Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2017

In 6 aprilie 2017 a avut loc Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, a 9-a editie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, singurul eveniment in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor.

Anul acesta, la cea de-a 9-a editie a Galei, Lynda Gratton, Professor of Management Practice la London Business School, a fost Presedintele de Onoare al Juriului si a acordat un premiu special - Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR
 
Tot pe 6 aprilie, inaintea ceremoniei de decernare a premiilor Galei, Lynda Gratton a sustinut un Master Class pe tema "The Future of Work and The Future of HR" - va rugam sa gasiti mai multe detalii despre aceasta sesiune speciala aici.
 
Si in acest au fost acordate premii distincte pe fiecare categorie in functie de marimea organizatiei. Astfel, au fost oferite premii pentru companiile cu maximum 499 de angajati si premii pentru companiile cu peste 500 angajati. Ne-am dorit ca in acest fel sa premiem atat companiile mari, cu procese de resurse umane complexe, dar si initiativele implementate in companiile mici ce dovedesc impactul real in business.
 

Regasiti mai jos categoriile de premii de anul acesta: patru sectiuni de proiecte de Resurse Umane si trei sectiuni de Management General.

O descriere detaliata a categoriilor si a procesului de aplicare gasiti in Ghidul Aplicantului.

 

        

Categoriile premiate in 2017

Gala si-a propus sa recunoasca profesionalismul in resurse umane, prin acordarea celor mai inalte distinctii in domeniu. Astfel, pe 6 aprilie 2017, Gala Premiilor de Excelenta a acordat premii pentru sapte sectiuni si a gazduit Directori de  Resurse Umane, Directori Generali si lideri de business din cadrul celor mai importante companii din Romania.

In acest an au fost  premiate cele mai valoroase Proiecte de Resurse Umane din urmatoarele domenii:
 
1. Recrutare si Selectie - include proiecte de recrutare, internship, induction etc. Categorie sponsorizata de TenarisSilcotub
 
2. Managementul Performantei si al Recompensarii - include proiecte de evaluare a performantelor, payroll, salarizare, gradare a posturilor etc. Categorie sponsorizata de BCR Pensii
 
3. Formarea si Dezvoltarea Oamenilor - include proiecte de training, coaching, mentoring, planuri de cariera, talent management, succession planning etc. Categorie sponsorizata de Eucom
 
4. Strategie de Resurse Umane - include proiecte de HR - partener strategic, employer branding, engagement, design organizational, schimbare culturala, dialog social etc. Categoria sponsorizata de Coca-Cola HBC Romania
 
Premiul special: Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR
In competitia pentru Premiul special - Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR- au intrat cele mai valoroase proiecte inscrise in categoria Strategie de Resurse Umane.
 
Premiul special al Generatiei Z: a fost oferit de un juriu special format din tineri care au evaluat rezumatele celor mai valoroase proiecte de HR si care si-au ales preferatii: 2 castigatori si 3 mentiuni speciale
 
Categoriile de Management General:
 
  
2. Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati 
 
3. Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati - Categorie sponsorizata de Total Soft
 
 
         
 
Inscriere
 
Inscrierile de aplicatii in competitia Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane au avut loc in perioada 6 ianuarie - 10 februarie 2017
 
 
*Daca iti doresti sa primesti noutati pe e-mail legate de urmatoarea editie te rugam sa te abonezi pe acest formular la mesajele noastre. 

 

Agenda

18:30 - 22:00
Seara Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, editia 9

Lynda Gratton a sustinut tot pe 6 aprilie, inaintea ceremoniei de decernare a premiilor Galei un Master Class despre Future of Work & Future of  HR

Lynda a parcurs alaturi de participantii la Master Class trendurile cheie care vor defini piata muncii in viitor si i-a ajutat sa se asigure ca organizatia lor va ramane capabila sa atraga talentele potrivite si in viitor.

Acest Master Class le-a impartasit participantilor actiunile practice care asigura impactul direct al functiunii de HR in performanta business-ului. Master Class-ul a inclus un keynote inspirational si exercitii interactive, precum si oportunitati de schimb de bune practici intre participanti. 

Detalii logistice

Cand? 6 Aprilie 2017, 13:30 - 18:00

Unde? Biavati Events.

Citeste prezentarea completa a Master Class-ului si a speakerului si afla mai multe destalii despre costurile evenimentului aici. 

 

Partenerul principal al sesiunii de Master Class este

 

 

Procesul de Evaluare

Etapa 1 - Evaluarea proiectelor de resurse umane de catre specialistii in domeniu
 
Dupa terminarea perioadei de inscrieri, echipa HR Club a alcatuit juriul de specialisti dupa urmatoarele reguli:
  • Compania din care fac parte sa nu fi depus nicio candidatura in competitia Galei Premiilor de Excelenta 2017; 
  • Practicieni de Resurse Umane (Directori/Manageri ai unui department de resurse umane) sau profesori universitari in acest domeniu, membri HR Club cu cel putin 10 ani de experienta in domeniul resurselor umane.
Acestia au evaluat fiecare aplicatie si au acordat un punctaj conform criteriilor de evaluare prestabilite. Fiecare aplicatie a fost evaluata de cel putin 6 membri ai juriului.
In urma adunarii punctajului obtinut de la fiecare jurat, pentru fiecare categorie s-a alcatuit o lista scurta de 6-8 proiecte care au fost incluse in cea de-a doua etapa a jurizarii. Lista scurta a proiectelor nu este facuta publica.
 
