Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2022
Pe 31 martie 2022 ne reintalnim online la Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, editia a 14-a, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, singurul eveniment in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor. Si in acest an, vom sarbatori excelenta in HR in mediul virtual, cu gandul la intalnirile trecute, intr-un cadru festiv.
***
Deschidem seara decernarii premiilor de excelenta in resurse umane la ora 17:00, cu o sesiune speciala avandu-l ca invitat pe Dr. James Suzman, antropolog si directorul Anthropos Ltd., un think tank care aplica metode antropologice pentru rezolvarea problemelor sociale si economice contemporane. In dialog cu Cristian Lupsa, editor fondator DoR, el ne va impartasi insight-uri din cea mai recenta carte a sa, WORK: A History of How We Spend Our Time. Oare suntem programati genetic sa muncim atat de mult pe cat o facem? Oare si stramosii nostri din Epoca de Piatra au trait pentru a munci si au muncit pentru a trai? Si cum ar putea arata o lume in care munca joaca un rol mult mai putin important? Sunt cateva dintre intrebarile pe care le vom aborda alaturi de invitatul nostru. Mai multe despre Dr. Suzman, in sectiunea Speakers din meniul alaturat. |
***
Seara va continua cu emotii, in asteptarea momentului in care vom afla catre cine pleaca trofeele HR Club in 2022. Vom acorda premii distincte pe fiecare categorie in functie de marimea organizatiei. Astfel, se vor oferi premii pentru companiile cu maximum 499 de angajati si premii pentru companiile cu peste 500 angajati. Ne dorim ca in acest fel sa premiem atat companiile mari, cu procese de resurse umane complexe, cat si initiativele implementate in companiile mici ce dovedesc impactul real in business.
Categoriile premiate in 2022
Vor fi premiate cele mai valoroase Proiecte de Resurse Umane din urmatoarele domenii:
1. Recrutare si Selectie: include proiecte de recrutare, internship, induction etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
2. Managementul Performantei si al Recompensarii: include proiecte care vizeaza strategia de remunerare, design si implementare de sisteme de management al performantei, gradare a posturilor etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
3. Formarea si Dezvoltarea Oamenilor: include proiecte de training, coaching, mentoring, planuri de cariera, talent management, succession planning etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
4. Strategie de Resurse Umane: include proiecte de tipul "HR - partener strategic": brand de angajator, satisfactie si angajament, transformare organizationala, managementul schimbarii, dialog social, incluziune si diversitate. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
5. Digital HR: include proiecte de digitalizare a proceselor de HR prin folosirea tehnologiei si HR analytics & big data. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
6. Health & Wellbeing: include proiecte ce promoveaza si faciliteaza o cultura si un stil de viata echilibrat si sanatos pe toate nivelurile (fizic, mental, emotional) in cadrul organizatiei. Descarca formularul de aplicare de aici >>>
Categoriile de Management General:
1. Managerul Anului
2. Echipa de HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati
3. Echipa de HR a anului - companii cu peste 500 de angajati
4. Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati
5. Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati
Inscriere
Inscrierile de aplicatii in competitia Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane au loc in perioada 22 decembrie 2021 - 7 februarie 2022.
Parteneriat Gala 2022
Vrei sa iti asociezi brandul cu unul dintre cele mai prestigioase evenimente de HR din Romania? Consulta pachetele noastre de sponsorizare!
Speakers
Dr. James Suzman este antropolog specializat in populatiile Khoisan din sudul Africii. Este bursier Smuts Commonwealth Fellowship in studii africane la Universitatea Cambridge si directorul Anthropos Ltd., un think tank care aplica metode antropologice pentru rezolvarea problemelor sociale si economice contemporane. Locuieste in Cambridge, Anglia.
In cartea sa, WORK: A History of How We Spend Our Time (aparuta si in Romania la Editura Publica, in 2021, cu titlul MUNCA: O istorie a modului in care ne petrecem timpul), James Suzman prezinta o istorie grandioasa a „muncii” de la originile vietii pe Pamant pana in prezentul tot mai automatizat, aducand in discutie unele dintre cele mai profunde presupuneri pe care le facem despre noi.
