Strategie de resurse umane

Shaping the HR Function of Tomorrow…Today

Acest articol prezinta cele mai relevante rezultate ale studiului privind evaluarea prestarii serviciilor de resurse umane, desfasurat in 2010 printre 500 de companii mari si medii din intreaga lume . Printre subiectele abordate se regasesc: principalele obiective ale managerilor de resurse umane in acest an, managementul talentelor, investitia in sistemele tehnologice ce ofera suportul necesar desfasurarii activitatii de RU, sau eficienta programelor de training si dezvoltare a cariere, atat din perspectiva angajatilor, cat si a organizatiei.

English

RTO - the next generation of workforce solutions

Aceasta lucrare isi propune sa prezinte principalele beneficii, mai ales cele legate de costuri si randament al investitiei, externalizarii procesului de management al resurselor pentru organizatiile ce tind sa devina din ce in ce mai dinamice. Ea prezinta evolutia externalizarii procesului de recrutare de personal, trecerea catre externalizarea tactica si apoi strategica, valoarea adusa companiei iar in final analizeaza ultima tendinta din domeniu, respectiv externalizarea transformarii resurselor umane.

English

Romanian HR Outlook Q4/2010 - Bugetul departamentelor de resurse umane

Anul 2010 a fost un an al provocarilor pentru functiunea de resurse umane, reflectandu-se intr-o schimbare a modului de abordare: daca in anii trecuti profesionistii de resurse umane (RU) si-au concentrat tot mai mult atentia asupra rolului strategic pe care departamentul de RU ar trebui să il joace intr-o organizatie, in 2010 accentul pare sa fi cazut pe partea operationala. Mediul economic a pus la incercare majoritatea organizatiilor, rezultatul fiind ancorarea acestora in prezent pentru a putea depasi cu succes momentele dificile.

English

ROI in initiativele de HR - Studiu de caz MedLife

Prezentarea  este un rezumat al primului studiu de caz in Romania ce calculeaza randamentul investitiilor in proiectele de resurse umane. Proiectul a fost derulat de MedLife impreuna cu ROI Institute Romania si a fost bazat pe o initiativa extinsa de customer service prin care se dorea cresterea gradului de ocupare a medicului in cabinetele clinicii. In document veti gasi informatii valoroase despre Metodologia ROI (ce este si care pot fi beneficiile utilizarii ei), modul in care a fost gandit proiectul, instrumentele de lucru folosite si impactul pe care l-a avut in organizatie. 

English

Rethink Your Strategy An Urgent Memo To the CEO

Aceasta lucrare analizeaza modul in care strategiile organizationale au fost nevoite sa se adapteze noului context de pe piata, in urma evenimentelor de la sfarsitul lui 2008, care insemnau declansarea crizei economice mondiale. Ea argumenteaza importanta acestor masuri pentru manageri prin aparitia si valorificarea unor noi oportunitati de afaceri, prezinta posibilele implicatii negative pentru cei nepregatiti si indica unele planuri si actiuni necesare pentru a face fata crizei si a reusi chiar imbunatatirea unor indicatori de performanta.

English

ANALIZA: Beneficiile angajatilor, pe cale de disparitie

Acest articol are ca tema de discutie tendintele din 2009 privind acordarea beneficiilor angajatilor din companiile romanesti, in contextul crizei economice actuale, atat din perspectiva angajatorilor, cat si a angajatilor. Sunt comparate pe de o parte asteptarile tinerilor in legatura cu sistemul de beneficii de anul acesta cu cerintele din 2008. Pe de alta parte, sunt prezentate principalele schimbari din ofertele companiilor. La final, sunt conturate cateva tendinte de pe piata muncii.

English

A Marketing Approach to Human Resources - Treating Employees Like Consumers

Acest articol propune o abordare moderna a managementului resurselor umane, mai precis o pespectiva de marketing, in care angajatii sunt tratati ca fiind consumatori. El analizeaza cum pot fi folosite instrumentele de marketing pentru cresterea satisfactiei angajatilor, cu costuri minime, sau cum poate fi aplicat modelul de marketing functiei de RU, respectand anumite principii, cum ar fi: ascultarea angajatilor, identificarea diferentelor de evaluare a valorilor, sau imbunatatirea continua.

English

A Balanced Approach to Implementing the Balanced Scorecard

Acest articol se constituie sub forma unui studiu de caz asupra modului in care un guvern local din Carolina de Nord a adoptat sistemul Balanced Scorecard astfel incat sa faca legatura intre performanta la nivel de departament si obiectivele organizationale.

English

7 Simple Rules For Successful Real-Time Business Intelligence Implementation

Acest articol este un ghid pentru obtinerea unor rezultate performante in urma implementarii sistemului de "Business Inteligence" intr-o organizatie. Pentru fiecare din cele mai importante sapte dificultati ce pot fi intampinate in procesul de punere a acestuia in practica, articolul propune reguli si indicatii de respectat pentru a le depasi cu succes.

www.businessintelligence.com

Sursa: www.businessintelligence.com

English

40 Risks to Establishing an Outsourcing Relationship

Aceasta lucrare prezinta o lista cu cele mai importante 40 de riscuri pentru o externalizare de succes a anumitor servicii din organizatie, grupate in functie de etapele de desfasurare a procesului, respectiv: strategie, selectie, implementare si management, in opinia consultantilor de la o firma ce ofera astfel de servicii, Tompkins Associates.

www.tompkinsinc.com

Sursa: www.tompkinsinc.com

English