica include un mandat de prodecan pentru relatii internationale si unul de decan al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Dunarea de Jos din Galati. De asemenea, pentru o perioada de patru ani, a facut parte din Consiliul Academic al Asociatiei Facultatilor de Economie din Romania. Este membru in Societatea Academica de Management din Romania si Asociatia HR Club Romania, la care a aderat din dorinta de a contribui la imbunatatirea comunicarii si dezvoltarii colaborarii intre teoreticienii si practicienii de resurse umane.
Gabriel are experienta de mai bine de 25 de ani in managementul resurselor umane. A servit in anii ‘90 ca director exeutiv al unor institutii de dezvoltare a managementului (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management), iar din anul 2000 a ocupat pozitii executive in corporatii (Lafarge, CRH). In present, este conferientiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe). In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.
15 ani in managementul resurselor umane, din care 2 ani pentru operatiuni din Europa Centrala si de Est, cateva proiecte in domeniul sanatatii si securitatii in munca, un proiect de suflet in zona economiei sociale si multe alte proiecte pe lista.
Dupa mai multi ani petrecuti in industria materialelor de constructii, de 2 ani incoace am grija, impreuna cu colegii mei din echipa de Resurse Umane a Grupului farmaceutic A&D Pharma de bunul mers al lucrurilor in cadrul functiunii de resurse umane si a organizatiei.
Monica Micu are o experienta de 20 de ani in Managementul Organizational si al Resurselor Umane. Cu un parcurs educational in Sociologie, ea si-a inceput cariera in cadrul Gallup International si a continuat cu diferite roluri in procese tranzactionale si non-tranzactionale de HR in Lafarge.
Monica a preluat diverse misiuni in diferite tari din Europa, conducand functiunea de Organizare & Resurse Umane in operatiuni si detinand roluri functionale la nivelul grupului, bucurandu-se de diferentele dintre societati si culturi organizationale. Monica este Chartered Member CIPD.
Incepand cu anul 2016, ea este HR Director pentru opertatiunile din Romania ale Airbus Helicopters.
In timpul liber, ii place sa citeasca carti pentru copii impreuna cu fiul ei si prietenii lui.
Cu o experienta de peste 25 de ani in domeniul resurselor umane, Nicoleta conduce, din anul 2010, echipa HR DRÄXLMAIER Romania, unul dintre cei mai mai angajatori din tara. DRÄXLMAIER Group are, in prezent, aproximativ 15.000 de angajati in Romania, in cele cinci centre de dezvoltare si productie din Pitesti, Satu-Mare, Timisoara, Hunedoara si Brasov. Din 2015, Nicoleta ocupa o functie regionala in cadrul companiei, fiind Director de Resurse Umane pentru Europa de Sud Est.
Absolventa a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucuresti, Nicoleta s-a alaturat DRÄXLMAIER Group dupa ce, in perioada 2006-2009 a fost Director de Resurse Umane la grupul Tiriac. Anterior, Nicoleta a coordonat departamentele de Resurse Umane a patru companii, printre care Termoelectrica si SAP Romania.
Nicoleta este un experimentat profesionist in domeniul resurselor umane, implicata in numeroase proiecte de optimizare si transformare organizationala, recrutare si retentie, dezvoltarea personalului, managementul performantei, compensatii si beneficii etc.
Roxana Tanase imbina pasiunea pentru oameni si dezvoltarea potentialului lor, cu gandirea strategica si orientarea catre rezultate in business. Profesionist senior in sfera Resurselor Umane, ea s-a alaturat echipei Microsoft in 2013. Cariera sa este una diversa, acoperind o variatate mare de roluri in sfera resurselor umane, in industrii diferite - IT, telecom, banking, consultanta. Roxana este membru in Comitetul de Educatie al AmCham si pe parcursul ultimilor ani a avut numeroase contributii publice pe tema evolutiei rolului HR in era digitala.
Spirit ambitios, Lucia Costea a creat, alaturi de Andrei Costea, brand-ul Secom®, aducand compania in top 10 jucatori din piata de suplimente alimentare si pozitionand-o ca pe un lider de autoritate in solutii de medicina integrativa.
Absolventa de Limbi Straine, germana-rusa, Lucia Costea s-a dezvoltat continuu participand la diverse programe de formare in tara si in strainatate, pentru a face fata provocarilor manageriale si antreprenoriale.
Este pasionata de industria in care activeaza si crede ca la baza evolutiei sale au stat determinarea, perseverenta si orientarea spre actiune.