Criteriile de evaluare pentru Proiectele de resurse Umane sunt urmatoarele:
1. Alinierea proiectului la obiectivele de afaceri ale companiei
2. Eficienta resurselor alocate proiectului (perioada de implementare, personal alocat, tehnologii, sisteme, buget alocat)
3. Masura in care a avut loc o eficientizare a costurilor, ca o contributie din partea HR-ului la performanta business-ului
4. Eficienta in campania de comunicare a proiectului
5. Eficienta in obtinerea implicarii (buy-in-ului) managementului si a angajatilor din companie
6. Folosirea si indeplinirea indicatorilor de performanta masurabili
7. Impactul proiectului in business si o masurare cantitativa a rezultatelor
8. Originalitatea proiectului – factorii diferentiatori fata de alte proiecte
9. Sustenabilitatea proiectului – masura in care proiectul dovedeste rezultate viabile
O pondere ridicata in procesul de jurizare au avut-o criteriile legate de originalitatea proiectului si masura in care a avut loc o eficientizare a costurilor, ca o contributie din partea HR-ului la performanta businessului.
 
Juriul de specialisti a evaluat si a stabilit castigatorii pentru sectiunile categoriei de Management General.
 
Criteriile in stabilirea acestora sunt urmatoarele:
 
1. Contributia concreta a persoanei nominalizate la implementarea / dezvoltarea proiectului descris
2. Impactul proiectului in business si masurarea cantitativa a rezultatelor
3. Contributia penrsoanei nominalizate in alte proiecte/initiative de HR implementate in organizatie
 
Etapa 2 - Evaluarea proiectelor de pe lista scurta de catre juriul de CEO
 
In aceasta etapa, juriul a fost compus din reprezentanti ai mediului de afaceri - Manageri Generali si antreprenori din cadrul celor mai mari companii din Romania. Aceeasi regula de baza a fost urmata in alegerea membrilor juriului - companiile acestora sa nu aiba proiecte inscrise in competitie.
 
Acestia au primit listele scurte pentru fiecare sectiune de proiecte de resurse umane de la juriul de specialisti si au decis in unanimitate maximum trei castigatori pentru fiecare sectiune si eventuali finalisti.
 
Tot in aceasta etapa, Lynda Gratton a evaluat cele mai valoroase candidaturi de la categoria de Proiecte de Strategie de Resurse Umane pentru a stabili castigatorii Premiului Special Lynda Gratton Award of Future-Proofing HR.
 

Juriul

Miroslav
Majoros
Presedintele Juriului - CEO,
Telekom Romania group of companie

Dl. Miroslav Majoroš a absolvit Facultatea de Electronica si Informatica din cadrul Universitatii Tehnice din Bratislava si, pe parcursul carierei, si-a completat pregatirea prin programe de management efectuate la Harvard Business School si Stanford Graduate School of Business. A lucrat la Televiziunea Slovaca, unde a detinut mai multe functii, inclusiv cea mai inalta pozitie din companie. Intre 1994 - 2002 a lucrat la IBM Slovacia, ajungand Director General, iar in ultimii 2 ani din perioada respectiva a ocupat aceeasi functie si in organizatia IBM Cehia si Slovacia.

A fost Presedinte/CEO al companiei si membru al Consiliului de Administratie al Slovak Telekom incepand cu 2003. In 2005 a fost ales Presedinte al Consiliului de Administratie al Slovak Telekom. De asemenea, a fost membru al Consiliului de Administratie al T-Mobile Slovensko din 2003 si, din vara anului 2009 si pana in 30 iunie 2010 a fost Presedintele respectivului Consiliu de Administratie. Incepand din 1 iulie 2010 a fost Presedintele Consiliului de Administratie si CEO al Slovak Telekom.

Lynda
Gratton
Presedinte de Onoare al Juriului

Lynda este Professor of Management Practice la London Business School unde conduce programul 'Human Resource Strategy in Transforming Companies' - considerat cel mai valoros program de HR la nivel mondial.

In ultimii 20 de ani, Lynda a scris mult despre interfata dintre oameni si organizatii. Cartile publicate de ea acopera teme precum legatura intre organizatii si strategia de HR (Living Strategy), noile moduri de lucru (The Democratic Enterprise), cresterea complexitatii colaborarii (Hot Spots si Glow), impactul schimbarilor la nivel global in employment si munca (The Shift).

In Iunie 2016, Lynda a lansat The 100-Year Life: Living and Working in an Age of Longevity, scris impreuna cu Andrew Scott, Professor of Economics la London Business School.

Activitatea Lyndei a fost recunoscuta la nivel global:

  • a primit premiul Tata in India
  • a fost numita annual Fellow of NAHR si a castigat premiul CCL in SUA
  • in Australia a castigat HR prize.

