Gala Premiilor de Excelenta HR Club, editia a IV-a

Am premiat pe 4 aprilie, pentru a 4-a oara, excelenta in resurse umane. Ne-au bucurat extrem de mult numarul in crestere de proiecte si candidaturi inscrise la aceasta editie a Galei si mai ales faptul ca am primit candidaturi din mai multe orase din tara.

Felicitam companiile finaliste si castigatoare pentru proiectele valoroase si le multumim castigatorilor din categoria de management general pentru ca inteleg faptul ca rezultatele sunt produse prin oameni, pentru ca sprijina departamentul de resurse umane pentru a implementa procese si proceduri si pentru ca implica directorul de resurse umane in dezvoltarea strategiei de afaceri. 

Procesul de jurizare a aplicatiilor a presupus doua etape:

  • Etapa 1 - Juriul de specialisti. Aceasta etapa s-a desfasurat in perioada 20 februarie - 9 martie. Juriul a fost compus in aceasta etapa din membrii seniori ai HR Club, practicieni de renume, care nu au depus proiecte in competitie. Acestia au selectat o lista scurta de 3-5 aplicatii finaliste pentru fiecare sectiune din categoria de proiecte de resurse umane. Juriul de specialisti a decis si castigatorii categoriei de management general.
  • Etapa 2 - juriul de CEO.  Aceasta etapa s-a desfasurat in perioada 5 - 16 martie. In aceasta etapa, juriul a fost compus din reprezentantii mediului de afaceri, Manageri Generali si antreprenori ai caror organizatii nu au avut proiecte inscrise in competitie. Acestia au luat decizia finala si au ales castigatorii fiecarei sectiuni ai categoriei de proiecte de resurse umane.

Juriul a luat in considerare exclusiv informatiile furnizate in formularul de inregistrare si in anexe. Va rugam sa gasiti aici criteriile care au stat la baza jurizarii pentru fiecare sectiune.

Gala Premiilor HR Club in cifre

Editia a IV-a - 4 aprilie 2012

  • 10 categorii:
    • Cel mai valoros proiect de Recrutare si Selectie
    • Cel mai valoros proiect de Compensatii si Beneficii
    • Cel mai valoros proiect de Management al Performantei
    • Cel mai valoros proiect de Dezvoltare Organizationala
    • Cel mai valoros proiect de Formarea si Dezvoltarea Oamenilor
    • Cel mai valoros proiect de Strategie de Resurse Umane
    • Cel mai valoros proiect de Legislatie si Relatii Industriale
    • Managerul de linie al anului
    • Managerul General al anului
    • Antreprenorul anului
  • 80 de candidaturi;
  • 220 de participanti
  • Castigatori: compania Adobe Systems Romania; compania Apavital; compania UniCredit Leasing Corporation IFN; compania Tenaris Silcotub; Banca Comerciala Romana; compania Grup Sapte; Neil Coupland, CEO, JTI Romania & Moldova; Vasile Emil Stefan, Director Directie, Apa Nova; Catalin Copaescu, Director General, Delta Hospital.

Editia a III-a - februarie 2011

  • 11 categorii:
    • Cel mai valoros proiect de Recrutare si Selectie
    • Cel mai valoros proiect de Compensatii si Beneficii
    • Cel mai valoros proiect de Management al Performantei
    • Cel mai valoros proiect de Dezvoltare Organizationala
    • Cel mai valoros proiect de Formarea si Dezvoltarea Oamenilor
    • Cel mai valoros proiect de Strategie de Resurse Umane
    • Cel mai valoros proiect de Legislatie si Relatii Industriale
    • Managerul de linie al anului
    • Managerul General al anului
    • Antreprenorul anului
    • Nominalizatul Romaniei la European HR Award 2011
  • 65 de candidaturi;
  • 180 de participanti;
  • Castigatori: compania New Com Telecomunicatii; compania Coca-Cola HBC Romania; compania UniCredit Tiriac Bank; compania Romtelecom; compania Nokia; compania Provident Financial; Mihai Ganj, International House; Dominic Bruynseels, CEO, Banca Comerciala Romana; Elena Fulina, Head of Retail Banking Sales, UniCredit Tiriac Bank; Monica Vijeu, Director Resurse Umane, JT International Romania.