Munca defineste cine suntem. Ea ne determina statutul si dicteaza cum, unde si cu cine ne petrecem cea mai mare parte a timpului. Ne mijloceste stima de sine si ne modeleaza valorile. Dar oare suntem programati genetic sa muncim atat de mult pe cat o facem? Oare si stramosii nostri din Epoca de Piatra au trait pentru a munci si au muncit pentru a trai? Si cum ar putea arata o lume in care munca joaca un rol mult mai putin important?
Extragand idei revelatoare din antropologie, arheologie, biologie evolutiva, zoologie, fizica si economie, Suzman arata ca, desi am evoluat pentru a gasi bucurie, sens si scop in munca, stramosii nostri au muncit mult mai putin si au privit munca foarte diferit fata de cum o facem noi acum, in cea mai mare parte a istoriei umanitatii. Cultura noastra contemporana a muncii, ne explica autorul, isi are radacinile in revolutia agricola de acum zece mii de ani. Perceptia despre ce inseamna sa fii om ne-a fost transformata prin trecerea de la vanat si cules la productia de alimente si, mai tarziu, prin migratia noastra catre orase. De atunci, relatiile cu ceilalti si cu mediul inconjurator si chiar modul in care percepem trecerea timpului nu au mai fost aceleasi.
Sustinand ca ne aflam intr-un punct similar de rascruce din istorie, Suzman arata modul in care automatizarea ar putea sa revolutioneze relatia noastra cu munca si, astfel, sa deschida portile unui viitor mai sustenabil si mai echitabil pentru lumea noastra si pentru noi insine.
Cristian Lupsa este editor fondator al DoR. A inceput in 2009, odată cu ideea, si a făcut de toate. A scris, a editat, a dat cu mopul, a distribuit reviste, a vandut proiecte si publicitate, iar in rolul de astazi isi sprijina colegii sa devina cea mai buna versiune a lor si sa publice cele mai bune povesti pe care le pot spune. Scrie adesea despre dificultatile, transformarile si reusitele DoR. Pentru ca e nelinistit din fire, e si un infocat sustinator al inovatiei si al incercarii de lucruri noi. Cand nu e in redactie, fie e undeva si mananca, fie e in fotoliu si citeste.
Juriul
Ramona Jurubita Country Managing Partner, KPMG in Romania, coordoneaza guvernanta si strategia companiei, reprezentand grupul de firme KPMG din Romania atat pe piata locala, cat si pe plan international.
Prin mandatul sau, Ramona contribuie nu doar la consolidarea pozitiei KPMG in Romania, dar si la conturarea unui mediu socio-economic puternic si sustenabil. Astfel, Ramona este vice presedintele Consiliului de Administratie al Investitorilor Straini, vice presedintele fundatiei United Way Romania, membru in Consiliul de Orientare si Analiza Strategica al Universitatii Bucuresti.
In plus, prin experienta multi-dimensionala a celor peste 20 de ani in fiscalitate, Ramona participa ca membru activ in cadrul unora din cele mai prestigioase asocitatii profesionale, atat locale cat si internationale (CCF, CECCAR, ANEVAR, ACCA). Dublu-licentiata, atat in Finante cat si in Drept, beneficiind de mai multe calificari academice de prestigiu si de o puternica marca personala, Ramona Jurubita este una dintre cele mai influente femei de afaceri din Romania, recunoscuta de publicatiile de business emblematice, inclusiv Forbes si Business Magazin.
Alina detine o diploma de licenta si un master in inginerie chimica acordata de Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Si-a finalizat studiile cu un EMBA de la Universitatea din Hull din Marea Britanie, acordat in 2018.
Alina si-a inceput cariera ca inginer chimist intr-o companie romaneasca si s-a alaturat echipei Emerson in 2011, unde a detinut mai multe roluri, printre care Global Customer Care Manager si Business Center Director. In aprilie 2019, a devenit Directorul General al Emerson Cluj - cel mai mare si mai complex site Emerson din Europa, cu peste 2800 de angajati. Emerson Cluj consta intr-un mix unic de servicii partajate si organizatii de productie, cu o gama foarte larga de expertiza si roluri de job.