Lynda este Fellow in World Economic Forum in cadrul caruia a condus Cosiliul de Leadership. A fost membru al juriului pentru FT Business Book of the Year, conduce panelul pentru oferirea premiului Drucker si este in consiliul de conducere al London Business School.

Tudor
Popa
Presedintele juriului Generatiei Z - Elev, CEO & Developer,
Proiectul Oculus

Tudor Popa s-a nascut in 1999 la Bucuresti si este un tanar inventator, antreprenor si pasionat de sport. Este in ultimul an de liceu la Colegiul National Ion Luca Caragiale din Bucuresti, iar dupa terminarea liceului vrea sa studieze in domeniul automatizarii. A participat la diferite concursuri de inventica, robotica cat si de antreprenoriat, anul acesta castigand la finala europeana din Elvetia a competitiei Company of the Year 2016 premiul „Top 10 Lideri”.

Un proiect important, inceput la sfarsitul anului 2015, este „Proiectul Oculus”, pornit de Tudor Popa alaturi de inca 4 prieteni, unde el are rolul de manager cat si de programator. Acesta are ca scop dezvoltarea ochelarilor MITRA, o pereche de ochelari inteligenti care ajuta persoanele nevazatoare in rezolvarea problemelor intampinate in fiecare zi, probleme precum aprecierea distantelor, mersul in linie dreapta, evitarea pericolelor termice cat si alte probleme de siguranta. Ochelarii MITRA sunt inca in prototipare, dar utilitatea le-a fost confirmata de persoane nevazatoare de toate varstele din Romania, dar si de persoane de la Asociatia Nationala pentru Nevazatori din Elvetia. Acestia au castigat premiul „Excellence in IT by AT&T” la Lucerna, finala nationala a competitiei Company of the Year 2016, cat si premiul intai la finala globala a concursului Social Innovation Relay.

A coordonat si participat in ultimii ani cu mai multe echipe la concursuri organizate de Junior Achievement Romania, concursuri de robotica dar si de antreprenoriat, a lucrat cu sisteme embedded pentru diferite tipuri de roboti si a colaborat la inventarea unui recipient care genereaza electricitate prin diferente de temperatura.

Ariadna
Sutac
Director Executiv Resurse Umane,
ABB

Avand o experienta de peste 15 ani in domeniul Resurselor Umane, Ariadna Sutac a absolvit facultatea de Management in anul 2000, iar un an mai tarziu si facultatea de Economie Generala, specializarea Economie si Dreptul Afacerilor, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Din 2010 detine o diploma de Master in Dreptul muncii, dupa absolvirea unui program de master din cadrul Universitatii Bucuresti.

Si-a inceput cariera profesionala ca Asistent Universitar pe disciplina Managementul Resurselor Umane, iar din 2001 s-a alaturat companiei BrainSpotting (Recrutare IT&C), in calitate de Consultant HR, ocupand succesiv pozitii de Consultant HR Senior si Manager Recrutare. In perioada 2010-2014, Ariadna Sutac a lucrat pentru IBM Romania in calitate de Specialist Senior Recrutare pentru organizatia de vanzari, devenind apoi HR Generalist si in final HR Partner pentru 2 centre de servicii si 2 laboratoare de dezvoltare ale IBM din Romania.

Ariadna Sutac s-a alaturat echipei ABB SRL in iunie 2014 in calitate de HR Business Partner, iar din luna decembrie 2014 este si Director Executiv.

Aurelia
Florea
Director Resurse Umane,
Miele Tehnica

Avand o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea si implementarea de strategii HR si cultura organizationala.

Prioritatile au fost si raman implementarea de sisteme pentru dezvoltarea si cresterea potentialului uman.

De profesie Economist, Aurelia  si-a inceput cariera in domeniul resurselor umane in compania GSK – Europharm iar de  8 ani la conduce  departamentele HR si Shared Services ale companiei Miele Romania, fabrica din Brasov. 

Aurelia este o persoana cu gandire strategica, orientata catre oameni si catre crearea unei culturi pozitive, bazate pe comunicare, incredere si respect. Este foarte perseverenta, ambitioasa si crede cu tarie ca daca iti doresti sa schimbi ceva in tara asta, o poti face, dar nu fara un efort constant si sustinut.

Aurelia  a fost intre finalistii galei la sectiunea Strategia de Resurse si castigatoare la categoria CEO - HR in anul 2016.

Carmen
Iancu
Executive Director HR,
CAROLI FOODS GROUP, membru exectiv Board

De peste 10 ani conduce echipa de resurse umane a liderului in industria de procesare carne - Caroli Foods.

Cu o experienta de peste 20 ani in resurse umane si prin proiecte de Organizational Design & Audit, Management, Consultancy, Transformation Programs, Outsourcing, Mergers & Ac, Performance Management, Business Process Management, Carmen a contribuit la cresterea si transformarea Grupului Caroli Foods.

Absolventa a Facultatii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Carmen si-a construit cariera in companii de renume precum Tuborg si Heineken.

Cristina
Paveliu
HR Director,
Saint-Gobain South-East Europe

Aboslventa a Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comert , Cristina are o experienta de peste 18 ani in managementul resurselor umane, capatata in companii multinationale de renume din domeniul industriei tutunului, iar in ultimii 12 ani, in industria materialelor de constructii.

