Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane 2019

Pe 27 martie 2019 va avea loc Gala Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, a 11-a editie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului, singurul eveniment in cadrul caruia este recunoscuta si premiata excelenta in resurse umane si managementul oamenilor.

Inaintea ceremoniei de decernare a premiilor Galei, Max Blumberg va sustine un Master Class cu tema “A Fresh Perspective on People Analytics” – mai multe detalii despre aceasta sesiune speciala, aici.

Si in acest se vor acorda premii distincte pe fiecare categorie in functie de marimea organizatiei. Astfel, se vor oferi premii pentru companiile cu maximum 499 de angajati si premii pentru companiile cu peste 500 angajati. Ne dorim ca in acest fel sa premiem atat companiile mari, cu procese de resurse umane complexe, cat si initiativele implementate in companiile mici ce dovedesc impactul real in business.

Regasiti mai jos categoriile de premii de anul acesta: patru sectiuni de proiecte de Resurse Umane si trei sectiuni de Management General.

O descriere detaliata a categoriilor si a procesului de aplicare se afla in Ghidul Aplicantului.

Categoriile premiate in 2019

Vor fi premiate cele mai valoroase Proiecte de Resurse Umane din urmatoarele domenii:

 1. Recrutare si Selectie – include proiecte de recrutare, internship, induction etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>   

 2. Managementul Performantei si al Recompensarii – include proiecte de evaluare a performantelor, payroll, salarizare, gradare a posturilor etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>  

 3. Formarea si Dezvoltarea Oamenilor – include proiecte de training, coaching, mentoring, planuri de cariera, talent management, succession planning etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>  

 4. Strategie de Resurse Umane – include proiecte de HR - partener strategic, employer branding, engagement, design organizational, schimbare culturala, dialog social etc. Descarca formularul de aplicare de aici >>>

Premiul special al Generatiei Z: va fi oferit de un juriu format din tineri care s-au remarcat prin activitati extrascolare, abilitati de leadership si interes fata de zona organizationala.
 

Categoriile de Management General:

1. Managerul Anului

2. Echipa CEO - HR a anului - companii cu mai putin de 499 de angajati

3. Echipa CEO - HR a anului - companii cu peste 500 de angajati (UPDATE: Intrucat nu au fost aplicatii inscrise pentru aceasta sectiune, premiul pentru aceasta categorie nu se va acorda in acest an.)

Inscriere

Inscrierile de aplicatii in competitia Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane au loc in perioada 13 decembrie 2018 - 31 ianuarie 2019.

 

MASTER CLASS MAX BLUMBERG – A FRESH PERSPECTIVE ON PEOPLE ANALYTICS

Cu toate ca People Analytics este un subiect discutat din ce in ce mai frecvent in ultimii trei-patru ani, multi General Managers (GM) inca se intreaba ce valoare concreta adauga acesta business-ului.

Pe de o parte, unele tehnici de People Analytics, precum raportarea si vizualizarea, sunt esentiale pentru indeplinirea cerintelor legale ale unei organizatii si pentru luarea deciziilor privind forta de munca operationala (cum ar fi gestionarea recrutarilor si a attrition rates). Pe de alta parte, deseori aceste tehnici nu reusesc sa ajute suficient GM in privinta strategiilor si deciziilor comerciale, deoarece se concentreaza prea mult asupra rezultatelor tactice, non-strategice.

Acest Master Class ofera o perspectiva noua asupra People Analytics, pornind de la cerintele strategice ale GM-ilor si impartasind un model care face legatura dintre acestea si functiunile de resurse umane, productie si financiar.

 

Despre Master Class 

In mod specific, acest Master Class interactiv va utiliza studii de caz pentru a descrie:

● Procesul utilizat de GM pentru impartirea unor fonduri limitate intre investitiile concurente, cum ar fi capitalul uman, robotica si automatizarea;

● Tehnici de utilizare a People Analytics pentru a evidentia valoarea adaugata a HR-ului;

● Un model de conectare a proceselor de HR cu obiectivele strategice si de business;

● Cum se pot concepe proiecte de People Analytics care sa raspunda in egala masura nevoilor profesionistilor in resurse umane, directorilor generali si managerilor de productie. 

 

Detalii logistice

Cand va avea loc? 27 marte 2019, 13:30 - 18:00

Unde? TBA

Cum te inscrii? Trimite un email la madalina.tanase@hr-club.ro.

 

Afla mai multe despre Master Class, despre Max Blumberg si despre tarifele de participare aici.