In 2016 Alina a lansat organizatia Women in STEM la Cluj, iar in 2017 a devenit liderul organizatiei women in STEM European, prezenta astazi in 15 tari cu peste 2000 de membri activi. Organizatia sprijina dezvoltarea profesionala si personala a femeilor din Emerson si, in acelasi timp, isi propune sa inspire copiii si studentii tineri sa urmeze o cariera STEM printr-o serie de evenimente si initiative de impact.
Este absolventa a Universitatii Al I Cuza Iasi, Facultatea de Fizica si, imediat dupa terminarea facultatii, a urmat traditia familiei si ceea ce credea cu tarie ca ii e vocatie: lucrul “la catedra”, cu copiii si tinerii. Asa ca, aproape 7 ani a fost profesor. Apoi, din 1997, aproape predictibil pentru anii aceia, a schimbat traseul “de la stat, in privat”.
A schimbat contextul, dar si-a pastrat credinta de sens: aceea ca, daca ramanem in slujba semenilor, cu umanism, smerenie, disponibilitate si pricepere educate, impactul binelui pe care ni-l aducem unii altora se va manifesta, fara-doar-si-poate, fara echivoc.
A lucrat in organizatii multinationale si internationale din industrii diferite: Air Express – Logistica, servicii financiar- bancare si servicii medicale – si, de peste 22 ani, in ariile de management si leadership.
Experienta a dobandit-o practic in trei mari organizatii: DHL, UniCredit si Medicover, pastrand insa traseul pe doua directii mari: comercial si mai apoi, HR.
Din 2015 este in Medicover. Se simte foarte aproape si absolut congruenta cu misiunea profund umana pe care aceasta Familie o aduce si in slujba careia lucreaza in fiecare din comunitatile in care este prezenta: in Romania, de peste 25 ani.
Crede ca misiunea ei este sa-i sprijine pe oamenii cu care interactioneaza sa isi manifeste si foloseasca maximal si potrivit potentialul. In organizatie, si-a ales-o pe cea din « HR », stiind ca poate avea un rol in a facilita un astfel de context. Crede ca rezultatele, contributia ei - cele mai importante- sunt in aceasta directie, si anume, in demersurile de constructie, dezvoltare si transformare: de echipe, de cultura organizationala.
Absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Carmen Avramescu si-a dedicat intreaga cariera domeniului Resurse Umane, avand o experienta de peste 18 ani.
Din 2015, Carmen detine functia de HR Regional Director al TenarisSilcotub Romania, cel mai important producator de tevi din otel din Romania si o referinta pentru industria locala, cu peste 1750 de angajati care isi desfasoara activitatea intr-un sistem industrial integrat, in unitati de productie, birouri si centre de servicii aflate in 7 localitati.
Carmen face parte din echipa Tenaris de aproape 16 ani, unde a avut un parcurs profesional dinamic, pornind, in 2006, de la a fi Responsabil de Recrutarea si Selectia personalului, iar apoi ocupand functii precum Human Resources-Development Regional Coordinator, Staffing Coordinator HR International, TenarisUniversity Regional Coordinator, dar si Human Resources Partner Eastern Europe. A petrecut 5 ani in echipele Tenaris din Argentina si Dubai, unde a ocupat diferite pozitii in departamentul HR, si unde a acumulat experienta internationala extrem de valoroasa.
Executiv de succes cu peste 13 ani de experienta in dezvoltarea si reproiectarea functiilor complexe de HR, colaborand cu toate nivelurile de echipe de management si cultivand cultura organizationala pentru a sustine viziunea afacerii. Experienta in consultanta in management, procese de transformare si schimbare.
Cristina Anculescu a absolvit Facultatea de Relatii Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, detine un master in Managementul Afacerilor Internationale si a finalizat in 2019 un Program de Executive Leadership la Harvard Business School, Boston. Si-a inceput cariera intr-o companie de consultanta de top, Hay Group, unde a lucrat timp de 9 ani oferind consultanta clientilor pe diverse subiecte legate de strategia de resurse umane, transformarea culturii, evaluarea si dezvoltarea leadership-ului, planificarea fortei de munca, managementul performantei si recompensarii.