A avut sansa de a participa in mod nemijlocit  la un start-up pentru o investitie de peste 100 milioane EUR, a dezvoltat si coordonat proiecte de dezvoltare organizationala, dezvoltarea capabilitatilor de leadership din organizatie, construirea brandului de angajator, managementul talentelor, si multe alte proiecte de succes. A coordonat echipe trans-nationale, cu complexitati si nivele de dezvoltare diferite, si cu prioritati diferite.

In prezent, Cristina este Director Resurse Umane pentru Romania si Bulgaria al Saint-Gobain Group.

Diana
Ghita
Director Resurse Umane si Comunicare Corporate,
Engie Romania

Diana Ghita se bucura de o experienta de 20 de ani in domeniul resurselor umane. A lucrat in companii multinationale si internationale prezente in Romania, cum ar fi : Shell Gas, Campofrio Food Group si Heineken, in ultimii 16 ani aflandu-se la conducerea departamentului de resurse umane. A desfasurat vaste programe de dezvoltare a capitalului uman, precum si de restructurare si optimizare a structurii organizationale, atat la nivel local, cat si regional. Din anul 2010 lucreaza la ENGIE Romania, unde ocupa functia de Director Resurse Umane al Grupului ENGIE in Romania. Este absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti.

Edit
Lukacs
Conferentiar universitar doctor,
Universitatea Dunarea de Jos din Galati, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor

Edit Lukacs este absolventa a Universitatii Al.I.Cuza din Iasi, Facultatea de Stiinte Economice. Este doctor in Management, cu teza de doctorat Evaluarea performantelor profesionale-componenta a managementului resurselor umane. Are o experienta didactica si de cercetare de peste 20 de ani. Preda disciplinele Managementul resurselor umane, Management comparat, Comportament organizational, Managementul performantei, Etica in afaceri. Este autor sau coautor a 10 carti si peste 50 de articole stiintifice, majoritatea in domeniul managementului resurselor umane. Experienta manageriala in practica include un mandat de prodecan pentru relatii internationale si unul de decan al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Dunarea de Jos din Galati. De asemenea, pentru o perioada de patru ani, a facut parte din Consiliul Academic al Asociatiei Facultatilor de Economie din Romania. Este membru in Societatea Academica de Management din Romania si Asociatia HR Club Romania, la care a aderat din dorinta de a contribui la imbunatatirea comunicarii si dezvoltarii colaborarii intre teoreticienii si practicienii de resurse umane.

Gabriel
Matauan
Conferientiar Universitar,
Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti

Gabriel are experienta de mai bine de 25 de ani in managementul resurselor umane. A servit in anii ‘90 ca director exeutiv al unor institutii de dezvoltare a managementului (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management), iar din anul 2000 a ocupat pozitii executive in corporatii (Lafarge, CRH). In present, este conferientiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe).  In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.

Ilona
Lixandru
Director Resurse Umane,
A&D Pharma

15 ani in managementul resurselor umane, din care 2 ani pentru operatiuni din Europa Centrala si de Est, cateva proiecte in domeniul sanatatii si securitatii in munca, un proiect de suflet in zona economiei sociale si multe alte proiecte pe lista.

Dupa mai multi ani petrecuti in industria materialelor de constructii, de 2 ani incoace am grija, impreuna cu colegii mei din echipa de Resurse Umane a Grupului farmaceutic A&D Pharma de bunul mers al lucrurilor in cadrul functiunii de resurse umane si a organizatiei.

Mihaela
Ionita
Country HR Manager,
Coca-Cola HBC Romania
Monica
Micu
HR Director,
Airbus Helicopters

Monica Micu are o experienta de 20 de ani in Managementul Organizational si al Resurselor Umane. Cu un parcurs educational in Sociologie, ea si-a inceput cariera in cadrul Gallup International si a continuat cu diferite roluri in procese tranzactionale si non-tranzactionale de HR in Lafarge.

Monica a preluat diverse misiuni in diferite tari din Europa, conducand functiunea de Organizare & Resurse Umane in operatiuni si detinand roluri functionale la nivelul grupului, bucurandu-se de diferentele dintre societati si culturi organizationale. Monica este Chartered Member CIPD.

Incepand cu anul 2016, ea este HR Director pentru opertatiunile din Romania ale Airbus Helicopters.

In timpul liber, ii place sa citeasca carti pentru copii impreuna cu fiul ei si prietenii lui.

Nicoleta
Carlugea
HR Director Romania,
Draexlmaier Romania

Cu o experienta de peste 25 de ani in domeniul resurselor umane, Nicoleta conduce, din anul 2010, echipa HR DRÄXLMAIER Romania, unul dintre cei mai mai angajatori din tara. DRÄXLMAIER Group are, in prezent, aproximativ  15.000 de angajati in Romania, in cele cinci centre de dezvoltare si productie din Pitesti, Satu-Mare, Timisoara, Hunedoara si Brasov. Din 2015, Nicoleta ocupa o functie regionala in cadrul companiei, fiind Director de Resurse Umane pentru Europa de Sud Est.