Editia a II-a - ianuarie 2010

  • 3 categorii:
    • Proiecte de resurse umane
    • Manageri de linie
    • Manageri Generali
  • 30 de candidaturi;
  • 150 de participanti;
  • Castigatori: compania Coca-Cola HBC Romania; compania Honeywell Life Safety Romania; Paula Geza, Director al Grupului Comercial Sud, Unicredit Tiriac Bank; Iulia Rosian, Chief Operating Officer, Sandoz Romania; Calin Dragan - CEO, Coca-Cola HBC Romania; Cornelia Coman, CEO, ING Asigurari Viata; Shachar Shaine, CEO, Tuborg Romania;
  • Premiu special pentru antreprenoriat: Wargha Enayati, Presedinte, Centrul Medical Unirea.

Editia I - octombrie 2008

  • 2 categorii:
    • Cel mai bun proiect de Managementul Resurselor Umane
    • Cel mai implicat top manager in activitati de Management al Resurselor Umane
  • 20 de candidaturi;
  • 50 de participanti: profesionisti de RU, manageri generali si reprezentanti ai presei;
  • Castigatori: compania Timken si Francois Furmont, Director General Dacia.

Juriul

Adrian
Lupulescu
Adrian are o experienta profesionala de peste 30 de ani de activitate profesionala, dintre care 20 de ani in pozitii manageriale. El are si experienta academica, de 7 ani este Profesor Asociat in cadrul Programului de MBA Romano-Canadian unde a realizat designul si preda cursul de “Management Strategic al Resurselor Umane” la Bucharest School of Management. Adrian a absolvit in 1980 al Facultatii ‘Automatica si Calculatoare’ din cadrul I.P. Bucuresti.
 
Are o expertiza relevanta in domenii precum: managementul strategic, managementul schimbarii, managementul performantei, dezvoltare organizationala, audit de procese, managementul prin obiective, evaluarea posturilor, modele de competente, comp&ben, recrutarea si selectia personalului, training si dezvoltare, coaching, cultura organizationala, start-up-uri, restructurari, negociere cu partenerii sociali, contracte colective de munca.
 
Adrian ocupa in present functia de HR Manager pe Europa de Est (Romania, Cehia, Rusia, Ucraina) in cadrul Freescale Semiconductor Inc. Anterior, el a ocupat functiile de Director Executiv Resurse Umane (membru in Boardul Executiv) la Dacia Group Renault, de Director Recrutare, Training si Dezvoltare la Romtelecom si Director Resurse Umane (membru in Boardul Executiv) la Softwin Group.
Dorin
Grigorescu
Si-a inceput cariera in Resurse Umane si cu Kraft Foods in martie 1995 ca Director Resurse Umane al Kraft Foods Romania. In martie 2003 s-a mutat in regiunea Asia Pacific in functia de Director RU Productie la Kraft Foods pe intreaga regiune. In acest rol a proiectat, implementat si condus o organizatie regionala de resurse umane dedicata functiei de productie. 
 
Intre iunie 2006 – aprilie 2007 a lucrat ca Director RU pentru Kraft Foods Egipt, cu misiunea de a construi o noua organizatie de RU in aceasta unitate de afaceri. Din mai 2007 revine ca Director de Resurse Umane al Kraft Foods Romania. A mai lucrat pentru Fondul Proprietatii Private II Moldova, Bacau  (actualmente SIF) intre noiembrie 1992 - februarie 1995 si la Uniunea Judeteana a Cooperativelor de Consum si de Credit (UJCC) Bacau ca economist intre septembrie 1983 – octombrie 1992. Este unul dintre primii membrii ai Clubului de Resurse Umane din Romania.
Eugen
Gane
Absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti si detinator al unei diplome in administrarea afacerilor, Eugen a avut oportunitatea de a acumula  mai mult de 16 ani de experienta in domeniul resurselor umane din care aproximativ 8 ani in roluri de management.
 