In decembrie 2014 s-a alaturat UNIQA Romania, preluand rolul de Director de Resurse Umane, coordonand un proiect ambitios de transformare organizationala si, ulterior, mai multe initiative care au sustinut obiectivele strategice ale companiei. Incepand cu martie 2020, Cristina a preluat functia de Membru al Consiliului de Administratie | Resurse Umane & Brand in cadrul UNIQA Romania.
Ca lider specializat in schimbare, Cristina detine un rol activ in transformarea si dezvoltarea Grupului UNIQA la nivel international, dar si local, prin sustinerea unei serii de initiative cheie, care pozitioneaza compania intr-o noua etapa de evolutie, cu obiectivele ambitioase de a obtine evaluari de 5 stele de la clientii din toate tarile in care Grupul este prezent. Pe langa rolul sau local de membru al Consiliului de Administratie, Cristina conduce la nivel de Grup un program complex ca parte a Strategiei de Group HR & Brand, care urmareste imbunatatirea experientei angajatilor in UNIQA, asigurand, de asemenea, legatura cu experienta clientului.
Absolventa a Facultatii de Psihologie, Elena si-a inceput cariera profesionala ca Psiholog pentru 3 ani, ulterior urmand o cariera de aproape 18 ani in managementul resurselor umane, in diferite industrii, precum food, oil & gas si automotive.
In toata aceasta perioada, Elena a coordonat proiecte si initiative de resurse umane impreuna cu echipe din diverse tari, a avut oportunitatea sa puna bazele diferitelor procesele de resurse umane, sa adapteze multiple initiative la strategiile globale si sa conduca procese de transformare organizationala si digitala.
In acest moment, Elena este Director de Rersurse Umane in cadrul Toyota Romania, membra a Inchcape Plc. Group, companie multi-nationala britanica cu o istorie de peste 160 de ani si mai mult de 15.000 de angajati in toata lumea.
Elena considera ca pentru a avea succes in rolul de resurse umane, indiferent de nivelul de cariera, este esential sa intelegi nevoile oamenilor si contexul de business, pentru a crea astfel initiative sustenabile si pentru a dezvolta relatii bazate pe incredere si de lunga durata”.
Programele de responsabilitate sociala pe care le dezvolta si implementeaza alaturi de colegii ei reprezinta cele mai de suflet initiative, in care ii place sa fie implicata in cel mai mic detaliu.
Gabriel a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si un Master in Managementul Resurselor Umane. Lucreaza in HR, prima si singura pasiune profesionala (pana in acest moment) cu o experienta diversa in industrii variate (FMCG: Ursus si Wrigley's; Servicii Financiare: Groupama Asigurari; Consultanta: Arthur Andersen; Industrie: HeidelbergCement si Farma: SECOM) si in organizatii, roluri si geografii diferite: companii multinationale, organizatii antreprenoriale romanesti, consultanta.
Incepand cu Decembrie 2019, Gabriel coordoneaza departamentul de Resurse Umane din CEMACON, unul din liderii pietei de materiale de constructii din Romania.
Gabriel este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. Are o experienta de mai bine de 20 de ani in resurse umane si a ocupat succesiv pozitii de top in corporatii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). Si-a inceput cariera in industrie, lucrand apoi in mediul academic (Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii), in administratie (Ministerul Muncii), in organizatii non-profit (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management) si ravenind in industrie. In paralel cu cariera in business si-a continuat activitatea academica, fiind conferintiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe). In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.
Absolventa a Facultatii de Jurnalism din cadrul UBB, Georgiana s-a orientat spre resurse umane incepand cu Masteratul de Resurse Umane din cadrul SNSPA. Si-a inceput cariera in HR in anul 2008, intr-un context multinational in cadrul Nokia, in calitate de HR Consultant (Factory – 2008-2009; Services – 2010-2011). Din 2011, a preluat rolul de HR Consultant in Yonder, urmat de cel de Organizational Development Manager.
Coordoneaza procesele de HR ale Yonder de peste 8 ani, ca si HR Manager. Este pasionata de cultura si schimbarea organizationala – crede ca agilitatea si adaptabilitatea organizatiilor este esentiala pentru viitorul in acest context hybrid. S-a concentrat pe dinamica de grup si de echipa, programe de wellbeing, precum si de crestere/dezvoltare profesionala si personala ale colegilor din Yonder. Crede intr-o cultura deschisa, a dialogului, care poate sa integreze eficient nevoile individuale cu cele organizationala.