Absolventa a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucuresti, Nicoleta s-a alaturat DRÄXLMAIER Group dupa ce, in perioada 2006-2009 a fost Director de Resurse Umane la grupul Tiriac. Anterior, Nicoleta a coordonat departamentele de Resurse Umane a patru companii, printre care Termoelectrica si SAP Romania.

Nicoleta este un experimentat profesionist in domeniul resurselor umane, implicata in numeroase proiecte de optimizare si transformare organizationala, recrutare si retentie, dezvoltarea personalului, managementul performantei, compensatii si beneficii etc. 

Roxana
Tanase
HR Director,
Microsoft Romania

Roxana Tanase imbina pasiunea pentru oameni si dezvoltarea potentialului lor, cu gandirea strategica si orientarea catre rezultate in business. Profesionist senior in sfera Resurselor Umane, ea s-a alaturat echipei Microsoft in 2013. Cariera sa este una diversa, acoperind o variatate mare de roluri in sfera resurselor umane, in industrii diferite  - IT, telecom, banking, consultanta. Roxana este membru in Comitetul de Educatie al AmCham si pe parcursul ultimilor ani a avut numeroase contributii publice pe tema evolutiei rolului HR in era digitala.

Lucia
Costea
Managing Partner,
Secom® - Membru al Juriului de CEO

Spirit ambitios, Lucia Costea a creat, alaturi de Andrei Costea, brand-ul Secom®, aducand compania in top 10 jucatori din piata de suplimente alimentare si pozitionand-o ca pe un lider de autoritate in solutii de medicina integrativa.

Absolventa de Limbi Straine, germana-rusa, Lucia Costea s-a dezvoltat continuu participand la diverse programe de formare in tara si in strainatate, pentru a face fata provocarilor manageriale si antreprenoriale. 

Este pasionata de industria in care activeaza si crede ca la baza evolutiei sale au stat determinarea, perseverenta si orientarea spre actiune.

Atunci cand a fost “aruncata” pe nepregatite in antreprenoriat a invatat rapid “sa lupte impotriva curentilor”, sa miste lucrurile, chiar daca in acel moment piata pe care incepusera sa activeze era intr-un stadiu incipient. Nu i-a fost frica sa parieze pe ingrediente inovatoare, total necunoscute in Romania, insa care reprezentau standardul in fitoterapie la nivel international, facand pionerat in piata de suplimente alimentare. Datorita viziunii si a strategiei abordate, Secom® s-a pozitionat ca trendsetter in piata de suplimente alimentare, fiind  prima companie care a promovat conceptul de medicina integrativa si care a introdus pe piata romaneasca ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante si ingrediente inovative precum colostru, glutation, resveratrol, 5-HTP, NADH etc.
Motto: If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader. John Quincy Adams.

Mihai
Nadas
Managing Director
YONDER - Membru al Juriului de CEO

Mihai Nadas este Managing Director la Yonder unde construieste si dezvolta parteneriatele strategice cu companiile de produse software in Europa si Statele Unite.
Pasiunea pentru tehnologie si interesul pentru dezvoltare continua i-au alimentat parcursul professional inca de la inceput – in mai putin de 10 ani trecand prin toate etapele profesionale de la intern, la CTO si Managing Director.

In materie de tehnologie, pasiunea sa s-a materializat, de asemenea, in realizari timpurii precum reprezentarea Romaniei la Imagine Cup Worldwide Finals in Coreea de Sud, co-fondarea unui start-up de tehnologie, conducerea unor comunitati pe tehnologie, speech-uri la numeroase evenimente pe teme de tehnologie si premiul oferit de Microsoft - Most Valuable Professional Award in Windows Azure

Ana
Ispasoiu
Elev, Membru al Juriului Generatiei Z
Andrei Gabriel
Stupu
Elev, Membru al Juriului Generatiei Z

Andrei s-a transferat in Bucuresti la Liceul Teoretic "Jean Monnet". Absolvent al programului Leadership Autentic, a devenit Ambasador, coordonand acolo unul dintre cele mai bune proiecte de ambasadori, timp de un an in loc de ora de dirigentie a facut cursuri cu colegii lui.

Acum este Cercetator Jurnalist la Fundatia Friends for Friends, Blogger la Blogul cu miere si Bursier european in domeniul drepturilor omului at The Group of the European Youth for Change - GEYC.

Lia
Popescu
Eleva, Membra a Juriului Generatiei Z

Lia este din Constanta, acolo a facut Liceul Ovidius, acum este in Bucuresti la C.N "Gheorghe Lazar" din Bucuresti.

Absolventa Leadership Autentic, ea face parte din clubul de dezbateri, este membru al echipei locale Leaders, este voluntar si participa la implementarea programelor nationale ce se adreseaza tinerilor.

 

Raluca
Mitroiu
Eleva, Membra a Juriului Generatiei Z

Eleva la C.N "Gheorghe Lazar" din Bucuresti, Raluca face parte din trupa de teatru AS si a participat la diverse spectacole, inclusiv la Ideo Ideis, festivalul de teatru tanar. A facut parte din echipa de organizare a multor evenimente din zona artistica, ex. festivalul national de improvizatie. A fondat o organizatie "The Inspiration Factory", unde fac tot felul de proiecte pentru a-i inspira pe cei de varsta ei.