Juriul

Cristian
Popescu
HR Director,
ProTV
Cristina
Ulesan
Chief People Officer,
Sphera Franchise Group
Sphera este un holding ce reuneste sub umbrela sa companiile care opereaza in sistem de master franciza brandurile KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania.
Am absolvit Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, cu specializarea in Psihologie, in anul 1999. Un an mai tarziu, am urmat cursurile de Master in Psihologie Organizationala din cadrul Universitatii Bucuresti si Universitatii Ramon Llull din Barcelona. Ca urmare a profilului de studiu, mi-am inceput cariera in domeniul resurselor umane in anul 2000, lucrand pentru Agentia Professional (servicii de resurse umane), in calitate de Psiholog si Account Manager, dupa care am activat in sectorul financiar-bancar, in diverse functii, de la Specialist in Recrutare, Invatare & Dezvoltare si Director de Dezvoltare Organizationala, in cadrul UniCredit Tiriac Bank, pana la coordonarea functiei de Invatare & Dezvoltare si, ulterior, a Departamentului de Resurse Umane al Garanti Bank Romania. 
In perioada 2013 – 2014, am ocupat pozitia de Director de Dezvoltare Parteneriate pentru Garanti Credite de Consum, parte a Grupului Garanti din Romania. 
Inainte de a ma alatura Grupului Sphera, am fost Assistant Vice-President in departamentul de Resurse Umane al companiei Genpact (2014 – 2017), fiind responsabila pentru un numar de peste 2.500 de angajati din toata Europa care deserveau clientii din verticala CGRLH (Retail si clienti din domeniul pharma din top-ul Global Fortune). Prin urmare, pot spune ca am activat in industrii diverse, in cadrul carora am reusit sa acumulez experiente care m-au recomandat in acest domeniu, devenind practic un partener de incredere al unui business din zona de HR. 
Gabriel
Chirvase
HR Director,
Secom Productie Servicii
Gabriel are o experienta de aproape 20 de ani in functiunea de Resurse Umane, atat in calitate de Consultant cat si in diverse roluri in companii din industrii variate: FMCG, domeniul industrial, servicii Financiare, Farma.
In Ursus a fost prima experienta completa de HR, intr-o companie de talie mare cu activitati variate: productie si distributie si intr-o perioada efervescenta in care achizitiile strategice: Bere Timisoreana si Bere Ciucas au insemnat oportunitati deosebite de invatare.
In Wrigley a detimut un rol multi-country intr-o organizatie foarte dinamica, dezvoltandu-si profilul de lider in cadrul Comitetului Executiv.
A urmat Groupama unde focusul a fost orientat pe dezvoltarea proceselor de Resurse Umane existente si constructia altora noi si ulterior HeidelbergCement, unde contactul cu practicile specifice mediului industrial i-a permis o mai buna intelegere a impactului mediului de lucru asupra profilului organizatiei.
In prezent Gabriel este Director de Resurse Umane la SECOM, o ambitioasa companie antreprenoriala romaneasca, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa.
Gabriel
Matauan
Director HR, Organizare&Comunicare,
IMSAT SA/Groupe SNEF

Gabriel este in prezent HR Director al IMSAT/Groupe SNEF. Are o experienta de mai bine de 20 de ani in resurse umane si a ocupat succesiv pozitii de top in corporatii industriale (Lafarge, RMGC, CRH). Si-a inceput cariera in industrie, lucrand apoi in mediul academic (Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii), in administratie (Ministerul Muncii), in organizatii non-profit (Institutul Roman de Management si Fundatia Internationala de Management) si ravenind in industrie. In paralel cu cariera in business si-a continuat activitatea academica, fiind conferintiar universitar la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Este absolvent al Facultatii de Comert a ASE si doctor in sociologie al Universitatii din Bucuresti. Intre 1993-2010 a servit ca membru al Board-ului CEEMAN (Association of Management Development Institution from Central and Eastern Europe).  In 2015 a primit din partea HR Club trofeul pentru echipa CEO-HR a anului.