Cu o baza de cunostinte si abilitati in diversele arii ale resurselor umane cu ar fi educatia si dezvoltarea talentelor, dezvoltarea organizatiei, politici de resurse umane, recrutare si selectie, compensare si beneficii, management-ul performantei, dobandita in perioada in care  a fost, pe rand, instructor de vanzari si consultant de resurse umane in companii precum ING Asigurari si Vodafone, Eugen a avut ulterior oportunitatea de a transfera aceasta experienta in conducerea departamentului de resurse umane in cadrul unor companii precum A&D Pharma (Sensiblu/Mediplus) unde a fost Director de Resurse Umane, Coca - Cola Company, unde a ocupat pozitia de Director Resurse Umane pentru regiunea Adriatic & Balkans sau IBM Romania unde in prezent este HR Leader pentru Romania si Europa de Sud - Est.
Liliana
Urziceanu
Liliana are o experienta de peste 15 ani in dezvoltare strategica in resurse umane si management operational. Ea a condus departamentele de resurse umane in doua comanii multinationale – McDonald’s si Praktiker AG. Liliana este un HR Executive cu expertiza in politici si proceduri, practice in recrutare si selectie, dezvoltarea angajatilor, metode de retentive, aspect legate de complianta legislativa, sprijin pentru management, relatii de munca si negocieri.
 
Desi cu o pregatire tehnica la baza, Liliana s-a indreptat catre o cariera managerial, devenind membru al echipei de conducere. Liliana are experienta in implementarea strategiilor coerente de resurse umane, in eficientizarea proceselor si procedurilor interne intr-un context solicitant, respectand termenele limita si bugetele. Ea este Managerul de proiect in cadrul proiectului cu finantare europeana obtinut de Praktiker Romania, pe o perioada de 2 ani, in valoare de 600.000 Eur – “Dezvoltarea capacitatii de invatare in context relational”. Liliana a absolvit programul e EMBA in promotia 2004.
Manuela
Dragomir
Manuela are 44 de ani si este licentiata a Universitatii din Bucuresti, sectia limbi straine. Ea are un Master in Managementul Resurselor Umane, Universitatea Westminster, Londra. Cu o experienta de 14 ani in Resurse Umane, in prezent, Manuela este Directorul de Resurse Umane al ING Bank Romania; ocupa aceasta pozitie din anul 2005. 
 
Cariera anterioara: 
Septembrie 1996 – 2005 – METRO Group: Asistenta Director Financiar si Administrativ, Manager Training si Dezvoltare, Director Resurse Umane METRO Cash & Carry Romania; Director Resurse Umane METRO Cash & Carry Serbia.
1989 –1996 – profesoara de limba germana Colegiul “Gh. Lazar”, Bucuresti
Monica
Marchis
Monica Marchis a fost timp de 12 ani consultant senior in cadrul CDM Cluj-Napoca si incepand cu anul 2006, a preluat functia de Director de Resurse Umane al BT Asigurari. 
 
In 2008, dupa preluarea de catre Groupama a BT Asigurari, Asiban si OTP Asigurari, Monica devine Director de Resurse Umane al Groupama Asigurari si membru in comitetul de coordonare, avand un rol seminificativ in procesul de integrare al celor trei companii care s-au reunit sub brandul unic. Din luna mai 2011 ocupa pozitia de International HR Coordination Director in cadrul Groupama S.A. cu sediul la Paris, avand sub coordonare activitatea de resurse umane a 10 filiale internationale.
Nicoleta
Salajan
Nicoleta are o experienta de 17 ani in resurse umane, dintre care 13 ani ca Director de Resurse Umane la Holcim Romania. Experienta ei cuprinde ariile specifice de resurse umane precum recrutarea si selectia, trainingul, managementul performantei, dezvoltarea capabilitatilor de management, dezvoltarea organizationala compensatii si beneficii, relatii industriale (4 sindicate, peste 1000 de angajati membri ai sindicatelor) si transferurile internationale. Ea a dezvoltat si implementat strategii de resurse umane, politici, sisteme si proceduri si a coordonat diverse proiecte de responsabilitate sociala corporativa.  
 
Nicoleta este licentiata a Universitatii Politehnice din Cluj-Napoca si a absolvit programele de Senior Management si Senior Leadership la IMD Lausanne, in Elvetia.  
Oana
Farcasanu

Oana Farcasanu este Director Resurse Umane in compania Danone, pentru Romania, Bulgaria, Grecia si Tarile Adriatice. Ea are o experienta de 17 ani in resurse umane, din care 13 ani de experienta de management, precum si o experienta internationala in cadrul Grupului Danone la Paris.