Este Ambasador Leadership Autentic si contribuie la organizarea tuturor proiectelor Leaders pentru liceeni din Bucuresti si nu numai. Este facilitator in proiectul Leaders cu Nivea, #LikeYourself, este parte din nucleul comunitatii Leaders.

 

Stefan
Modan
Elev, Membru al Juriului Generatiei Z

Stefan este din Bucuresti, a facut Liceul "Alexandru Vlahuta", acum este in clasa a 12-a si a fost deja acceptat la The Hague University of Applied Sciences.

Joaca tenis de performanta, este membru in Federatia Romana de Tenis, coordoneaza voluntarii acolo, si este parte din echipa de organizare a Bucharest Wheelchair Tennis. Si el este absolvent al programului Leadership Autentic.

 

Castigatori

Categoria Recrutare si Selectie
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Sykes Enterprises Eastern Europe
In Top 100 cele mai mari companii clujene dupa numarul de angajati in anul 2016, SYKES Romania a avut o ascensiune de 7 locuri in doar un an si ajunge pana pe cea de-a sasea treapta, cu 1.303 salariati. Succesul se datoreaza programului ‘Refer a Friend’ din cadrul SYKES Romania. 30% din persoanele angajate au fost recomandate de angajatii companiei. Dintr-un numar total de 904 recomandari primite de la angajati, 324 de persoane au semnat un contract de munca cu compania, rata de angajare fiind de 35,8%. Chiar daca majoritatea companiilor au programe „Refer a friend”, la SYKES diferenta este facuta de modul inedit in care acest program este promovat: campanii precum „A wish come true” (indeplinirea unei dorinte a angajatului) „Refer a Friend and go more often on holidays” (1 zi de concediu extra pentru fiecare recomandare eligibila) etc.
Categoria Managementul Performantei si al Recompensarii
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Arval Service Lease Romania
In 2015, Arval Romania prezenta un melanj cultural interesant, avand o dimensiune puternic informala, fara garantii pentru procese riguroase si performanta. O organizatie cu misiuni si valori structurate, dar vag asumate, cu angajati valorosi in sine, dar eterogeni. Alinierea la o cultura comuna era o conditie necesara maximizarii potentialului si accelerarii performantei. Acest demers trebuia sa fie unul unificator si relevant pentru toti. Asa a luat nastere “THE ARVALIANS” – platforma unificatoare, interactiva, centrata pe angajatii Arval, dedicata performantei si implicarii acestora, cu scopul de a motiva performanta si de a construi o cultura organizationala competitiva si colaborativa.
Zoppas Industries Romania
Practic, firma este productiva, nu angajatii ei. Eficienta angajatilor este responsabilitatea firmei, angajatilor trebuie doar sa le fie facute cunoscute regulile. Avand acest concept in minte, ce am facut noi a fost doar sa stabilim niste norme clare, astfel incat sa fie limpede pentru toata lumea ce anume trebuie sa faca pentru binele lor, bine ce este coroborat automat cu binele firmei in care isi desfasoara activitatea. Proiectul s-a adresat celor 2600 de angajati direct productivi ai companiei, distribuiti in cele 126 de posturi de lucru si a pus accentul pe recompensarea acestora in functie de activitatile desfasurate in cadrul companiei. Acest proiect a constat in analizarea si clasificarea fiecarui post de lucru din sectorul productiv, apoi in elaborarea unei grile interne de salarizare. Aceasta grila interna de salarizare s-a realizat in urma unei corelatii intre dificultatea si complexitatea postului de lucru. In urma acestei analize au rezultat opt nivele salariale, iar fiecare angajat din sectorul productiv are posibilitatea ca in urma procesului de evaluare sa treaca de la un nivel la altul.
Categoria Formarea si Dezvoltarea Oamenilor
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Generali Romania Asigurare Reasigurare
Scoala de Management „Generali Simpler and Smarter” a urmarit diseminarea si executarea strategiei grupului intr-un moment cheie de transformare organizationala la nivelul competentelor tuturor liderilor organizatiei (de la membri ai Board-ului la liderii echipelor operationale si de vanzari), carora li s-au alaturat in ultima etapa a proiectului si 17% dintre angajatii cheie ai companiei (succesori, key people si high-potentials) din toate structurile organizatiei. Proiectul – cel mai amplu proiect de dezvoltare a organizatiei din Romania de pana acum – a fost creat cu sprijinul si implicarea directa a Presedintelui Supervizory Board, al Presedintelui Directoratului si Board-ului Generali Romania.
HP Inc.
Brain Candy este platforma de invatare a companiei HP ce aduce la un loc inteligenta colectiva a 50.000 de angajati la nivel global. Aceasta platforma ofera angajatilor acces usor catre experiente de invatare calitative selectate si distribuite din diverse surse interne si externe de catre angajatii companiei. Este o platforma usor de utilizat, ce ofera acces intr-un singur punct la o multitudine de resurse de dezvoltare, dar si la o comunitate interna de experti gata sa impartaseasca din cunostintele lor si sa raspunda la intrebari, toate impachetate intr-o interfata foarte prietenoasa pentru utilizator. Brain Candy, noua platforma de invatare a companiei HP, a fost lansata la nivel global in ultima saptamana din luna iulie a anului 2016 si in mai putin de 2 saptamani reusea sa atinga un numar de 10.000 de utilizatori activi (20% din angajatii companiei la nivel global). Aceasta noua solutie, a carui nume a fost definit printr-un proces de “crowdsourcing” a transformat radical modalitatea in care angajatii invata in HP. Aceasta noua solutie, nu numai ca a transformat invatarea digitala, ci a reusit sa creeze o imbinare perfecta intre mediul virtual si cel real, in care colaborarea si impartasirea cunostintelor proprii au devenit elementele cheie in dezvoltarea angajatilor.
Vodafone
Leaders HUB este programul de leadership development menit sa dezvolte o retea de lideri eficienti, foarte versatili in abordarile ce privesc echipele pe care le conduc si pregatiti pentru a ocupa pozitii executive in cadrul Vodafone Romania. Programul s-a desfasurat in perioada noiembrie 2014 - octombrie 2016 in parteneriat cu Maastricht School of Management. Strategia de invatare a fost construita pe modelul 70-20-10 si tematicile acoperite sunt atat din zona personala si autentica a leadership-ului, cat si din zona inovatiei in business: Leading with a Story, cu Cosmin Alexandru; Leadership Awareness & Practice, cu Mihaela Reese; Leading Change, cu Adrian Stanciu; Intraprenoriat si inovatie in telecom, cu Andreas Antonopoulos.
Categoria Strategie de Resurse Umane
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Carrefour Romania