Atunci cand a fost “aruncata” pe nepregatite in antreprenoriat a invatat rapid “sa lupte impotriva curentilor”, sa miste lucrurile, chiar daca in acel moment piata pe care incepusera sa activeze era intr-un stadiu incipient. Nu i-a fost frica sa parieze pe ingrediente inovatoare, total necunoscute in Romania, insa care reprezentau standardul in fitoterapie la nivel international, facand pionerat in piata de suplimente alimentare. Datorita viziunii si a strategiei abordate, Secom® s-a pozitionat ca trendsetter in piata de suplimente alimentare, fiind prima companie care a promovat conceptul de medicina integrativa si care a introdus pe piata romaneasca ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante si ingrediente inovative precum colostru, glutation, resveratrol, 5-HTP, NADH etc.
Motto: If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader. John Quincy Adams.
Mihai Nadas este Managing Director la Yonder unde construieste si dezvolta parteneriatele strategice cu companiile de produse software in Europa si Statele Unite.
Pasiunea pentru tehnologie si interesul pentru dezvoltare continua i-au alimentat parcursul professional inca de la inceput – in mai putin de 10 ani trecand prin toate etapele profesionale de la intern, la CTO si Managing Director.
In materie de tehnologie, pasiunea sa s-a materializat, de asemenea, in realizari timpurii precum reprezentarea Romaniei la Imagine Cup Worldwide Finals in Coreea de Sud, co-fondarea unui start-up de tehnologie, conducerea unor comunitati pe tehnologie, speech-uri la numeroase evenimente pe teme de tehnologie si premiul oferit de Microsoft - Most Valuable Professional Award in Windows Azure
Andrei s-a transferat in Bucuresti la Liceul Teoretic "Jean Monnet". Absolvent al programului Leadership Autentic, a devenit Ambasador, coordonand acolo unul dintre cele mai bune proiecte de ambasadori, timp de un an in loc de ora de dirigentie a facut cursuri cu colegii lui.
Acum este Cercetator Jurnalist la Fundatia Friends for Friends, Blogger la Blogul cu miere si Bursier european in domeniul drepturilor omului at The Group of the European Youth for Change - GEYC.
Lia este din Constanta, acolo a facut Liceul Ovidius, acum este in Bucuresti la C.N "Gheorghe Lazar" din Bucuresti.
Absolventa Leadership Autentic, ea face parte din clubul de dezbateri, este membru al echipei locale Leaders, este voluntar si participa la implementarea programelor nationale ce se adreseaza tinerilor.
Eleva la C.N "Gheorghe Lazar" din Bucuresti, Raluca face parte din trupa de teatru AS si a participat la diverse spectacole, inclusiv la Ideo Ideis, festivalul de teatru tanar. A facut parte din echipa de organizare a multor evenimente din zona artistica, ex. festivalul national de improvizatie. A fondat o organizatie "The Inspiration Factory", unde fac tot felul de proiecte pentru a-i inspira pe cei de varsta ei.
Este Ambasador Leadership Autentic si contribuie la organizarea tuturor proiectelor Leaders pentru liceeni din Bucuresti si nu numai. Este facilitator in proiectul Leaders cu Nivea, #LikeYourself, este parte din nucleul comunitatii Leaders.
Stefan este din Bucuresti, a facut Liceul "Alexandru Vlahuta", acum este in clasa a 12-a si a fost deja acceptat la The Hague University of Applied Sciences.
Joaca tenis de performanta, este membru in Federatia Romana de Tenis, coordoneaza voluntarii acolo, si este parte din echipa de organizare a Bucharest Wheelchair Tennis. Si el este absolvent al programului Leadership Autentic.
Castigatori
Candidati
Inscrieri
Tarifele de inscriere la Ceremonia de Decernare a Premiilor sau la Master Class-ul Lyndei Gratton au fost:
|
|
|
|
pana la 6 februarie |
|
dupa 6 februarie |
Participare la Gala |
|
Membri Gold |
|
0 |
|
0 |
|
Membri Silver & Bronze |
|
75 |
|
75 |
|
|
Non-Membri |
|
125 |
|
125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Participare la Master Class |
|
Membri Gold |
|
300 |
|
350 |
|
Membri Silver & Bronze |
|
300 |
|
350 |
|
|
Non-Membri |
|
375 |
|
425 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Participare la Gala & Master Class |
|
Membri Gold |
|
300 |
|
350 |
|
Membri Silver & Bronze |
|
350 |
|
400 |
|
|
Non-Membri |
|
475 |
|
525 |
*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA.
Mai jos regasiti preturile promotionale de care doritorii au putut beneficia in ultima perioada de inscriere la #GalaHRClub