Virginia
Otel
Virginia Otel a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Planificare si Cibernetica Economica in 1986. Si-a continuat studiile post-universitare in Management si Administratie Publica la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti in perioada 1990-1992. In 1993, castigand o bursa Chevening, obtine un Master in Management si Administratie Publica de la Universitatea Liverpool din Marea Britanie. Virginia Otel detine si un Executive MBA de la ASEBUSS – Scoala de Afaceri Postuniversitara Româno-Americana în colaborare cu University of Washington in Seattle, USA, absolvit in 1999.
 
Virginia Otel devine Director General Adjunct al Garanti Leasing in Noiembrie 2011. Anterior, din Noiembrie 2006, a detinut pozitia de Director Resurse Umane la Garanti Bank Romania. De asemenea, a ocupat pozitia de Director Resurse Umane, respectiv Director Dezvoltare al bancii UniCredit Romania in perioada 2001-2006. Intre 1998-2001, Virginia Otel a fost Director General al Demir Securities Romania, societate de servicii de investitii financiare pe piata de capital, servind si ca membru in Consiliul de Administratie al societatii. Intre 1995 si 1998, a lucrat ca Business Development Manager pentru Fondul Romano-American pentru Investitii, un fond de $50 milioane infiintat de Guvernul SUA pentru a face investitii de capital in Romania. In toamna anului 1994, Virginia Otel a fost Lector invitat la Hamline University din St. Paul, Minnesota, SUA. Inainte de 1990, a lucrat ca Programator Analist. 
 
Virginia Otel a participat la diverse conferinte si seminarii nationale si internationale ca speaker si panelist. De asemenea, in 1994 a absolvit Seminarul de la Salzburg in Studii Americane. In acelasi an, a participat la Scoala deVara Internationala organizata de Institutul Universitar international din Luxembourg. Virginia Otel si-a dedicat energia si timpul in sprijinul dezvoltarii comunitatii, devenind in 1994 membru fondator al Fundatiei pentru Dezvoltarea Comunitatii si Servicii Publice. In anul 2002, a fost aleasa membru in Consiliul Director al Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), pozitie pe care continua sa o detina si azi.
Warghan
Enayati

Wargha Enayati este fondatorul Centrului Medical Unirea, medic specialist în cardiologie. De origine germana, a inceput Facultatea de Medicina in Regensburg, Germania si a absolvit Facultatea de Medicina de la Cluj. In anul 1995 a fondat Centrul Medical Unirea care, prin fuziunea cu Euroclinic la inceputul anului 2011, a devenit Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA, cea mai mare retea privata de sanatate din Romania, liderul pietei de abonamente medicale pe segmentul corporate.