Achizitia Billa Romania de catre Grupul Carrefour a marcat inceputul unei campanii intense de comunicare interna. In acest context, am creionat o strategie de comunicare cu o abordare in care angajatii sunt mereu in prim-plan, iar comunicarea s-a realizat in 2 directii, cu mesaje adaptate fiecarui public tinta: angajatii Billa si angajatii Carrefour. De asemenea, am definit un InfoCenter prin care am incurajat comunicarea bidirectionala. Proiectul a fost un succes: am reusit sa pastram procentul fluctuatiei de personal pana in prezent in ambele organizatii, iar integrarea noilor colegi a fost facilitata de toate actiunile realizate de si cu angajatii Carrefour.
Orange Romania
Orange Romania a creat campania interna Orange OlymPICS  care promoveaza, pe langa mediul de lucru prietenos, si comportamentul de recunoastere si apreciere intre colegi.
UNIQA
UNIQA Romania started a transformation journey late 2014. UNIQA new management mission was to transform a very traditional reactive organization in an agile one, ready for the future. In order to set off the paradigm shift required for the surge of innovation, we have launched the largest renewal program in UNIQA Romania and we needed to rethink the way we organize our operations and human resources. UNIQA medium and long-term strategy, is targeting profitability and growth in a sustainable way. UNIQA operations in Romania need to become profitable with a clear focus on optimize the portfolio structure, by targeting the non-auto segments. Thus, a “re-design” of our business model, for the creation of competence in terms of people and the necessary systems was required. UNIQA needed to have in place an integrated system of human resources management in order to ensure the connection between the organizational needs and the main HR processes: workforce planning and organizing, recruiting and selection, career path, performance management, reward, people development.
Premiul Special al Juriului
Castigatori
TenarisSilcotub
Why does employee wellbeing matter? At Tenaris, we recognize the employees as the main drive for business success. It is clear that people make better contribution when they are at their best, therefore, wellbeing is not a benefit just for the employees but for the business as a whole. There is also clear evidence that any wellness program / initiative should go back to culture in order to be effective. So, we decided to approach wellness differently by leading a constant communication campaign in order to educate employees on the importance of making healthy choices hoping that these things would stay with them on their out of office hours impacting on their family and friends as well. 
Premiul Generatiei Z
Castigatori
ArcelorMittal Galati
ArcelorMittal Galati a derulat in perioada februarie 2015 – aprilie 2016 un program de recrutare, selectie, angajare, integrare si dezvoltare a 50 de tineri din randul absolventilor scolilor tehnice si profesionale, program denumit “Scoala de ucenici” ArcelorMittal Galati. Programul “Scoala de ucenici” a fost lansat intr-un context previzionar strategic al fortei de munca pe urmatorii 5 ani, care arata o crestere semnificativa a mediei de varsta a angajatilor in special in randul muncitorilor care reprezinta principala forta de munca. La finalul celor 6 luni de “Scoala de ucenici”, toti cei 50 de ucenici au avut de trecut un examen de absolvire pe care toti l-au trecut cu bine si li s-a prelungit contractul de munca cu ArcelorMittal Galati. Acest proiect  a creat punti de legatura cu mediul educational si institutii publice si care stau acum la baza cladirii de proiecte viitoare. Deja in noiembrie 2016 am demarat o nou editie a “Scolii de ucenici” cu 125 de ucenici si intentionam sa avem mai multe parteneriate cu scolile tehnice.
HP Inc.
Brain Candy este platforma de invatare a companiei HP ce aduce la un loc inteligenta colectiva a 50.000 de angajati la nivel global. Aceasta platforma ofera angajatilor acces usor catre experiente de invatare calitative selectate si distribuite din diverse surse interne si externe de catre angajatii companiei. Este o platforma usor de utilizat, ce ofera acces intr-un singur punct la o multitudine de resurse de dezvoltare, dar si la o comunitate interna de experti gata sa impartaseasca din cunostintele lor si sa raspunda la intrebari, toate impachetate intr-o interfata foarte prietenoasa pentru utilizator. Brain Candy, noua platforma de invatare a companiei HP, a fost lansata la nivel global in ultima saptamana din luna iulie a anului 2016 si in mai putin de 2 saptamani reusea sa atinga un numar de 10.000 de utilizatori activi (20% din angajatii companiei la nivel global). Aceasta noua solutie, a carui nume a fost definit printr-un proces de “crowdsourcing” a transformat radical modalitatea in care angajatii invata in HP. Aceasta noua solutie, nu numai ca a transformat invatarea digitala, ci a reusit sa creeze o imbinare perfecta intre mediul virtual si cel real, in care colaborarea si impartasirea cunostintelor proprii au devenit elementele cheie in dezvoltarea angajatilor.
Finalisti
Arval Service Lease Romania
Lynda Gratton Award for Future Proofing HR
Castigatori
UNIQA
UNIQA Romania started a transformation journey late 2014. UNIQA new management mission was to transform a very traditional reactive organization in an agile one, ready for the future. In order to set off the paradigm shift required for the surge of innovation, we have launched the largest renewal program in UNIQA Romania and we needed to rethink the way we organize our operations and human resources. UNIQA medium and long-term strategy, is targeting profitability and growth in a sustainable way. UNIQA operations in Romania need to become profitable with a clear focus on optimize the portfolio structure, by targeting the non-auto segments. Thus, a “re-design” of our business model, for the creation of competence in terms of people and the necessary systems was required. UNIQA needed to have in place an integrated system of human resources management in order to ensure the connection between the organizational needs and the main HR processes: workforce planning and organizing, recruiting and selection, career path, performance management, reward, people development.
Categoria Managerul Anului
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Valentin Coroiu
Director National Vanzari Canal Exclusive, UNIQA
Categoria Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Florin Godean - Roxana Andrei
Adecco Resurse Umane
Categoria Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Franz Weiler - Cristina Anculescu
UNIQA