Are formare in Coaching (Solution Surfers – Solution Focused Coaching) si certificare in Consiliere si Orientare in Cariera.
In cei peste 15 ani de conducere a functiunii de Resurse Umane pentru companii multinationale din domeniul industrial si farma, Ilona a gestionat proiecte de transformare organizationala si proiecte de responsabilitate sociala, a implementat si consolidat procese de Resurse Umane, creand un mediu care sa incurajeze dezvoltarea oamenilor si a echipelor, atat in Romania, cat si in tarile Europei Centrale si de Est.
In prezent Ilona contruibuie din rolul de Director de Resurse Umane, prin transferul de know-how si bune practici cu rezultat confirmat, la dezvoltarea sustenabila a unei companii cu capital autohton.
Absolventa a Facultatii de Limbi Straine si a unui program de master in Studii Culturale in cadrul Universitatii din Bucuresti, Ilona a urmat ulterior mai multe programe de specializare in management si resurse umane.
Judith Kis conduce diviziile de Resurse Umane si Logistica in Groupama Asigurari Romania, avand o experienţă profesională de peste 20 ani, perioada în care a coordonat departamentele de resurse umane ale unor companii importante, naționale și multinaționale din domenii precum FMCG, retail, servicii de securitate și IT. In 2009, Judith a absolvit programul MBA din cadrul ASE-CNAM Paris si este certificata in managementul resurselor umane in cadrul unui program postuniversitar la Asebuss si prin Masterul de Comunicare si Managementul Resurselor Umane de la SNSPA. A participat la numeroase training-uri si cursuri de dezvoltare in leadership, management, comunicare si resurse umane. De asmenea, in 2011 si 2013, Judith a fost prezenta in anuarurile Business Magazin “Tineri Manageri de Top” si “Femei Puternice in Business”.
Madalina Moraru coordoneaza functiunea de Resurse Umane in EMEA pentru Verifone, insemnand peste 20 de tari din regiune si peste 2500 de angajati. Cu o experienta profesionala de peste 15 ani in industria de tehnologie, Madalina a condus echipe de resurse umane recunoscute pentru bune practici, a dezvoltat echipe si politici globale de resurse umane in companii medii cum ar fi 2Checkout, dar si in corporatii, fiind de asemenea parte din procese de achizitii si fuziuni.
Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti si cu master in Economie obtinut la Universitatea de Stiinte Economice din Lille, Franta, Madalina este absolventa programului ASEBUSS Managementul Resurselor Umane, precum si a numeroase trainiguri si seminarii locale si internationale. In 2003 a fost inclusa in clasamentul “Tineri Manageri de Top” al Business Magazin si a primit premii pentru programele de HR implementate in 2Checkout.
Monica Micu a studiat Sociologia in cadrul Universitatii Bucuresti, specializandu-se initial in studiul comportamentelor colective si al imaginii de marca in cadrul CSOP Gallup International, unde si-a inceput activitatea profesionala. Urmatorul pas a fost in rolul de Manager Comunicare Corporate in cadrul operatiunilor industriale ale Grupului Lafarge in Romania, integrand astfel functia de Resurse Umane nou creata la acel moment si continuand pentru mai bine de 20 de ani in domeniul Managementului de Cariera si Training si apoi al Managementului de Resurse Umane in diferite locatii din Europa ale Grupului Lafarge.
Obtine in 2015 certificarea CIPD – M in domeniul Resurselor Umane iar in 2016 se alatura grupului Airbus in Romania, in cadrul activitatii de intretinere si fabricatie elicoptere de la Brasov.
Absolventa a Universitatii Babes Bolyai, cu un Masterat in Resurse Umane si Sanatate Organizationala, Simina o experienta de peste 14 de ani in Resurse Umane.
Si-a inceput cariera cu o experienta internationala in cadrul UPS Europe, Belgia, ca apoi sa isi continue parcursul in alte compaii locale si multinationale din diverse industii, de ex. Know!, Bosch etc.