Castigatori

Recruitment and Selection
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Adobe Systems Romania
Finalisti
Banca Comerciala Romana
Compensation and Benefits
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Adobe Systems Romania
Training and Development
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Tenaris Silcotub
Finalisti
Apa Nova Bucuresti
DHL International Romania
Organizational Development
Castigatori
UniCredit Leasing Corporation
Pagina pe care o cautati fie nu exista, fie a fost mutata la o alta adresa. Pentru a gasi informatia de care aveti nevoie va rugam sa folositi functia de Cautare Avansatadin website Multumim pentru intelegere! Echipa HR Club
Finalisti
Coca-Cola HBC Romania
Performance Management
Castigatori
HR Strategy
Castigatori
Finalisti
Legislation and Labour Relations
Castigatori
Grup Sapte
Finalisti
Line manager of the year
Castigatori
Vasile Emil Stefan
Din 2009, Stefan Vasile este directorul Directiei Dispecerat si Monitorizare, din cadrul Apa Nova Bucuresti. In cei aproape trei ani de cand conduce aceasta structura s-a evidentiat prin interesul si preocuparea majore si continue pentru dezvoltarea profesionala atat a personalului pe care il are in subordine, cat si a personalului din intreaga companie. In perioada 2010-2011, Stefan Vasile a initiat si implementat mai multe proiecte in domeniul RU, cum ar fi: programul “5 zile de operational”, “Manualului Dispecerului”, “Ghidului de realizare si inregistrare a Nivelelor de Servicii”, suport de curs “Utilizare LERNE” si “Nivele de Servicii”, procedura “Piramida informationala”.
Entrepreneur of the year
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Catalin Copaescu
Dr. Catalin Copaescu, chirurg general de peste 20 de ani, si-a indeplinit un vis ambitios – de a crea si dezvolta un business medical axat pe fundamente etice, morale si profesionale in favoarea pacientului roman, in virtutea exercitarii unui act medical la cele mai inalte standarde. Delta Hospital s-a nascut ca urmare a unei actiuni corect directionate de management si viziune antreprenoriala a doctorului Catalin Copaescu dar si in urma vastei sale experiente in domeniul medical.
General Manager of the year
Categorie sponsorizata de
Castigatori
Neil Coupland
Neil Coupland, General Manager Japan Tobacco International Romania & Moldova, Vicepresident, are o experienta de 19 de ani in industria tutunului. A lucrat in cadrul British American Tobacco si Imperial Tobacco, unde a ocupat diferite pozitii in vanzari, marketing si global trade marketing. De asemenea, timp de trei ani, Neil a condus departamentele de vanzari si dezvoltarea afacerii ale diviziei de alcool si tutun din cadrul companiei SICPA Product Security SA. Neil a absolvit Universitatea Huddersfield si Chartered Institute of Marketing. A trait si a lucrat in tari din America Latina, Orientul Mijlociu, Asia, Africa si Europa. Locuieste in Romania din toamna anului 2008, bucurandu-se de provocarile si diversitatea pe care le gaseste aici. Initial a condus afacerile JTI din Romania, Bulgaria si Croatia, pentru ca, din noiembrie 2010, in aria sa de responsabilitate sa intre Romania si Moldova.

Candidati

1. Cel mai valoros proiect de recrutare si selectie
Adobe Systems Romania
Banca Comerciala Romana
BRD - Groupe Societe Generale
UniCredit Leasing Corporation
Unicredit Tiriac Bank
2. Cel mai valoros proiect de compensatii si beneficii
Adobe Systems Romania
BRD - Groupe Societe Generale
Coca-Cola HBC Romania
3. Cel mai valoros proiect de formare si dezvoltare profesionala
Apa Nova Bucuresti
Banca Comerciala Romana
BRD - Groupe Societe Generale
BRD - Groupe Societe Generale
BRD - Groupe Societe Generale
DHL International Romania
Raiffeisen Bank
Tenaris Silcotub
UniCredit Tiriac Bank
UniCredit Tiriac Bank
4. Cel mai valoros proiect de dezvoltare organizationala
Apa Nova Bucuresti
Coca-Cola HBC Romania
Coca-Cola HBC Romania
Pfizer Romania
Provident Financial Romania
UniCredit Tiriac Bank
UniCredit Leasing Corporation
5. Cel mai valoros proiect de management al performantei
6. Cel mai valoros proiect de strategie de resurse umane
7. Cel mai valoros proiect de legislatie si relatii industriale
2. Antreprenorul Anului

Parteneri anuali

Jobs

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romanian Software
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti
Stein & Partner
Bucuresti

Evenimente

Bucuresti
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Conferinta Nationala HR Club

Evenimente

Bucuresti
  • Leadership
  • Management
  • Performanta
  • Conferinta Nationala HR Club

JOBS

Poti consulta aici lista job-urilor de HR deschise in companiile membre HR Club. Daca esti membru HR Club si vrei sa promovezi un job din cadrul companiei tale, scrie-ne la adresa: office [at] hr-club.ro. Logheaza-te cu contul de membru HR Club si poti vedea CV-uri ale profesionistilor de HR in cautare de noi provocari. De asemenea, daca iti cauti un job, ne poti trimite CV-ul tau; acesta va fi vizibil doar membrilor HR Club, in sectiunea de CV-uri.

Romanian Software
Bucuresti
UNIQA Asigurari
Bucuresti
Stein & Partner
Bucuresti

Parteneri Anuali