Candidati

1. Categoria Recrutare si Selectie
Categorie sponsorizata de
2. Categoria Managementul Performantei si al Recompensarii
Categorie sponsorizata de
5. Categoria Managerul Anului
Categorie sponsorizata de
Adriana Pahontu, Director Administrare Asigurari, Groupama Asigurari
Adriana Vincze, Director Planificare Strategica si Proiecte Strategice, Groupama Asigurari
Valentin Coroiu, Director National Vanzari Canal Exclusive, UNIQA
6. Categoria Echipa CEO - HR a Anului (Companii cu mai putin de 499 de angajati)
Categorie sponsorizata de
Florin Godean - Roxana Andrei - Adecco ResurseUmane
Gheorghe Ciubotaru - Dorina Balan - Electroalfa
7. Categoria Echipa CEO-HR a Anului (companii cu mai mult de 500 de angajati)
Categorie sponsorizata de
Jose Luis Gomez Pascual - Diana Doros - Gas Natural Fenosa Moldova
Francois Coste - Judith Kis - Groupama Asigurari
Mugur Pantaia - Renata Gaureanu - HP Inc.
Goran Arsov - Cristina Mocanu - iCredit
Franz Weiler - Cristina Anculescu - UNIQA

Partenerii Evenimentului

Parteneri Anuali
Partner on Legal Matters
Main Partner of the Event
Award Partners
Parteneri
Parteneri Media

Inscrieri

Tarifele de inscriere la Ceremonia de Decernare a Premiilor sau la Master Class-ul Lyndei Gratton au fost: ​

 

 

 

 

pana la 6 februarie

 

dupa 6 februarie

Participare la Gala

 

Membri Gold

 

0

 

0

 

Membri Silver & Bronze

 

75

 

75

 

Non-Membri

 

125

 

125

 

 

 

 

 

 

 

Participare la Master Class

 

Membri Gold

 

300

 

350

 

Membri Silver & Bronze

 

300

 

350

 

Non-Membri

 

375

 

425

 

 

 

 

 

 

 

Participare la Gala & Master Class

 

Membri Gold

 

300

 

350

 

Membri Silver & Bronze

 

350

 

400

 

Non-Membri

 

475

 

525

*Preturile sunt exprimate in euro si nu contin TVA. 

Mai jos regasiti preturile promotionale de care doritorii au putut beneficia in ultima perioada de inscriere la #GalaHRClub

Membru GOLD
Premium
Gratuit
Membru SILVER
Asociat
75 euro + TVA
Membru BRONZE
Baza
75 euro + TVA
Non-membru
125 euro + TVA

Locatie

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romania Capgemini Engineering
Genpact
Bucuresti
Accace
Timisoara

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romania Capgemini Engineering
Genpact
Bucuresti
Accace
Timisoara

Parteneri Anuali