In rolurile sale succesive a avut in aria de repsonsabilitate si coordonare domeniile de baza ale Resurselor Umane Atragerea Talentelor, Salarizare si beneficii, Training si dezvoltarea angajatilor, Relatii de Munca, Comunicare interna si marketing de angajator, Cultura organizationala precum si initiative strategice la nivel de forta de munca nationala, de ex. proiecte de Scoala Duala si implementare de proiecte cu finantari europene pentru grupuri tinta vulnerabile.
In prezent, Simina este Director de Resurse Umane in cadrul Robert Bosch Romania.
De mai bine de 25 de ani in corporatii, Simona a avut sansa de a fi implicata in activitati foarte variate atat operationale cat si de HR, atat in mediu de fabrica cat si in activitati de servicii support. In prezent, in calitate de Site leader pentru centrul de servicii suport Tenneco SSC si HR la nivel de tara, construieste strategii de crestere durabila a business-ului Tenneco in Romania. Crede cu tarie ca rolul HR-ului este un rol strategic care nu trebuie sa aiba alt obiectiv decat acela de a creste un business competitiv, durabil si cu impact pozitiv in viata angajatilor, a clientior, a societatii in ansablul sau. Toate celelalte, Talent management, Selectie si recrutare, Employer branding si Comunicare, etc sunt doar procese si instumente care pot ajuta la atingerea obiectivului de business si nu pot reprezenta ele, in sine, un obiectiv.
Iar atunci cand nu face HR in business, se implica in proiecte de educatie in scoli impreuna cu cateva ONG-uri, este Consilier de cariera, si se implica in activitati de Parenting.
Sunt Briana, am 16 ani si invat in clasa a noua la Colegiul National Bilingv „George Cosbuc” din Bucuresti, la profilul matematica-informatica.
Imi place mult programarea, de aceea merg la CodeSchool Clubs. Cu ajutorul cursurilor am reusit sa imi creez propriul blog. Acolo public recenziile cartilor citite, lectura fiind o activitate care pentru mine este foarte relaxanta. Am si un canal de YouTube pe aceeasi tema. Cu ajutorul acestuia am dezvoltat abilitati de editare foto si video, care sper ca imi vor fi utile pe viitor.
In 2020 am ajuns in semifinala competitiei Technovation, care are ca scop gasirea de solutii in rezolvarea problemelor din comunitate. Aplicatia avea in prim-plan adunarea deseurilor de pe strazi si reciclarea acestora, in acest fel putandu-se reduce efectul de sera provocat de poluare. Anul acesta particip din nou la competitie si sunt foarte incantata sa lucrez la o noua aplicatie, desi este un proces care necesita multe ore de lucru.
In viitor as vrea sa am o meserie tot in domeniul programarii, probabil in zona site-urilor, deoarece lucrand la propriul blog am realizat ca este o activitate pe care o desfasor cu placere, iar munca pare mai degraba relaxare. Dupa finalizarea studiilor as vrea sa lucrez la Google America si sper ca programarea imi va deschide usa catre acest loc.
Salut! Ma numesc Daniel Ion, am 18 ani si sunt elev in clasa a XII-a la Colegiul National “Grigore Moisil” Urziceni. Pot spune ca am avut o decizie inspirata sa imi continui formarea, atat pe plan profesional, cat si pe plan psihologic, in cadrul acestui liceu, avand in vedere faptul ca inauntrul lui mi-a fost sadita iubirea pentru programare si pentru concretizarea liniilor de cod mai putin prietenoase in aplicatii ce pot fi intelese si utilizate de orice persoana.