Gabriela
Alexandru
Director Resurse Umane,
Michelin Europa Centrala
• Background educational: studii sisteme informatice, geografie si limba franceza
• 16 ani de cariera la Michelin, in domeniile Achizitii si HR
• In prezent, Director Resurse Umane  pentru Michelin Europa Centrala
• Activitatea Michelin in Europa Centrala, gestionata din headquarterul situat la Bucuresti : activitate industriala in 4 tari (Romania, Ungaria, Serbia, Polonia), activitate comerciala in 20 de tari,  centru de servicii partajate care deserveste Michelin Europa in zona de Finante, Administrare vanzari, Achizitii si Administrare personal/payroll, productie de harti si ghiduri. Toate acestea sunt sustine de servicii corporate.
• Parcurs anterior la Michelin – Talent Management Director  Europa Centrala, HR Director pentru Europa Central-Sudica, HR Manager pentru uzina Michelin din Floresti Prahova,  Manager Proiect HR pentru Michelin Serbia, HR Manager pentru Marketing&Sales Romania si Balcani, Manager de compensatii si beneficii pentru Romania si Balcani, Coordonator mobilitate.
Iulia
Carmaciu
HR Country Head,
DB Global Technology
Iuliana
Morlova
HR Director,
Noriel
Judith
Kis
Director Resurse Umane,
Groupama Asigurari
Raluca
Avramescu
HR Manager,
Gfk Romania
Raluca Avramescu are o experienta de 13 ani ca executiv in resurse umane, actual in cadrul GfK, Institutul de Cercetare de Piata din Romania, anterior in cadrul Arctic.
A condus proiecte complexe de transformare organizationala care au vizat redefinirea abordarii de business, dezvoltarea capabilitatilor organizationale in concordanta cu evolutia pietei si instituirea unei infrastructuri solide de management.
Complexitatea si dinamica companiilor in care a activat, precum si rolul regional, i-au fundamentat o expertiza solida in toate ariile resurselor umane.
Cea mai mare mandrie a sa este legata de relevarea potentialului individual, optimizarea echipelor si cresterea liderilor.
Este psiholog de formatie, pasionata de dezvoltarea personala si coach din 2014.
Simona
Scutaru
Director Resurse Umane,
Federal-Mogul Motorparts
Simona Scutaru este Country HR Director in cadrul Fedral-Mogul Motorparts, companie ce activeaza in domeniul industriei auto.
Din 2014, cand Federal-Mogul a venit pe piata din Romania, construieste impreuna cu Echipa, strategii de crestere durabila a business-ului Auto in Romania, implementand 2 proiecte de Green field in Ploiesti (2 fabrici de componente auto) si conducand un centru de servicii globale in Bucuresti. Crede cu tarie ca rolul HR-ului este un rol strategic care nu trebuie sa aiba alt obiectiv decat acela de a creste un business competitiv, durabil si cu impact pozitiv in societate. Toate celelalte, Talent management, Selectie si recrutare, Employer branding si Comunicare, etc sunt doar procese si instumente care pot ajuta la atingerea obiectivului de business si nu pot reprezenta ele, in sine, un obiectiv.
Cu o experienta de peste 20 ani in mediul corporate si peste 12 ani in Resurse umane, Simona este absolventa a Facultatii Politehnica Bucuresti, detinand si numerase formari in domeniul Resurselor Umane, dar si alte zone de business precum: Management, Sisteme de management al calitatii, Sanatate securitate in munca, Lean manufacturing.
Iar atunci cand nu face HR in business, se implica in proiecte de educatie in scoli impreuna cu cateva ONG-uri, este Consilier de cariera si se implica in activitati de Parenting.
Simona
Turea
HR Director,
Idea Bank

Candidati

1. Categoria Recrutare si Selectie
Grupul ENGIE Romania
HP Inc Romania
Grupul KMG International (Rompetrol)
Raiffeisen Bank
2. Categoria Managementul Performantei si al Recompensarii
Carrefour Romania
Raiffeisen Bank
UNIQA Asigurari
3. Categoria Formare si Dezvoltare
5. Categoria Managerul Anului
Anda Bucsan - CS DIRECTOR, Urgent Cargus
Ion Mustata - Power Distribution Manager, Grupul KMG International (Rompetrol)
Valentin Cornoiu - Director National Vanzari Canal Exclusive, UNIQA Asigurari
6. Echipa CEO-HR a Anului (companii cu mai putin de 499 de angajati)
Diana Zahariea - Stoica Elena, Sergiana Prodimpex
Felix Patrascanu - Elena Anghel, FAN Courier Express
Franz Weiler - Cristina Anculescu, UNIQA Asigurari
Mugur Pantaia - Renata Gaureanu, HP Inc Romania
Omer Tetik - Nevenca Doca, Banca Transilvania
Shibu Nambiar - Crina Ilie, Genpact Europe

Partenerii Evenimentului

Parteneri anuali HR Club
Partner on Legal Matters
Parteneri Premiu
Parteneri media
Sustinatori media

Inscrieri

Tarifele de participare la Ceremonia de Decernare a Premiilor sau la Master Class-ul lui Max Blumberg sunt: ​

Pentru a-ti rezerva un loc, scrie-ne la madalina.tanase@hr-club.ro.

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia Daruieste Viata
Bucuresti
CIEL
Bucuresti
EUCOM Business Language
Bucuresti

Evenimente

Evenimente

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Asociatia Daruieste Viata
Bucuresti
CIEL
Bucuresti
EUCOM Business Language
Bucuresti

Parteneri Anuali