Evident ca aceasta dragoste fata de tehnologie s-a materializat in cadrul a diferite concursuri și proiecte la care am participat, dorind continuu sa-mi imbin inclinatia spre creativitate, originalitate si umor cu pasiunea aceasta pe care am avut-o intr-o stare latenta pana la intrarea mea in liceu. Cateva exemple recente, cu care consider ca ma pot mandri, sunt proiectele realizate in cadrul echipei „Road to Knowledge” la diversele concursuri organizate de catre echipa Adfaber . Nu m-am rezumat doar la pasiuni atunci cand am decis ca este timpul sa imi depasesc limitele, astfel ca am luat parte, recent, la un concurs ce are in vedere dezvoltarea spiritului de antreprenor, anume competitia „4 Hour Challenge” realizata de Entrepreneurship Academy. In esenta, pot spune ca toate aceste experiente m-au ajutat sa impletesc strans cateva aspecte rudimentare pentru viitorul meu profesional, pregatindu-ma destul de riguros pentru oportunitatile si obstacolele puse in fata mea de catre haosul vietii. De asemenea, imi place sa cred ca sunt capabil sa imbin esteticul cu utilul, afundandu-ma adesea ore intregi in Adobe Photoshop si Adobe Premiere Pro si fiind chiar, in 2020, tehnoredactor la revista scolii intitulata „Metamorfoze”.
Privesc aceasta jurizare ca pe o oportunitate unica, foarte importanta pentru un licean, si va multumesc pentru ca ati considerat ca sunt demn de a pune un calificativ asupra proiectelor. Va urez succes!
Cele mai multe persoane doar viseaza la o lume mai buna. Eu imi doresc sa o imbunatatesc prin lucrurile pe care le fac.
Numele meu este Eduard si sunt elev in clasa a XII-a, la Colegiul National "Grigore Moisil" din Urziceni. In ultimii ani am trait experiente definitorii, datorate proiectelor variate in care am fost implicat.
Ador interactiunea cu oamenii, iar sentimentul de a vedea cum proiectele elaborate alaturi de alte persoane se concretizeaza este inegalabil. Am facut parte din Consiliul Elevilor la nivel scolar si judetean, in perioada pandemica am creat alaturi de alti prieteni eONG - olimpiada de geografie online organizata de elevi, iar anul trecut am fost redactorul-sef al revistei scolare "Metamorfoze". Sunt pasionat de tehnologie si am castigat numeroase premii la concursurile organizate de ADFABER, in cadrul echipei "Road to Knowledge", dar si la olimpiadele scolare. De asemenea, imi place antreprenoriatul si am incercat sa il experimentez prin participarea la competitia "4 Hour Challenge".
Sunt onorat sa fac parte din juriul competitiei si sunt convins ca prin premiul acordat vom aprecia viziunea cea mai creativa si responsabila a companiilor.
Numele meu este Ilinca Pitis, sunt eleva in clasa a 12-a la Colegiul National Bilingv ‘George Cosbuc’ pe profil real, mate-info, si am privilegiul de a imi incepe al 19-lea an din viata ca parte din Juriul Generatiei Z. In liceu mi-am dorit sa descopar cat mai multe domenii pentru a vedea care imi este cel mai potrivit si pentru a cunoaste cat mai multi oameni din lumi diferite. Astfel, m-am implicat in diverse activitati de voluntariat, am organizat evenimente scolare si extrascolare, fac parte inca din clasa a 9-a din Consiliul Scolar al Elevilor si de 2 ani port titlul de presedinte al sau. Toate acestea si nu numai, imbinate evident cu participarea la competitia Technovation Girls 2021, unde aplicatia echipei mele de prevenire a hartuirii stradale, Safe Walk, a obtinut locul 1 pe Europa la Etapa Regionala, m-au condus spre a descoperi pasiunea pentru domeniul sociologic si integrarea acestuia in tehnologie. Sunt membru, designer grafic si fotograf in clubul Interact Levant Cosbuc, de unde continui sa invat cat de esentiale sunt comunicarea si munca in echipa (pentru ca nu poti fi niciodata perfect in interactiunea cu ceilalti), iar in timpul meu de Internship la Youni am aflat ce schimbare colosala poate face organizarea timpului, a muncii care te asteapta si cat de important e sa ai o structura, mai ales acum ca vine BAC-ul cu pasi repezi. Astept cu nerabdare sa citesc proiectele participante si sa vad viitorul prin prisma lor!
Castigatori
Candidati
Inscrieri
Tarifele de participare la Ceremonia Online de Decernare a Premiilor sunt:
Pentru a-ti rezerva un loc, scrie-ne la alina.musat[at]hr-club.ro.